|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V75 Jägersro 5 april!
Ojoj vilken guld denna vecka, kan bli ett riktigt roligt lopp och det känns som en helgardering för mig, kan gå hur som helst
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Fina lopp överlag! Spännande spårlottning nu att invänta. Lars I Nilssons fina Santosa och Twin's Fairytail, kan vara två spikar. Nåja, invänta spårlottningen innan man gapar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5) |
||
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Och kul att nästan alla lopp blir fulla
![]()
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
|
|
|
|
#7 |
|
Känns som att Olympia-uttagningen avgörs i spårlotten.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Om Erik tackar ja, han har ju förmånen att få välja
![]()
|
|
|
#10 |
|
1 Kaffir Face med CE
2 Noras Bean med SS 3 New Line med ÖK 4 Lord Capar med TD 5 Bagley med CL 6 Mr Picolit med JK 7 Deuxieme Picsous med JT 8 On Track Piraten med EA 9 Juggle Face med LK
|
|
|
|
#11 |
|
Noras Bean blir nog favorit med de spåren.
|
|
|
|
#12 |
|
Banned
|
Synd att Sentosa fick bakspår, hade spikat den annars.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Spik Mr Picolit
|
|
|
|
#14 |
|
Tråkig omgång. Twins fairlytail kommer bli dunderfavorit och det finns inte en chans i världen att han förlorar. Skulle han galoppera och tappa 40 meter så vinner han ändå. Guld är lika klar där. On track piraten är fältets överlägset bästa häst på distansen han är dessutom den mest startsnabba och eftersom han ligger så långt ut på vingen så kommer han trycka sig till spets oavsett. Noras Bean funkar bra i frankrike men det finns inte ens på kartan att han kan göra nått mot piraten. Picolit är helt enkelt för dålig, piraten är en av världens bästa hästar det är inte pitten.
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#16 |
|
Noras Bean har inte startat på länge så SS gör väl en Untersteiner (Harry H). Tar spets och släpper och hoppas på en finalplats. Frågan är bara vem som kommer köras i spets. Det är väl inte helt givet så ett riktigt roligt spellopp på förhand.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sentosa 5 starter bakom bilen, samtliga med bra framspår. Nu kommer ett osäkerhetsmoment in hur den klarar bakspår på spetsbanan Jägersro. Blir storfavorit ändå på raden och kusken, men hade känts som en bättre storfavorit med spetsläge.
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Tror som du att Erik laddar och kör till spets, gick ju bra senast.
Twins Fairytail var bra redan förra året, och han var verkligen inte sämre i debuten hos Lars I, måste bli svårslagen. Luktar helt klart som två bra spikar, får se om man kan hitta något negativt överhuvudtaget. Citat:
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Det blir inte lätt därifrån.
|
|
|
|
#20 |
|
Tror alla är nöjda med ryggen på Erik.
|
|
|
|
#21 |
|
Kör ett system redan nu så får man se hur mycket man ändrar sig till på lördag! =)
1 4 5 7 10 11 1 5 9 2 3 5 6 8 2 3 4 5 8 9 12 2 3 5 3 De 3 sista avdelningarna känns klara... ska man gardera i avd 5 får man nog ta alla bakom britt palema och det klarar inte min plånbok...
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Tycker Britt Palema är en bra spik, va min första tanke också så verkar allt positivt i veckan blir det likadant för mig! |
||
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Diamantstoet är för mig samma sak som skräll.
Citat:
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Spikas inte ens om han kör Maharajah i ett P21 lopp.
|
|
|
|
#26 |
|
Blir väl minst sex spetsvinster i nedförsbacken, och jackpot nästa vecka.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
2 stolopp och klass2, ge inte upp, 2 skrällar där ???
|
|
|
#28 |
|
Någon som är intresserad av att haka på ett andelssystem i helgen på Jägers, v75 tillsammans? Brukar ha bra koll på dessa hästar här nere så jag ska nog kunna pynta ihop något.
80-85 kr/ andel, 10 andelar. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ursäkta - detta är nog en självklarhet för er upplysta - men jag svävar i mörker. Varför kör inte Björn Goop i V75 på lördag. Avstängd?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
DavidP (+10) Senast redigerad av whalz den 2014-03-31 klockan 18:20. |
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Enligt hans hemsida så var det Paris som gällde på Lördag för Björn och Olle. De har ju en filial där.
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
whalz (+1) |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ska man köra efter statistiken så vinner häst 5 i kortloppet. Det spåret är överlägset de andra på Jägersro. Sen är det bara att bedöma motståndet.. Anser även att Angelo Am inte har mycket motstånd i loppet. Värst emot är väl Sentosa men spår 9 är för svårt..
Om inte Angelo blir favorit så är det en spik för mig. Förövrigt så har spår 9 vunnit fyra gånger de 150 senaste 1640m loppen på Jägersro. Senast redigerad av oggeb den 2014-03-31 klockan 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kan starkt rekommendera att använda spår 4-5 som ett reduceringskrav i de lopp som inte spikas. På 605 lopp så vinns det nästan 2 hästar i snitt per omgång från dessa spår.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banned
|
Någon som vet startsnabbheten på Daytona? Har ju mest sprungit i volt. Och haft bakspår på auto starter.
