Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-22, 21:56   #1
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 178
Sharp$: 648
Standard

UPPSNACK V86 VALLA


fina lopp morgon finns en del bra favoriter kanske blir låg utdelning vad tror ni?????
plumma är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-22, 22:28   #2
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av plumma Visa inlägg
fina lopp morgon finns en del bra favoriter kanske blir låg utdelning vad tror ni?????
Även om det börjar med två favoriter som typ alla spikat kan det bli bra betalt ändå
Finns några luriga lopp och v86 kan ge bra trots att den ser lätt ut
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-22, 22:41   #3
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Ni som vill vinna pengar imorgon: Gardera i Avd 1+2+5+7+8 och spika i resten så vinner ni pengar.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 00:10   #4
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1098
Standard

hur är det imorgon? Antar att de som vinner sina försök får välja spår först, 2orna sen, sen 3orna och sist 4orna? Tänkte om det var lottning till finalen så placeringarna i semin inte räknades?
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 00:22   #5
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
hur är det imorgon? Antar att de som vinner sina försök får välja spår först, 2orna sen, sen 3orna och sist 4orna? Tänkte om det var lottning till finalen så placeringarna i semin inte räknades?
De fyra främst placerade hästarna från varje semifinallopp går till final. Vid spårval lottas först ettorna att välja. Därefter tvåorna osv. Vid dött lopp om en fjärdeplats tillämpas seedningslistan i poängordning.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 00:43   #6
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
De fyra främst placerade hästarna från varje semifinallopp går till final. Vid spårval lottas först ettorna att välja. Därefter tvåorna osv. Vid dött lopp om en fjärdeplats tillämpas seedningslistan i poängordning.
bra då har de något att köra om imorgon också
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 07:56   #7
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

vågar man chansspika Backfire??? nån med bra spikar till idag???tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 08:12   #8
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vågar man chansspika Backfire??? nån med bra spikar till idag???tacksam
Tror jag inte är en bra idé. Neona i spets och lustempo, tror det blir otroligt svårt att ta nåt från kön. Neona rinner undan från spets. Letar du en chansspik så kan Call Me Keeper vara en sådan. Redén håller hästen skyhögt och hästen kommer att gå med samma balans som senast, hittar han bara ner från 8:e så lär det bli åka av på bortre lång.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 08:17   #9
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Tror jag inte är en bra idé. Neona i spets och lustempo, tror det blir otroligt svårt att ta nåt från kön. Neona rinner undan från spets. Letar du en chansspik så kan Call Me Keeper vara en sådan. Redén håller hästen skyhögt och hästen kommer att gå med samma balans som senast, hittar han bara ner från 8:e så lär det bli åka av på bortre lång.
Alkalizer AM hade jag spikat om Marcus lejt bort styrningen.
Vinner kriteriet med fritt.
Kanonhäst, men kusken inte lika bra.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 08:23   #10
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6241
Standard

Mina tidiga A-hästar ikväll:

Thai Broadway
Bailey sweet grim
Twins fairytail
Call me keeper
Attack Diablo

skrällbud:

Charlie Palema
Fromage
Gimeheaven Sisu

Spikar:

Digital Ink (viss reservation, ska träffa Lars I på stallbacken ang Dreams take time)
Amazon Am
Neona Princess

Kommer att träffa de flesta som är intressanta ikväll på stallbacken, uppdaterar er här om det kommer fram nåt matnyttigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+25), Pilkast (+5), glennoskar (+5), jopase (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 08:55   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Tror jag inte är en bra idé. Neona i spets och lustempo, tror det blir otroligt svårt att ta nåt från kön. Neona rinner undan från spets. Letar du en chansspik så kan Call Me Keeper vara en sådan. Redén håller hästen skyhögt och hästen kommer att gå med samma balans som senast, hittar han bara ner från 8:e så lär det bli åka av på bortre lång.
Gillar Call Me Keeper skarpt och instämmer. Hörde att Darren Boko ska strykas, så underlättar ju då. (inte struken ännu så avvakta faktum)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 09:36   #12
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Småregn under dagen i Stockholm, men ska bli uppehåll till kvällen påstår de. Blåser en del och är riktigt höstlikt. Annars är det fina lopp. Kan nog bli en vettig peng för den som hittar rätt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 09:50   #13
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Intressant hur loppet blir kört i avdelning 1. Lutfi är väldigt nöjd med Viking America och det är ju en häst som går som allra bäst ifrån spets, så han lär väl vilja prova framåt. Tror inte Time Machine kan hålla ut Dreams Take Time som förmodligen inte har någon lust att släppa till Ludde. Ägaren är ju dock polare med Ludde och hyr väl in sig i hans stall om jag kommer ihåg rätt. Dom kanske har filat på någon taktik nere i skåne.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 10:02   #14
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Mina tidiga A-hästar ikväll:

Thai Broadway
Bailey sweet grim
Twins fairytail
Call me keeper
Attack Diablo

skrällbud:

Charlie Palema
Fromage
Gimeheaven Sisu

Spikar:

Digital Ink (viss reservation, ska träffa Lars I på stallbacken ang Dreams take time)
Amazon Am
Neona Princess

Kommer att träffa de flesta som är intressanta ikväll på stallbacken, uppdaterar er här om det kommer fram nåt matnyttigt.
tack ...kan innerspåren ställa till för Neona P eller?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 10:23   #15
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
tack ...kan innerspåren ställa till för Neona P eller?
Nej, det är bergspets.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 11:23   #16
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3826
Standard

Tycker Boys Going in är intressant på alla spelformer idag. Darren Boko struken, den som hade klyddat om spets. Nu tror jag samtliga invändigt är nöjda med rygg.

Det blev lite för rätt mellan starterna senast i kriteriet men gör ändå ett fullt godkänt lopp tycker jag. Blir inte favorit nu ser det ut som och hittar minus på de alla andra betrodda, dåliga lägen, form osv. Boys ska även lättas i balansen idag, något som stallet tror ska göra hästen bättre. Liknande prestation som på jägers för fyra starter sen räcker mycket långt idag tror jag!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 11:38   #17
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Redén på twitter nu

Får jag be om er uppmärksamhet några sekunder, Ska ni spela v86 så har jag lite spelinfo till er som vill ha alla rätt ikväll �� Vi börjar med Molle C.D, han tränar som han ska. Ikväll blir det barfota bak o en ny modell (för honom) skor fram, var inte helt körbar senast, jag hoppas det här blir bättre! Ett offensivt upplägg kommer det att bli. Spår 12 är iskallt men jag litar på min pålle. Call Me Keeper är en av stallets vassaste hästar, barfota senast och vilken 5��insats han svarade för efter galopp, han blev för ivrig bakom bilen, ikväll byter vi tillbaka till Wincen vagn(aldrig förlorat) samt barfota igen. Ser med spänning fram emot kvällen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5), Fatpipe (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 11:58   #18
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
hur är det imorgon? Antar att de som vinner sina försök får välja spår först, 2orna sen, sen 3orna och sist 4orna? Tänkte om det var lottning till finalen så placeringarna i semin inte räknades?
Tänk på att det bara är tre försök till varje final, och därmed är man som tvåa garanterad att inte få sämre spår än 6. Jag tror inte någon riskerar drivningsböter på en trött häst för att försöka vinna istället för att vara tvåa.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 12:49   #19
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
vågar man chansspika Backfire??? nån med bra spikar till idag???tacksam
Amazon AM största vinstchansen inom V86 enligt mig.

bra chans även Thai Broadway, Digital Ink, Twins Fairytail, Rokkakudo i nämnd ordning.

Blended Scotch bästa hästen i sitt lopp men lurigt innerspår oroar lite en chansning som Bailey Sweet Grim kan gå hem om man vill spika en ickefavorit.


Att chansspika Backfire ? hmmm känns lite onödigt med 8 lopp men möjligt den har värde (hur blir strecken?) men vinstchansen dras ned av läget.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:08   #20
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 298
Sharp$: 1111
Standard

Kan Acriter i första vara något för den som letar efter skräll ?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:15   #21
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Kan Acriter i första vara något för den som letar efter skräll ?
Alla lopp ska köras, trav är trav,sägs det.
Men som Digital Ink imponerar hela tiden så fattar inte jag hur han ska förlora

Senast redigerad av dzeno den 2013-10-23 klockan 13:16.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:18   #22
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Kan Acriter i första vara något för den som letar efter skräll ?
Nej
Helt omöjligt
Som om division 8 lag i fotboll ska vinna mot Barcelona
Grym klasskillnad
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:18   #23
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Tycker Boys Going in är intressant på alla spelformer idag. Darren Boko struken, den som hade klyddat om spets. Nu tror jag samtliga invändigt är nöjda med rygg.

Det blev lite för rätt mellan starterna senast i kriteriet men gör ändå ett fullt godkänt lopp tycker jag. Blir inte favorit nu ser det ut som och hittar minus på de alla andra betrodda, dåliga lägen, form osv. Boys ska även lättas i balansen idag, något som stallet tror ska göra hästen bättre. Liknande prestation som på jägers för fyra starter sen räcker mycket långt idag tror jag!
Fredrik inte alls nöjd med att BGI har fått gått i botten 3 ggr på slutet nu, aldrig bra och speciellt då hästen bara är 3 år. Lugnt tränad nu och inte samma form som när han vann på Solvalla i våras. Lite osäker på honom, men han hoppas iaf gå vidare till final. / SS
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:20   #24
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Amazon AM största vinstchansen inom V86 enligt mig.

bra chans även Thai Broadway, Digital Ink, Twins Fairytail, Rokkakudo i nämnd ordning.

Blended Scotch bästa hästen i sitt lopp men lurigt innerspår oroar lite en chansning som Bailey Sweet Grim kan gå hem om man vill spika en ickefavorit.


Att chansspika Backfire ? hmmm känns lite onödigt med 8 lopp men möjligt den har värde (hur blir strecken?) men vinstchansen dras ned av läget.
Rokkaduko borde vara chanslös därifrån
Nu kan han inte sitta still och få lucka 200 kvar
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:22   #25
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Amazon AM största vinstchansen inom V86 enligt mig.

bra chans även Thai Broadway, Digital Ink, Twins Fairytail, Rokkakudo i nämnd ordning.

Blended Scotch bästa hästen i sitt lopp men lurigt innerspår oroar lite en chansning som Bailey Sweet Grim kan gå hem om man vill spika en ickefavorit.


Att chansspika Backfire ? hmmm känns lite onödigt med 8 lopp men möjligt den har värde (hur blir strecken?) men vinstchansen dras ned av läget.
Blended scotch tar spets om han är körbar
Har sett honom öppna rejält men också orent
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:26   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Regnade en del igår, lite bättre idag, men gråtrist och småblåsigt. Bör dock bli vettiga förutsättningar för årstiden då det ska vara uppehåll ikväll. Fin kvalitet på loppen och det ska nog kunna bli en vettig slant, även om det inte blir miljonutdelning.

