![]() |
En slant på Montgomery vinnare vettja...
|
DD
4-1 |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 147 Avd Ordinarie hästar 1 4 Sanity 2 1, 4, 11 Vadet gäller startnummer 3 x 100,00 kr Totalt: 300,00 kr Kvittonummer: dags nu för lite pengar tillbaka |
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby, omg. 16 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 4 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: |
DD
3,4 4,8 |
Oj?
|
WOW
|
aj fan vilken käftsmäll....vilket lopp och vilken avslutning..
|
Hahahaha va roligt att se Harry lite smårund i årsdebuten bara skölja fältet! Underbart att se :clap:
|
JOHNNY TAKTER - VILKEN VÄRDELÖS SJUSOVARE OCH NOLLA!!!!!!!!!!!!!
:holms: |
Ni vet hur man känner det när det blir den där förhatligt gröna nollan på rouletten för andra gången i följd? Det är en sån dag i dag!
|
Jackpot!!
|
Olösbar omgång om inte Goopen vinner i sista nu..
Edit: Nej olösbar ändå.. |
det här var ju inte en lätt speldag alls...f-n inget går ju som man tror =/
|
hela sverige pratade om raja mot sanity och sen kommer kalldusch harry wow vilken häst
|
Tror aldrig jag vart så lång ifrån 7rätt som jag är idag. Totalt fel på allt, men lika bra ta allt i en och samma omgång ;)
Nu hoppas vi på halvskräll i sista så vi får jackpott:) |
Nu vinner Jorma med Checco Boko. Han går inte vinstlös en V75 omgång ;)
|
Takter sover bort loppet - kom INTE och säg annat!!! Hade han observerat PU så hade han smackat på hästen tidigare och lätt svarat runt sista kurvan och då hade underbare HH enbart varit trea, fyra i mål...
|
Rubrik på kvällstidningen:
"Johnny takter fixar miljonerna medans han sover" |
Fanns några skrällar på ramen, men det hjälpte inte ett skit :cry:
http://piclair.com/data/wp5el.jpg |
Lämnade in en dubbel till kompisen
DD 1: 1,3,4,10,11 2: 9,11 Går den in ger den bra nu efter harrys vinst, Minst 73 ggr och med Diamond of Ace som gick vasst bakom Rooibos, Då blir det ett högt odds.. |
Kan bli fint Putte på 6 rätt om du inte spelade v7 och lever med kraven?
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby, omg. 16 Lopp: 11 Spelform: Vinnare Hästar: 4 Rooibos Vadet gäller startnummer 1 x 130,00 kr Totalt: 130,00 kr Kvittonummer: dagens sista lir |
Dagens sista spel för att om möjligt gå lite mindre minus...
L. Kaiser kan inte vinna varje gång och Rooibos siktar på finalerna. Registrerat spel Datum: Lördag 2014-03-15 Bana: Åby, omg. 16 Lopp: 11 Spelform: Vinnare Hästar: 11 On Hold |
Citat:
|
Alla säger att det skulle vara en enkelomgång hoho!
|
jaha det var den dan det....bara gräva ner sig och invänta nästa lördag helt enkelt..
|
Den trodde jag inte ett skit på
Blev nog RÄTT BRA pröjs ;) |
Jakobsson kan väl inte vara nöjd med sig själv där. Adrian får mycket skit men körde helt perfekt i detta lopp och Sahara Fairytale ser fruktansvärt fin ut för dagen. Vilken form Ludde-stallet har just nu! :thumbup:
|
Här fick vi lång näsa av Adrian.:hattenav:
|
Vad får vi 10mille?
Skulle behövt skrällt lite mer för jackpott antar jag... |
Underbart att se Adrian blåsa till den dryge Goopen på upploppet :):):)
|
Jokern tror 2 rätta rader.......
|
Tack, Johnny för att du pajade min DD - 200 till 15 ggr fläsket... Sov på flyget nästa gång, din djävla tomte...
:clap: |
bara gratulera de 4,40 system som prickade in alla rätt och fick 5 mille
|
Härlig sport idag!
Guldloppet det roligaste jag sett på länge. Sahara Fairytail blir man ju helt kär i ♥ |
he he helt otroligt vilket omg, tom adrian vann
|
Citat:
|
Citat:
|
ja det som på förhand såg ut att bli en lätt omgång med bara favoriter blev ju en riktigt intressant omgång.
Men oj vad många favoriter som såg riktigt dåliga ut. |