|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Förra veckan omsatte man på Solvalla på 11 lopp 15,5Mkr exkl V86. (V5, V4, V3, DD, Trio, Tvilling, Plats & Vinnare). 1,4Mkr i extraspel per lopp
Denna veckan omsatte omsatte man på Solvalla och Åby tillsammans med 16 lopp 17,4Mkr på alla spelformer exkl V86. 1,1Mkr i extraspel per lopp. Spelarna hann inte med, de kompletterande spelformerna hann man inte lyfta fram.
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
För det andra så var det här det bästa som har hänt oss ombud på väldigt länge. Idag sålde jag fler andelar än jag någonsin har gjort på V75. Och klart att det gynnar ombuden som är duktiga. Blev vinst på alla mina andelsspel idag. Klart att 25kr rabatten gjorde sitt, men nu har man börjat vakna på ATG. Spelet och omsättningen kommer absolut öka, när man säljer en massa andelar med vinst till folket. De flesta som vinner återkommer ju dagen efter för fler andelar. (Alla som köpte andelar eller andra ATG spel förra veckan fick ett erbjudande på sina kvitton. Köp en V86 andel för minst 100kr så får du 25kr i rabatt).
|
|
|
|
#18 |
|
Jag sågar längs med fotknölarna. Dåligt ljud på åby travet. Jag sätter stora ???? Lite publik på plats ochså. Ingen stämning.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
Fler kommer garanterat stanna hemma nu.
|
|
|
|
#20 |
|
Sen hör det väl till att det är lite negativ angående något nytt? Jag är tex ALLTID negativ till nya uppdateringar på iphonen tex, nytt är alltid lite bökigt och man känner sig lite förvirrad i början.
|
|
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
HAPPY DAYS ARE HERE AGAIN! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
boored (+10) |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Guest
|
Det var ett kvitto med rabatt, som du kan få om du handlar i vanliga butiker också. Typ som köp fyra om få det femte på köpet. De som inte hade kvitto, fick ingen rabatt. Ombudet tar på sig kostnaden i första steget. Därefter skickar butiken kvittot till kuponginlösen och får ersättning nån vecka efter. Och det handlar inte om några jävla rakeback i miljonklassen för en spelare.
Typ som Svenska Spel har gjort köp fyra triss och det femte på köpet. Inget konstigt med det, bara merförsäljning. Gynnar alla parter i längden. Och för det trejde så gällde detta endast köp av ANDELAR av ombudets andelar, inte egna spel. Senast redigerad av robust den 2014-02-27 klockan 00:26. |
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Robust,
Alla rabatter är en form av rakeback. Det är bara olika namn för i praktiken samma sak. Oavsett om det kallas rabatter på matbutiken eller rakeback i pokerrummen. Johan Lindberg kallar det genomgående för rabatter i sitt veckobrev 7. Och vem tror du ersätter Kuponginlösen? Tomten eller…? Och hur länge tror du tomten eller vem det nu kan vara kommer att kunna fortsätta med det? Att subventionera eller rättare sagt dopa omsättningen ytterligare. Du har så rätt när du säger att ”det handlar inte om några jävla rakeback i miljonklassen för en spelare.” Men det kanske handlar om rakeback i miljonklassen totalt fördelat på många spelare. Råd till rickyfashion; anmäl den butiken till ATG imorgon! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Personligen så är det stående ovationer för vrmn på alla hästar utan att störas av ATGs cheerleeders blinda spelhöjande, ser bra ut, ser bra ut, ser väldigt bra ut.
Men också den imaginära mållinjen uppskattades. Dock är det iskallt med DD saxat mellan banorna, kör två dd, en på varje bana, en som är lopp 2-3 på bana 1 och en annan som är lopp 3-4 på bana 2. Blir högre omsättning totalt, men lite lägre per bana. Men fördelaktigt för småspelarna. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Nja, tummen ner för mig, i alla fall innan jag vant mig. Det gick alldelse för fort och jag missade ex. att lämna in DDn - ett av de spel jag alltid lämnar in annars, hade inte en tanke på detta...
Och vad ni än gör, stirra er INTE blinda på den ev. omsättningsökning som nu var - det är alltid nyhetens behag som skapar denna... Om ett halvår, högst, så är denna borta och då står man där med enbart tidsvinsten som det stora genombrottet! Men, det är klart - det bästa som finns för ATG är oskärpta spelare! Jaja, jag skall inte helt såga konceptet men som första intryck var det ett klart minus, för mig, i alla fall! Det vinnande i det hela kan ju inte vara att man skall kunna lägga ungarna i tid på kvällen, eller?! Smaken är som baken!
|
|
|
|
#29 |
|
hm.. tror jag missuppfattat rabattgrejen, jag handla ingen andel forra veckan som robust skrev, jag handla bara andel igar och da borde butiken agerat ratt iom jag inte hade med mig nagon rabatt-kupong!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jag tror tänket är väldigt enkelt och lätt med Xpress.
Detta lockar den yngre generationen där det ska gå fort och man inte vill spendera en halv dag/kväll på travbanan eller sittande framför dataskärmen. De gamla gubbarna kommer klaga men spela ändå i slutändan samtidigt som man kommer få in en del yngre som börjar spela = WIN.
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|