1) Spik 7 - Trycker sig nog till spets och så är det över. Dreams Take Time borde släppa om den inte vill bli mosad.
2) Spik 5 - Tror även Amazon AM kan köra sig till spets. Donna Di Quattro är startsnabb, men viss galopprisk. Funderade lite på att ta några streck här och spika Molle C.D. i nästa, men det kan bli svårt för Redén från läget även om Molle är bästa hästen.
3) 4,5,9,12.
4) 1,2,5,7,9,11,12 - Skulle kunna skrälla här.
5) Spik 1 - Toppchans för Peter att få styra och ställa i ledningen. Treåriga ston är ju annars lite vanskliga, men jag singlar.
6) Spik 9 - Visserligen inte Åke i jollen, men hästen har imponerat. 53 % är taget!
7) 3,4,5,6,7,8,9,10,11 - Hoppas på en rensare här också. Tycker det är ett jämnt lopp.
8) 2,5,6,11 - Skulle kunna tänka mig lika många hästar till i avslutningen, men jag hoppas ringa in vinnaren på fyra streck.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:29   #27
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Rokkaduko borde vara chanslös därifrån
Nu kan han inte sitta still och få lucka 200 kvar
Bakspår är aldrig kul.

Men distansen passar ju bättre nu och vad är egentligen emot? Mot dessa tål han nog gå lite. Boys Going In kan iofs oxå gynnas av kortare. Finnen och sen ett koppel outsiders, fast jag tror de väger lätt mot Kriterievinnaren.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:31   #28
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Har precis slutat regna
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:37   #29
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Bakspår är aldrig kul.

Men distansen passar ju bättre nu och vad är egentligen emot? Mot dessa tål han nog gå lite. Boys Going In kan iofs oxå gynnas av kortare. Finnen och sen ett koppel outsiders, fast jag tror de väger lätt mot Kriterievinnaren.
Det brukar alltid vara någon som går 14 och då går det inte att runda
Själv tror jag alkalizer am vinner om den har tur och kommer ner någonstans
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:44   #30
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Ni som vill vinna pengar imorgon: Gardera i Avd 1+2+5+7+8 och spika i resten så vinner ni pengar.
mycket givande kommentar. tackar!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:49   #31
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Alkalizer AM hade jag spikat om Marcus lejt bort styrningen.
Vinner kriteriet med fritt.
Kanonhäst, men kusken inte lika bra.
marcus lindgren är absolut ingen dålig kusk. anledningen att inte spika bör ju vara att det ska mycket till att slå boys going in då denne sitter i spets och bestämmer.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:55   #32
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
marcus lindgren är absolut ingen dålig kusk. anledningen att inte spika bör ju vara att det ska mycket till att slå boys going in då denne sitter i spets och bestämmer.
Eftersom BGI varit dålig alla gånger utom en senaste tiden tror jag den går att slå.
Hade Björn kört hade jag spikat
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:55   #33
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Bakspår är aldrig kul.

Men distansen passar ju bättre nu och vad är egentligen emot? Mot dessa tål han nog gå lite. Boys Going In kan iofs oxå gynnas av kortare. Finnen och sen ett koppel outsiders, fast jag tror de väger lätt mot Kriterievinnaren.
hur gick det till när han vann kriteriet? var ju inte så att han var klart bästa hästen. snarare så att uffe lyckades med en perfekt styrning. bakspår här och han ska göra jobb själv. det räcker inte till seger men förhoppningsvis till final
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 13:58   #34
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Eftersom BGI varit dålig alla gånger utom en senaste tiden tror jag den går att slå.
Hade Björn kört hade jag spikat
Du säger det själv, spika Björn då, Good Dynamite SOS
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:00   #35
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

det blir ju ofta så i dessa försök att hittar en bra häst spets så händer ingenting sen. därför är neonas princess bästa spiken ikväll. sen blir det svårare. twins fairytale har varit grym och då värsta konkurrenten pothos riskerar att bli över så kan man nog spika.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:00   #36
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Du säger det själv, spika Björn då, Good Dynamite SOS
Kan tänka mig ta med den men inte spika
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:01   #37
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 392
Sharp$: 13261
Standard

mina spikförslag
Digital Ink
Bailey Sweet Gr
Avd6. Porthos Amok, Santiago Wibb & Twin's Fairytail

draget ikväll Jens Patrik
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:04   #38
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Kan tänka mig ta med den men inte spika
Inte jag heller, men den ska med. Finns bättre spik förslag. Det gäller och hitta skrällarna i 2-3 lopp, men frågan är om det blir några ikväll
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:05   #39
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Blended scotch tar spets om han är körbar
Har sett honom öppna rejält men också orent
Läste precis att BS haft problem med en bakhov
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:07   #40
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
mina spikförslag
Digital Ink
Bailey Sweet Gr
Avd6. Porthos Amok, Santiago Wibb & Twin's Fairytail

draget ikväll Jens Patrik
Åke är inte nöjd med bakspåret för Bailey SG. Är lite stänkrädd och sämre i ryggar, när hon provocerades att göra det i Derbystoet så hoppade hon ist.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:36   #41
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Snoken spikar
amazon am och neona princess.
Har 3,7 i första, 9,11 i sjätte.
Sedan fyller han på rejält
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:40   #42
ros
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 2007
Standard

Tror att Twins Fairytail är en spik i kväll
ros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:44   #43
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
hur gick det till när han vann kriteriet? var ju inte så att han var klart bästa hästen. snarare så att uffe lyckades med en perfekt styrning. bakspår här och han ska göra jobb själv. det räcker inte till seger men förhoppningsvis till final
Missgynnad av lång distans då.
Edit: har för övrigt aldrig påstått att han skulle varit "bästa hästen" i Kriteriet.

Själv spelade jag Attack Diablo så surt att Rokka vann :(


Vi får se och diskussionen är intressant, jag hävdar att han har vettig chans även från bakspår, 22% insats gör iaf inte att jag tar bort.
Redan innan vår diskussion är det dock gardering i det loppet, jag lägger till Alkalizer då Putte gillar den men kusken är sjukt dålig i såna här sällskap.

Senast redigerad av clarund den 2013-10-23 klockan 14:49.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:46   #44
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ros Visa inlägg
Tror att Twins Fairytail är en spik i kväll
Vi får se, chansspik är det iaf för mig, en smula svårbedömd förstås.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 14:58   #45
ros
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 109
Sharp$: 2007
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Vi får se, chansspik är det iaf för mig, en smula svårbedömd förstås.
Vann på en smetig Axevalla bana sist med 12,5 sista varvet som jag såg.Flera av motståndarna har dessutom diffus form. Jorma i vagnen är inget minus har dessutom kört hästen en gång förut
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
ros är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:01   #46
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Missgynnad av lång distans då.
Edit: har för övrigt aldrig påstått att han skulle varit "bästa hästen" i Kriteriet.

Själv spelade jag Attack Diablo så surt att Rokka vann :(


Vi får se och diskussionen är intressant, jag hävdar att han har vettig chans även från bakspår, 22% insats gör iaf inte att jag tar bort.
Redan innan vår diskussion är det dock gardering i det loppet, jag lägger till Alkalizer då Putte gillar den men kusken är sjukt dålig i såna här sällskap.
Ja, det är kusken som är problemet.
Det var någon gång på 80 talet jag insåg att många kuskar skiter på sig om man kan vinna +100 laxar.
Det blir liksom oftast fel....
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:09   #47
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hur jag än vänder och vrider på omgången tror jag inte på någon miljonutdelning.
Blir ett mindre med förhoppning om några laxar i alla fall.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:15   #48
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hmm.
Det här hade jag inte räknat med.....

Per vill backa

- 6 Djali Boko (V86-8) fick jag peta på för att hålla ledningen med från innerspår senast och han blev vass. Nu vill jag backa och kommer inte att ladda från start. Det går inte att köra lugn dödens med honom. Nu har det gått några veckor efter senast och han har fått varva ner sig. Han föll ur i travet till slut senast och tar alltid ut sig för fullt. Ikväll blir det barfota bak och det har han nog bara gått en gång tidigare. Jag håller honom som min bästa treåring. Jag vill gärna vinna ikväll och han tål att gå 1200 kvar. Om jag får välja spår först i finalen tar jag nionde, säger Per Nordström.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:22   #49
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Hmm.
Det här hade jag inte räknat med.....

Per vill backa

- 6 Djali Boko (V86-8) fick jag peta på för att hålla ledningen med från innerspår senast och han blev vass. Nu vill jag backa och kommer inte att ladda från start. Det går inte att köra lugn dödens med honom. Nu har det gått några veckor efter senast och han har fått varva ner sig. Han föll ur i travet till slut senast och tar alltid ut sig för fullt. Ikväll blir det barfota bak och det har han nog bara gått en gång tidigare. Jag håller honom som min bästa treåring. Jag vill gärna vinna ikväll och han tål att gå 1200 kvar. Om jag får välja spår först i finalen tar jag nionde, säger Per Nordström.
Hoppla.

Hade nästan räknat med att tok-Per (ursäkta om ni gillar Per, inget personligt utanför banan, men han har sannerligen kört hårt med Djali ibland) skulle ladda för att krypa ned i rygg på 2an....

Men han kan ju fortfarande ändra sig


Edit: Detta skulle i princip betyda att en frisk Final Oak är klar.

Senast redigerad av clarund den 2013-10-23 klockan 15:25.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:29   #50
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Hmm.
Det här hade jag inte räknat med.....

Per vill backa

- 6 Djali Boko (V86-8) fick jag peta på för att hålla ledningen med från innerspår senast och han blev vass. Nu vill jag backa och kommer inte att ladda från start. Det går inte att köra lugn dödens med honom. Nu har det gått några veckor efter senast och han har fått varva ner sig. Han föll ur i travet till slut senast och tar alltid ut sig för fullt. Ikväll blir det barfota bak och det har han nog bara gått en gång tidigare. Jag håller honom som min bästa treåring. Jag vill gärna vinna ikväll och han tål att gå 1200 kvar. Om jag får välja spår först i finalen tar jag nionde, säger Per Nordström.

Är väl inte han utan hästen som brukar bestämma det där.... Men så klart kan han ju låta bli att elda på hästen så förbannat själv för en gångs skull.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:29   #51
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
mycket givande kommentar. tackar!
Avd1: 3,4,6,7
Avd2: 5,12
Avd3: 5 Thai Broadway
Avd4: 1 Blended Scotch
Avd5: 1,2,11
Avd6: 10 Junior Troy
Avd7: 3,5,6,8,9,10,11
Avd8: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12

Bättre?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:42   #52
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av clarund Visa inlägg
Hoppla.

