Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-30, 07:51   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Uppsnack V75 Bergsåker 5/10


Ny vecka och ny V75a...

Första titten gav två klara spikar:

Avd1: Spets och slut på 4 Democrat, värsta motbudet 9 Vendi förlorade loppet i lottningen.

Avd4: 7 Hallsta Lotusär på retur, men denna gång är målet öppet, möter "ingenting".

I Övrigt:

Guld(avd3 5 Naharhar nog bra chans men möter några intressanta hästar, gissar att Robban tar en lugn start för att sedan avancera tidigt, är nog nöjd med dödens. Dock så felar den lite för ofta för att vara en spik, men känns som en given Utgång. 3,6,12 är de enda som känns chanslösa.

Avd6: Känns som 8 Robben Bob är bästa hästen och kan vara utgång nr 2. 3 hästar som kan hota, 1 OFV Continue dock Fredde B som kör, 2 Highspeed Call som har toppform & 9 Tyko Marje som ständigt har dåliga lägen men borde vara med där framme.

Lärlingsloppet borde vara bra chans för 14 Hankypanky Pagan, men det har u skrällt förr när lärlingarna gör upp. Kan bli många hästar att runda denna gång och måste analyseras mer innan man vågar uttala sig.

Avd 2 & 7 känns som givna att gardera, får avvakta med att uttala mig där innan jag kikat mer, även om 6 Finish Futureoch 10 Cameo Bokorankas högt i avd 2 samt 7 Aztec Boko& 10 Laurier Dag i avslutningen.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 09:11   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Man får aldrig in flerbong, ändå känns ddt som en sådan omgång
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 12:50   #3
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1092
Standard

kan man få drömma att laurier dag bara blir andrahandare? Min tidiga spik
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 13:19   #4
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
kan man få drömma att laurier dag bara blir andrahandare? Min tidiga spik
Drömma får man, men har ytterst svårt att tro det, gissar att den blir gasnka klar favorit.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 16:48   #5
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Uranus de tyrole klar... rygg ledaren med garanti sen lucka.... enkel vinst...
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lakej (+10)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-30, 18:13   #6
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Så här på förhand så ser jag bara Hallsta Lotus som tänkbar spik....blir till att analysera hela veckan, kika på intervjuer etc och försöka hitta en rolig spik utöver Hallsta Lotus...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-03, 20:55   #7
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Tänk på att Hallsta Lotus var struken inför senaste starten, problem med magen. Känns bra efteråt men ett litet ?
Robban B. i intervjun på Bollnäs efter vinnst med K.J Crazy Lady sa att hans bästa chans på lördag är Ed You. Om Nahar sa han, skor denna gång, bättre distans, bra chans
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 10:27   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

För intresserade - en timmes travsändning inför V75


"Vill du höra stjärnkuskarna och få de hetaste tipsen inför V75 på Bergsåker?
Då är det bara att följa vår direktsändning som drar i gång 11.00.

Under en timme kommer du att matas med intressant information från Bergsåkers stallbacke under lördagsförmiddagen.

Stjärnkuskar som Erik Adielsson, Örjan Kihlström, Robert Bergh och Ulf Ohlsson kommer att berätta om sina chanser i vår direktsändning.

Mittmedias Patrick Sjöö håller i sändningen tillsammans med Bergsåkerskusken Bo Eklöf. Den sistnämnde har för övrigt lovat att bjuda på några riktigt fina vinnare!


http://ltz.se/sport/1.6345092-lordag-11-00-live-fran-bergsaker"
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 12:05   #9
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Kommer spika enbart NAROLD VOX..... 2,9 i sjätte räcker också sen många i resten....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 13:19   #10
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1807
Standard

En tidig innan man viker ner sig för andra...

4 (SOS)
3 4 6 12
4 5 9 11
2 7 9
14 (Billigt motstånd)
1 2 8 9 10
4 (Bra utveckling på 4an och 10an såg ut "sådär" sist)

Lycka till!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 14:05   #11
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 410


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter mycket velande så fastnade denna tillslut!

1) 4 Democrat (SoS)
2) 4 Jeepster (SoS)
3) 3,4,5,9,10,11
4) 1,2,6,7,9,10
5) 3,5,6,10,14
6) 1,2,7,8,9
7) 1 On Hold (SoS)

Så Lätt

Tjoflöjt! blev ändring i spelbutiken, bev spik på On Hold i sista istället! kom och tänka på Old Faithful i onsdags...

Senast redigerad av Grogg12 den 2013-10-04 klockan 15:37.
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 15:34   #12
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

V75-1

1 Bell (Lars-Göran Söderberg) har bra läge. Jag hoppas kunna hålla tredje in, tror inte att vi klarar av att hålla vinnarhålet. Det är lite för hårda hästar tycker jag. Skulle hon dyka upp på en plats så är det mer än godkänt mot de här hästarna, säger ”Lalle”.

2 Uranus de Tyrole (Krister Söderholm) drog ett bra läge. Har inte startat sedan Open Trot-helgen. Gör ett bra lopp direkt men kanske inte är segeraktuell med en gång. Kan sluta bland de tre ändå, säger Nicklas Westerholm hos Robert Bergh.

3 Robin Ru (Ulf Ohlsson) verkar allting bra med här. Ett bra spår har vi fått. Jag hoppas att vi kommer till i loppet bara. Det är bra förutsättningar och jag tycker att han ska räknas ganska tidigt. Han går barfota nu igen efter att ha gått med skor senast. Hästen känns i alla fall bra, säger Lars Wikström.

4 Democrat (Örjan Kihlström) gjorde en bra insats i lördags och är spetsfavorit här. Rätt distans. Har normalt en bra vinstchans.

5 Thai Goldie (Magnus Jakobsson) gick jätte­bra senast men då var det i ett stolopp, nu är det silverdivisionen. Det är en platshäst om hon får en fin resa. Så någonstans där framme ska hon räknas, säger Magnus.

6 Rocky Race (Per Linderoth) gör sitt varje gång och kanske till och med kan överraska om han får en fin resa. Bara en kantboll.

7 Mellby Apollo (Per Lennartsson) gör silver­debut och det blir tufft. I varje fall från det här läget. Det är svårt att ha några förhoppningar då. Så han får göra så gott han kan så får vi se vad det räcker till nu, säger Lasse Widestedt i Per Lennartssons stall.

8 Dragon Tooma (Jennifer Tillman) har gått bra hela tiden och känns fin i jobben men läget är inte bra. Blir inga ändringar, går som han har gjort tidigare. Jag måste ligga lågt. Vad fan ska man göra? Med det läget är det bara att ligga lågt, säger Henrik Larsson.

9 Vendi (Kim Eriksson) är allt bra med. Formen är bra, om den är på topp vet jag inte. Galopp senast. Var Kims fel och det tog han på sig direkt efter loppet. Tråkigt med bakspår. Annars är det samma motstånd som hon är van att kämpa emot. Nöjd om hon är bland de tre, säger Michael Sandström.

10 Ed You (Robert Bergh) betedde sig konstigt bakom bilen senast. Det var nog en engångsföreteelse och jag tror att han gör ett bra lopp på lördag. Han är riktigt bra. Så han ska räknas ändå. Fast det är 1 600 och bakspår. De flesta vet att han tål att göra en hel del själv, säger Nicklas Westerholm.

11 Smoking Hotrott (Daniel Berglund) är det normalt med. Barfota runt om. Tråkigt läge. Jag vet inte vad jag ska hoppas på. Det är svårt att vara optimistisk därifrån. Så det är bara att ligga lågt nu, säger Daniel.

12 Notre Crown (Erik Adielsson) gör bra lopp varje gång och det var roligt att han fick med sig en seger i senaste starten. Finns inget som tyder på att formen skulle vara på retur och jag räknar med en bra insats igen. Härifrån går det dock inte att ha några segerförhoppningar, säger Svante Båth.

V75-2

1 Victor Ruda (Håkan Skoglund) är en häst med mycket styrka som alltid varit lite knölig. Var behandlad inför senast och det slog rätt. Han travade bättre och kändes fräsch­are än normalt vilket var mycket positivt. Med den genomköraren ska han gå framåt och kunna göra ett riktigt bra lopp. Hästen är däremot inte alls snabb bakom bilen så innerspår är lite chansartat, säger Håkan.

2 Crusioux (Ulf Ohlsson) är allt bra med och jag hoppas att formen ska vara fin. Han har alltid gått med fasta tussar. Nu blir det rycktussar. Ett bra läge men han är inget startsnabb. Hamnar rätt ändå. Han slutar nog inte bland de tre, säger Carina Bergström.

3 Rite Passion (Erik Adielsson) har verkligen lyft sig på slutet och har aldrig varit bättre än vad han är nu. I nuvarande form ska det bli intressant att se vad han kan göra här. Han får säkert en bra resa då han är kvick ut och helt borta ska han inte vara. Ska ha en vettig platschans. På en välgarderad bong ska han streckas, säger Svante Båth.

4 Jeepster (Kaj Widell) verkar allt bra med. Jag är nöjd med formen. Hon har kul och verkar må bra. Vi kör med helstängt igen. Senast gick hon med öppet. Antagligen blir det jänkarvagn. Rite Passion är snabb ut. Hamnar hon i dödens blir det inte så kul. Så vi får se hur det går, säger Monica Janisels.

5 Limping Shrimp (Susanne H Osterling) har varit bra i alla lopp i princip sedan han kom upp. Det är en fin häst som duger bra i den klass han är i. Sedan brukar det bli ett bryskt uppvaknande i V75. Jag tycker ändå att han är en av dem som räknas, säger Susanne.

6 Finish Future (Örjan Kihlström) har varit riktigt bra i de senaste starterna och ingenting ser sämre ut på förhand inför det här. Jag tycker att han är kapabel för klassen. Så får vi se hur det löser sig, säger CG Björkroth som är Timo Nurmos försteman.

7 Love Lini (Bo Eklöf) var blek på rikstoton näst senast ocg det visade sig att han hade en halsinfektion. Bra igen senast men de framför krokade ihop och han hamnade i vagnarna 600 kvar. Känns fortsatt fin i jobben men vingelläge, säger Thomas Lönn.

8 Quattro Khan (Anders Wallin) verkar det bra med. Han gjorde ett bra lopp senast. Har gått framåt med lopp i kroppen. Inga konstigheter alls. Det blir barfota runt om, men det är ett för dåligt läge för att man ska kunna tro på chans. Därifrån är det svårt att vinna på V75. Jag får ligga lågt, säger Anders.

9 Doc Neo (Kjell Wallin) verkar det bra med. Vi får se om jag provar med helstängt eller kör på med norskt. Provade ett öppet huvudlag senast och då blev han bekväm. V75 är alltid tufft men han ska gå ett bra lopp. Är en bra häst i grunden, säger Jarmo Kallunki.

10 Cameo Boko (Per Lennartsson) fick en perfekt resa senast. Ser fin ut. Vid tempo.

11 Global Numerous (John Östman) är det bra med. Ska gå barfota bak nu. Det är ett ganska tufft lopp, jag är nöjd om han få de sista pengarna, säger Valde Lindström.

12 Rocky Reach (Samuel Rehn) är den bästa hästen jag har för dagen. Så får vi se hur långt det räcker på lördag. Spåret gör inget. Han har aldrig varit med bakom bilen och det är skönt att slippa ladda. Jag vill köra bakifrån och tyckte det här var lagom. Det här är inte det viktigaste loppet i hans karriär. Senast joggade han 13,2/2 000 meter. Då ska han platsa här också, säger Samuel.

V75-3

1 El Sueco (Oskar J Andersson) känns om om han är på väg tillbaka i form. Riktigt roligt måste jag säga. Vi kommer att köra med jänkarvagn på lördag. Det gick han med i Solvallastarten också. Chansen beror på hur det blir kört. Han är på väg uppåt och det blir intressant att se honom, säger Kia Wiik.

2 Haraldinho (Marcus M Melander) är utan seger ännu i år. Smyger och med klaff kan han vara ganska långt framme, platschans på läget.

3 David Sisu (Ulf Ohlsson) är fortfarande i toppform. I dagsläget är det så jäkla hårt i loppen. Senast gick han 11,2 utan att få pengar. Positionerna avgör en hel del. Han har ett bra läge men får svårt att vinna i gulddivisionen. I alla fall än så länge. Om allt löser sig kan han vara bland de tre första, säger Antero Heinonen hos Petri Salmela.

4 Device (Per Linderoth) har bra form och bra läge. Barfota runt om och jänkarvagn. Möter ett par tre hästar som normalt är bättre än vad han är. Tycker ändå att man med tanke på läge och form borde strecka honom om man tar fyra, fem hästar, säger Per.

