![]() |
quite Windy kan ni spela vinnare på stenklar med 37 meter
|
Ska bli intressant att se Quite Windy och alec hornline
|
Citat:
|
Citat:
Vad har Flemming sagt till dig om Monte Major? Spelarna har ännu inte greppat, att denna starka häst är ett omvandlingsnummer hos Flemming. Nu slipper han kolsäcken till ägare i jollen - den som i finalen på Valla ledde in på upploppet - och ryckte i betslet så den hoppa bort 200' i vinst. Tror du har dagens bästa tips här på Sharps!:thumbup: |
Bakspårshästarna har ju inte vart med överhuvudtaget än, så tveksam till 10-11, men vi får se...
|
f-n att Diva skulle galoppera i sista kurvan, tror f-n den hade grejat det annars =/
Dante Boko såg ju inte alls bra ut idag. |
va fan den här tvillingen var ju rolig !
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby, omg. 16 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 10, 11 U-hästar: 3 Dansman Charlie Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: 8F82 0A13 livet leker !!! |
Citat:
|
Synd att Dansman Charlie hamnade på innern. Han hade tagit det annars.
|
Snyggt.Jag hade 2-11. Kändes inte lika kul
|
Jag ÄLSKAR Alec Horline!!!! och ROGER!!!!
|
Ta en fin Springbank :cheers:
Citat:
|
Men alltså han som intervjuar vinnarna, han är ju helt förfärlig ju :whistling:
|
Citat:
Älskar för att han låter som Babben Larsson? ;) |
Nu är man nästan borta i reduceringen, men det fins en liiiiten chans kvar i alla fall :D
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby, omg. 16 Lopp: 7 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 11 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 20,00 kr Totalt: 20,00 kr Man kan alltid gnälla på insatsen...men men Utbetalt: 1 478,00 kr |
Plåster på såret!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby, omg. 16 Lopp: 7 Spelform: Vinnare Hästar: 11 Alec Hornline Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 8342 0413 57C4 1205 Utbetalt: 945,00 kr |
Citat:
|
oj j-vlar vilken stjärnsmäll
ytterligare en stor favorit som inte ser bra ut. Bägge spikarna svek rejält idag =/ |
Och där kom den där vinnaren man inte sett i programmet. Black. Helvete.
|
Det är som vanligt, hästar som inte ser bra ut innan presterar inte bra heller
Det finns liksom alltid en orsak... |
jackpot nästa helg
|
Satans snygg fräckis av Ivars fru, i länken jag postade!
:drunk: |
|
Även om jag inte spelade hästen så blir jag så jäkla glad när otippade hästar vinner!!
På dem bara! :KO: |
Citat:
|
Hej alla dysterkvistar, som sagt att man ska stå över denna V75 eftersom det blir för många favoriter.:evilgrin39::whoco5:
|
Jag hade 200 vinnare på unibet odds65 ggr
|
Citat:
|
Tog med den tack vare Ivars fru:D Tack för länken Helge
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Upp med printscreen så skall du få 100 sharps av mig - annars iskalla handen... :cheers: |
Jag hade lite svårt att det seriöst :lol:
Men j-t snyggt :cheers: Citat:
|
Citat:
|
Vad va det jag sa? :) är med på v5an och satte tvillingen med 3-11, 75 gånger pengarna!! Fyfan va bra dag:)
|
Citat:
|
Citat:
Blir rätt hög varians att spela för att vinna stora pengar en sån här omgång faktiskt. Klart det ändå kan finnas värde när t.ex. Claes Boko och Dante Boko blir så mycket streckade. Någon som är kvar från Sharps förresten? Kul att följa nu när det kan bli stora dollares :cheers: |
Citat:
|
Citat:
Men skönt att ni finns och delar av er kunskap så vi blåbär har en chans i spelet. |