Hade nästan räknat med att tok-Per (ursäkta om ni gillar Per, inget personligt utanför banan, men han har sannerligen kört hårt med Djali ibland) skulle ladda för att krypa ned i rygg på 2an....

Men han kan ju fortfarande ändra sig


Edit: Detta skulle i princip betyda att en frisk Final Oak är klar.
Ja, det är ju svårt att tro något annat om han får styra och ställa som han vill.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 15:47   #53
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

Här får du stallrapporter om alla hästarna på V86.
Till Solvalla 23 Oktober.



V86-1

1 Time Machine (Jörgen Westholm) gick okej senast men det var ändå inte det rätta trycket i honom och kanske gillade han inte den blöta banan. Perfekt spår denna gång och mot tuffa hästar är det ett smyglopp som gäller. I normal författning springer de inte ifrån honom, säger Jörgen.

2 Romeo Amok (Torbjörn Jansson) är snabb ut och får en fin resa. Blir tufft ändå.

3 Dreams Take Time (Johnny Takter) har bara tagit det lugnt sedan han startade i Hamburg. Verkar pigg, glad, spänstig och fin. Fantastiskt bra läge. Det ser bra ut. Man hade gärna tagit en vecka till mellan starterna men han verkar ha tagit det loppet på bra sätt. Normalt ska han ha en bra chans, säger Lars Nilsson.

4 Viking America (Lutfi Kolgjini) körde jag ett jobb med i måndags och då kändes han faktiskt fin. Kommer göra ett bra lopp trots hårt motstånd. Så får vi se hur långt det räcker, säger Lars Thornberg hos Lutfi.

5 Tell Me No Lies (Håkan Skoglund) är utan seger i år. Snabb ut men bör smyga.

6 Queen’s Delight (Björn Goop) blev det galopp för senast. Det var i en tight en incident. Han blev störd men normalt är han inte osäker. Formen är god och Erik var nöjd med hästen. Bara att spänna bågen igen. Kanske lite långt ut på vingen för att vara riktigt nöjd. Med en hyfsad resa bör han nå en finalplats, säger Ola Frisell i team Goop.

7 Digital Ink (Ulf Ohlsson) har verkligen imponerat i år. Kan bara krossa allt igen.

8 Madoff with Money (Kenneth Haugstad) STARTAR EJ

9 Noble Knight (Örjan Kihlström) går ner lite i klass men det krävs klaff från bakspår för att vara med långt fram. Kapacitet finns för att kvala in till finalen, säger Roger Walmann.

10 Crooked (Erik Adielsson) krånglade till det senast och jag vet faktiskt inte varför. Känns bra, före och efter. Möter tuffa hästar. Skulle vi slinka med och komma till final så är vi nöjda. Har blivit mycket galopper men han är tufft matchad, säger Svante Båth.

11 Acriter (Peter Eriksson) har riktigt bra form tycker jag men fick tyvärr ett iskallt läge. Blir svårt att komma in i matchen därifrån. Inga ändringar, säger Peter.

12 Linslusen A.U. (Jorma Kontio) vet jag inte så mycket om än. Jag har kört lite lugnt med honom här hemma. Vi får bedöma honom efter gamla meriter och det är ett dåligt utgångsläge, säger Reijo Liljendahl.

V86-2

1 Acai Am (Roger Malmqvist) blev spåret bra för och hon känns bra. Har travat bra i de senaste starterna. Känns fin i träningen och ledningen är inget måste för oss. Hon är en av dem som har chans att kvala in till finalen, säger Roger.

2 Donna di Quattro (Thomas Uhrberg) verkar det bara bra med. Felade tyvärr i finalen i Oaks men gick ett väldigt fint lopp efter det. Bra läge och känns fin. Med skor. En bra häst som alltid har chans när hon startar, säger Tomas Malmqvist.

3 Naiad Broline (Kaj Widell) har fått ett bra läge men möter lite för bra hästar. Hade otur och blev lottad i ett hårt gäng. Fyra, femma med maxklaff, säger Sören Lennartson.

4 Valuable Sensation (Tomas Pettersson) är en fin märr men har haft förkylningar. Tycker kanske att hon tappat lite hårdhet eftersom hon inte har startat kontinuerligt. Får ligga lågt, säger Krister Jakobsson.

5 Amazon Am (Robert Bergh) verkar allt bra med i träningen och formen borde komma också. Allt känns bra så hon borde räknas tidigt här, säger Nicklas Westerholm i Roberts stall.

6 Nangijala Face (Peter Untersteiner) går bra varje gång men har nyligen börjat starta. Det är tufft mot de här mer rutinerade. Ett fint sto som utvecklas. Är under utveckling, säger Peter.

7 Rhytm and Blues (Peter Eriksson) var bra senast men tyvärr hamnade hon långt ut på vingen. Får försöka hitta ner och smyga med. Inga ändringar där heller. Vi får hoppas på en massa tur, säger Peter.

8 Fly the World (Juha Siirtonen) är en bra häst som har gjort det mesta rätt. Fick dåligt läge. Det var synd. Möter rätt så bra hästar också. Klart att det är svårt att vinna därifrån. Det krävs lite tur. Men hon är absolut en finalkandidat, säger Danne Röcklinger.

9 Nikita Broline (Ulf Ohlsson) höll bra bakom tipsettan senast. Platskandidat.

10 Unique Julia (Johnny Takter) har två plumpar i de två senaste starterna men är behandlad efter det och tränar på riktigt bra nu. Känns fin och ska vara bättre nu. Bakspår. Med rätt resa kan hon ta en finalplats, säger Hans R Strömberg.

11 Symmetric (Marcus M Melander) såg fin ut i ett hårt gäng senast. Platsbud.

12 Katla Celeber (Örjan Kihlström) har fått ett uselt startspår. Här krävs lite tur för att kvala in till BC-finalen. Hon har bra kapacitet, säger Roger Walmann.

V86-3

1 Rafael Blågul (Robert Bergh) gjorde ett topplopp senast och verkar ha toppform. Fin i träningen också. Det är en häst som man inte ska glömma bort. Kan öppna bra, så det är ett perfekt läge. Siktar på final, säger Nicklas Westerholm.

2 Ballero (Ralf Karlstedt) tror vi att allt är bra med. Han var inte så bra senast när han släppte grejerna efter ett varv. Inte hittat något fel efteråt. Möjligen att han inte hade kissat ordentligt. Bra läge. Vi vill helst ha rygg på ledaren, säger Raffe.

3 Röde Orm S.L. (Thomas Uhrberg) är i bra form och den är uppåtgående. Fått två lopp i kroppen nu. Ska ner till plankan för att för-söka vara bland de tre, fyra, säger Dick Robertsson.

4 Perfect Power (Peter Untersteiner) tappade stilen senast. Nu kör vi med bakskor. Känns bara bra i träningen. Han ska kunna ta sig till final, säger Peter.

5 Thai Broadway (Gunnar Austevoll) gick jäkligt bra i finalen av Europaderbyt, på en riktigt bra tid. Har tränat på som vanligt efter och verkar fräsch och fin. Bra läge. Klart att jag tror på chans, säger Trond Anderssen.

6 Drew Brees (Jorma Kontio) har bra form och avslutade fint senast. Läget är någorlunda. Kusken bestämmer men det går att ladda med honom. Han är en av dem som ska vara med bland de tre, fyra första här, säger CG Björkroth hos Timo Nurmos.

7 Charlie Palema (Anders Svanstedt) har höjt sig undan för undan. Är snabb ut.

8 A.Hannibal (Åke Lindblom) var riktigt godkänd senast. Han har bra form tycker jag. Det ser mörkt ut här, både motståndsmässigt och spårmässigt. Hoppas på en peng, säger Åke.

9 Narold Vox (Tomas Pettersson) går bra varje gång. Är väldigt stabil och säker på alla sätt och vis. Kanske lite missgynnad av banan senast men ser fortsatt riktigt fin ut i jobben. Jag räknar med en bra insats, säger Krister Jakobsson.

10 Maffioso Face (Lutfi Kolgjini) gick ett bra lopp senast. Behövde det loppet. Uppåtform. Inte det bästa spåret. Får slå ur underläge, säger Lars Thornberg.

11 Licence Holder (Örjan Kihlström) tillhörde kulltoppen ifjol. Varit tuffare i år.

12 Molle C.D. (Daniel Redén) fick ett uruselt spår. Enda fördelen med det där läget är att han håller sig lugn från början. Får hoppas på tur och att fältet inte blir för utdraget. Blandar sig i trots spåret, säger Pär Pergenius i Daniels stall.

V86-4

1 Blended Scotch (Per Linderoth) har tränat på bra efter några tuffare lopp. Vi får se hur hon öppnar. Det är svårbedömt. Får öppna så fort hon kan. Tycker att jag har en bra häst i alla fall. Löser det sig på vägen är målsättningen naturligtvis att ta sig till final, säger Per.

2 Jeepster (Kaj Widell) mårt bra. Allt är som det ska med henne. Vi kör barfota runt om i fall det blir bana för det. Kanonläge. Bättre kan man inte ha. Jätteglad om hon kommer till final, säger Monica Janisels.

3 Kaisi Southwind (Åke Lindblom) var sjuk i StoChampionatsfinalen. Sedan har hon vilat och blivit medicinerad för det. Nu är hon frisk och jobbar väldigt starkt. När hon är i sina ljusa stunder duger hon i kulltoppen. Hon är ändå svårbedömd nu, säger Åke.

4 Yaw Damper (Björn Goop) är kraftigt kuskförstärkt. Tycks inte ha formen.

5 Moving On (Claes Svensson) har inte presterat som jag hade hoppats på slutet. Tycker att hon känns fräschare nu och hoppas att hon ska vara bättre på onsdag. Normalt sett duger hon rätt långt mot sådana här hästar men jag ligger lågt på de senaste insatserna. Svårbedömd, säger Claes.

6 Fromage (Örjan Kihlström) höll farten bra senast. Blandar sig i platsstriden med rätt resa. Final?

7 Cherry Chapstick (Iikka Nurmonen) har varit struken. Dunkel form nu.

8 Exclusive Zon (Oskar J Andersson) galopperade direkt senast men fortsätter träna starkt. Var synd på utgångsläget. Formen är fin och från ett bättre spår hade det varit högintressant. Nu blir det svårare men hästen är i bra författning, säger Jörgen Westholm.

9 Bailey Sweet Grim (Stefan Söderkvist) var inte på topp senast men mycket bra före det. En av två.

10 Berlock (Johan Untersteiner) fick återigen, som oftast, ett tråkigt startspår. Vinner inte men har en liten möjlighet att vara trea, fyra och därmed gå till BC-final, säger Roger Walmann.

11 Youana (Peter Untersteiner) fick lite sparat senast. Ett fint sto. Jämn och säker. Kommer säkert att gå bra nu men det var ett svårt läge. Får se vad det kan bli av det härifrån, säger Peter.