5 Nahar (Robert Bergh) har det strulat med lite för länge nu. Hoppas att han borde få sätta dit en pinne nu. Allt verkar bra och spåret är bra, så det finns inget att klaga på. Han ska gå felfritt, sedan behöver det inte stämma för mycket med loppet. Han tål så pass mycket själv och kan ta initiativ. Jag tror på chans, säger Nicklas Westerholm.

6 Francais du Gull (Bo Eklöf) körde jag jobb med i fredags och då var han väldigt fin. Han gick lopp förra fredagen och då kändes han bra. Fick bara stryk av en smygkörd Reven d’Amour då. Förhoppningsvis är formen på väg. Han brukar alltid vara bra under september och oktober. Får vara nöjd om han är trea, fyra, femma, säger Erik Lindegren.

7 She Loves You F.I. (Jörgen Westholm) gick okej senast i Finland och tränar som hon ska efteråt. Fick ett tråkigt startspår nu som sätter ner chanserna den här gången och att vinna blir svårt. Gör hon ett fint lopp och tar en fin peng är vi nöjda, säger Jörgen.

8 Up Date Hoss (Erik Adielsson) har inte fått till det riktigt på slutet. Var i Finland och fick en dålig, svår löpning. Då räckte han inte till. Båda gångerna han har varit där faktiskt. Har inte fått någon utdelning på de där resorna. Sedan var han dålig på Rättvik också innan det. Så det är tveksamheter kring formen. Han känns fin i jobben och jag tror att formen är där. Från det här läget mot det här motståndet är han ändå ingen het potatis, säger Stig H Johansson.

9 Rakas (Per Lennartsson) var jättebra senast, gjorde ett riktigt kanonlopp. Visserligen i billig omgivning men han såg formstarkare ut än på länge. Nu möter han några bra förstås. Med tanke på toppformen kan han spurta riktigt rejält. Om han får ett fint lopp och en bra rygg kan han vara aktuell att knipa en tätplacering, säger Lasse Widestedt.

10 Pastor Stephen (Daniel Redén) gjorde det bra senast. Det var precis det upplägg vi ville ha. Han tog loppet bra efteråt också. Var inget vidare förberedd inför det där och har bara gått rutinjobb i sanden efteråt också. Han är bra i grunden men långt ifrån toppform, säger Pär Pergenius i stallet.

11 Orecchietti (Örjan Kihlström) tränar bra och känns väldigt fin men är i behov av ett lopp i kroppen. Det är SM nästa vecka och jag vill att han ska få sig ett lopp innan det. Det kan fattas lite ur formhänseende. Om han kan vara trea eller fyra så tror jag sedan att han kan vara fin till nästa lopp. Det blir optimal balans, säger Stefan Hultman.

12 Parkin (Henrik Svensson) har jag inga stora förhoppningar på. Med tanke på form och allting på slutet. Det finns inga lopp och han tränas för fullt. Så jag tänkte att jag provar. Det blev ett för tufft gäng mot vad jag hade räknat med, säger Björn Persson.

V75-4

1 Rino Dox (Bo Landgren) är det som det ska vara med. Så känns det i alla fall. Han är inte så hemskt startsnabb. Så det är risk att han blir över där inne. Då får man hoppas på lite tur så att det kan lösa sig. Det är mycket tuffare nu än det var senast när han vann. Kan han vara bland de tre är det optimalt. Det är vad man realistiskt kan hoppas på den här gången, säger Carl-Anders Hansson.

2 Myllarfaks (Ingvar Nyberg) är det bra med. Rent formmässigt är han på uppåt­gående naturligtvis. Efter att ha fått två lopp nu är formen stigande. Han känns fin hemmavid efter de här starterna. Det är ett hårt lopp naturligtvis. Så det är klart att det blir tufft. Hästen känns jättefin och gjorde ett bra lopp senast. Det kändes faktiskt som att han joggade då. Han kanske behöver något lopp till för att vara riktigt på topp, säger Ingvar.

3 Voje Nido (Per Linderoth) jagar bara pengar. Barfota och helstängt huvudlag. Det är lite för tufft för att man ska kunna tro på honom den här gången. Går inte, säger Per.

4 Guli Järven (Jan-Olov Persson) har bra form. Han står öga mot öga med de bästa hela tiden. Så bra är han inte ännu. Så en penningplacering är vi nöjda med. Det går inte att hoppas på mer än så, säger Janne.

5 Lomar (Ida Eriksson) jobbar för fullt nu men det har krånglat med en spricka i en hov efter SM. Han är redo så gott det går att få honom utan starter. Han känns bra i träningen så men har inte startat. Jag får ligga lågt tills han visar form. Det var inte ett så bra spår heller. Får han en slant så är vi nöjda, säger Tage Eriksson.

6 Järvsö Rune (Erik Adielsson) är det egentligen lika med som för Guli Järven. Men han har rätt läge och är ute på rätt distans. Så jag har lite förhoppningar på att han ska tjäna en slant. På den här aktuella distansen tycker jag att han är strået vassare än vad Guli Järven är, säger Jan-Olov Persson.

7 Hallsta Lotus (Ulf Ohlsson) var jag lite tveksam till när jag körde första jobbet med honom efter sjukdomen förra tisdagen. Då tyckte jag att han kändes matt. Sedan körde jag ett banjobb med honom i fredags förra veckan och då var det lite bättre. Nu i tisdags var det en klar förbättring. Då kändes han ganska klar. Kändes bra i alla fall. Sedan hur han är rent formmässigt är svårt att säga. Jag blev jäkligt nöjd med honom i tisdags i alla fall. Dessutom är det rätt förutsättningar nu, säger Jan-Olov Persson.

8 Snygg (Stig Jarle Röste) visar ingen toppform och går knappast att tro på. Lär få en smygresa härifrån och det verkar behövas.

9 Faksen J:r (Jan Ove Olsen) brukar vara stark. Han har ofta höst- och vinterform. Han har tränat bra. Distansen talar kanske för Lotus men i Skellefteå skiljde det bara ett morrhår. Mina två är bättre sprinters än vad Myllarfaks är, säger Jan-Olov Persson.

10 Timian Best (Ove A Lindqvist) ser bra ut. Formen är i ordning. Det är nog så pass bra som det kan vara med honom. Det verkar positivt i alla fall efter det som har varit. Jag tycker att han är på rätt väg. Han har varit borta i över ett halvår. Vi lyckades hitta ett generalfel på honom med hjälp av Mälar­kliniken. Hästen har lidit av det problemet de senaste tre åren och inte kunnat syresätta blodet ordentligt. Får jag till honom så är det här en 20-häst längre fram, men det är svårt att begära för mycket redan nu. Alla sa att det här var en avläggare. Men det är det definitivt inte. Det här är en krigare. Inför lördagens start vet jag inte riktigt vad jag ska säga. En sak som är säker är att han kommer rekordsänka, säger Anders Högberg.

V75-5

1 Alvena Sonja (Samu Sundqvist) har gjort bra lopp. Väldigt fin senast när hon var tvåa efter ett rejält slutvarv. Bra form och läge. Tror att hon kan öppna ganska bra. Lite plats­chans i alla fall, säger Henrik Svensson.

2 Veloce (Emilia Leo) vrickade sig efter senaste starten och fick stå över några veckor helt och hållet. Gick ut på Åland för att jag skulle få ett kvitto på var hon stod. Fattades lite och det visste vi om. Känns bra efteråt. Har faktiskt nästan varit bättre ju bättre motstånd hon möter, säger Claes Sjöström.

3 Bella Donna (Helena Johansson) är det jättebra form på. Läget är också bra. Lite hårt inne i loppet men på formen ska hon ha en platschans, säger Henrik Svensson.

4 Amber Eye (Viktor Svanstedt) gnussar på bra. En enkel märr. Om hon kan komma ner till innerspår och smyga med kan det bli en skaplig slant, säger Håkan Kristiansson.

5 Criminal Minds (Oskar J Andersson) har gått bra på slutet. Satt fast senast. Känns allmänt bra. Lite chansartat läge. Inte jättestora chanser, säger Lars Wikström.

6 M.T.Havana Girl (Peter G Norman) gick rätt bra senast fast hon bara var sjua. Gången innan var hon bra när hon vann. Bakskor är ett litet minus. Snabb från start. Inte omöjligt att hon kan ta ledningen. Bland de tre om det stämmer, säger Glen Norman.

7 Julia Hills (Tina Erlandsson) hoppas jag sköter sig. Tror inte på några stora chanser. Hon har inte visat den rätta formen på slutet. Vi jagar en slant, säger Nisse Svedin.

8 Quick Change (Angelica Holm) är den som varit ute i de tuffaste loppen av dem. Kanske inte varit som allra bäst på slutet men senast strulade det och hon blev fast. Bra smygläge om det löser sig. Inte borta ur platsstriden, säger Henrik Svensson.

9 Lischla Dunder (William Eriksson) är allt bra med och jag är nöjd med formen. Liten korrigering i verkningen, men det blir hon bara rappare av. Med ett bra lopp är hon med och slåss, säger Sven-Åke Andersson.

10 Vodka and Oysters (Mattias Djuse) kändes bra i ett lättare jobb i onsdags. Formen var bra senast också men kusken körde inget bra då. Hon ska vara riktigt bra. Jag tror faktiskt att hon är bland de tre. Kan bli skoryck den här gången, säger Marcel Hjort.

11 Konsert Broline (Daniel Wäjersten) har fin form men fel läge. Får svårt att runda allt.

12 Darling (Jimmy H Andersson) var allt bra med i tisdags i varje fall. Vet inte vad det blir för vagn. Kusken bestämmer det. Läget är jättebra. Då har man inga förväntningar och så slipper hon gå något från start. Med överpace går hon till slut, säger Lasse Ediund.

2 160 meter

13 Somebody’s Darling (Toni Ylitalo) känns bara bra. Ser spännande ut. Hon gjorde det bra senast. Klart att det är ett svårt läge och hon står hårt inne, säger Nina Linnatie.

14 Hankypanky Pagan (Nicklas Westerholm) har gått bra länge. Senast blev det för tufft men hon höll godkänt då. Går ner en klass nu och ska ses med vettig chans. Om det klaffar lite på vägen, säger Nicklas.

15 Västerbo Collect (Tobias Eklöf) har varit ifrån men gör säkert ett bra lopp direkt. Vinner inte så ofta men om man garderar Hankypanky Pagan är hon tredje-, fjärdehäst bakom henne. Hankypanky är klar förstahäst i loppet, säger Nicklas Westerholm.

V75-6

1 O.F.V.Continue (Fredrik B Larsson) är en riktigt bra häst. Det är rejäl utveckling i honom. Jag vet inte hur han öppnar från start men han har visat att han kan springa fort. Jag tycker att han bör kunna vara med där framme någonstans, säger Fredrik.

2 Highspeed Call (Kaj Widell) är som han ska så här långt. Känns jäkligt bra. Det blir som vanligt med balans och utrustning. Han har visat bra form nu. Hade han varit fräsch och fin hela sin karriär hade han haft mer pengar än vad han har nu. Blir hårt på lördag men jag vet att jag har en bra häst. Ska absolut räknas, säger Nicklas Pettersson.

3 Ypsilon Hornline (Ulf Ohlsson) kan inte bli mycket bättre. Han har gått bra nu i tre, fyra starter. Klart att det är hårt men fördelen är att han fick ett bra spår och kan krypa ner. Hoppas han är trea, fyra i och med att han har ett bra läge, säger Sören Rehnmark.

4 Paradiserunner (Robert Bergh) är det bara bra med och vi kör som vi brukar. Det ser rätt vettigt ut. Klart att han inte saknar motstånd men han är inte så pjåkig själv heller. Det är ett bra läge och visst har jag segerförhoppningar. Med flyt på vägen ska han inte vara helt borta, säger Yvonn Mattsson.

5 Navaronne (Henrik Svensson) är det finfint med. Jag tror faktiskt att han har riktigt fin form. Känns fortsatt väldigt fin. Det är många startsnabba där men han är oöm för positioner. Går i stort sett överallt. Får han ligga kvar till 300–400 kvar fäller han säkert en hel del. Enda skillnaden är att det förmodligen blir aluminium bak. Det är ingen större skillnad, säger Jessika Sidbäck.

6 Whosyourdaddy (Örjan Kihlström) är en bra häst som ser ut att ha ”fel uppgift” den här gången. Måste dessutom visa att han kan gå felfritt först och främst. Har galopperat i de fyra senaste starterna. Inte så bra...

7 Harvey Tornado (Per Lennartsson) fick också ett skitläge. Han håller sin fina form. Får svårt kanske att blanda sig i den allra främsta träffen. Blir svårt att vinna från det här skitläget. Så är det bara. Vi får hoppas på tur, säger Lasse Widestedt.

