Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-27, 01:00   #1
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Seriöst V75-tillsammans lag eftersökes


Hej!

Vill gärna haka på ett seriöst bolag på v75-tillsammans gärna med lite högre insatser än det vanliga på 50-100kr/andel, lirar oftast på egen hand men får aldrig med skrällar som tex Mr Vox och Net

Är ni själva med eller om ni vet något så skriv gärna i tråden
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 11:06   #2
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Jag skulle lätt kunna vara med i en sån, om vi var bara 10st. 1000:- per andel. 2 Spikar, en favorit och en mittemellan från bra startspår och bra kusk. Sen kan man måla rätt friskt i dom andra loppen. Skulle kunna ge det 10 chanser om det är ett bra gäng.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 12:00   #3
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det går att göra väldigt bra Jokersystem på 12 kuponger, så att man kan lämna in dem med 3st V75 tillsammans bolag.

__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 15:12   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 1428
Standard

Tjena!

Har ett bolag som är i behov av tillskott av bäde spelare och pengar, Jag har kört med 100kr/andel och 5 andelar per skalle går ju att ändra till 10!
Det är 12 medlemmar
nu men deltagandet är väl sådär det är vilket antagligen beror på att resultaten var rätt risiga men kassan har varit beränsad och det hänger väl ihop! Är det nån som är intresserad att va med även som spelläggare så kan ni mejla till [email protected] så skickar jag en inbjudan!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 15:47   #5
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Om man kör Joker så är det väl bara V7 som gäller? Matematiskt ska man ju köra för även 6 och 5 rätt.

Är inte intresserad av att vara spelläggare för att det är jag redan på mitt jobb. Skulle säkert i slutändan göra motspel mot mina egna system. Det krävs mycket mod och erfarenhet för att bli en bra spelläggare.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 16:01   #6
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Tror tyvärr många känner som jag angående större bolag och V75 Tillsammans. Man har inte lust att spela ett suboptimalt system pga begränsningarna när man investerar större summor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 16:07   #7
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Om man kör Joker så är det väl bara V7 som gäller? Matematiskt ska man ju köra för även 6 och 5 rätt.

Är inte intresserad av att vara spelläggare för att det är jag redan på mitt jobb. Skulle säkert i slutändan göra motspel mot mina egna system. Det krävs mycket mod och erfarenhet för att bli en bra spelläggare.
Nej, varför det ?
Sidovinster är en stor fördel när man lirar reducerat
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-27, 22:33   #8
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det går att göra väldigt bra Jokersystem på 12 kuponger, så att man kan lämna in dem med 3st V75 tillsammans bolag.

Intressant system, med det konceptet vi kör i vårt bolag så skulle det med 3 personer till som lägger 1000 kr var innebära att det där systemet skulle kunna lämnas in rakt av på EN lapp i bolaget.

Skulle 3 personer till komma in som lägger 1000 kr / omgång under en tid så innebär det att vi har 4-5 personer som lägger det och resterande har mindre antal andelar.

På en vinst på tex 300.000 kr så tar ju dom 5 personerna hem 30.000 / person samtidigt som resterande 25 personer i får 3000 kr / andel om det är 100 andelar vilket det lär bli totalt om 5 personer köper 10 stycken och resterande 25 köper i snitt 2 stycken.

Kassan blir på 10.000 kr.


Ett nytt bolag med 10-15 medlemmar och 1000 kr / person får ni ju en kassa som är från 10.000 upp till 15.000 kr men på en vinst som är 300.000 kr så får ni samma tillbaks om ni är 10 stycken som ni skulle få i vårt bolag då ni maxar andelarna.

