Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-04, 22:08   #31
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Vinner järvsörune så har du 200 sharps imo laxen.
Jag tror att det är bara att spika hallsta.

Vodka va min första tanke men jag fick lite feeling för 1 Alvena sonja.

Tyko i all ära men mitt drag i avdelningen är 7 Harvey Tornado
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 22:24   #32
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
analys:

Uranus rygg ledaren(Democrat) öppnar sig när dödens blir kall sen klar
järvsö rune spets... de nadra medelmåttiga erik leker med den från spets
Vodka....mycket bättre senast än många inser såg loppet.... går bra varje gång... blåser av dem till slut.... hoppas det är jänkarvagn igen...
Tyko M... blir ruskigt tempo med robben med fl. Blåser till å det grövsta till slut ensam på målbilden...sport vi minns för något år sen...
Fan..Hade skrivit en lång writeup av alla avdelningar, sen lyckades jag komma åt en jävla tangent och allt försvann så jag orkar inte skriva igen.

Gillar dina outsiders i form av Tyko och Vodka..

Avd 1. Ed You spikar jag, blåser av dom tillslut.

Avd 2. Fick Finish F. klar av CG, antingen spikar jag eller låser med 12. Ska kolla lite med Båth också.

Avd 3. Nahar med skor, jag garderar hårt, Device från spets? Utklassade Kadett CD näst senast..

Avd 4. Hallsta som står fav efter kollik? Skrattretande i mina ögon. Faksen JR vinner!

Avd 5. Ston och lärlingar.. Jag helgarderar loppet. (Hanky lär ju vinna lätt bara därför)

Avd 6. Här kommer det bli idiottempo! Passa Zlatan Liss, Linderoth har form på grejerna. Svanstedts gamla hästar i ny regi har visat formtoppar också!

Avd 7. Jag älskar Tell me no lies imorgon, mitt förstastreck i loppet. Passa Örjan med Long night!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 22:42   #33
 
mr_kusks avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 117
Sharp$: 1210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
kan säga att uranus de tyrole blir livsfarlig.... garantirygg på democrat och sen öppnar det sig med 80% sannolikhet....ruggig känsla för den...
Uranus de Tyrole är nog lika rökt som en laxdase som legat i röken en timme för länge.
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 05:52   #34
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Tydligen hade Berghar'n sagt på Bollnäs att Ed You var bästa chansen.

Detta utdrag är från Guiden Express. Vad ska man tro?

Bergh har det väl förspänt på hemmaplan

Robert Bergh har flera bra chanser när V75 avgörs på hemmaplan och Bergh låter också nöjd med samtliga sina hästar inom V75-spelet.
- 2 Uranus de Tyrole (V75-1) har haft en liten paus men han brukar gå bra efter uppehåll. Han känns också fin i träningen och det fanns inget att anmärka på i torsdagens jobb. Här har han ett bra läge, han kan öppna bra och trivs också på kort distans så jag tror han kommer att göra en bra insats.
- 10 Ed You (V75-1) galopperade innan bilen släppte i lördags men det var inte hans fel. Han känns annars jättefin och jag var nöjd med honom i onsdagens rakbanejobb. Bakspår är alltid lite lurigt över kort distans, han verkar annars allround och fungerar på alla distanser. Han går med samma balans och utrustning som senast.
- 5 Nahar (V75-3) galopperade senast och det kändes ju lite surt. Hästen känns annars jättefin så formen finns där. Nu kommer han att tävla med skor, men det har han gjort vid de tre senaste segrarna. Jag kommer dessutom att döva ner honom lite mer och visst tror jag på segerchans.
- 14 Hankypanky Pagan (V75-5) var det inte samma tryck i senast men allt kändes normalt med henne i ett 35-jobb i onsdags. Hon har tidigare gått med öppet huvudlag men jag kommer nu att ändra till ett halvstängt, dessutom kommer hon att tävla med skor bak den här gången. Det här är ett passande lopp för henne och hon möter nu enklare motstånd så visst ska hon kunna vara med i striden trots att hon står med tillägg och har många hästar att runda.
- 15 Västerbo Collect (V75-5) har varit ifrån ett tag men hon brukar gå bra efter vila. Hon har tränat på bra och känns fin men det blir nog ändå tufft för henne från det här läget.
- 10 Laurier Dag (V75-7) har gjort det bra i alla starter för mig och han känns nog lite bättre än inför senaste starten. Allt var också bra i torsdagens jobb. Han gillar distansen och han går som vanligt barfota runt om, kanske vi ändrar till ett halvstängt huvudlag på lördag. Bakspår är ju aldrig bra men jag tror han fungerar bra bakifrån också, säger Robert Bergh.
- Det ser bra ut inför lördagen och Nahar, Laurier Dag och Hankypanky Pagan är väl de som jag tror har bästa segerchanserna, avslutar Robert Bergh.