8 Robben Bob (Daniel Redén) gick jättebra senast också. Gillar de här stenhårda uppläggen och de för honom bara framåt verkar det som. Det blir ett liknande upplägg igen. Barfota runt om och helstängt huvudlag. Jag antar att det blir full fart framåt. Tror att han kan spetsa därifrån också. Bara han trycker av honom. Kan gå bakifrån också. En av dem som gör upp om det, säger Pär Pergenius.

9 Tyko Marje (Magnus Jakobsson) håller jättefin form. Skulle han få ett smyglopp kan han avsluta vasst. Så han är inte helt borta om det stämmer till, säger Magnus.

10 Zlatan Liss (Per Linderoth) var fin i debuten för oss och känns bra i jobben efteråt. Ska normalt sett ha lite outsiderchans. Det blir barfota runt om på honom, säger Per.

11 Pompano (Petter Lundberg) är det bra med och det blir inga ändringar. Det är ett rätt så tufft lopp med jämna hästar. Vi har ett dåligt spår och det är inte så kul så klart. Jag får hoppas på en matlapp, säger Petter.

12 Diva Sjöhammar (Fredrik Stenmark) var bra senast. Jag hoppas att hon är bättre nu men kanske skulle velat ha haft någon start emellan. Man kan inte räkna med någonting från spår tolv. Vi åker dit och ser vad det kan bli. Läget är för hemskt. Jag kallar det för ett Norrlandsspår, säger Kjell Stenmark.

V75-7

1 On Hold (Magnus Jakobsson) var jättefin senast och har travat mycket bättre i de två senaste än vad han har gjort tidigare. Trots att det är hårt emot tror jag inte att han är borta. Inte omöjligt att han kan hålla ledningen. Min bästa chans, säger Magnus.

2 Långarsbo Blixten (Per Lennartsson) har ett bra spår den här gången. På en bra distans. Med en bra kusk. Han tränar fint efter senaste loppet. Så det är ingenting som är konstigt. Får han ett bra lopp så tror jag att han kan vara med bland de tre. Så alldeles borta är han inte, säger Troels Andersen.

3 Tell Me No Lies (Håkan Skoglund) har det varit bekymmer med. Först fick vi operera halsen efter Kriteriet. Sedan drabbades han av överträning vilket gjorde att vi fick kastrera. Det är först de två senaste starterna som det släppt till igen. Han är utan tvekan den bästa häst som jag har tränat. Egentligen har han allting. Nu när läget blev bra så har jag tänkt prova för ledningen, säger Håkan.

4 Narold Vox (Ulf Ohlsson) är det bara bra med. Varit jättenöjd med jobb, tävling och allting. Jättefin i jobbet i onsdags. Det blir barfota runt om den här gången. Han ska räknas. Har utvecklats väldigt bra och har fin form. Han är en av dem som kan vinna loppet tycker jag, säger Krister Jakobsson.

5 Kricken C.D. (Erik Adielsson) har väldigt fin form. Känns jättefin efter senaste starten också. Jag är optimistisk. Klart det är tufft motstånd men han känns så jäkla bra att jag tror att han kommer prestera bra. Får han rätt lopp tror jag att han kan vara en av dem som kan vinna, säger Hans Strömberg.

6 Oracle Kronos (Ove A Lindqvist) körde jag också i tisdags. Han var jättefin på Valla senast men då fick han aldrig se dagens ljus. Det blev stopp 100 kvar. Han känns bara bättre och bättre nu. Jag tycker att han tävlar med chans, säger Jan-Olov Persson.

7 Aztec Boko (Patrik Nygren) har gjort det bara bra. Har varit imponerande på våra breddgrader i varje fall. Nu möter han tuffare motstånd och står småhårt inne i loppet men jag tycker ändå att han ska ta en framskjuten placering. Det känns att det här är en rejäl häst, säger Jesper R Nilsson.

8 Navigator Sib (Jörgen Westholm) galopperade senast men visade fin fart efteråt. Hästen håller bra form men fick ett iskallt startspår som sätter ner chanserna rejält. Han gör säkerligen ett bra lopp men tar maximalt en plats härifrån, säger Jörgen.

9 New Esterel (Nicklas Westerholm) verkar allt väl med. Formen ska inte vara sämre än vad den har varit förut. Det var hårda hästar och dåligt tempo senast, så han fick inte den genomkörare jag hade förhoppningar om. Läget nu är bra så. Jag hoppas och tror att intresset för att springa ska finnas även med vagn, säger Fredrik Jonsson.

10 Laurier Dag (Robert Bergh) drog ett bakspår men har gått bra hela tiden. Ska vara med där framme om det inte håller på att strula. Så trots bakspåret ska han ses med chans. Vi har många bra chanser på lördag men jag får ändå säga att Nahar har bästa chansen, säger Nicklas Westerholm.

11 Long Night (Örjan Kihlström) har fått utdelning på fin form på slutet. Nonchas ej.

12 Global Octopus (Jan Norberg) var det tråkigt med läget för. Det är i och för sig lättare över 2 600. Jag har en häst i bra form. Hans chans är om det går i ganska tufft tempo hela vägen. Då kan han komma in i matchen. Garderar man så varför inte. Då kan han gott vara med, säger Sören Lennartson.





Källa: Martin Berg/Sportbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+5), 1X2 (+10)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 16:21   #13
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

En rolig o naggande början innan man velar bort sig
4.Democrat
6.Finish Future
4,5,9,10,11
7,9
1,3,6,10,14
1.O.F.V. Continue
2.Långarsbo Blixten

25 Kr
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 16:35   #14
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Blev massa velande fram och tillbaka så lika bra att ta bort denna rad som låg här då jag efter att ha läst en del väljer att spika i sista och gardera upp Nahar med tanke på hans galopper på slutet.

Senast redigerad av Tamuli den 2013-10-05 klockan 09:12.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 16:48   #15
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Omgången känns ruskigt ljummen. Inget speciellt uppsnack heller. Går inte ens att hetsa varandra till tokstreck. Svårt att hitta värde på förhand. Mycket lättare efteråt. Lutar åt ett chalö flerbongsystem.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 17:32   #16
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Vodka and oysters där har ni den som är klar och rensar....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 19:11   #17
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Vodka and oysters där har ni den som är klar och rensar....
Gillar också den imorgon!

För övrigt så var jag en sväng ute hos Nurmos/Björkroth idag. Passade på att fråga om Finish Future imorgon, svaret var: Han vinner. Den gode CG sa att FF äntligen har fattat vad det handlar om. Jag spikar.

Hallsta Lotus tar jag helt bort imorgon..
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 19:19   #18
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Vodka and oysters där har ni den som är klar och rensar....
Då kan vi utesluta att den hästen vinner!

Har någon av dina kusar som du postat på sharps vunnit?
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 19:53   #19
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Spiken: Faksen J:R gör ofta gedigna lopp och möter enbart Hallsta som har haft kolik och diffus form börjar dessutom bli till åren och har vikit sig från spets tidigare. Jag tror Faksen Jr är i bättre slag än favoriten och väljer därmed att spika denne.

Lillspiken: Nahar bollar normalt med dagens förutsättningar. Hemmabana nu och det bör vara en jättechans mot dessa...


Dragen:

Robin Ru trivs bäst på barfota balans vilket det aviseras på lördag. +++

Victor Ruda Närmar sig storformen och bör bli farlig med klaff... +++

Konsert Broline är hopplöst osäker men de dagar man travar gör man ofta bra lopp.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:08   #20
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Är inne på att spika form hästen Highspeed Call + Faksen J:r

Senast redigerad av capone den 2013-10-05 klockan 08:48.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:13   #21
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Då kan vi utesluta att den hästen vinner!

Har någon av dina kusar som du postat på sharps vunnit?
ok ser du det så så visar du att du ej platsar på denna sida.... men inte förvånad..... finns alltid negativa inkompetenta personer.... de som följt mig vet att jag givit rätt många bra vinnare..... men du är ett surkart som vill ge beska kommentarer.... jag vinner pengar ist för att vara sur....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:18   #22
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

kan säga att uranus de tyrole blir livsfarlig.... garantirygg på democrat och sen öppnar det sig med 80% sannolikhet....ruggig känsla för den...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:20   #23
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Järvsö rune tror jag kan vara spets och slut..... de andra rätt överskattade..... håller undan... den är snabb ut och träffar erik är det spets.....hallsta... missar starten och deltar inte...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:21   #24
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Självklart Oggeb har dasen gett bra vinnare men det var ett par hundra vinnare sedan. Alla har vi formsvackor. Your anus ska man hålla sig borta i från också i morgon haha.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:28   #25
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

de som inte ryggar mig i morgon är redan borta.... rent löjligt hur vissa har behov av att inte inse vem som kan något... kul att VARULV gick med... han är den första på länge som blivit medlem som har något att komma med.. märks direkt när någon har det.... klasskillnad...
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:30   #26
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

vore kul om någon annan startade en tävling av givande slag.... tragiskt att bara jag gjort det sen den här sidan kom igång... och då menar jag inte fjolltävlingar...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:48   #27
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Bjuder er på fyra otroligt intressanta skrällar.. av ren snällhet för att jag gillar många här....Uranus, Vodka a O, Järvsö rune och Tyko Marje....ni som kritiserar och säger att jag aldrig satt en vinnare... vore kul om ni någon gång bidrar med något och inte bara klagar... blir liksom något mer givande då....det fattar alla...som har något innanför pannbenet...och som kan trav och inte bara gissar varje vecka utan analys..
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:51   #28
 
OtaBengas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 300
Sharp$: 770
Standard

Skräll!?


Avd.6 5 NAVARONNE 6%
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 20:57   #29
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

analys:

Uranus rygg ledaren(Democrat) öppnar sig när dödens blir kall sen klar
järvsö rune spets... de nadra medelmåttiga erik leker med den från spets
Vodka....mycket bättre senast än många inser såg loppet.... går bra varje gång... blåser av dem till slut.... hoppas det är jänkarvagn igen...
Tyko M... blir ruskigt tempo med robben med fl. Blåser till å det grövsta till slut ensam på målbilden...sport vi minns för något år sen...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 22:04   #30
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Avd 1: Democrat har en bra chans. Skall man gardera den skall Bell med tycker jag. Har form och läge. Uranus de Tyrole skall också med på lappen. Bakspår på kort i Silver känns inte så hett, så jag hoppar gärna Ed You, Vendi och Notre Crown som annars är tre bra hästar. Kanske kan de dra på sig lite streck så man får lite grepp på kollektivet. En riktig kantboll här är Rocky Race som Per Linderoth skall köra.

Avd 2: Finish Future och Rite Passion är väl de bästa hästarna med bra läge. Rocky Reach är väl inte så dum, men Samuel Rehn från spår 12 tror jag inte på. Crusioux från spår 2, med Ulf Ohlsson i vagnen känns väldigt bortglömd, trots fyra raka ettor. Love Lini vann 6 raka i somras, nu har det häxat lite i ett par starter, men kapacitet finns.

Avd 3: Fungerar Nahar så vinner han, men det har hoppats mycket på senare tid. El Sueco, David Sisu och Device är tre bra hästar som troligen är de som gör upp om det om Nahar felar. Orechietti och Pastor Stephen står på bakspår, Up Date Hoss har spår 8 och de skall ha en hel del flax för att vara med. Jag tyckte Lennartsson var lite uppåt med Rakas, och jag ser Francais du Gull som en rolig kantboll.

Avd 4: Järvsö Rune har fått spåret innanför Hallsta Lotus, och om inte Erik vill släppa förbi Lotus så kommer han inte förbi första 500 i alla fall. Faksen Jr, Rino Dox och Timian Best skall med på lappen.

Avd 5: Svårt lopp, många med chans. Konsert Broline är väldigt bortglömd.

Avd 6: Highspeed Call är en bra häst, men Kaj Widell vinner inte så ofta på V75. OFV Continue kan en hel del, och skall streckas. Robben Bob från spår 8 är inte kul, hade kunnat vara singelstreck med bättre spår. Tycker inte man skall glömma bort Ypsilon Broline och Paradiserunner som har vettiga lägen och form.

Avd 7: Laurier Dag blir nog mitt singelstreck i morgon. Han har gått från klarhet till klarhet, och på hemmaplan och i Bronsdivisionen känns han ändå ganska het. Skall man gardera skall man titta på Naold Vox. Aztec Boko står helt fel inne, men oj vilken form han har. Kricken CD kan en del, och borde komma bra på det.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 22:08   #31
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Vinner järvsörune så har du 200 sharps imo laxen.
Jag tror att det är bara att spika hallsta.

