Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-08, 12:43   #46
Banned
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 651
Sharp$: 335

WinterIsHere
Stats: 87 - 185 - 5
ROI: 88.82%
Vinstprocent: 31.99%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
I v75 ett kommer by air sitta i spetsa efter en bit då alla på framspår utom montgomery gel är villiga att släppa. montgomery är dock inte startsnabb. Sen kommer det inte hända särskilt mycket i detta lopp och robban rinner undan lätt. By air hamnade på vingel sist och det loppet är bara att glömma. loppet innan var han heroisk när han fick tryck i spets av styrkefeneomenet Melby viking. finns ingen i detta fält som är i närheten av melby vikings kapacitet.
Även om silverdivisionen inte är den bästa som körts så tror jag inte By Air kommer kunna vinna som BBS Mandarino. Det finns trots allt en del kvalité här och då pratar vi hästarna 4, 5, 6, 7 och 8. Att By Air ska vinna detta som ny i klassen finner jag högst osannolikt. Ingen av de andra kommer ge bort loppet så som jag ser det.

Montgomery kommer antingen ta sig fram i dödens eller vänta till sista sväng innan attacken sätts in, oavsett vem som leder. Chapeau kommer väl ta spets här? Inte läst mig in på exakt alla vad gäller spetskörningen. Skulel den släppa till By Air sen fastän det är 2140? Är jag mycket tveksam till. Nej, By Air är klart överskattad och överstreckad!
RazshVollril är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 13:22   #47
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Även om silverdivisionen inte är den bästa som körts så tror jag inte By Air kommer kunna vinna som BBS Mandarino. Det finns trots allt en del kvalité här och då pratar vi hästarna 4, 5, 6, 7 och 8. Att By Air ska vinna detta som ny i klassen finner jag högst osannolikt. Ingen av de andra kommer ge bort loppet så som jag ser det.

Montgomery kommer antingen ta sig fram i dödens eller vänta till sista sväng innan attacken sätts in, oavsett vem som leder. Chapeau kommer väl ta spets här? Inte läst mig in på exakt alla vad gäller spetskörningen. Skulel den släppa till By Air sen fastän det är 2140? Är jag mycket tveksam till. Nej, By Air är klart överskattad och överstreckad!
Den som lever få se
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 21:17   #48
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RazshVollril Visa inlägg
Dels för att det var en mordvinnare förra loppet men fastnade invändigt! Då var tanken att spika kommande lopp en skulle ut i. Sen går den dock ut i ett lopp där jag blivit tveksam till att spika, dock är den klart understreckad enligt mig.

Vidare har hästen gjort bra prestationer flera gånger på V75 men inte satt nosen först. Visst, det kan ju vara en liten tanke att ta med men inget jag tänker hänga upp ett system kring. Var ju tvåa bakom Chapeau i slutet av november på kort, slagen med en halv längd då.

Samtidigt som loppet inte blev lika enkelt som jag hoppades på så skrämmer inte motståndet heller. By Air tror jag har klart sämre vinstchanser t ex. Chapeau blir väl den som ska plockas ner förmodar jag, men det finns ju Ulm Karsk och Montgomery Gel som förhoppningsvis hjälper till med det!

Tycker den är given, speciellt om man stirrar sig lite blind på senaste loppet där den hade mycket krafter kvar som den slapp göra av med.
Tycker dt är bra om man tror på en idé , för att sedan få den bekräftad av en bra spelservice (TT !). Då borde dt vara klappat o klart!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 21:19   #49
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Den som lever få se
Berhgs hästar går ju som tåget på Valla, dt fick vi ju se ikväll med Udos Oiler resp. 11 Paying Guest,,,,,underskatta inte By Air
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 21:59   #50
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Berhgs hästar går ju som tåget på Valla, dt fick vi ju se ikväll med Udos Oiler resp. 11 Paying Guest,,,,,underskatta inte By Air
Och speciellt nu när det även kommer lite minusgrader på lördag.
  Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 22:55   #51
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Vinnaren i sista avdelningen borde finnas bland dessa hästar 1,5,6,8,9,10,11,12.