12 Kiss Me Kemp (Robert Bergh) har sett bra ut. Varit borta ett tag men är en häst som har rätt hög kapacitet. Läget är som det är. Behöver överpace. Målet är först och främst att gå vidare. Inget för vinnarspelarna, säger Nicklas Westerholm.

V86-5

1 Neona Princess (Peter Untersteiner) går topplopp varje gång. Allting ser bra ut. Jag hoppas och tror att hon kommer att gå bra. Målsättningen är ledningen. Så får vi se, säger Peter.

2 Right of Way (Björn Goop) är allt bra med. Inga problem. Tror inte att det blir några ändringar. Formen är bra. Äntligen ett bra läge. Hon är snabb ut men jag tror att hon går bäst från rygg. Borde vara bra chans. Hon kan vinna det här, säger Ari-Pekka Pakkanen.

3 Al’s Redhead (Svante Ericsson) STARTAR EJ

4 M.T.I’measygoing (Kim Eriksson) är i bra form. Jag ändrade ganska mycket inför Oakskvalen och då var hon så när att komma med. Jag är faktiskt lite optimistisk. Hon kan få en bra rygg nu, säger Katarina Palm.

5 Roaring Drunk (Robert Bergh) är en bra märr som går bra hela tiden. Det är en sådan som man ska räkna med att hon kan gå till final. Man får inte glömma bort henne. Vi är inte överraskade om hon vinner, säger Nicklas Westerholm.

6 Nugget’s Face (Christoffer Eriksson) verkar allt bra med nu. Blev sjuk och det tog lång tid innan hon blev frisk. Allt verkar bra och hon tränar för fullt nu. Så pass bra att hon kan knipa en finalplats, säger Christoffer.

7 Twilight Eyes (Jörgen Westholm) var mycket förbättrad i onsdags då hon för första gången gick i jänkarvagn och ny balans. Fick krafter kvar i rygg ledaren vilket hon kan få användning av nu. Svårt spår men hon är i riktigt fin form. Värd att passa, säger Jörgen.

8 Eden Duo (Jorma Kontio) är bra nu men numret är inte speciellt bra. Jag tror inte att det blir några ändringar. Jag hoppas att hon är så bra att hon kan ta sig till final. Det är ett hårt lopp och det kan bli tufft. Vi gör ett försök, säger Pekka Korpi.

9 Integrated (Stefan Melander) är nyttig utan att direkt glänsa. Positiv senast.

10 Digital Pointer (Örjan Kihlström) har mött hårda gäng och gjort det helt okej.

11 Backfire (Erik Adielsson) går bra varenda lopp. Verkar bra med henne inför det här. Jag har faktiskt svårt att värdera möjligheterna. Kan bara konstatera att hon har ett sämre läge, säger Tomas Malmqvist.

12 Ocean Dream (Johnny Takter) STARTAR EJ

V86-6

1 Porthos Amok (Johnny Takter) var tvåa i derbyt men blev trött senast. Risk att han blir över. I striden.

2 Verymuchkiss Karsk (Erik Adielsson) tog vi med hem samma kväll som han vann. Har tränat på och känns jättefin. Allt känns som det ska. Perfekt läge men väldigt tufft emot. Han har bevisad form i alla fall. Vi siktar på en finalplats, säger Peter G Norman.

3 Lillen Sisu (Ulf Ohlsson) galopperade senast då han var lite för laddad. Annars har han hittat tillbaka. Han är på gång alltså. Bra läge för en gångs skull. Självklart är det ett stenhårt lopp men hans grundkapacitet räcker, säger Petri Salmela.

4 Santiago Wibb (Kenneth Haugstad) blir bättre och bättre. Hade ett långt brejk men är på gång igen. Tufft lopp men förhoppningen är att vara bland de fyra främsta. Då har han gjort det jättebra, säger Kenneth.

5 Global Octopus (Kaj Widell) fick lite mänskligare omgivning. Bra i ordning och jag förväntar mig att han gör en bra prestation. Hoppas på en finalplats. Han är inte så tokig i grund och botten. Med lite tur kan han till och med vinna, säger Sören Lennartson.

6 Åhlunda Survivor (Jan Ove Olsen) gör det bra utan att räcka hela vägen fram.

7 Mellby Apollo (Per Lennartsson) tränar normalt. Är flyttad till vår andra gård i Eskilstuna. Vi hoppas att ett miljöombyte kan boosta upp honom. Han har varit lite trög på slutet. Hästen har jättemycket kapacitet men har inte blommat ut i år, säger Erik Holm hos Per.

8 O.P.’s Flirt (Robert Bergh) har dunkel form. Usel insats senast. Hittar inga fel. Känns klart uppåt i träningen. Men dåligt läge. Det är ingenting för spelarna, säger Markus Pihlström.

9 Twin’s Fairytale (Jorma Kontio) imponerar. Chans i alla gäng så länge han håller den stilen. Tipsetta.

10 Junior Troy (Björn Goop) skulle kanske ha velat haft ett hyfsat framspår men jag tror inte att spåret spelar någon jätteroll. Olle var nöjd med honom i kvalet och han gick för fullt över mål. Formen är god och han blir bara bättre och bättre. Har utvecklats starkt på slutet. Stark, säger Ola Frisell.

11 Mellby Amiral (Örjan Kihlström) har ett svårt läge men hade sparat senast. Så formen är god. Vi får hoppas på en finalbiljett men att vinna loppet nu blir svårt, säger Roger Walmann.

12 Increased Workload (Stefan Melander) blir farlig vid hårt tempo. Inte borta.

V86-7

1 Cosmo Light (Jörgen Westholm) blir bättre och bättre. Utvecklas hela tiden och spåret är perfekt men mot stentufft motstånd får vi främst inrikta oss på en slant, säger Jörgen.

2 Darren Boko (Markus B Svedberg) var rätt hyfsad senast. Dålig gången innan men behandlades efter det. Borde vara bra nu. Vill jag ha ledningen tror jag ingen kan ta den. Svårt att lägga upp det, säger Markus.

3 Dollar Boko (Lutfi Kolgjini) gick sitt bästa lopp senast. Spurtade jäkligt bra. Kommer vara långt framme. Honom får man inte glömma, säger Lars Thornberg.

4 Google Håleryd (Per Linderoth) känns riktigt bra. Jag är supernöjd. Tror inte att Per laddar. Tycker att det här blev det tuffaste heatet men bland de fyra hoppas jag, säger Göran Hansson.

5 Good Dynamite (Björn Goop) var bra senast. Jorma sa att hästen var bra och vann enkelt. Nu är loppet mycket hårdare. Men jag tycker ändå att han ska ha chans att gå till final. Det är målet, säger Pekka Korpi.

6 Boys Going In (Fredrik Persson) har haft ett uppehåll efter Kriteriet och bara tränat lugnt men känns bra. Blir lite lättare balans nu. En bra häst som ska ha en bra chans, säger Fredrik.

7 Alkalizer Am (Marcus Lindgren) känns väldigt bra formmässigt. Läget är helt iskallt tyvärr. Tråkigt. Svårt läge och tuffa hästar men som tur är är han väldigt bra själv också, säger Marcus.

8 Call Me Keeper (Daniel Redén) har ett tråkigt läge. Blev för laddad och flög i galopp senast. Upphämtningen var bra. Det viktiga nu är att han är felfri från start, säger Pär Pergenius.

9 Ivar Sånna (Jorma Kontio) får tillbaka sin favoritkusk. Tränar bra. Han är en bland fyra där tycker jag. Om det löser sig kan han vinna, säger Jan Hellstedt.

10 Västerbo Loveboat (Erik Adielsson) är ute i ett fruktansvärt busgäng. Var sjuk senast och är i avsaknad av lopp. Jag är inte så optimistisk faktiskt. En så bra häst i grunden att jag hoppas att han går till finalen, säger Svante Båth.

11 Rokkakudo (Ulf Ohlsson) verkar allt bra med. Får se om det blir barfota fram eller runt om. Dåligt läge men allt verkar bra med honom. Vi hoppas att han kan ta sig till final igen, säger Mattias Djuse i stallet.

12 G.G.’s Magic Dream (Pierre Nyström) har jobbat bra men har ett iskallt läge och det är bra hästar emot. Får man pengar så är det ett klart plus, säger Pierre.

V86-8

1 Carelin (Johan Untersteiner) fick spår ett och det är ett svårt spår för en starttrög häst. Härifrån måste vi ha lite tur med tempo och positioner för att nå en finalbiljett. Har dock bra kapacitet, säger Roger Walmann.

2 Final Oak (Örjan Kihlström) har varit superfräsch och fin efter Kriteriet. Var jättefin där. Känns ruskigt fin i träningen och fick bästa tänkbara läge igen. Han lär ta hand om ledningen. Det ser jättebra ut för hans del, säger Henrik Hoffman.

3 Breakbumper (Robert Bergh) har tävlat i den här divisionen hela året. Det är en häst som vi siktar på att gå final med. Han är ingen given vinnare men han är garanterat bland de tre, fyra. Fick ett bra läge, säger Nicklas Westerholm.

4 Gimeheaven Sisu (Ville Karhulahti) har bara tävlat mot de hårdaste. Visar verkligen form. Man får inte underskatta honom. Får han sitt lopp i hårt tempo kan han vara med i finalen också, säger Petri Salmela.

5 Poochai (Erik Adielsson) känns jättefin. Hade stått över en hel del inför Axevalla och var förvånansvärt bra då. Jag håller tummarna att han håller sig på benen. Så får vi jobba in en finalplats, säger Svante Båth.

6 Djali Boko (Per Nordström) känns jättefin här hemma i träningen. Bara bra allting. Med ett bakspår vet jag att han håller sig lugn men han börjar mogna mer och mer. Jag hoppas absolut att han går vidare. Det är steg ett, säger Per.

7 Mad Neo (Stefan Söderkvist) får bara sikta in sig på att jaga en slant härifrån.

8 Nochebuena Face (Lutfi Kolgjini) gick jobb i måndags och ser bra ut. Det är en häst som är bra i grunden. Får slå ur underläge, säger Lars Thornberg.

9 Jens Patrik (Jorma Kontio) blev vass senast och pullade bort krafter. Vi ändrar huvudlag. Har fin form och kommer göra ett bra lopp, säger CG Björkroth.

10 Frodo Vip (Joakim Sternsjö) känns fin och tog det förra loppet bra. Jag tror att vi sätter på ett halvstängt. Tufft heat men vi gör ett försök, säger Joakim.

11 Attack Diablo (Peter Untersteiner) går bra varje gång även han. Kommer nog att göra det igen. Dåligt läge. Tycker absolut att han ska ha chans att ta sig vidare till finalen, säger Peter.