Vodka va min första tanke men jag fick lite feeling för 1 Alvena sonja.

Tyko i all ära men mitt drag i avdelningen är 7 Harvey Tornado
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 22:24   #32
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
analys:

Uranus rygg ledaren(Democrat) öppnar sig när dödens blir kall sen klar
järvsö rune spets... de nadra medelmåttiga erik leker med den från spets
Vodka....mycket bättre senast än många inser såg loppet.... går bra varje gång... blåser av dem till slut.... hoppas det är jänkarvagn igen...
Tyko M... blir ruskigt tempo med robben med fl. Blåser till å det grövsta till slut ensam på målbilden...sport vi minns för något år sen...
Fan..Hade skrivit en lång writeup av alla avdelningar, sen lyckades jag komma åt en jävla tangent och allt försvann så jag orkar inte skriva igen.

Gillar dina outsiders i form av Tyko och Vodka..

Avd 1. Ed You spikar jag, blåser av dom tillslut.

Avd 2. Fick Finish F. klar av CG, antingen spikar jag eller låser med 12. Ska kolla lite med Båth också.

Avd 3. Nahar med skor, jag garderar hårt, Device från spets? Utklassade Kadett CD näst senast..

Avd 4. Hallsta som står fav efter kollik? Skrattretande i mina ögon. Faksen JR vinner!

Avd 5. Ston och lärlingar.. Jag helgarderar loppet. (Hanky lär ju vinna lätt bara därför)

Avd 6. Här kommer det bli idiottempo! Passa Zlatan Liss, Linderoth har form på grejerna. Svanstedts gamla hästar i ny regi har visat formtoppar också!

Avd 7. Jag älskar Tell me no lies imorgon, mitt förstastreck i loppet. Passa Örjan med Long night!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-04, 22:42   #33
 
mr_kusks avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 117
Sharp$: 1210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
kan säga att uranus de tyrole blir livsfarlig.... garantirygg på democrat och sen öppnar det sig med 80% sannolikhet....ruggig känsla för den...
Uranus de Tyrole är nog lika rökt som en laxdase som legat i röken en timme för länge.
mr_kusk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 05:52   #34
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Tydligen hade Berghar'n sagt på Bollnäs att Ed You var bästa chansen.

Detta utdrag är från Guiden Express. Vad ska man tro?

Bergh har det väl förspänt på hemmaplan

Robert Bergh har flera bra chanser när V75 avgörs på hemmaplan och Bergh låter också nöjd med samtliga sina hästar inom V75-spelet.
- 2 Uranus de Tyrole (V75-1) har haft en liten paus men han brukar gå bra efter uppehåll. Han känns också fin i träningen och det fanns inget att anmärka på i torsdagens jobb. Här har han ett bra läge, han kan öppna bra och trivs också på kort distans så jag tror han kommer att göra en bra insats.
- 10 Ed You (V75-1) galopperade innan bilen släppte i lördags men det var inte hans fel. Han känns annars jättefin och jag var nöjd med honom i onsdagens rakbanejobb. Bakspår är alltid lite lurigt över kort distans, han verkar annars allround och fungerar på alla distanser. Han går med samma balans och utrustning som senast.
- 5 Nahar (V75-3) galopperade senast och det kändes ju lite surt. Hästen känns annars jättefin så formen finns där. Nu kommer han att tävla med skor, men det har han gjort vid de tre senaste segrarna. Jag kommer dessutom att döva ner honom lite mer och visst tror jag på segerchans.
- 14 Hankypanky Pagan (V75-5) var det inte samma tryck i senast men allt kändes normalt med henne i ett 35-jobb i onsdags. Hon har tidigare gått med öppet huvudlag men jag kommer nu att ändra till ett halvstängt, dessutom kommer hon att tävla med skor bak den här gången. Det här är ett passande lopp för henne och hon möter nu enklare motstånd så visst ska hon kunna vara med i striden trots att hon står med tillägg och har många hästar att runda.
- 15 Västerbo Collect (V75-5) har varit ifrån ett tag men hon brukar gå bra efter vila. Hon har tränat på bra och känns fin men det blir nog ändå tufft för henne från det här läget.
- 10 Laurier Dag (V75-7) har gjort det bra i alla starter för mig och han känns nog lite bättre än inför senaste starten. Allt var också bra i torsdagens jobb. Han gillar distansen och han går som vanligt barfota runt om, kanske vi ändrar till ett halvstängt huvudlag på lördag. Bakspår är ju aldrig bra men jag tror han fungerar bra bakifrån också, säger Robert Bergh.
- Det ser bra ut inför lördagen och Nahar, Laurier Dag och Hankypanky Pagan är väl de som jag tror har bästa segerchanserna, avslutar Robert Bergh.

Senast redigerad av flaque den 2013-10-05 klockan 06:00.
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 06:13   #35
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Tydligen hade Berghar'n sagt på Bollnäs att Ed You var bästa chansen.

Detta utdrag är från Guiden Express. Vad ska man tro?

Bergh har det väl förspänt på hemmaplan

Robert Bergh har flera bra chanser när V75 avgörs på hemmaplan och Bergh låter också nöjd med samtliga sina hästar inom V75-spelet.
- 2 Uranus de Tyrole (V75-1) har haft e
n liten paus men han brukar gå bra efter uppehåll. Han känns också fin i träningen och det fanns inget att anmärka på i torsdagens jobb. Här har han ett bra läge, han kan öppna bra och trivs också på kort distans så jag tror han kommer att göra en bra insats.
- 10 Ed You (V75-1) galopperade innan bilen släppte i lördags men det var inte hans fel. Han känns annars jättefin och jag var nöjd med honom i onsdagens rakbanejobb. Bakspår är alltid lite lurigt över kort distans, han verkar annars allround och fungerar på alla distanser. Han går med samma balans och utrustning som senast.
- 5 Nahar (V75-3) galopperade senast och det kändes ju lite surt. Hästen känns annars jättefin så formen finns där. Nu kommer han att tävla med skor, men det har han gjort vid de tre senaste segrarna. Jag kommer dessutom att döva ner honom lite mer och visst tror jag på segerchans.
- 14 Hankypanky Pagan (V75-5) var det inte samma tryck i senast men allt kändes normalt med henne i ett 35-jobb i onsdags. Hon har tidigare gått med öppet huvudlag men jag kommer nu att ändra till ett halvstängt, dessutom kommer hon att tävla med skor bak den här gången. Det här är ett passande lopp för henne och hon möter nu enklare motstånd så visst ska hon kunna vara med i striden trots att hon står med tillägg och har många hästar att runda.
- 15 Västerbo Collect (V75-5) har varit ifrån ett tag men hon brukar gå bra efter vila. Hon har tränat på bra och känns fin men det blir nog ändå tufft för henne från det här läget.
- 10 Laurier Dag (V75-7) har gjort det bra i alla starter för mig och han känns nog lite bättre än inför senaste starten. Allt var också bra i torsdagens jobb. Han gillar distansen och han går som vanligt barfota runt om, kanske vi ändrar till ett halvstängt huvudlag på lördag. Bakspår är ju aldrig bra men jag tror han fungerar bra bakifrån också, säger Robert Bergh.
- Det ser bra ut inför lördagen och Nahar, Laurier Dag och Hankypanky Pagan är väl de som jag tror har bästa segerchanserna, avslutar Robert Bergh.
Lite olika bud från den karln. Undrar vad han sa till SS ???? Det är ändå de som får den bästa info.
Någon med intervjuerna????
Finns säkert någon mer här på sharps som har lyssnat på intervjun med han på Bollnäs.
Ville bara bjuda på den info till er som inte hört detta

Senast redigerad av dzeno den 2013-10-05 klockan 06:50.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 06:57   #36
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_kusk Visa inlägg
Uranus de Tyrole är nog lika rökt som en laxdase som legat i röken en timme för länge.
Hästar som garaterat sitter i rygg på en storfavorit tar man alltid med om man kan något.... men du väljer ju själv vilken sida du vill vara på vinnare eller förlorarsidan...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 07:34   #37
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

avd. 7


Om Laurier Dag får svar om spets när den kommer efter en bit så öppnar detta lopp upp sig, en som måste med är Oracle Kronos. Måste smygas i det längst men när väl lyckan kommer på upploppet så ska jag vara med och få betalt.
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 08:35   #38
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 111
Sharp$: 1790
Standard

Låter bra på Tellier me no lies i sista, bra spår och ska laddas för ledningen och ska köras där. Blir nog min chansspik på V75 och dubbeln.
Fredrik33 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 08:42   #39
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Lite olika bud från den karln. Undrar vad han sa till SS ???? Det är ändå de som får den bästa info.
Någon med intervjuerna????
Finns säkert någon mer här på sharps som har lyssnat på intervjun med han på Bollnäs.
Ville bara bjuda på den info till er som inte hört detta
Tydligen vass info dom har första rankat

söker du på spelarservice får du deras V7 förslag
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:22   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
Tydligen vass info dom har första rankat

söker du på spelarservice får du deras V7 förslag
Vass info från bergh säger dom.. men det ska inte gå att ta democrat från ledningen när ed you har bakspår.. då tycker jag att det är vettigare att ta med 1 från rygg ledaren tex.. dock spikar jag själv democrat på allt!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:24   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

1)4
2)6,12
3)4,5
4)2
5)1,6,8,10,14
6)8
7)10

20 rader / 10 kr gånger X antal

Detta blir nog mitt huvudsystem för dagen!

Senast redigerad av alle den 2013-10-05 klockan 09:25.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:26   #42
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Svårt att hitta någon stenklar känns det som, Nahar och Democrat känns på förhand som två klara spikar men vågar inte spika Nahar iaf med tanke på hans två senaste insatser.
Är även lite fundersam till Democrat så väljer helt enkelt att gardera bägge två iaf och spikar de 2 andra hästarna jag valde mellan.
Så blir det inga sena strykningar innan V75:an börjar så kommer det bli följande rad:

1) 1-2-3-4-10
2) 6 Finish Future
3) 4-5-9-10
4) 2-7-9 (litar inte riktigt på Hallsta Lotus utan tror mer på Faksen dock kan jag inte lämna Hallsta Lotus utanför kupongen)
5) 3-5-8-10-11-14 (11 Konsert Broline känns väldigt bortglömd)
6) 2-8 (dagens lås)
7) 10 Laurier Dag (har en liten feeling att Bergh tar hem 4:e raka med Laurier visst finns en del hästar emot men tror stenhårt på Bergh iaf)

720 rader/360:-
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:28   #43
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Gillar också den imorgon!

För övrigt så var jag en sväng ute hos Nurmos/Björkroth idag. Passade på att fråga om Finish Future imorgon, svaret var: Han vinner. Den gode CG sa att FF äntligen har fattat vad det handlar om. Jag spikar.

Hallsta Lotus tar jag helt bort imorgon..
Du levererar EXTREMT bra info nästan till varje omgång sen du reggade! Det kanske inte stämmer varje gång men känns som du sitter på riktigt bra källor! KUL att ha dig här!

En ny Helge!?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:32   #44
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Du levererar EXTREMT bra info nästan till varje omgång sen du reggade! Det kanske inte stämmer varje gång men känns som du sitter på riktigt bra källor! KUL att ha dig här!

En ny Helge!?
helge är en bra administratör....Varulv har andra kanaler....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:36   #45
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

uppmanar ALLA att delta i SJU CHANSLÖSA.... kul om vi blir många! och glöm ej betala.... krävs bet för att ingå i tävlingen...
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:36   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
helge är en bra administratör....Varulv har andra kanaler....
Båda levererar bra info!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:40   #47
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
helge är en bra administratör....Varulv har andra kanaler....
Ingen kommer i närheten av Helge

Senast redigerad av dzeno den 2013-10-05 klockan 09:42.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:45   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Kanske även rätt meningslöst att mäta "snoppstorlek" också va?

Om alla som har kanaler, info, analyser lägger upp det så blir det nog väldigt bra i slutändan. : ))

Jag sitter just nu med Jokersystemet och dribblar fan bort mig själv! Kan inte komma överens med mig själv vad jag ska sätta för krav! :/
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:50   #49
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

Mitt lilla system

1. 4,10
2. 4,6,12
3. 5
4. 2,7,9
5. 1,3,5,6,10,14
6. 2
7. 1,2,3,10,11
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:53   #50
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

opvarmning til v75-lille v4.


V4





V75 Bane
05.10.2013




V4-1: 1,2,3,4,6,7,8,10
V4-2: 3,7
V4-3: 1,3,4
V4-4: 13



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



2 kr.

48
96 kr.