Ser ut som Robert Bergh har en luring där, som står på tur.

Senast redigerad av robust den 2014-01-08 klockan 23:03.
  Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 23:41   #52
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 780
Sharp$: 1990
Standard

Ni som resonerar om Peaberry eller Disney Tooma i spets i 6e. Har ni ens kollat arkivet?? De hästarna tar inte en längd på Donttellmeanymore! Är hästen iordningställd springer den en 11 tid om banan är ok. Lycka till för övriga då!

Men visst lite ojämn emellanåt och där bakom får väll Real Showman ett kanon lopp och tänkbar låst på dessa för den som inte vill spika...


I övrigt kan jag inte se hur Örbäckens Cruella ska kunna förlora. Vinner med 80% form mot dessa hästar. Lockande att gardera Marre, men mot en 80% On Track Piraten som säkert släpper spets är det meningslöst att slösa streck.

Måla rejält i övriga lopp och spela V7 är mitt tips

Sist men inte minst skrällen i omgånen kommer i sista där Royal Fihgter bombar till spets släpper och så är det klart med lucka på upploppet

Senast redigerad av Espo den 2014-01-08 klockan 23:49.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-08, 23:48   #53
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Ni som resonerar om Peaberry eller Disney Tooma i spets i 6e. Har ni ens kollat arkivet?? De hästarna tar inte en längd på Donttellmeanymore! Är hästen iordningställd springer den en 11 tid om banan är ok. Lycka till för övriga då!

Men visst lite ojämn emellanåt och där bakom får väll Real Showman ett kanon lopp och tänkbar låst på dessa för den som inte vill spika...


I övrigt kan jag inte se hur Örbäckens Cruella ska kunna förlora. Vinner med 80% form mot dessa hästar. Lockande att gardera Marre, men mot en 80% On Track Piraten som säkert släpper spets är det meningslöst att slösa streck.

Måla rejält i övriga lopp och spela V7 är mitt tips
Du har rätt i att förmodligen ingen tar en längd på DontTellMeAnymore och Haugstad släpper knappast då hästen går som bäst i ledningen. Sen är frågan om det räcker. Hästen står väldigt hårt inne och det finns en del kapabla hästar med bra form emot.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-09, 00:35   #54
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Vinnaren i sista avdelningen borde finnas bland dessa hästar 1,5,6,8,9,10,11,12.

Ser ut som Robert Bergh har en luring där, som står på tur.

Oj.. vad du hade rankat där

*halva fältet*

:P
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-09, 08:03   #55
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Oj.. vad du hade rankat där

*halva fältet*

:P
Hah hah... så gör jag alltid... sen bantar jag ner det.
  Ge poäng
Gammal 2014-01-09, 08:07   #56
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Men loppet är klurigt och det kan absolut vinnas av en 1-3%. Gillar Solvallas upplopp där många får chansen i slutet.
  Ge poäng
Gammal 2014-01-09, 08:41   #57
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

I avdelning 5 tror jag på 4,6,11,13,14 Min nya favorit är bland stona är Desdemona Boko.
  Ge poäng
Gammal 2014-01-09, 09:15   #58
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Ett starkt lås får ni i andra... Örbäckens Cruella och Abborren.
  Ge poäng
Gammal 2014-01-09, 09:52   #59
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5770
Standard

Kash´s Cantab med räven Jansson, om han får lifta med i draget och sedan lucka och nosen först.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2014-01-09, 10:07   #60
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Kash´s Cantab med räven Jansson, om han får lifta med i draget och sedan lucka och nosen först.
Så som Marre såg ut senast, finns det ingen som tar den. Hästen är ett monster! Det enda som skulle kunna ställa till det är ju banan, nu när det blir minusgrader på lördag. Men just nu ser det ut och bara bli -4 och då kan man lätt salta banan. Utan att den fryser till och blir hård.
  Ge poäng
Stängt ämne



td