12 Willmore Trot (Ulf Ohlsson) är jag nöjd med förberedelserna för men läget blev sämre. Vi måste ha tur därifrån. Det här är i alla fall en häst som kan gå bra till slut, säger Mats Bucht.


Källa: Martin Berg/Sportbladet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:09   #54
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

För er som gillar dd 11-2 ikväll (och inte har några principiella hinder vs nätbolag)

odds nu

atg; 8.40

ub; 17.40 (spelat)

/även intressant och spelat 11-11 med odds 17.30 resp 45.00 (ub)/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2013-10-23 klockan 16:13.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:31   #55
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Är väl inte han utan hästen som brukar bestämma det där.... Men så klart kan han ju låta bli att elda på hästen så förbannat själv för en gångs skull.
Det är just det som kommer att hända, tror jag. Djali drar iväg själv, körning blir det, Poochai vill också ha hård tempo, så skräll tack. Streckar alla i sista
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:35   #56
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Det är just det som kommer att hända, tror jag. Djali drar iväg själv, körning blir det, Poochai vill också ha hård tempo, så skräll tack. Streckar alla i sista
När han kör mot mot boys going in är han femma ut.
Hästen är lugn och reglerbar, det är absolut inte hästens fel.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:36   #57
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Det är just det som kommer att hända, tror jag. Djali drar iväg själv, körning blir det, Poochai vill också ha hård tempo, så skräll tack. Streckar alla i sista
Är ju känd för att vara en galenpanna och i SS intervjun tjoar han "man får lov att låta honom sköta sig själv, är en riktig Ready Cash typ och då han börjat ta i finns inget broms i han"

Jag frågade Redén precis om banans skick, fick detta svar
"vet inte, men den ser ut att vara riktigt bra efter omständigheterna "
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:37   #58
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Eftersom jag ska iväg om en liten stund så kommer jag lämna in en liten rad redan nu för att iaf vara med ikväll.

1) 7 Digital Ink
2) 5 Amazon Am
3) 1-4-5-9-12
4) 1-9-12
5) 1-2-5-7
6) 9 Twin´s Fairytail
7) 3-5-6-8-9-11
8) 2 Final Oak

Hoppas på lite skrällar i lopp 3 genom Narold Vox, lopp 5 hoppas jag på att fälla Neona Princess och i lopp 7 kan ju gärna 3 Dollar Boko eller 9 Ivar Sånna skrälla.
Sen lite reserver på det då som ska väljas ut nu...
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:45   #59
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Lite tankar:

Avd 1: Digitalen bör ta detta från ledningen eller dödens men är lite rädd för att Ludde kan ställa till det med en häst som han verkar ha höga tankar om.

2: Amazonen bästa hästen men har inte bestämt mig än om den har så pass bra vinstchans som strecken vill. Öppet bakom

3: 4,5,12 ( bästa hästarna och Bergh blir fast på innerspår)

4:Favoriten blir över och varit tveksam i jobb, andrahandaren kan vara svår i ryggar, strecka på..

5:SOS för Untersteiner trots en del bra hästar bakom

6:Bästa hästen Twins men gillar inte när andra kör Åkes hästar fast det får man väl vänja sig vid nu. 4,7,11 intressanta på strecken

7: Låser nog på 8,7 som jag sett en del andra här inne oxå tänkt på. 7 till spets. Tror att Reden blåser allt på sista långsidan eller så kör han kanske till tidigare för att överta

8: Läser att Per inte ska ladda med Djali och i såna fall bör väl loppet vara vikt för Final Oak men hoppas/tror att Djali kommer köras framåt och då bör det bli tempo och då kan bl.a 4,5,9,11 komma in som lite rensare
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:53   #60
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Lite tankar:

Avd 1: Digitalen bör ta detta från ledningen eller dödens men är lite rädd för att Ludde kan ställa till det med en häst som han verkar ha höga tankar om.

2: Amazonen bästa hästen men har inte bestämt mig än om den har så pass bra vinstchans som strecken vill. Öppet bakom

3: 4,5,12 ( bästa hästarna och Bergh blir fast på innerspår)

4:Favoriten blir över och varit tveksam i jobb, andrahandaren kan vara svår i ryggar, strecka på..

5:SOS för Untersteiner trots en del bra hästar bakom

6:Bästa hästen Twins men gillar inte när andra kör Åkes hästar fast det får man väl vänja sig vid nu. 4,7,11 intressanta på strecken

7: Låser nog på 8,7 som jag sett en del andra här inne oxå tänkt på. 7 till spets. Tror att Reden blåser allt på sista långsidan eller så kör han kanske till tidigare för att överta

8: Läser att Per inte ska ladda med Djali och i såna fall bör väl loppet vara vikt för Final Oak men hoppas/tror att Djali kommer köras framåt och då bör det bli tempo och då kan bl.a 4,5,9,11 komma in som lite rensare
Rafael blågul kan ta spets.
Alkalizer Am kan inte ta spets.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 16:56   #61
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Definitivt kan Rafael ta spets men jag tror inte den gör det och även om han gör det så tror jag inte att han räcker.

Alkalizer tar definitivt inte spets utav egen maskin utan det tror jag Good Dynamite gör men om Lindgren är lite vaken och skickar fram så hoppas jag att han får överta om han visar lite bestämdhet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:13   #62
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2618
Standard

Fattar inte varför alla bara pratar om Final Oak och Djali Boko i sista, jag tror Poochai har bra chans att vinna det här, kan t.o.m va ett spikförslag på ett chanssystem...
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:14   #63
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 967
Sharp$: 4413
Standard

Niklas Westerholm anser att Roaring Drunk är stallets bästa chans ikväll... 12%.

Amazon Am 79%...
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:17   #64
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Fascinations provstart grym
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:22   #65
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Dagens system:

3,7
2,5,8
1,4,9,11,12
Alla
1,5
11
6,7,8
5

Gäller att ha rätt spikar....och de vinner
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:30   #66
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Gäller att ha rätt spikar....och de vinner
Haha, Året understatement
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:30   #67
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Fattar inte varför alla bara pratar om Final Oak och Djali Boko i sista, jag tror Poochai har bra chans att vinna det här, kan t.o.m va ett spikförslag på ett chanssystem...
Det beror på att många saknar känsla och kunskap......vi ska vara tacksamma för att dessa människor finns....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:44   #68
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Hm.
Trots att det såg bättre ut än senast ser det ut som att Rolling Stones inte är 100% schysst
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:47   #69
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1098
Standard

är jag helt dum som vill ha med queens delight? Gillar ju den hästen men känns som inken och dreams är åtminstone 1 klass bättre..
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:48   #70
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

den har tappat allt av glans(RS)....medelmåtta....nu vinner PU med hundra! spelas!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:54   #71
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 275
Sharp$: 1
Standard

V8 - endast vinst vid 8 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 7 Digital Ink
2 5 Amazon Am
3 1, 4, 5, 7, 9, 12
4 1, 2, 5, 9
5 1 Neona Princess
6 4, 9, 11
7 6, 7, 8
8 2, 5

432 rader
jopase är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 17:56   #72
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
är jag helt dum som vill ha med queens delight? Gillar ju den hästen men känns som inken och dreams är åtminstone 1 klass bättre..
Fel och fel.
Inken gick världsrekord från dödens och går inte att slå om han gör om det, men det är levande varelser vi pratar om.
Bra och dåliga dagar kommer och går.
Jag tror inte den räcker, om inte de 2 stora har en dålig dag.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:03   #73
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
den har tappat allt av glans(RS)....medelmåtta....nu vinner PU med hundra! spelas!!!!!!!!!!!!!!!
När air frame släppts till spets blir den inte lätt att tas med
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:04   #74
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

jag tar den torsken på PU....gratulerar Pasi istället...den var värd det
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:08   #75
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
När air frame släppts till spets blir den inte lätt att tas med
Fan, satt och sov och missade loppet
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:15   #76
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 65

Avd Ordinarie hästar
1 3, 7
2 5 Amazon Am
3 1, 4, 5, 12
4 1, 3, 9, 10
5 1 Neona Princess
6 9, 11
7 8 Call Me Keeper
8 5 Poochai

Vadet gäller startnummer

64 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 16,00 kr

Kvittonummer: A5C2 259C 141E 0105
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:19   #77
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1098
Standard

Spikar Amazon Am och Thai Broadway idag!
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:21   #78
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 65

Avd Ordinarie hästar
1 7 Digital Ink
2 5 Amazon Am
3 1, 5, 6, 7, 9, 12
4 1, 2, 9
5 1, 5, 6, 11
6 9 Twin's Fairytail
7 4, 6, 7, 9, 11
8 2, 11

Vadet gäller startnummer

720 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 180,00 kr
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:22   #79
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 65

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 7 (4)
2 5, 6, 8, 11 (1)
3 1, 4, 5, 9, 12 (6)
4 1 Blended Scotch (2)
5 1, 11 (5)
6 9 Twin's Fairytail (10)
7 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11 (9)
8 2, 3, 4, 5, 6, 11 (1)

Vadet gäller startnummer

3 840 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 960,00 kr

Kvittonummer: CDEA 2852 1C34 XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:22   #80
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 65

Avd Ordinarie hästar
1 3, 7
2 5 Amazon Am
3 5, 12
4 1, 9
5 1 Neona Princess
6 4, 9, 10, 11
7 5, 6, 7, 8
8 2, 5, 6

Vadet gäller startnummer

384 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: JaXV INNA V86X Idag
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:22   #81
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 65

Avd Ordinarie hästar
1 7 Digital Ink
2 5 Amazon Am
3 5 Thai Broadway*
4 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
5 1, 11
6 1, 11
7 11 Rokkakudo
8 2, 11

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 24,00 kr


Nu kör vi!
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:23   #82
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 351
Sharp$: 1236
Standard

BREAKBUMPER i sista kan väll inte vara helt borta till 10% av strecken
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:28   #83
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
BREAKBUMPER i sista kan väll inte vara helt borta till 10% av strecken
Nej.
Det är en fin häst som har lite chans
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:30   #84
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Solvalla Omg 65,
2013-10-23
Ordinarie Reserver
V86-1) 7
V86-2) 5
V86-3) 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11, 12
V86-4) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10
V86-5) 1
V86-6) 9
V86-7) 5, 7, 8, 9
V86-8) 2, 3, 5, 6, 8, 9, 11
1792 rader x 1 x 0,25 kr = 448,00 kr

2013 TSN: 478C xxxx xxxx 8901
Observera att du valt V8 - endast vinst vid 8 rätt.

Vadet är registrerat.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:30   #85
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Nu håller vi bongarna och hoppas pållarna springer vår väg (min iaf)
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:32   #86
 
mrrobbans avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 54
Sharp$: 502
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 65

Avd Ordinarie hästar
1 7 Digital Ink
2 5 Amazon Am
3 12 Molle C.D.
4 1 Blended Scotch
5 1, 5, 11
6 1, 10, 12
7 11 Rokkakudo
8 2, 3, 5, 6, 11

Vadet gäller startnummer

45 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 11,25 kr
mrrobban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:34   #87
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

HÄRLIGT!! Alla tjänster tar packet med sig i fallet! Snyggt Takter!!