Købt d. 05.10.2013 10:52

Serienummer: 0807-BE89
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:54   #51
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 10 Ed You
2 6, 12
3 1, 4, 5, 6, 10
4 7, 9
5 14 Hankypanky Pagan
6 2, 8, 9
7 10 Laurier Dag

Vadet gäller startnummer

60 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 30,00 kr

Kvittonummer: CD06 F1AD
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 09:58   #52
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Där strök man Hanky Panky Pagan, bra för utdelningen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:01   #53
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Ingen kommer i närheten av Helge
Twitter kan man ju följa själv & spelarservice tipsen går ju att köpa men insiders är svårt få tag på men snällt & lägga ut spelförslag.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:06   #54
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

någon som vet varför dom strök hanky panky pagan?
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:08   #55
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
någon som vet varför dom strök hanky panky pagan?
sårskada var det tydligen.
__________________
if it has tits or wheels sooner or later your gonna have problems with it
lepadd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:11   #56
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björne Visa inlägg
Twitter kan man ju följa själv & spelarservice tipsen går ju att köpa men insiders är svårt få tag på men snällt & lägga ut spelförslag.
Missuppfattad, det var inget illa menat, självklart är det matnyttigt med all info man kommer åt.
till båda två
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:30   #57
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Bella donna blir dagens bortjobbning... vinner den är omgången förstörd...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:35   #58
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 351
Sharp$: 1236
Standard

varulv kan du inte skapa ett lag på atg tillsammans jag är gärna med. med en insats på 500-1000 för varge medlem.
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:35   #59
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Värmland
Inlägg: 51
Sharp$: 1457
Standard

Mina funderingar inför dagens v7.

Hoppas hoppas att Uranus tar emot Democrat så länge han orkar. Bygger på det och sätter utgång på Ed You. Tar med 2,3,4,5,9 som gardering.

Finish Future får bli min andra utgång då jag tror han är bästa hästen. Rocky Reach är nog lika bra men läget. Om inte min utgång vinner har jag svårt att ranka bakom. Tar alla utom 9,10,11

Vart har man Nahar??? Device i spets?? Pastor Stephen på 2140m nä den tror jag inget på schas... Orecchietti om det blir tempo men vem ska sätta upp det?? Jag streckar 1-6 och 11... Sätter A-4,5

I kallblodsloppet låser jag på tre hästar. 2,6,9.... Tyvärr Hallsta Lotus din tid är förbi.

Hankypanky struken och vad händer nu när alla känner att de har chans?? Jag är skit tråkig och heltäcker. Sätter A på Henrik Svensson´s hästar, 1,3,8.

Här blir det fartfest. Jag bygger på att Robben kommer till ledning. Och han kan hålla undan. Men samtidigt är det bara fyra som kan vinna loppet. 2,7,8,9... Så varför krångla till det. Men A-häst blir Robben.

Här kommer min spik: Laurier Dag. Tar ställning då jag bara hittar ett motbud och det är en barfota dansande On Hold.

Är ej klar med alla B och C hästar än. Men grunden är så här.
Spik: Laurier Dag
En av två: Ed You och Finish Future
Låset: Avd4: 2,6,9

//Dreamis
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:40   #60
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Avdelning 5 känns ju väldigt öppet nu när de strök Hankypanky, vet inte vilken häst jag ska fylla på med utöver de 5 jag redan har efter den strykningen så plockar in efter ATG´s turordning istället, så får det bli en överraskning för mig själv helt enkelt...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:42   #61
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Jag är inte här för att lyda order jag är här för att vinna ett krig.....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:47   #62
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lepadd Visa inlägg
någon som vet varför dom strök hanky panky pagan?
Sparkad i hagen nämner Eklöf i Bergsåkersändningen på deras hemsida
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:48   #63
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

samuel rehn från spår 12 på v75..... ja det säger sig själv hur det går.... fiasko
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 10:49   #64
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Där strök man Hanky Panky Pagan, bra för utdelningen.
Tvärtom.
Den var en chanslös storfavorit, där 57% av kupongerna försvunnit.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1), elwiz (+5)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:08   #65
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Tvärtom.
Den var en chanslös storfavorit, där 57% av kupongerna försvunnit.
Så du menar att Bella Donna kommer ta detta lätt?
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:19   #66
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
Så du menar att Bella Donna kommer ta detta lätt?
det tror jag inte han menar.. tror han menar att hanky var chanslös och streckad på 57%
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:22   #67
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Dagens jättelångskott (streckad på 1%) för mig är Voje Nido som gör debut i ny regi och Lunderoth har ju lyckats gamla hästar förr(senaste exemplet Device). Har farten i sig och kanske fått nytändning? Värd en markering till 1% tycker jag.

Bästa spiken: Robben Bob, spets och slut trots läget.
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:28   #68
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

hinner bara se första v7 live idag... drabbad av ett födelsedagsfirande......men tänker sjöa ändå
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:28   #69
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Många strykningar idag som påverkar en del:

I Avd 1 har Mellby Apollo och Dragon Tooma kommit ned ett hack i banan. Det betyder också en mindre att runda för Ed You.

Bara 9 startande i Avd 4 betyder att det nästan inte finns några dåliga lägen där.

I Avd 5 har ju Hanky Panky Pagan försvunnit. Den hade dragit på sig en hel del streck redan, 3-6-10-11 är först i reservturordningen.

Två strukna i Avd 6 har gjort att Harvey Tornado och Robben Rob kommit ned ett hack i banan och så bör man ha statistiken i bakhuvudet som säger att det är mycket enklare att vinna från bakspår om det är två strukna.

I sista har Laurier Dag kommit ned till niondespår, vilket gynnar mycket. Behöver inte köra sig till en position i starten utan bara hålla sig i andraspår och sedan styra på när krutröken lagt sig.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:29   #70
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Lämnar in en liten V4, jaja vet fel tråd...

Jag är mest nyfiken om jag nu klassas som robotspelare, när ett system har 50 vinnande rader....

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker, omg. 41
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 2 Ajax Ibra
2 7, 11, 12
3 1 Fashion Diva
4 13 Le Mat

Vadet gäller startnummer

3 rader x 50 x 2,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: 85C8 5983 **** 0901
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:30   #71
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Lämnar in en liten V4, jaja vet fel tråd...

Jag är mest nyfiken om jag nu klassas som robotspelare, när ett system har 50 vinnande rader....

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker, omg. 41
Spelform: V4

Avd Ordinarie hästar
1 2 Ajax Ibra
2 7, 11, 12
3 1 Fashion Diva
4 13 Le Mat

Vadet gäller startnummer

3 rader x 50 x 2,00 kr Totalt: 300,00 kr

Kvittonummer: 85C8 5983 **** 0901
det var du redan innan detta spel det är vi alla....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:32   #72
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Många strykningar idag som påverkar en del:

I Avd 1 har Mellby Apollo och Dragon Tooma kommit ned ett hack i banan. Det betyder också en mindre att runda för Ed You.

Bara 9 startande i Avd 4 betyder att det nästan inte finns några dåliga lägen där.

I Avd 5 har ju Hanky Panky Pagan försvunnit. Den hade dragit på sig en hel del streck redan, 3-6-10-11 är först i reservturordningen.

Två strukna i Avd 6 har gjort att Harvey Tornado och Robben Rob kommit ned ett hack i banan och så bör man ha statistiken i bakhuvudet som säger att det är mycket enklare att vinna från bakspår om det är två strukna.

I sista har Laurier Dag kommit ned till niondespår, vilket gynnar mycket. Behöver inte köra sig till en position i starten utan bara hålla sig i andraspår och sedan styra på när krutröken lagt sig.
Dubbeln blev lätt nu.

8 - 10

Det är vad jag tror ialla fall
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:33   #73
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

V4:

10
3,5,6,11
1,2,3,4
2,3,4,13,14
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:35   #74
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Tycker omgången känns svår. Lätt att strecka bort sig i dag känns det som. På förhand ser det jättelätt ut och det har inte skrällt nämnvärt på Bergsåker de senaste 10 åren men har för mig att det blev rejält svårt senast det begav sig. Kan bli jättepengar i dag. Likväl som jackpot på 5 och 6.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:50   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 846
Sharp$: 37830
Standard

Ser ut att vara en överkomlig omgång. Tror man att Nahar och Hallsta Lotus torskar så kan det bli knepigt, men jag tror de vinner och att utdelningen kan bli mellan 10 och 20 papp.

1) 2,3,4,5,9,10
2) 1,3,4,6,12
3) Spik 5
4) Spik 7
5) 1,3,5,6,8,10,12,15
6) 1,2,8
7) Spik 10
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:50   #76
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Tre stenklara! Finish Future, Nahar, Faxen Jr!!!

Rysare! Crimnal Minds, Zlatan Liss, Långarsbo Blixten

Mest streckvärd! Robin Ru
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:51   #77
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
V4:

10
3,5,6,11
1,2,3,4
2,3,4,13,14
Jenny Brunzell går att lita på....Bengt också!....hoppas klara andra nu....
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Greenstar (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:52   #78
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
V4:

10
3,5,6,11
1,2,3,4
2,3,4,13,14
snyggt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:56   #79
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Sitter och klurar med denna j-la joker.

Blir nog spik på Robben Bob i sjätte i brist på annat. Av ren skrock vill jag inte spika i sista, annars tror jag Laurier Dag är klar. Får bli utgång.

Garderar Democrat, Nahar och Hallsta. Inget märkvärdigt utan med de ideér som florerat här sedan tidigare.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 11:58   #80
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Första v4 avd kanske gav ett svar. Blir nog favoritomgång i dag
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:00   #81
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Första v4 avd kanske gav ett svar. Blir nog favoritomgång i dag
nja den var ju inte favorit... så snarast tvärtom... däremot var den stenklar... var ju bara att kolla dasens system.... innan start
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:04   #82
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

En jätteskräll på 47%. Nog kallar jag det för en av det betrodda i alla fall. Är nog så det blir överlag i dag. Tror inte att det blir något riktigt långskott men hoppas kan man ju alltid. Några hamnar i alla fall på bongen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:08   #83
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Jenny Brunzell går att lita på....Bengt också!....hoppas klara andra nu....
Snyggt!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:08   #84
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
V4:

10
3,5,6,11
1,2,3,4
2,3,4,13,14
Nu börjar det se halvintressant ut! men rädd för att spricka i nästa ....tyvärr...torskfrossan kommer....och DRAKEN duger 6% som skräll eller krävs det mer för dig???
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:09   #85
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

vi jinxar igen!!

V4-jokern, kvar på systemet:

1,2 - 13
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:10   #86
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Japp nu är jag nöjdare. 6% duger förbannat bra. Jobba in de 2 sista nu. Sliiit
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:15   #87
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

tyvärr livrädd för nr 5 i tredje v4.... örjan....nej den skulle jag ej tagit bort....men hoppas överleva...vore surt annars-.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:18   #88
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 335
Sharp$: 1531
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
vi jinxar igen!!

V4-jokern, kvar på systemet:

1,2 - 13
Jinxar väl jag också...

Bergsåker 41 20131005 V4
Avd-1: 2,10
Avd-2: 2,3,4,5,6,7,8,11,12
Avd-3: 1,2,3,4,5,9,10
Avd-4: 13,14
System: 1
252 rader * 1 * 2,00 = 504 kr
Greenstar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:21   #89
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 2, 4, 10
2 6 Finish Future
3 5 Nahar
4 2, 6, 9
5 3, 10
6 2, 9, 10
7 1, 10

Vadet gäller startnummer

108 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 54,00 kr

Kvittonummer: C7C8 730B 6536 8945
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:22   #90
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

skulle spelat LD.... fan vilka odds... sjukt på en garantispets i första...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:26   #91
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Det får vara en liten nu, sen blir det joker


Bergsåker 49 2013-10-05 V75
Avd Ordinarie Reserver
1 4 10
2 3 4 6 8 10 12
3 4
4 9
5 1 3 5 6 8 10 12
6 1 8 9
7 1 10
504 rader * 1 * 0,50 kr = 252,00 kr
2013 C742 xxxx xxxx 8101
5 oktober 2013
Lycka till allihopa
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:28   #92
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

k-k! så uselt att banta systemet... kan ju ge hur mkt som helst idag... man är för usel....usch!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:29   #93
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Fan dasen, hade jag sett din 10 i första hade den blivit A. Då hade jag levt till sista.

Om detta j-la OM
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:29   #94
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 40
Sharp$: 2282
Standard

Du får hoppas att Bergh vinner sista så det bara blir ett litet "gräm"
Mattsson74 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:30   #95
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Fan dasen, hade jag sett din 10 i första hade den blivit A. Då hade jag levt till sista.