Senast redigerad av flaque den 2013-10-05 klockan 06:00.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 06:13   #35
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Tydligen hade Berghar'n sagt på Bollnäs att Ed You var bästa chansen.

Detta utdrag är från Guiden Express. Vad ska man tro?

Bergh har det väl förspänt på hemmaplan

Robert Bergh har flera bra chanser när V75 avgörs på hemmaplan och Bergh låter också nöjd med samtliga sina hästar inom V75-spelet.
- 2 Uranus de Tyrole (V75-1) har haft e
n liten paus men han brukar gå bra efter uppehåll. Han känns också fin i träningen och det fanns inget att anmärka på i torsdagens jobb. Här har han ett bra läge, han kan öppna bra och trivs också på kort distans så jag tror han kommer att göra en bra insats.
- 10 Ed You (V75-1) galopperade innan bilen släppte i lördags men det var inte hans fel. Han känns annars jättefin och jag var nöjd med honom i onsdagens rakbanejobb. Bakspår är alltid lite lurigt över kort distans, han verkar annars allround och fungerar på alla distanser. Han går med samma balans och utrustning som senast.
- 5 Nahar (V75-3) galopperade senast och det kändes ju lite surt. Hästen känns annars jättefin så formen finns där. Nu kommer han att tävla med skor, men det har han gjort vid de tre senaste segrarna. Jag kommer dessutom att döva ner honom lite mer och visst tror jag på segerchans.
- 14 Hankypanky Pagan (V75-5) var det inte samma tryck i senast men allt kändes normalt med henne i ett 35-jobb i onsdags. Hon har tidigare gått med öppet huvudlag men jag kommer nu att ändra till ett halvstängt, dessutom kommer hon att tävla med skor bak den här gången. Det här är ett passande lopp för henne och hon möter nu enklare motstånd så visst ska hon kunna vara med i striden trots att hon står med tillägg och har många hästar att runda.
- 15 Västerbo Collect (V75-5) har varit ifrån ett tag men hon brukar gå bra efter vila. Hon har tränat på bra och känns fin men det blir nog ändå tufft för henne från det här läget.
- 10 Laurier Dag (V75-7) har gjort det bra i alla starter för mig och han känns nog lite bättre än inför senaste starten. Allt var också bra i torsdagens jobb. Han gillar distansen och han går som vanligt barfota runt om, kanske vi ändrar till ett halvstängt huvudlag på lördag. Bakspår är ju aldrig bra men jag tror han fungerar bra bakifrån också, säger Robert Bergh.
- Det ser bra ut inför lördagen och Nahar, Laurier Dag och Hankypanky Pagan är väl de som jag tror har bästa segerchanserna, avslutar Robert Bergh.
Lite olika bud från den karln. Undrar vad han sa till SS ???? Det är ändå de som får den bästa info.
Någon med intervjuerna????
Finns säkert någon mer här på sharps som har lyssnat på intervjun med han på Bollnäs.
Ville bara bjuda på den info till er som inte hört detta