PS. Tror snacket om att Blended Scotch ska ha problem med spåret är SKITSNACK! Lätt spets och vinst i min bok!

Senast redigerad av doob den 2013-10-23 klockan 18:35.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:34   #88
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Orutinerat
Han kör mot fel häst
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:34   #89
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Johnny lekte.....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:36   #90
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

svårt för Ohlsson, tror det var det sämsta som kunde inträffa att Ludde tryckte sig till ledningen.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:36   #91
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
HÄRLIGT!! Alla tjänster tar packet med sig i fallet! Snyggt Takter!!

PS. Tror snacket om att Blended Scotch ska ha problem med spåret är SKITSNACK! Lätt spets och vinst i min bok!
SS.....de trodde på takter...Självklart hade man båda...fanns aldrig en tanke på att spika uffe....
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)

Senast redigerad av laxdasen den 2013-10-23 klockan 18:37.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:36   #92
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Det där loppet torskade D.I. enbart pga kuskmisstag. Roligt och tråkigt på samma gång! Bara kvar på lilla systemet.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:38   #93
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
svårt för Ohlsson, tror det var det sämsta som kunde inträffa att Ludde tryckte sig till ledningen.
Fast inte oväntat. Har Ludde en häst som han tycker bara precis har lärt sig trava så är det bara framåt som gäller
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:38   #94
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Orutinerat
Han kör mot fel häst
Uffe, Uffe hur tänkte du där då????
Om du ens tänkte
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:39   #95
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 075
Sharp$: 5283
Standard

Missade att lämna in i tid och testar att lägga in raden trots att loppet redan gått över 500m. Systemet gick igenom utan problem. Brukar det vara möjligt att lämna in så sent?

Dock sprack jag på Inken trots den sena inlämningen :P
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:40   #96
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
Uffe, Uffe hur tänkte du där då????
Om du ens tänkte
kaos tack och hej då från mig uh
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:41   #97
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Missade att lämna in i tid och testar att lägga in raden trots att loppet redan gått över 500m. Systemet gick igenom utan problem. Brukar det vara möjligt att lämna in så sent?

Dock sprack jag på Inken trots den sena inlämningen :P
skrämmande!!

Spelsäkerhet är inte direkt ATGs signum
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:42   #98
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Missade att lämna in i tid och testar att lägga in raden trots att loppet redan gått över 500m. Systemet gick igenom utan problem. Brukar det vara möjligt att lämna in så sent?

Dock sprack jag på Inken trots den sena inlämningen :P
jag har aldrig fått det men atg ger visst förmåner till vissa
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:43   #99
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
svårt för Ohlsson, tror det var det sämsta som kunde inträffa att Ludde tryckte sig till ledningen.
Han vet att hans häst är mycket bättre än luddes, den har ju ändå slagit världsrekord
Kör så sakta som möjligt och spara krafter till avgörandet
Finns ingen anledning slösa dem på att knäcka luddes äoch sedan torska på speed
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:43   #100
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

uffe ohlsson gör inget fel här. kunde inte gjort på annat sätt. såg nugget face i värmning precis. varit bort länge men såg kanonfin ut
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:44   #101
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Dagens system:

3,7
2,5,8
1,4,9,11,12
Alla
1,5
11
6,7,8
5

Gäller att ha rätt spikar....och de vinner
Känns som laxdasen leker idag....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:44   #102
 
Emanresus avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 773
Sharp$: 2869
Standard

Haha här sitter man och väljer mellan dreams och Digital ink.. Självklart väljer man fel. Hoppas bara att jag antingen missar på alla 8 eller inte missar någon mer
__________________
Twitter: @EmanresuSharp
Emanresu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:45   #103
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Han vet att hans häst är mycket bättre än luddes, den har ju ändå slagit världsrekord
Kör så sakta som möjligt och spara krafter till avgörandet
Finns ingen anledning slösa dem på att knäcka luddes äoch sedan torska på speed
det var ju knappast så att uffe tokpressade. ludde drog ju upp tempot i vanlig ordning
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:46   #104
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
uffe ohlsson gör inget fel här. kunde inte gjort på annat sätt. såg nugget face i värmning precis. varit bort länge men såg kanonfin ut
Jo
Han ska spara kraxter så han kan hålla undan för takter som var enda motbudet
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:47   #105
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 351
Sharp$: 1236
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Känns som laxdasen leker idag....
lugn nu dasen sju lopp kvar hinner hända mycket på dom.
glennoskar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:48   #106
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Känns som laxdasen leker idag....
mellby amiral är en lite väl tuff spik. hoppas du har matgjord i fickorna
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:48   #107
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av glennoskar Visa inlägg
lugn nu dasen sju lopp kvar hinner hända mycket på dom.
ja absolut händer det mkt blir jag miljonär.....det är i stort sett redan klart..
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:49   #108
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
det var ju knappast så att uffe tokpressade. ludde drog ju upp tempot i vanlig ordning
Han kan välja hur fort han kör i dödens
En sek långsammare och han vinner
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:49   #109
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Nu ska Bergh bränna så blir kvällen riktigt intressant!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:52   #110
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

KOM IGEN NU SYMMETRIC!!! DRÖMLÖP!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:54   #111
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla
Spelform: V86, omg. 65

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3, 7 (4)
2 5, 6, 8, 11 (1)
3 1, 4, 5, 9, 12 (6)
4 1 Blended Scotch (2)
5 1, 11 (5)
6 9 Twin's Fairytail (10)
7 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11 (9)
8 2, 3, 4, 5, 6, 11 (1)

Vadet gäller startnummer

3 840 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 960,00 kr

Kvittonummer: CDEA 2852 1C34 XXXX
Men BERT !!! Spik JORMA BAKSPÅR ?????

Hur löd din REGEL ??? Spika ALDRIG Jorma från bakspår !!!!!!!!!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+3), Sebkar (+4)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:56   #112
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Men BERT !!! Spik JORMA BAKSPÅR ?????

Hur löd din REGEL ??? Spika ALDRIG Jorma från bakspår !!!!!!!!!!!
Du har helt rätt och ska jag vara ärlig så såg jag aldrig kusken! Jag bara läste hästnamnen snabbt och bestämde mig - SPIK! Sedan bläddrade jag vidare! Får se om min egen regel fäller mig men då har jag åtminstone inget att skylla på! Jag var för snabb!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:57   #113
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Han kan välja hur fort han kör i dödens
En sek långsammare och han vinner
Det är ju inte riktigt så enkelt som att kolla på hastighets mätaren och lätta på gasen lite när man kör häst. tempobedömnig är knepigt, sen vill man inte bråka med hästen för mycket o dra i han särskilt inte när den är så bra som inken
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:58   #114
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Norrbaggen är väl enormt överstreckad...?

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla, omg. 65
Spelform: V5

Avd Ordinarie hästar
1 4, 12
2 1, 2, 3, 9
3 1, 2, 5, 9, 10, 11
4 9, 11
5 8 Call Me Keeper

Vadet gäller startnummer

96 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: 25A4 6910 781A XXXX
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:01   #115
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Första spiket inne. Promenadseger....
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:01   #116
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Kliver in på tvilling 4-12 nu känns helt rätt.....och Bert håller med
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:08   #117
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Det är ju inte riktigt så enkelt som att kolla på hastighets mätaren och lätta på gasen lite när man kör häst. tempobedömnig är knepigt, sen vill man inte bråka med hästen för mycket o dra i han särskilt inte när den är så bra som inken
Uffe har kört så mycket.
Kolla Örjan när han sitter i dödens, han torskar i princip aldrig mot någon bakifrån.
När Stig H var aktiv sa vi att han körde alla hästar när han satt i dödens, dvs man måste göra rätt avvägning så man slår ledaren utan att släppa förbi någon bakififrån.
Klart det är svårt, men uffe är en toppkusk.
När man har en häst som på papperet är 60m bättre (2,2s) får man inte köra så där.
Ok, nu tar jag en öl och försöker släppa det där.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+10)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:12   #118
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Första gången jag spelar tvilling så vet ej om jag gjort rätt..
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla, omg. 65
Lopp: 6
Spelform: Tvilling

Hästar: 4, 12
U-hästar: 5 Thai Broadway*

Vadet gäller startnummer

2 x 10,00 kr Totalt: 20,00 kr

Kvittonummer:
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:13   #119
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

OOOOOOJJJJJJJJJ
HELVEEEEETTTTE
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:13   #120
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

MEN VA FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:14   #121
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

peter u stenklar.... och sen smäller det bara,... hur gick det där??? dog den??
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:15   #122
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Shiiit det såg otäckt ut
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:15   #123
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

va det Charlie Palema som bara la sig ner på luddes?
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:17   #124
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Reste sig Charlie??
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:17   #125
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
peter u stenklar.... och sen smäller det bara,... hur gick det där??? dog den??
Det är väl ingen som bryr sig om vem som var stenklar i ett sånt här läge???????
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:17   #126
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
va det Charlie Palema som bara la sig ner på luddes?
Ja
Undrar om den klarade sig ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:18   #127
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Ja
Undrar om den klarade sig ?
tror något gick sönder invärtes, han la sig bara ner
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:19   #128
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Det är väl ingen som bryr sig om vem som var stenklar i ett sånt här läge???????
Det gör alla.... resten ljuger..
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:20   #129
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
tror något gick sönder invärtes, han la sig bara ner
Ja, det brukar vara dödsfall om man störtar av sig själv
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:20   #130
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

de är för jäkla dåliga på atg live alltså. dom bryr sig bara om loppet. de kan väl berätta vad hästarna tog vägen. ligger charlie kvar?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:20   #131
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 243
Sharp$: 4030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Det gör alla.... resten ljuger..
Du är ju slut....
Zniper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:21   #132
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zniper Visa inlägg
Du är ju slut....
inte ett dugg... en enda som är ärlig bara resten hycklare
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:22   #133
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Självklart som sista lopp.
Så har det ALLTID varit
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:24   #134
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
de är för jäkla dåliga på atg live alltså. dom bryr sig bara om loppet. de kan väl berätta vad hästarna tog vägen. ligger charlie kvar?
Håller med ... För jävla dålig info
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:24   #135
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Charlie Palema död
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:25   #136
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

RIP CP
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:25   #137
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

R.I.P. Charlie Palema
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:26   #138
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Oj Charlie R.I.P Har Husse dopat för mycket denna gång??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+50)
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:27   #139
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

fan bedrövligt att de inte kan beklaga det inträffade ens. vad finns respekten för djuren?