Om detta j-la OM
så besviken på mig själv.... spelar ett skitsystem.... ger ju obegr idag bränner bergh sista så ger det fantasisummor... man är formlös på att sätta det!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:36   #96
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

varför skulle windess komma så där nr 2 hade ju smakat mumma nu när 12 blev diskad..
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:37   #97
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
k-k! så uselt att banta systemet... kan ju ge hur mkt som helst idag... man är för usel....usch!
Synd där Windess 2a bästa tiden på distansen till 6% och Ulf i storform med flyt han bjuder säkert på en skräll idag på V75
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:38   #98
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 178
Sharp$: 892
Standard

V75 Bergsåker

1:
A= 4-10
B= 3-9
C= 2

2:
12 ROCKEY REACH (6-4)

3:
B= 5,10
C= 4

4:
A= 4
B= 7,9
C= 3,6

5:
A= 10
B= 3,5,6,8
C= 1

6:
9 TYKO MARJE (8-1)

7:
B= 1,10
C= 4


A= 1-3
C= 0-2
.................................................. .................................................. ...................

V5:an

1:
A= 10
B= 5
C= 4

2:
A= 2
B= 7,9
C= 3,6

3:
A= 10
B= 3,5,6,8
C= 1

4:
B= 8,9

5= 1 ON HOLD (10-4)

A= 1-3
C= 0-1
.................................................. .................................................. ..................

DD:
9 TYKO MARJE
1,4,10

x 100:-
.................................................. .................................................. ..................
LYCKA TILL ALLA SHARPSARE................!!!!!
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:38   #99
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 151
Standard

Hej alla
Har en fråga. Jag söker en site med travtips bl a där det figurerar en snubbe som analyserar veckans omgång i ett videoklipp. Han påminner om artisten Kenta i utseendet och det klippet jag såg var inspelat hemma i hans vardagsrum typ. Någon som fattar vem det är och kan hjälpa mig?
johnnyb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:39   #100
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8346
Standard

Larvigt högt odds på dubbeln 5 Nahar som vinnare till 2,15 och 15 Västerbo Collect till platsoddset 6.00! Expekt har 3.50 för att jämföra det platsoddset!

Dubbeln ger alltså 12,90 hos Unibet och det är ju skyhögt sett till infriandechansen enligt mig!

Motivering:

5 Nahar, bästa spåret, toppades inför förra starten, hemmabana, går med skor för att vara travsäker, inget nämnvärt motstånd. Borde ha minst 60% att vinna och 2,15 är då ruskigt bra!

15 Västerbo Collect, Stall Bergh, en struken, går enligt Robban bättre efter vila, har tjänat mer än 300k mer än 13 av de övriga 14 hästarna vilket är mer än de har tjänat. Borde vara 40m enligt Robban i intervjuer så han är toknöjd med prepositionen. Loppet är dessutom tokjämnt och körs av lärlingar vilket banar väg för hög fart och inbjudning av hästarna långt bak. 17% i platschans är ju löjligt lågt satt odds!
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:39   #101
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johnnyb Visa inlägg
Hej alla
Har en fråga. Jag söker en site med travtips bl a där det figurerar en snubbe som analyserar veckans omgång i ett videoklipp. Han påminner om artisten Kenta i utseendet och det klippet jag såg var inspelat hemma i hans vardagsrum typ. Någon som fattar vem det är och kan hjälpa mig?
glömt vad han heter men kalla det inte analys haha
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:41   #102
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

lidt v75 system


V75



V75 BANE
05.10.2013




V75-1: 2,3,4,9,10
V75-2: 12
V75-3: 5
V75-4: 2,9
V75-5: 1,3,5,6,8,10,11,12,13,14,15
V75-6: 1,9
V75-7: 1,2,10



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



0,50 kr.

660
330 kr.

Købt d. 05.10.2013 13:40

Serienummer: E407-284F
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:41   #103
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
glömt vad han heter men kalla det inte analys haha
Ok då, han berättar om vad han tror hehe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+1)
johnnyb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:42   #104
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 178
Sharp$: 892
Standard

Chrille va ?
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:44   #105
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johnnyb Visa inlägg
Hej alla
Har en fråga. Jag söker en site med travtips bl a där det figurerar en snubbe som analyserar veckans omgång i ett videoklipp. Han påminner om artisten Kenta i utseendet och det klippet jag såg var inspelat hemma i hans vardagsrum typ. Någon som fattar vem det är och kan hjälpa mig?
Sköningen Ivar? Han ligger lågt på både blogg och twitter för tillfället. Dock inte lik Kenta (?) så kanske du menar någon annan..

http://stall-travtips.se/
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:44   #106
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krilla18 Visa inlägg
Chrille va ?
http://www.youtube.com/watch?v=oPi1KMJonMw
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:45   #107
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1026
Standard

http://pokermagazine.se/2013/10/04/v...bergsaker-510/


Sry, 2a

Senast redigerad av oinkk den 2013-10-05 klockan 12:46.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:45   #108
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BlackCobra Visa inlägg
Larvigt högt odds på dubbeln 5 Nahar som vinnare till 2,15 och 15 Västerbo Collect till platsoddset 6.00! Expekt har 3.50 för att jämföra det platsoddset!

Dubbeln ger alltså 12,90 hos Unibet och det är ju skyhögt sett till infriandechansen enligt mig!

Motivering:

5 Nahar, bästa spåret, toppades inför förra starten, hemmabana, går med skor för att vara travsäker, inget nämnvärt motstånd. Borde ha minst 60% att vinna och 2,15 är då ruskigt bra!

15 Västerbo Collect, Stall Bergh, en struken, går enligt Robban bättre efter vila, har tjänat mer än 300k mer än 13 av de övriga 14 hästarna vilket är mer än de har tjänat. Borde vara 40m enligt Robban i intervjuer så han är toknöjd med prepositionen. Loppet är dessutom tokjämnt och körs av lärlingar vilket banar väg för hög fart och inbjudning av hästarna långt bak. 17% i platschans är ju löjligt lågt satt odds!
Vaket! No doubt - så ser den komben bra ut.... spelas!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:46   #109
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 5
Sharp$: 151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krilla18 Visa inlägg
Chrille va ?
Så var det ja! Tack så himla mycket
johnnyb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:47   #110
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 4, 10 (3, 2)
2 3, 6, 7 (12, 2)
3 4, 5, 7 (11, 9)
4 7, 9 (6, 4)
5 8 Quick Change (1, 3)
6 1, 2, 7, 8, 9, 10 (4, 3)
7 4, 10 (3, 11)

Vadet gäller startnummer

432 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 216,00 kr

Kvittonummer: 4F26 5905 277A xxxx

Lycka till travnördar!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:50   #111
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ja man skulle gjort en stor v4 idag.... med spik i första... då hade man fått sjöa...ger riktigt mycket idag...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:50   #112
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13252
Standard

i dag kommer det skrälla på V75:an

mitt skräll är Tell Me No Lies 10% tackarr
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:52   #113
 
akesvanstedts avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 24
Sharp$: 64
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10
2 1, 3, 4, 5, 6, 7
3 2, 4, 7, 12
4 4 Guli Järven
5 7 Julia Hills
6 7 Harvey Tornado
7 3 Tell Me No Lies

Vadet gäller startnummer

216 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 108,00 kr
akesvanstedt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:52   #114
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Bergsåker tillbaka som skrällbana.

Schas på Democrat, Nahar och Hallsta
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:54   #115
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Provar en miljonlapp


Bergsåker omg. 49 ATG Team
Lördag 2013-10-05 2013-10-05 13:37
HÄSTAR RES
1 4, 5, 9, 10 (2)
2 2, 3, 4, 6, 12 (8, 1)
3 10 PASTOR STEPHEN (US) (5)
4 7, 9 (10)
5 3, 6, 8, 11, 13 (1, 5)
6 1, 4 (8, 10)
7 1, 4, 10, 11 (5, 6)
1600 RADER x 1 x 0,50 KR
Totalt: 800,00 kr



Spiken: Pastor Stephen som det surras fint om. Ingen toppform men en topphäst i grunden och slog av Shaq is back i träningsjobb... 15%. Nahar ska gå med skor hur positivt /negativt är det?

Dragen:

Vendi är ett tufft sto som klarar tuffa upplägg i loppen. Så sent som för fyra starter sedan tangerade hon det svenska rekordet och gick riktigt bra den gången från ledningen. Läget nu är bra och det skall bli intressant att se var hon hamnar efter det att bilen släppt fältet. (citat Markus dahl) kan inte skriva det bättre själv...


Quick Charge har mött bra motstånd en längre tid och det känns som det är lite lättare emot denna gången. Fick aldrig chansen senast och satt kvar med sparade krafter. Intressant denna gången med fritt i tid.


Paradiserunner har fart som räcker en bit och jag tycker att det ser ut som en intressant uppgift. Senast gjorde hästen två klart bra lopp samma dag vilket tyder på att han är bra grundtränad. Bör kunna få en bra löpning och skall inte nonchaleras.


God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:54   #116
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Antingen har det skrällt färdigt eller så fortsätter det hela dagen.Läge att chansa på miljoner i dag.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 12:56   #117
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

fin utd på v4... 254 lax... ingen omöjlig rad alls med större system.
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:06   #118
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 171
Sharp$: 1035
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 2, 4, 9, 10 (3)
2 4, 6, 12 (3)
3 4, 5, 10 (6)
4 7, 9 (7, 9)
5 10 Vodka and Oysters (6)
6 1, 2, 8, 9 (10)
7 6 Oracle Kronos

Vadet gäller startnummer

288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr

7% på Oracle Kronos
pesven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:08   #119
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Systemet:
2,3,4,10
6
5,9,10,11
2,6,7,9
1,6,10,12
1,2,8,9
1,2,4,10,11
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:09   #120
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
En rolig o naggande början innan man velar bort sig
4.Democrat
6.Finish Future
4,5,9,10,11
7,9
1,3,6,10,14
1.O.F.V. Continue
2.Långarsbo Blixten

25 Kr
Dubblar 1a å 2a med 10 å 12 + plockar med 2an i 4e
resten ser klart ut enligt min travkänsla
summa 150 kr
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:11   #121
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Här är Guiden express...

http://www.anpdm.com/newsletterweb/4...5D4A70424B5E43
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:17   #122
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Ni har koll på att Faksen Jr blev undrkänd på avelsvärderingen, knackig och dålig i körprov.

Värdera själva
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:19   #123
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Bästa värmningen 6 FF i andra, CG kanske har klart för sig
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:20   #124
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1398
Standard

1: 2,4
2: 12
3: 4,5,6,7,9,10,11
4: 7,9
5: 8
6: 1
7: 1,2,3,4,6,8,10,11

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:21   #125
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Jävla skit. Det hade jag inte. Blev spik.

2,3,4,9,10,12
4,6,8,12
4,5,10,11
9
1
1,8,9
1,10,11
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:22   #126
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Bästa värmningen 6 FF i andra, CG kanske har klart för sig
J-t fin häst, stark som fan.
Örjan behöver bara lägga sig i dödens och se till att Samuel får tredje spår hela vägen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:24   #127
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

1,2,3,9,10
6
5
9
1,5,6,10
3,4,8,9,10
1,2,3,4,5,6,11
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:27   #128
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Tveksam spänst Democrat (men kanske bara avslappnad?) finfin värmning Ed You

Spikar Rocky Reach då jag inte gillade motbuden något extra i värmningar.


Stallet verkar inte oroliga för Hallsta så låser på 7 & 9 där.


Hoppas på Mellby Apollo i första men lite långsökt??

God Tur !!
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:29   #129
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 4 Democrat
2 6 Finish Future
3 5, 6, 10
4 2, 7, 9
5 1, 5, 6, 8
6 1 O.F.V.Continue
7 1, 3, 5, 10, 11

Vadet gäller startnummer

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 4 Democrat
2 4, 6, 12
3 10 Pastor Stephen
4 2, 7, 9
5 1, 5, 6, 8
6 1, 2, 3, 8, 9
7 10 Laurier Dag

Vadet gäller startnummer
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:30   #130
 
JANNE48s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 448
Sharp$: 2064
Standard

Bergsåker 49 2013-10-05 V75
Avd Ordinarie
1 4
2 4 6 12
3 4 5
4 2 7 9
5 1 3 6 8 12
6 1 8
7 1 2 3 5 10
900 rader * 1 * 0,50 kr = 450,00 kr
2013 830C 352D 0752 0901
5 oktober 2013
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

__________________________________________________ __________________
Om man gör som man alltid har gjort så kommer resultatet alltid att bli det samma
JANNE48 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:33   #131
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:34   #132
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Bra start med Ed You
Uranus de tyrole såg ut att ha mycket kvar att ge, synd det inte blev lucka där..den hästen ska verkligen med på kupongen även i fortsättningen....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:45   #133
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Bästa värmningen 6 FF i andra, CG kanske har klart för sig
Håller inte med men visst brukar se ut så ungefär. inget extra men inget minus heller tycker jag.


