|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Och det gör ju loppet väldigt svårlöst tycker i alla fall jag. Skulle dock Chapeau blåsa förbi är loppet enkelt i min mening. Så har ni svaret på spetsfrågan har ni svaret på loppet
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
kazire de bob med dahlborg i sista känns ju roligt om han får ligga på rulle och castor får gå utvändigt om aaron boko så kan den susa förbi på upplopet,
rico follo från vinnarhålet känns som ett roligt lir, Kebnekajse avd 6 om den kommer till ledning, sett den på valla i 2 starter bra intryck. Francais du gull (hemmaplan) Avd 3 kan få en fin resa vinner nästan aldrig men kan vara ett roligt streck i jackpotomgång. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Rico är redan klar för final så han känner nog mer på motståndet än att han vrålkör för att alternativt köra totalslut på hästen. Låter den nog "växa" in i klassen.
Senast redigerad av draken den 2014-02-18 klockan 17:18. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tycker faktiskt By Air är väldigt lite spelad...
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tintin barfota känns som bästa spiken i ett klent lopp. Spets efter några hundra meter och sen händer iiiiingeeeentiiiing.
Amaru Boko storfavorit på helt fel distans? Måste ju bara fällas! Sitter ju givetvis i spets, men hur kul är det att ha Winning Love utanpå sig i mer än 2 varv? Pass upp med Francais Du Gull som kommer få ett fint lopp. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
mange spik muligeder
2 Chapeau(v75-1)
14 Blended Bellou(V75-2) 4 Tintin(V75-4)----tja det bliver dem da er spiker i omgangen for mig..-- |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Läste intervju med Båth angående RC där han sa att från bricka 1 hänger vi på jänkarvagnen. Någon som har koll hur han gick senast? Med det uttalandet kan jag inte tänka mig att man vill annat än att köra i spets.
Varulv, du kan väl fråga Båth vad han tror/tycker är du schysst. OM man vill köra i spets är det ju viktigt att man kommunicerar detta hela veckan för att Erik förhoppningsvis skall vila på hanen.. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Svante
Båth om 1 Rico Follo : – Han vann på ett bra sätt senast efter ett per - fekt lopp och det fanns också lite sparat i mål - gången. Rico Follo är ny i Silverdivisionen. Det är tufft och jag är nöjd om han kan bli trea, fyra. Nu fick han innerspår och det gör att jag troligen hänger på en jänkarbike den här gången. Stig H Johansson om 2 Chapeau : – Formen sitter där och Chapeau fick ett jätte- bra spår. Det ser ut som en bra chans även om det kanske kan bli problem med att komma förbi Rico Follo från början. Chapeau är obesegrad i Gävle och han gick 1.10,9 där på den här distansen redan som treåring
|
|
|
#44 | |
|
Jag vet redan nu vad Båth kommer att säga.. Johan får bestämma. Däremot kan jag ta ett snack med Johan i morgon. Jag och Erik ska käka lunch på fredag, borde ha det rätt klart för mig efter lunchen..om inte vinet helt fått oss att glömma!
![]() Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|