R.I.P charlie palema
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AbbeAce (+3), Drivarn (+5)
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:30   #140
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
fan bedrövligt att de inte kan beklaga det inträffade ens. vad finns respekten för djuren?

R.I.P charlie palema
"Efter det avbrutna loppet kan vi bara konstatera att Charlie Palema dog" maken till känslokall kommentator..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:30   #141
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

klart det är en mkt tragisk händelse...det tycker alla...men har vi människor och djur inblandade i denna sport så kommer det hända... hoppas det dröjer till nästa gång.......
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:40   #142
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Lite perspektiv när det sker dödsolyckor etc etc

Men, fan va skönt med Jeepster, KAJJAN!!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:41   #143
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Jeppster så klar...tog alla på stora men spika på lilla....konstigt lite streckad... en sån otroligt fin häst...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:41   #144
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Ja det stod skivet i skyn,,,tog bort 2 jeepster,,, god natt
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:41   #145
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 456
Sharp$: 2523
Standard

Hade spik på Jeepster, KUL! fast också på digi...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:41   #146
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

här höll ju linderoth på att göra bort sig totalt. lägger en speed mot jeepster mitt i loppet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:45   #147
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 456
Sharp$: 2523
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Jeppster så klar...tog alla på stora men spika på lilla....konstigt lite streckad... en sån otroligt fin häst...
Skönt att höra att du ryggade mig denna gång, var så lite så
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:46   #148
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Skönt att höra att du ryggade mig denna gång, var så lite så
Var ju spets och slut.....men tog alla på stora.... lilla lappen ser bättre ut än stora nu Vinner Roaring nu kan vi börja snacka laxar
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:49   #149
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 870
Sharp$: 3655
Standard

Har inte hunnit se atg-lajven men förutom det tragiska dödsfallet i avd. 3 finns det någon vinnare i det loppet, eller???
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:50   #150
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2618
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AbbeAce Visa inlägg
Oj Charlie R.I.P Har Husse dopat för mycket denna gång??
Det var en jävligt onödig och sällsynt korkad kommentar. Känner du till några fall där det konstaterats att hans hästar har varit dopade??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
glennoskar (+3)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:51   #151
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Har inte hunnit se atg-lajven men förutom det tragiska dödsfallet i avd. 3 finns det någon vinnare i det loppet, eller???
ja spets och slut på Rocket P när loppet körs om..det vet alla....
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:51   #152
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Någon som vet hur man makulerar ett spel via nätet. dom säger att jag kan få ångra mitt spel i lopp 6
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:52   #153
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Har inte hunnit se atg-lajven men förutom det tragiska dödsfallet i avd. 3 finns det någon vinnare i det loppet, eller???
Nej
Körs om som sista lopp
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:00   #154
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

du söte tid. vilken lustig häst det är neona. springer och ruskar på huvudet
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:00   #155
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Westholm sist i mål
Duktigt
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DavidP (+15)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:01   #156
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

VAAAAA???? Erik såg ut att vara lååång nos före! Fy faaaan!

Fan vad sur jag blir!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:01   #157
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

hon e för j-la go den lilla märren, vägrar släppa någon förbi sig. Den va ju slagen 3 ggr upploppet ner
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:03   #158
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

puh. vilket löphuve.två spikar in nu. bara chansningen ivar sånna kvar nu
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:03   #159
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Någon mer som noterade westholms dunderstyrning..kom den sist i mål eller?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
putte64 (+10)
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:03   #160
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

fel på måltotot erik vann... ny skandal...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:04   #161
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
fel på måltotot erik vann... ny skandal...
Nej, fan
Det skiljer 5 cm
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:05   #162
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

håller med, kan det verkligen stämma...visst innerspårsfördel på vallen, men här såg det ut att skilja ett huvud...mm
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:06   #163
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

nu avslutas v8 med 11-8-5... sen vinner PU med hundra i det lopp som ska köras om....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:07   #164
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

såg inte ut som att den ena sträckte sig o den andra hade huvudet neråt heller, märkligt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:11   #165
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av riga Visa inlägg
Någon som vet hur man makulerar ett spel via nätet. dom säger att jag kan få ångra mitt spel i lopp 6
Läs här
https://www.atg.se/dynamic_files/ATG...2012-09-20.pdf
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
riga (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:12   #166
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1098
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
jag gick in på mina spel och tryckte upp bongen och tog återbetalning

funkade väl
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:13   #167
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

goops tur nu
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:13   #168
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
nu avslutas v8 med 11-8-5... sen vinner PU med hundra i det lopp som ska köras om....
ser inget fel med den ordningen, skulle jag vara kräsen så tar jag gärna den andra Mellbyhästen. Kom igen nu Lennartsson.........
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:13   #169
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

nu leker Mellby Amiral.... ska bli kul att se...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:14   #170
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
jag gick in på mina spel och tryckte upp bongen och tog återbetalning

funkade väl
Intressant, för det var det jag trodde man kunde göra
La ett spel på en tia bara för att kolla, men kunde inte göra det
Skumt....
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:18   #171
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

NU var han så där bra igen
Given spik om man inte hade sett senaste genomklappningen
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:18   #172
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Kontio är ett jävla nöt!!

1. Han kan stänga in Porthos Amok och därigenom själv köra sig till spets!
2. Han har möjlighet att agera och överraska Porthos Amok med snabb häst och gå före den!
3. Han får noll respons när han driver!

Vilken fossil!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:19   #173
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Äsch, värdelöst. k*k för V86 och klev av på både V4 & V5.

Ratade den helt, 5 hästar på V4 & V5.
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:20   #174
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

det var en kossa... lilla lappen kvar.... men tunt tunt måste bli 8-5 på slutet och sen 4,12 i det lopp som ska köras om.... men va fan.... är man skicklig så är man...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:21   #175
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Kontio är ett jävla nöt!!

1. Han kan stänga in Porthos Amok och därigenom själv köra sig till spets!
2. Han har möjlighet att agera och överraska Porthos Amok med snabb häst och gå före den!
3. Han får noll respons när han driver!

Vilken fossil!
du menar att kontio inte kan driva på en häst? kan kanske va så att twins hade en sämre dag?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:23   #176
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Grisfösare och doktorsväskan har gått till över Atlanten! Får taxera "Svanens" hästar likt en Sundbyholmstränad hädanefter...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+25)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:25   #177
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
du menar att kontio inte kan driva på en häst? kan kanske va så att twins hade en sämre dag?
Ja säkert! Så var det nog...

BÄRA häst kan han i alla fall, det kan ingen ta ifrån honom!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:27   #178
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Revansch!!!

DD

1) 8 Call Me Keeper
2) 2 4 5

x 200 kr
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:30   #179
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

DD:

6,8-5 x500 tror det är klart...fina odds
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:30   #180
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 164
Sharp$: 1922
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2013-10-23
Bana: Solvalla, omg. 65
Lopp: 10
Spelform: Tvilling

Hästar: 7, 8
U-hästar: 1, 4

Vadet gäller startnummer

4 x 10,00 kr Totalt: 40,00 kr

Kvittonummer: CF08 0D92 5656 ****
ssimonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:31   #181
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 456
Sharp$: 2523
Standard

Hade det inte vart för W hade jag spelat vinnare på cosmo...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:34   #182
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3311
Standard

DD 8-6 30kr
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:35   #183
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

WOW !!!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:36   #184
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ja WOW håller helt med! där fick de så de teg
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:36   #185
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det kom upp på kupongen en text återbetalning. Så enkelt var det men tack för svaret
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:38   #186
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Alakalizer Am var inte lika bra som i kriteriet.
Fick bra resa men dög inte.
Rokkakudo var som jag trodde, det går inte att runda i spåren mot såna här hästar.
Förutom Redens Murder.....
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:38   #187
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

mäktigt av call me keeper. trodde inte han skulle rå på boys going in från utvändigt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:38   #188
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

DD 8-5 sjönk fr 31 ggr till dryga 23 ggr tunga lir på slutet
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:41   #189
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

12,7 med den resan... mkt imponernade...med krafter kvar... sjukt
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:42   #190
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Har DD 8-6,4x200 men det känns hopplöst nu när MMM sitter upp. Någon som vet vad som hänt med ville?
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:43   #191
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Fan vilket lopp det blir.
Dags åka till E-tuna igen, och nu har man redan tröja från förra breeders finalen
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:44   #192
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Fan vilket lopp det blir.
Dags åka till E-tuna igen, och nu har man redan tröja från förra breeders finalen
tror det blir uppvisning
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:49   #193
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Dreams take time; 12.2
Digital Ink; 12.3
Porthos Amok; 12.5
Call me keeper 12.7
Och några till gick samma tider

Häftigt !
Som jag ser det står det främst mellan Digital Ink och Call me keeper....men dagen är inte slut ännu....och allt kan hända tills nästa helg
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:49   #194
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

nu måste Final oak torska för att det ska bli lite kul. har absolut inget emot hästen och tycker det är kul när en liten tränare får fram en kulltopp.

MEN; hela vägen Erik.........
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:50   #195
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

finns inte på kartan att final oak förlorar detta. om inte djali boko sabbar för han. hoppas örjan är kall och släpper så vi få gotland i final
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:51   #196
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Dreams take time; 12.2
Digital Ink; 12.3
Porthos Amok; 12.5
Call me keeper 12.7
Och några till gick samma tider

Häftigt !
Som jag ser det står det främst mellan Digital Ink och Call me keeper....men dagen är inte slut ännu....och allt kan hända tills nästa helg
Du tänker på kvällens prestation

För jag tror inte Reden är sugen på att ta ut Call me Keeper i 4-årings loppet redan nu
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:51   #197
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
nu måste Final oak torska för att det ska bli lite kul. har absolut inget emot hästen och tycker det är kul när en liten tränare får fram en kulltopp.

MEN; hela vägen Erik.........
Jag gillar verklige attack diablo, men örjan kanske får maska bort loppet ?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:53   #198
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Du tänker på kvällens prestation

För jag tror inte Reden är sugen på att ta ut Call me Keeper i 4-årings loppet redan nu
HeHe.
Måste kolla åldern lite bättre
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:55   #199
 
AbbeAces avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Skåne L-A
Inlägg: 979
Sharp$: 524
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Det var en jävligt onödig och sällsynt korkad kommentar. Känner du till några fall där det konstaterats att hans hästar har varit dopade??
Det nya preparatet kan det väl inte kolla,,Gillar inte Svanen. Tycker synd om hästen men inte Husse ,Sen var det med ett smile komentaren kom ingen skugga över hästen,Så kan du ju tycka attdet är korkat...Men Jag tycker det är konstigt att hans "sandbana" ska göra underverk och få hästar att höja sig flera sek på några veckor..Draem on...
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:55   #200
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15647
Standard

Snygg DD Laxen.....
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:55   #201
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:55   #202
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

haha final oak.... eriks var sååå klar som jag tyckte sååååååååååååååå skönt! DD klart! nu ska v8 in!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:56   #203
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Revansch!!!