På 15 personer x 1000 kr får ni självklart mer kraft i kassan men en vinst på 300.000 kr ger mindre tillbaks (20.000 kr).
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 04:19   #9
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Å andra sidan har man ett sånt slagkraftigt system är det ju rent självmord att inte heltäcka lopp, vilket är det man måste göra för att få med de "trebenta" som trots allt går & vinner ibland. Vi såg i helgen hur det gick i vårt bolag, streckar 13 av 15 hästar i sista loppet, man vet ju redan på förhand hur det kommer sluta. Det ex du lagt upp här är enligt mej inget bra system, personligen skulle jag definitivt banta ner ett lopp av de med 9 hästar till 3 hästar, då har du råd att heltäcka 3 lopp (såvida det är 12 startande)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 07:31   #10
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Man bör heltäcka avdelning 5 i varje V75. Skrällen hamnar ofta i trioloppen, hur lätt det än ser ut.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 07:33   #11
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nej, varför det ?
Sidovinster är en stor fördel när man lirar reducerat
Och jag som trodde man lirade reducerat bara för att man ska få V7. Lirar aldrig själv reducerat eller endast V7.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 08:39   #12
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Å andra sidan har man ett sånt slagkraftigt system är det ju rent självmord att inte heltäcka lopp, vilket är det man måste göra för att få med de "trebenta" som trots allt går & vinner ibland. Vi såg i helgen hur det gick i vårt bolag, streckar 13 av 15 hästar i sista loppet, man vet ju redan på förhand hur det kommer sluta. Det ex du lagt upp här är enligt mej inget bra system, personligen skulle jag definitivt banta ner ett lopp av de med 9 hästar till 3 hästar, då har du råd att heltäcka 3 lopp (såvida det är 12 startande)
Personligen föredrar jag att köra iaf 2 heltäckta lopp och det är då 4.e och 5.e avdelningen som det ofta smäller i , iaf så har jag fått den uppfattningen.

Smäller det inte i dom så är det 6.e (då 6-12.e handare), dom gångerna det smäller rejält i 7.e så har det ofta varit ganska favoritbetonat fram till sista avdelningen.

1 x 1 x 3 x 12 x 15 x 6 x 5 gillar jag, eller iaf något liknande det.

1 x 1 x 3 x 3 x 12 x 12 x 12 fungerar ju också precis som du säger men då kanske man ist skulle föredra att ha 1 x 1 x 3 x 12 x 12 x 12 x 4 då streck på dom 4 mest spelade i sista täcker VÄLDIGT många omgångar där det är bra betalt på raden.

Överlever man då dom 3 första så VET man att man som bäst har 1 7.a , 38 stycken 6.or och 534 stycken 5.or (kan bli det dubbla om hästar stryks i någon av dom 3 heltäckta loppen och reserven vinner) och som sämst 4 stycken 6.or och 140 stycken 5.or



Nej mycket OT nu i någon annans tråd så PM.a ist om det är något mer
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av sandro den 2014-01-28 klockan 08:44.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 09:45   #13
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Å andra sidan har man ett sånt slagkraftigt system är det ju rent självmord att inte heltäcka lopp, vilket är det man måste göra för att få med de "trebenta" som trots allt går & vinner ibland. Vi såg i helgen hur det gick i vårt bolag, streckar 13 av 15 hästar i sista loppet, man vet ju redan på förhand hur det kommer sluta. Det ex du lagt upp här är enligt mej inget bra system, personligen skulle jag definitivt banta ner ett lopp av de med 9 hästar till 3 hästar, då har du råd att heltäcka 3 lopp (såvida det är 12 startande)
Varför inte
Har aldrig hävdat att det måste se ut så där, och inte heller att det ska se lika ut varje vecka
Tar för givet att folk ändrar så det passar dem och omgången
Det jag ville visa är att det går bra att köra joker på v75 tillsammans
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 10:11   #14
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Och jag som trodde man lirade reducerat bara för att man ska få V7. Lirar aldrig själv reducerat eller endast V7.

V7 lirar man av ett fåtal olika anledningar.

1) På rader som riskerar att generera Jackpot på 1 och 2 fel ( 6+5 rätt ).

2) När det är Jackpot eftersom alla extrapengar ligger i 7-rättspotten.

3) Man är en storfräsare som vill glänsa men ändå inte avslöja hur stora system man spelat. ( Mha antal 6+5 går det att räkna ut systemstorleken även för system som överstiger 2000 kr ).

Just reducerade system och "Endast alla rätt" har ingen som helst koppling till varandra. Däremot använder man ofta ett reduceringsprogram för att genomföra 1) på ett hyfsat lätt sätt.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-28, 12:38   #15
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5721
Standard

Om man nu inte är en storfräsare, kan man inte ha ett pytte litet V75 Tillsammans bolag som är ute efter stor utdelning? Tex tio stycken som spelar för några tior. Det kan också vara hur seriöst som helst tycker jag. Två favoriter sedan alltid nedifrån i strecklistan.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td