Senast redigerad av dzeno den 2013-10-05 klockan 06:50.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 06:57   #36
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_kusk Visa inlägg
Uranus de Tyrole är nog lika rökt som en laxdase som legat i röken en timme för länge.
Hästar som garaterat sitter i rygg på en storfavorit tar man alltid med om man kan något.... men du väljer ju själv vilken sida du vill vara på vinnare eller förlorarsidan...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 07:34   #37
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

avd. 7


Om Laurier Dag får svar om spets när den kommer efter en bit så öppnar detta lopp upp sig, en som måste med är Oracle Kronos. Måste smygas i det längst men när väl lyckan kommer på upploppet så ska jag vara med och få betalt.
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 08:35   #38
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 111
Sharp$: 1790
Standard

Låter bra på Tellier me no lies i sista, bra spår och ska laddas för ledningen och ska köras där. Blir nog min chansspik på V75 och dubbeln.
Fredrik33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 08:42   #39
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Lite olika bud från den karln. Undrar vad han sa till SS ???? Det är ändå de som får den bästa info.
Någon med intervjuerna????
Finns säkert någon mer här på sharps som har lyssnat på intervjun med han på Bollnäs.
Ville bara bjuda på den info till er som inte hört detta
Tydligen vass info dom har första rankat

söker du på spelarservice får du deras V7 förslag
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:22   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Tydligen vass info dom har första rankat

söker du på spelarservice får du deras V7 förslag
Vass info från bergh säger dom.. men det ska inte gå att ta democrat från ledningen när ed you har bakspår.. då tycker jag att det är vettigare att ta med 1 från rygg ledaren tex.. dock spikar jag själv democrat på allt!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:24   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

1)4
2)6,12
3)4,5
4)2
5)1,6,8,10,14
6)8
7)10

20 rader / 10 kr gånger X antal

Detta blir nog mitt huvudsystem för dagen!

Senast redigerad av alle den 2013-10-05 klockan 09:25.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:26   #42
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Svårt att hitta någon stenklar känns det som, Nahar och Democrat känns på förhand som två klara spikar men vågar inte spika Nahar iaf med tanke på hans två senaste insatser.
Är även lite fundersam till Democrat så väljer helt enkelt att gardera bägge två iaf och spikar de 2 andra hästarna jag valde mellan.
Så blir det inga sena strykningar innan V75:an börjar så kommer det bli följande rad:

1) 1-2-3-4-10
2) 6 Finish Future
3) 4-5-9-10
4) 2-7-9 (litar inte riktigt på Hallsta Lotus utan tror mer på Faksen dock kan jag inte lämna Hallsta Lotus utanför kupongen)
5) 3-5-8-10-11-14 (11 Konsert Broline känns väldigt bortglömd)
6) 2-8 (dagens lås)
7) 10 Laurier Dag (har en liten feeling att Bergh tar hem 4:e raka med Laurier visst finns en del hästar emot men tror stenhårt på Bergh iaf)

720 rader/360:-
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:28   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Gillar också den imorgon!

För övrigt så var jag en sväng ute hos Nurmos/Björkroth idag. Passade på att fråga om Finish Future imorgon, svaret var: Han vinner. Den gode CG sa att FF äntligen har fattat vad det handlar om. Jag spikar.

Hallsta Lotus tar jag helt bort imorgon..
Du levererar EXTREMT bra info nästan till varje omgång sen du reggade! Det kanske inte stämmer varje gång men känns som du sitter på riktigt bra källor! KUL att ha dig här!

En ny Helge!?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:32   #44
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Du levererar EXTREMT bra info nästan till varje omgång sen du reggade! Det kanske inte stämmer varje gång men känns som du sitter på riktigt bra källor! KUL att ha dig här!

En ny Helge!?
helge är en bra administratör....Varulv har andra kanaler....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:36   #45
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

uppmanar ALLA att delta i SJU CHANSLÖSA.... kul om vi blir många! och glöm ej betala.... krävs bet för att ingå i tävlingen...
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td