DD

1) 8 Call Me Keeper
2) 2 4 5

x 200 kr
Grattis
__________________
Bollen är rund och även jag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+5)
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:56   #204
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 870
Sharp$: 3655
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av elwiz Visa inlägg
Snygg DD Laxen.....
Vem vann??? Attack Diablo???
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:56   #205
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

snyggt dasen...
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:56   #206
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

grattis till dubblarna, riktigt snyggt

Spännande att man kan få 8 på garderingslappen, sitter med 4.5.12

Jokern sprack i första på Inken, har alla för en sjua
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:57   #207
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 116
Sharp$: 1130
Standard

Snyggt laxdasen och doob. en annan feg spelade dubbeln med betydligt lägre insats, dumstrut på :( Hoppas på molle cd så sitter v8 som tröst
Posaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:57   #208
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Torks på Uffe i första.
OK, inga dollar men några bira på ströget hade det blivit.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:58   #209
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
DD:

6,8-5 x500 tror det är klart...fina odds
Grattis
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:59   #210
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

snyggt och snyggt jag fegade ju ur på mina två klara också borde spelat rak 8-5 det var ju det jag trodde på....en sån man ska ha några tusen på...
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:01   #211
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
DD 8-5 sjönk fr 31 ggr till dryga 23 ggr tunga lir på slutet
Kanske ger mer än V86
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:01   #212
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
snyggt och snyggt jag fegade ju ur på mina två klara också borde spelat rak 8-5 det var ju det jag trodde på....en sån man ska ha några tusen på...
absolut, och du hade definitivt gjort om du inte varit kvar på V86

Surt att j-la P.A. vann. Hde V4 x 20 och V5 x 10. Visst kanske klantigt att spricka på den, men tror man inte på liken så tror man inte på dem
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+10)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:03   #213
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

4,12 på v8....kn ej se PU förlora...men man har ju sett redens häst idag molle vill väl vara kung i stallet
__________________
@laxdasen

Senast redigerad av laxdasen den 2013-10-23 klockan 21:06.
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:05   #214
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Tror System Performance vinner pisslätt nu.... den får 700 kr vinnare..
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:06   #215
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1098
Standard

sitter med spik på thai för 8 rätt, ej v8
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:08   #216
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av laxdasen Visa inlägg
Tror System Performance vinner pisslätt nu.... den får 700 kr vinnare..
Tänker man på förra året ska den bolla med dem, men i år har den nte varit lika bra.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:08   #217
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Tänker man på förra året ska den bolla med dem, men i år har den nte varit lika bra.
dags nu.... blåser bara till
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:11   #218
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

som vanligt på valla inga bakspårs hästar.

Själv tog jag bort alla favissar 9-12 vad enkelt det blir då
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:12   #219
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
som vanligt på valla inga bakspårs hästar.

Själv tog jag bort alla favissar 9-12 vad enkelt det blir då
Molle kvar
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:13   #220
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

SP var bra men jormas överlägsen
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:14   #221
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
sitter med spik på thai för 8 rätt, ej v8
Ja, går den 10.9 vinner den med 40 m.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:15   #222
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Molle kvar
Den lät han ju inte så uppåt på. 8:an var ju hans bästa chans
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:17   #223
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Rocket P vinner med 1,5 längd från spets på tiden...14,2
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:20   #224
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stall 4 Visa inlägg
Den lät han ju inte så uppåt på. 8:an var ju hans bästa chans
Nej, det är ju svårt tro man har chans mot bra hästar från det läget.
Men två är strukna, några vill köra på innespår.
Fjärde ut ?
Inte helt iskallt om Baggen får en dålig resa....
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:22   #225
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nej, det är ju svårt tro man har chans mot bra hästar från det läget.
Men två är strukna, några vill köra på innespår.
Fjärde ut ?
Inte helt iskallt om Baggen får en dålig resa....
Han ser ut som en rund miljon
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:28   #226
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

skööönt
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:28   #227
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 116
Sharp$: 1130
Standard

Reden <3
Posaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:29   #228
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
skööönt
8?!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:29   #229
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Lekstuga två kungar i stallet
__________________
@laxdasen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lillis (+5)
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:34   #230
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1098
Standard

ser ut som thai b inte var någon spetshäst..
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:34   #231
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

tänkte sjöa även på lördag
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:34   #232
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 116
Sharp$: 1130
Standard

Vore kul att veta utdelningen på 8an, men lär nog dröja
Posaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:36   #233
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

9536 kr ca
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:36   #234
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Posaa Visa inlägg
Vore kul att veta utdelningen på 8an, men lär nog dröja
runt 8000 enligt jokern
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:36   #235
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Posaa Visa inlägg
Vore kul att veta utdelningen på 8an, men lär nog dröja
Ca 6000 gissar jag.
Borde inte ta mer än 15 min att fixa det.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:37   #236
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Redén på twitter nu

Får jag be om er uppmärksamhet några sekunder, Ska ni spela v86 så har jag lite spelinfo till er som vill ha alla rätt ikväll �� Vi börjar med Molle C.D, han tränar som han ska. Ikväll blir det barfota bak o en ny modell (för honom) skor fram, var inte helt körbar senast, jag hoppas det här blir bättre! Ett offensivt upplägg kommer det att bli. Spår 12 är iskallt men jag litar på min pålle. Call Me Keeper är en av stallets vassaste hästar, barfota senast och vilken 5��insats han svarade för efter galopp, han blev för ivrig bakom bilen, ikväll byter vi tillbaka till Wincen vagn(aldrig förlorat) samt barfota igen. Ser med spänning fram emot kvällen!

Bästa info-leveransen av Danne ♥
Ska ni spela v86 så har jag lite spelinfo till er som vill ha alla rätt ikväll ��
Bara älskar han och hans hästar ♥
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:38   #237
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

ingen behöver gissa det ger 9536 kr plus minus några kr
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:39   #238
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 116
Sharp$: 1130
Standard

Tack Dasen! Idag lyckades man för en gångskull. Kul att vinna som rookie spelare
Posaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:39   #239
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

5299 på 8 rätt
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:40   #240
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
runt 8000 enligt jokern
OK
Knackade inte in det i Jokern
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:42   #241
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

jaja man får vara nöjd ändå....
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:45   #242
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Jävligt märklig värdeförändring efter Call Me Keepers vinst... 28% och Järvsöfax hade rensat mer på sin tid en vardag på Boden!?
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:45   #243
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Sov gott och dröm sött grabbar!
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:47   #244
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Fy så uselt att inte få se spårlottningen till Breeders Crown
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:48   #245
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Backfire vann solklart i avdelning 5! Men deras målfoto måste ha tagits några meter före mållinjen!.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:49   #246
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Fy så uselt att inte få se spårlottningen till Breeders Crown
man grejjar att ha 4 man springande på stallbacken under tävling, men kan inte ha en videofeed från lottningen. Så uselt!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:51   #247
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Thai Broadway hade vunnit lätt om inte det tragiska hade hänt med Charlie Palema, nu orkade han inte ett lopp till.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:51   #248
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

in på v7 tråden nu...ska sitta hela natten och skriva
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:51   #249
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8286

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Backfire vann solklart i avdelning 5! Men deras målfoto måste ha tagits några meter före mållinjen!.
Inte en chans, skiljer flera cm
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:53   #250
 
laxdasens avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: Dazeland
Inlägg: 5 936
Sharp$: 489
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Inte en chans, skiljer flera cm
ja klart det stämmer... men jag garvar varje gång man är inne på nån spelbutik och pensionärerna säger att det är fel på datorn när de ej får ut vinst
__________________
@laxdasen
laxdasen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 22:00   #251
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Ett system med 50st V8:or plockade hem hela 662375 kr idag. /spelatrav.se
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
laxdasen (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 22:17   #252
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard


Skönt att formen håller i sig
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 22:35   #253
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Fy så uselt att inte få se spårlottningen till Breeders Crown

Spår/häst tränare (valordning)

1. Poochai - Svante Båth (1)

2. Cool Keeper - Leif Witasp (2)

3. Call Me Keeper – Daniel Redén (3)

4. Breakbumper - Robert Bergh (4)

5. Boys Going In - Fredrik Persson (5)

6. Good Dynamite - Pekka Korpi (8)

7. Final Oak - Henrik Hoffman (9)

8. Rolling Stones - Stefan Hultman (12)

9. B.B.Tigger - Björn Goop (6)

10. Jonesy - Tuomas Korvenoja (7)

11. Alkalizer Am - Marcus Lindgren (10)

12. Carelin - Roger Walmann (11)



Spår/häst Tränare (valordning)

1. I Am Unique - Pasi Aiko (1)

2. Neona Princess - Peter Untersteiner (3)

3. Backfire - Tomas Malmqvist (4)

4. Amazon Am - Robert Bergh (2)

5. Our Precious - Peter Untersteiner (5)

6. Right Of Way - Ari-Pekka Pakkanen (7)

7. Symmetric - Stefan Melander (9)

8. Acai Am - Roger Malmqvist (12)

9. Katla Celeber - Roger Walmann (6)

10. Sally Hill - Tomas Pettersson (8)

11. Mellby Briolett - Roger Walmann (10)

12. Digital Pointer - Stefan Melander (11)


Spår/häst tränare (valordning)

1. Molle C.D. - Daniel Redén (3)

2. Dreams Take Time - Lars I Nilsson (1)

3. Porthos Amok - Stefan Melander (2)

4. Verymuchkiss Karsk - Glen Norman (4)

5. A.Hannibal - Åke Lindblom (5)

6. Linslusen A.U. - Reijo Liljendahl (8)

7. Drew Brees - Timo Nurmos (9)

8. Viking America - Lutfi Kolgjini (12)

9. Digital Ink - Stefan Melander (6)

10. Global Octopus - Sören Lennartson (7)

11. Thai Broadway - Trond Anderssen (10)

12. Twins Fairytail - Åke Svanstedt (11)




1. Jeepster - Monica Janisels (3)

2. Fascination - Lars I Nilsson (1)

3. Rica Neo - Åke Svanstedt (2)

4. System Performance - Stefan Melander (4)

5. Youana - Catharina Johansson (7)

6. Priceless Pellini - Roger Walmann (8)

7. Mousse - Catarina Lundström (11)

8. Blended Scotch - Per Linderoth (12)

9. Xena Brick - Timo Nurmos (5)

10. Baileys Sweet Grim - Åke Svanstedt (6)

11. Dream Of Joy - Stefan Persson (9)

12. Quadrille - Roger Walmann (10)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dzeno (+5)

Senast redigerad av Helge den 2013-10-23 klockan 22:40.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td