Spikar själv Rocky Reach, dock orolig när de flaggar för att han var smånervös...

å andra sidan ser tränarna alltid spöken när de har en kanon...
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:46   #134
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Bra start med Ed You
Uranus de tyrole såg ut att ha mycket kvar att ge, synd det inte blev lucka där..den hästen ska verkligen med på kupongen även i fortsättningen....
Så kan man se på det, eller också tycker man att de offrar en häst för att Berg ska vinna.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:48   #135
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Bra start med Ed You
Uranus de tyrole såg ut att ha mycket kvar att ge, synd det inte blev lucka där..den hästen ska verkligen med på kupongen även i fortsättningen....

Än mer synd han inte fortsatte köra i spets hela vägen, med den formen hade det hållit hela vägen Skulle lyssnat på Robban kanske?

http://piclair.com/data/xnp7v.jpg
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:48   #136
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Så kan man se på det, eller också tycker man att de offrar en häst för att Berg ska vinna.
Det är ju sånt man ska räkna in i spelet. Att spela Ed you md vetskap att Democrat ska få ledningen gratis är vansinne.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:48   #137
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Faktiskt mycket fin provstart nr 6 :(

envig mellan 6 o 12 om felfria då ...
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:49   #138
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Så kan man se på det, eller också tycker man att de offrar en häst för att Berg ska vinna.
Klart det är så. It's all about the money..
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:49   #139
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Det är ju sånt man ska räkna in i spelet. Att spela Ed you md vetskap att Democrat ska få ledningen gratis är vansinne.
Så är det, men ägaren fick inte en spänn
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:50   #140
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

3/12 - tvilling nu...! 15 ggr fläsket...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:56   #141
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

det där hade man ju inte räknat med, en häst att hålla kolla på för den såg ju grymt bra ut idag Jeepster
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)

Senast redigerad av Tamuli den 2013-10-05 klockan 13:57.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:56   #142
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Sjukt vad enkelt. 10% är ett skämt.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:57   #143
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
samuel rehn från spår 12 på v75..... ja det säger sig själv hur det går.... fiasko
Där hade du helt rätt. Tur man spika den hästen på b-kupongen..
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:59   #144
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Hur ofta vinner Örjan när han är favorit i vanliga streckspel?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 13:59   #145
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Håller inte med men visst brukar se ut så ungefär. inget extra men inget minus heller tycker jag.


Spikar själv Rocky Reach, dock orolig när de flaggar för att han var smånervös...

å andra sidan ser tränarna alltid spöken när de har en kanon...
Sorry, skulle självklart vart tydligare med att det var Molle och Stig H som tyckte det på liven.

Hur kan man förresten låta stolpskottet Anton reffa på V75
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:01   #146
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Orrichietti - NÄSTAN STENKLAR, hehe...!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:02   #147
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
det där hade man ju inte räknat med, en häst att hålla kolla på för den såg ju grymt bra ut idag Jeepster
Kajjan va faktiskt riktigt uppåt på den innan start i någon intervju på liven.

Rankade jag upp den för det?

Device nu!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:02   #148
 
akesvanstedts avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 24
Sharp$: 64
Standard

Funderade på att spika Jeepster, synd att man ändrade sig i sista sekund...
akesvanstedt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:03   #149
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Kajjan va faktiskt riktigt uppåt på den innan start i någon intervju på liven.

Rankade jag upp den för det?

Device nu!!
Hoppas på det SOS
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:04   #150
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

v5.


V75 BANE
05.10.2013




V5-1: 5
V5-2: 2,9
V5-3: 3,4,5,6,7,8,9,10,12,13,15
V5-4: 1,9
V5-5: 1,2,10



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



1 kr.

132
132 kr.

Købt d. 05.10.2013 15:02

Serienummer: 6C19-71BB-

Udbydes af Danske Lotteri Spil A
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:06   #151
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Orrichietti - NÄSTAN STENKLAR, hehe...!
nu är Örjan inte favorit
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:06   #152
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Slänger in en lite V5:a, skrällbetonad

Tror Device spetsar och sen hoppas jag att Linderoth kör där. Tar bort både Hallsta och Faksen Jr, hoppas att alla ? förblir ?. Robben Bob hoppas jag är så klar som jag tror den är, hela vägen DR!!

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker, omg. 41
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 4 Device
2 1, 2, 5, 6
3 1, 3, 10
4 8 Robben Bob
5 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 11

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: 47A2 F309 0F9E 0901
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:08   #153
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Slänger in en V5 också, med samma hästar som jag har på V75:an

1) 4-5-9-10
2) 2-7-9
3) 3-5-6-8-10-11
4) 2-8
5) 10 Lauriel Dag

144 rader x 1 x 1,00kr Totalt: 144kr
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:12   #154
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Hoppas på det SOS

WTF! Vad har ni rökt för svampar nu...???!!! Har ju inte en chans i detta gäng - Device är ju i sanning en dussinhäst!!!

Lite skillnad på motstånd mot denne är van vid...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:14   #155
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
WTF! Vad har ni rökt för svampar nu...???!!! Har ju inte en chans i detta gäng - Device är ju i sanning en dussinhäst!!!

Lite skillnad på motstånd mot denne är van vid...
Möjligt men sedan ägarbytet har hästen tänt till från att vara en halvdålig sprinter till att gå 1.12.1 medel med tussarna kvar. Trav är trav
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:19   #156
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Undrar vem som bestämmer när Örjan inte ska vinna
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:19   #157
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

happ en sådan dag när inget går vägen...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:19   #158
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

De går ut i intervjuer och säger att de ska köra ett snällt lopp så kör han i tredjespår och i dödens istället i ett stenhårt tempo... lätt och analysera loppet då
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:22   #159
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Ajdå
Nu har man två rätt på två system. ...inte samma hästar
Där tog dagen slut
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:23   #160
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

GÖÖÖTTTTT MMMOOOOSSSSS!!!!!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:24   #161
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Nu vart det smalt på jokern......

Myllarfaks nu!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:26   #162
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

65 ggr pengarna på bet365 på Y Hornline. En sådan rek får ni leta efter.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:28   #163
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
65 ggr pengarna på bet365 på Y Hornline. En sådan rek får ni leta efter.
Sjönk till 35 ggr efter mitt bigbet.
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:29   #164
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lindvallen Visa inlägg
65 ggr pengarna på bet365 på Y Hornline. En sådan rek får ni leta efter.

65 ggr! Ja, det var ett otroligt överodds!!! Bra, jobbat!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:31   #165
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Dags för Lomar nu... Ett litet bet skadar inte...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:33   #166
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Undrar vem som bestämmer när Örjan inte ska vinna
GUD ?


Däremot spelarna som bestämmer att han ska vara favorit...

Svantes analys av avd 2 var att "spelarna behöver roller inte pensel" ... ändå blir Örjan klar favorit. Inte lätt då.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:41   #167
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Rino Dox håller rygg mot Hallsta !??

form på den, kul tvilling?

Edit oj Erik blixtsnabb nä Rino 3e in som väntat utan galopper

Senast redigerad av clarund den 2013-10-05 klockan 14:42.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:42   #168
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Rino Dox håller rygg mot Hallsta !??

form på den, kul tvilling?
Tror nog Erik tar sig förbi i alla fall
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:44   #169
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Nu skräller det 3 eller 10 jobba!!
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:47   #170
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

vilket strul det ska vara då i 4:e avdelningen...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:48   #171
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

För det första är andra volten för sen när de sätter igång kommandona, och för det andra är Nyberg ett geni
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:49   #172
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Nu vart det smalt på jokern......

Myllarfaks nu!!
Jaha, då fick man in Hallsta. Kul, jättekul!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:49   #173
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Blev Myllarfaks struken eller diskad??
Missade det, hjäpte grabben med en grej och får se att han inte är med i loppet, om han blev struken då fick jag 1 Rino Dox som reserv..

Senast redigerad av Tamuli den 2013-10-05 klockan 14:53.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:53   #174
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Blev Myllarfaks struken eller diskad??
Missade det
Utkörd efetr 2 omstarter
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:54   #175
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

ÅÅÅÅÅ OVE A så dåligt. Jag hade vunnit med den alla dar i veckan. Hade den som utg. på tvillingen mot 1,3 7. Katastrof
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:56   #176
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Utkörd efetr 2 omstarter
Med andra ord blev han inte diskad utan struken eller hur?
Eller tänker jag helt fel nu...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 14:58   #177
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

Hoppas att de låter Hallsta starta vidare. Blir alltid favorit och är way over the hill.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:00   #178
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8056
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Med andra ord blev han inte diskad utan struken eller hur?
Eller tänker jag helt fel nu...
Struken
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:02   #179
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Struken
Tack för det fick nämligen 1:an som reserv då haha men vad hjälper det när man "bara" kan få in 5 rätt...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:03   #180
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Det öser ner regn nu eller
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:04   #181
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Tack för det fick nämligen 1:an som reserv då haha men vad hjälper det när man "bara" kan få in 5 rätt...
Får du 5 blir du rik för här kommer en skräll, massor av ostreckade i värsta dassloppet ever, folk streckar som vanligt i masspsykos trots att alla kan vinna...

12 Darling !?
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:05   #182
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Får du 5 blir du rik för här kommer en skräll, massor av ostreckade i värsta dassloppet ever, folk streckar som vanligt i masspsykos trots att alla kan vinna...

12 Darling !?
12:an har jag inte men 11 Konsert Broline dock och den hoppas jag på nu...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:07   #183
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Hoppas att man bommar minst ett lopp till. Inte kul att få 6 om man bara spricker på faksen jr
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:07   #184
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Står det inte spets och slut för M.T. Havanna Girl?! Det tror jag, i min bok...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:09   #185
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Faaan! Hade blivit spets där...!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:10   #186
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Står det inte spets och slut för M.T. Havanna Girl?! Det tror jag, i min bok...
Som sagt , bara löss, den inklusive trots ny träning i sand osv..

går inte gissa vem som vinner men man kan ju hoppas att det blir någon ostreckad,..
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:10   #187
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Hoppas det. Jag har spik på nr 1. Vill inte att den vinner.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:12   #188
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

åh vad mycket strul i starterna det är just nu...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:14   #189
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Varför i helvetet ska de köra amatörlopp på v7 för????
Klockren analys av greven Crille, "ser ut att bli många omstarter i v75 avd 5
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:14   #190
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3821
Standard

Lärlingslopp funkar, men bilstart för helvetet...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
monimaker1 (+1)
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:15   #191
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hoppas det. Jag har spik på nr 1. Vill inte att den vinner.
aha du gillar inte pengar?

kanske blir utkörd så vinner typ iskalla 3an som turordningsreserv, blir det bra?
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:15   #192
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Nu skräller det igen men nu riktigt ordentligt. All in på allt över 30ggr pengarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:18   #193
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

kan nån få igen käften på Raffe??
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:18   #194
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Skit !!!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:19   #195
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

hur många gånger ska de försöka starta egentligen....detta är illa illa...
vem ryker nu då..
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:19   #196
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Hehe som sagt 12 Darling nästan klar nu, massor av starter utan laddning och jv på
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:21   #197
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Yippie de lyckade på 6:e försöket otroligt..
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:22   #198
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 1392
Standard

DD tips:

avd 1. 1,7,10

avd 2. 4

Narold Vox har sett ut som en blivande guldhäst på slutet, jag är mycket spänd på att se hur han fungerar bfro ffg. Jag tror på fin effekt och då spår, kusk och dist är bra tycker jag det är en given spik!

Avd 1 lite öppnare, tror OFV Continiue spetsar och leder länge, men tar med Harvey som är bra och går ner lite i klass, dessutom har PL stigande form. Zlatan fin i ny regi och Linderoth har skrällt förut!
knockyou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:22   #199
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Otroligt - felfritt och till ledningen i tre starter (om kört), galopp i sjunde startförsöket - kul!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:24   #200
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

jahapp så var denna dag över då.....snygg varning för 12 även om den inte vann så bra avslut av den...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:25   #201
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

5% och 4% gör upp, inte helt oväntat...

stall Berghs tipsetta efter strykning...
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:25   #202
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Neeeeeeeeeeeej 300 plats på 15 och 200 V på 12. BYT PLATS BUUUUUUUUU satana perkele
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3), clarund (+1)
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:27   #203
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
jahapp så var denna dag över då.....snygg varning för 12 även om den inte vann så bra avslut av den...
Hade han hittat ned (tvungen avstå när en konkurrent felade framför och tog ned hästen felaktigt) kunde hon vunnit.

Aja lirade inget i loppet så skit samma och bara V7 på systemen som spruckit upprepat.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:27   #204
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

DD1. 5-10
DD2. 4-5-6-11
* 20

Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:33   #205
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 1392
Standard

Tvillingen, 1,7,10 runt om. Även v/p på Zlatan Liss. Större platsspel...
knockyou är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:33   #206
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Jag fortsätter med min favorithäst - Highspeed Call! Hur skall denne kunna förlora??? Daniel kommer ladda och denne blir alldelse för het och kroknar över Bergsåkers långa upplopp - särskilt nu när banan är något tung...

Allt över 3 gånger är GULD!!! Minns intrycket senast när han krossade motståndet... Inte värre motstånd nu... Bättre läge dock! Stig H har aldrig rätt i sina analyser så skit i vad han säger...
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:36   #207
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

DDn blir rak i dag! 3 mot 4 i andra! Oddset? 130 ggr!!!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:36   #208
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Som mest 2 femmor.
Hoppas på pengarna tillbaka.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:36   #209
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Åsnornas afton tack vare turordningen...

talade precis med en som "tog de tre betrodda kallbloden".... vips ingen reserv vald.

(själv donkade A9 G 7 jag men hade iaf Rino som vald reserv före myllarfax)


samme person hade 12 av 15 i stoloppet men inte 15... 1 struken .... say no more...



Senast redigerad av clarund den 2013-10-05 klockan 15:38.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:38   #210
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

2 mot 4 menade jag såklart! Men nu har jag även 3 mot fyra, hehe! Hoppas på 3an då!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:40   #211
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Pisslätt!!!! GÖTTT MOOSSS till otroligt höga 4.70!!!!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:47   #212
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Tack Pilkast oddset otroligt ju.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:48   #213
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 410


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Chans på 5st 6or nu på ett system om Magnus fixar sista! hoppas hoppas
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+7), Pilkast (+1), Tamuli (+1)
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:49   #214
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Hoppas GROGG12 Hoppas!!! kan ge mkt bra
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:50   #215
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grogg12 Visa inlägg
Chans på 5st 6or nu på ett system om Magnus fixar sista! hoppas hoppas
får hoppas på det bästa då
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:51   #216
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Long Night är nog tidig med denna bana... lite körning och han e stark... ser finfin ut i provstart
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:52   #217
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Narold Vox - STENKLAR!!! Då sjöar jag mucho dineros!!!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:56   #218
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Laurier Dag utklassade ju verkligen de andra..grymt bra häst..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 15:57   #219
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Jaja, en bra kväll ändå... Lillsjö!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:01   #220
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 555

Avd Ordinarie hästar
1 2 Highspeed Call
2 10 Laurier Dag

Vadet gäller startnummer

1 x 10,00 kr Totalt: 10,00 kr

Kvittonummer: 2302 F965 2318 0945
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:02   #221
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 10 Ed You
2 6, 12
3 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11
4 1, 2, 9
5 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 15
6 1, 2, 8, 9, 10
7 10 Laurier Dag

Vadet gäller startnummer

2 100 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 050,00 kr

Kvittonummer: 8DC8 934D 01B8 XXX

Lite tråkigt med 2 6:or.. : /
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:04   #222
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

4 rätt gör ingen glad. Tar man bort High speed på 3 och inte spikar Laurier dag får man skylla sig själv. Då förtjänar man inte ens pengarna tillbaka
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:06   #223
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 10 Ed You
2 6, 12
3 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11
4 1, 2, 9
5 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 15
6 1, 2, 8, 9, 10
7 10 Laurier Dag

Vadet gäller startnummer

2 100 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 050,00 kr

Kvittonummer: 8DC8 934D 01B8 XXX

Lite tråkigt med 2 6:or.. : /

Snyggt system ändå och 7-8000 in, eller?
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:10   #224
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Snyggt system ändå och 7-8000 in, eller?
Drygt 13K om jag räknat rätt.

Håller med, sjukt snyggt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:12   #225
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Snyggt system ändå och 7-8000 in, eller?
Tack. Blev väl dryga 13k in. Men ändå en klen tröst.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:13   #226
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

12 Moe Sol i lopp 13 får rädda upp dagen, snuskigt att den står i drygt 13 ggr pengarna nu.

EDIT : Blir även någon hundring på 11 Vår Luring som har bra kallblodskusk i sulkyn samt trivs när det är riktigt skitig bana som idag. Vunnit på samma bana, från liknande spår och samma förhållande som det är nu.

Senast redigerad av sandro den 2013-10-05 klockan 16:18.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:16   #227
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Tack. Blev väl dryga 13k in. Men ändå en klen tröst.

Förstår känslan, men du tar dem nästa gång... Vad kunde det blivit med Örjan i andra? 80-90 000 på sjuorna, eller?
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:21   #228
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Förstår känslan, men du tar dem nästa gång... Vad kunde det blivit med Örjan i andra? 80-90 000 på sjuorna, eller?
Ja 90 ca. Det som suger extra hårt är att jag sätter 7.an på Jokern om Faksen Jr vinner målfotot..... Satte alla krav...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+500)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:22   #229
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Värmland
Inlägg: 51
Sharp$: 1457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dreamis Visa inlägg
Mina funderingar inför dagens v7.

Hoppas hoppas att Uranus tar emot Democrat så länge han orkar. Bygger på det och sätter utgång på Ed You. Tar med 2,3,4,5,9 som gardering.

Finish Future får bli min andra utgång då jag tror han är bästa hästen. Rocky Reach är nog lika bra men läget. Om inte min utgång vinner har jag svårt att ranka bakom. Tar alla utom 9,10,11

Vart har man Nahar??? Device i spets?? Pastor Stephen på 2140m nä den tror jag inget på schas... Orecchietti om det blir tempo men vem ska sätta upp det?? Jag streckar 1-6 och 11... Sätter A-4,5

I kallblodsloppet låser jag på tre hästar. 2,6,9.... Tyvärr Hallsta Lotus din tid är förbi.

Hankypanky struken och vad händer nu när alla känner att de har chans?? Jag är skit tråkig och heltäcker. Sätter A på Henrik Svensson´s hästar, 1,3,8.

Här blir det fartfest. Jag bygger på att Robben kommer till ledning. Och han kan hålla undan. Men samtidigt är det bara fyra som kan vinna loppet. 2,7,8,9... Så varför krångla till det. Men A-häst blir Robben.

Här kommer min spik: Laurier Dag. Tar ställning då jag bara hittar ett motbud och det är en barfota dansande On Hold.

Är ej klar med alla B och C hästar än. Men grunden är så här.
Spik: Laurier Dag
En av två: Ed You och Finish Future
Låset: Avd4: 2,6,9

//Dreamis
Detta skrev jag tidigare idag. Nu sitter man med 3st sexor och 52st femmor. Åker på låset i kallblodsloppet där man tar bort Hallsta. Men får in den när de stryker Myllarfaks..... Ett målfoto från en skaplig sjua.

//Dreamis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), Helge (+10)
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:23   #230
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Ja 90 ca. Det som suger extra hårt är att jag sätter 7.an på Jokern om Faksen Jr vinner målfotot..... Satte alla krav...

Usch, en sådan dag - då förstår jag verkligen att du inte uppskattar "lillpengen" tillbaks... Men du har form och du tar dem snart!

Kör hårt!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:23   #231
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Ja 90 ca. Det som suger extra hårt är att jag sätter 7.an på Jokern om Faksen Jr vinner målfotot..... Satte alla krav...
Usch.. då får tröst-sharps och en tröstkram.

En gravöl med
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:23   #232
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Säkert betydligt mer än vad 2st 6or gav nu iaf. Synd på ett snyggt system men bra spelat.
Aldrig har man marginalerna på sin sida. Faksen fick inte stryk med mkt. Bella Donna vinner nog med 100 utan gunga och hade 1an fått lucka tidigare i DD1 hade det vart klart. Då hade man suttigt och vrålat med kungakrona nu istället för dumstrut. Fan. Inte så svår rad egentligen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:30   #233
 
Grogg12s avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 502
Sharp$: 410


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

sitter och grämer mej också.. hade spik på Laurier Dag in i det sist, men kom på att det blir roligare med Onhold istället. så blev 880:- istället för c:a 27k
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
Grogg12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:30   #234
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dreamis Visa inlägg
Detta skrev jag tidigare idag. Nu sitter man med 3st sexor och 52st femmor. Åker på låset i kallblodsloppet där man tar bort Hallsta. Men får in den när de stryker Myllarfaks..... Ett målfoto från en skaplig sjua.

//Dreamis
Grymt bra spelat, nya tag !
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:37   #235
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Värmland
Inlägg: 51
Sharp$: 1457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Grymt bra spelat, nya tag !
Tack, Clarund... Men just nu har jag svårt att glädjas åt vinsten. Förstå mig rätt.....

//Dreamis
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:42   #236
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 10 Ed You
2 6, 12
3 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11
4 1, 2, 9
5 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 15
6 1, 2, 8, 9, 10
7 10 Laurier Dag

Vadet gäller startnummer

2 100 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 050,00 kr

Kvittonummer: 8DC8 934D 01B8 XXX

Lite tråkigt med 2 6:or.. : /
Grattis, snyggt gjort, synd på jokern men det kommer
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:46   #237
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dreamis Visa inlägg
Detta skrev jag tidigare idag. Nu sitter man med 3st sexor och 52st femmor. Åker på låset i kallblodsloppet där man tar bort Hallsta. Men får in den när de stryker Myllarfaks..... Ett målfoto från en skaplig sjua.

//Dreamis
Grattis, synd på sjuan
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:48   #238
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dreamis Visa inlägg
Tack, Clarund... Men just nu har jag svårt att glädjas åt vinsten. Förstå mig rätt.....

//Dreamis
Vi kan lida tillsammans Dreamis!

Tack till er andra som kommer med uppmuntrande ord samt Helge för Sharps Points!! )
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:54   #239
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Värmland
Inlägg: 51
Sharp$: 1457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Grattis, synd på sjuan
Tack, dzeno. Vi får ta nya tag. Det är bara 24timmar kvar tills de släpper nästa omgång
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 16:57   #240
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Värmland
Inlägg: 51
Sharp$: 1457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Vi kan lida tillsammans Dreamis!

Tack till er andra som kommer med uppmuntrande ord samt Helge för Sharps Points!! )
Det kan vi göra varulv. Vi får gråta lite ihop
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 17:17   #241
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dreamis Visa inlägg
Tack, Clarund... Men just nu har jag svårt att glädjas åt vinsten. Förstå mig rätt.....

//Dreamis
Absolut, för att förtydliga var det ditt upplägg jag hyllade inte resultatet !

Dock, ser jag nu, du höll 3an 27+ miljoner rader av Hanky som A-häst, det blir minuspoäng

Senast redigerad av clarund den 2013-10-05 klockan 17:20.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:32   #242
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-10-05
Bana: Bergsåker
Spelform: V75, omg. 49

Avd Ordinarie hästar
1 10 Ed You
2 6, 12
3 3, 4, 5, 7, 9, 10, 11
4 1, 2, 9
5 1, 2, 3, 5, 6, 8, 10, 11, 12, 15
6 1, 2, 8, 9, 10
7 10 Laurier Dag

Vadet gäller startnummer

2 100 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 050,00 kr

Kvittonummer: 8DC8 934D 01B8 XXX

Lite tråkigt med 2 6:or.. : /
Sjukt snyggt system ändå må jag säga. Inte alla som vågar spika en 22 procentare i första på ett system för tusen spänn. Hatten av trots att du inte hade turen på din sida, idag.

Hammar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 18:59   #243
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Värmland
Inlägg: 51
Sharp$: 1457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Absolut, för att förtydliga var det ditt upplägg jag hyllade inte resultatet !

Dock, ser jag nu, du höll 3an 27+ miljoner rader av Hanky som A-häst, det blir minuspoäng
Hanky som A-häst?? Det hade jag aldrig den var struken när jag skrev mitt inlägg. Men jag tror jag missförstår dig nu Skit samma nära var det
Dreamis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-05, 20:41   #244
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

missade 7 rätt i sista spikade narold vox....men men jag trodde på den så inget att säga om det
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 01:55   #245
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6240
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
missade 7 rätt i sista spikade narold vox....men men jag trodde på den så inget att säga om det
1,5 mill Laxen.. Snyggt system ändå!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 02:25   #246
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
missade 7 rätt i sista spikade narold vox....men men jag trodde på den så inget att säga om det

Åkte du inte på Örjan i andra...? Surt om du haft ett annat system... Du kommer igen, grabben! Det gör alltid vinnare...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-06, 07:45   #247
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

hade flera system.... känns tungt att åka på fav i sista... första reserv
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td