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Tror att den som blir svårast i spetsstriden är digital photo. 7 och 8 är starsnabba men har ju svåra lägen, å andra sidan kanske de laddar ändå med vinklad vinge. Då tror jag inte Daytona kan svara.
|
|
|
|
#39 |
|
håller med. Daytona som häst är jag inte alls imponerad av och skulle bli mycket överaskad om den vinner v75. Den kommer jag icke betala för. sentosa blir att räkna med även från bakspår. Hästen är riktigt fin och visade löpskalle sist.
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banned
|
Citat:
Lutar mer o mer åt Angelo, men långtifrån säker. Får se vart procenten landar. Senast redigerad av trance_error den 2014-04-01 klockan 02:59. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Banned
|
Kolla in Olympic Kronos senaste lopp. Fick springa i fjärde spår i bortre lång o landade på dödens ett varv kvar till mål. Sen fick den springa där i helt varv och höll tappert över upploppet till 4:e plats, blev slagen precis vid mål linjen av smyg körd Narald Vox (3:a). Ocean sprang med skor sist.
Nu är det hemma bana och framspår, ludde kommer köra fram direkt och då kan den bli svår att gå förbi över upploppet. Senast redigerad av trance_error den 2014-04-01 klockan 01:14. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Undrar om inte Steen juul, som är defensiv i styrningarna, inte släpper till Ludde när han kommer ångandes. Man kan nog spika olympic kronors.
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Låter som Olympic körde slut på krafterna i förra loppet(?)
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Banned
|
Lutfi.
– Olympic Kronos (4) kom fel på det senast då det var en kusk i dödens som hade alldeles för långa handstroppar så vi hamnade i fjärdespår en bit, men jag var nöjd med insatsen. Hästen är bra i ordning och duger utmärkt i klassen även om jag inte har sett på motståndet ännu. Den här gången blir det dessutom barfota runt om, säger Lutfi Kolgjini. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Vet inte riktigt om det går utan abonnemang.
Atg brukar visa de flesta vi kan spela på. Leturf sänder live, men man måste ha abonnemang: https://www.leturf.fr/eng/leturf-hor..._course=122943 Equida sänder, vet inte om abonnemang krävs: http://www.equidiavideo.fr/
|
|
|
#49 |
|
Kommer ihåg det då jag blev lite förvånad. Hade dock varit lite magstarkt även för sten att välja tredje inner med andrahandsfavoriten den gången.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jag såg ett par av loppen från Vincennes på atg.se. Tro mig - Olympic Kronos var stark. Det såg ju du själv på Färjestad, där han går en kurva i tredjespår och sedan dödens.
Ludde kör mot spets på lördag. Juul svarar knappast. Olympic är stark och håller farten på upploppet. På Jägers vinner ledaren särskilt ofta. En vettig ickefavorit spik.
|
|
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=NP-bK5Vsuh8 http://www.youtube.com/watch?v=XB2a2nyaNZ4
|
|
|
|
|
#52 |
|
NEJ NEJ inte med Fredrik Persson
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Lubbe upp på VIVO PER LEI nje Takter bättre
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
Sentosa
streckmagneten Sentosa struken nu, synd.
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Vad gör man nu?
Daytona är osnabb från start. Angelo Am blir hårt streckad och får extra reservstreck på sig från den strukne. Om man inte låser med dessa två - skall man ta med alla då? En stor del av "folket" gör väl det. Är 6-årige Kandelaber lösningen efter skadefrånvaro för 1,5 år sedan. Hans två starter i år har visat att han håller. Nån som vet mer?
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banned
|
Omsättning är bara 1 mille lugn i backen
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Kandelaber va ju ruskigt fin senast men bakspår på kort distans och jägers är ju väldigt utelämnande. |
||
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Citat:
![]() ![]() Vilka är snabbstartare från framspår. Daytona är rätt trög. |
||
|
|
|
|
|
#59 |
|
Kan 9 Maja Utca i avd 5 överraska? Gick ju bra med kusken senast.
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Banned
|
Citat:
Torstens (+5) Senast redigerad av trance_error den 2014-04-04 klockan 02:41. |
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Network Broline i V75-4 där mina vänner har ni nyckelspiken i omgången! Sitter den så är det jag som bjuder laget runt
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Banned
|
Mycket snack angående den här Propeller i första, vad ger ni den för chanser?
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Banned
|
Får känsla att spelvärdes spik denna helg är propeller eller network broline. Får se 15.00
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Citat:
Det troliga är att Ludde vinner med Olympic men när Mikko Aho är med vet man aldrig hur det blir kört. Han kanske svarar spets i 10 tempo, både häst och kusk är minst sagt ojämna.
|
|
|
|
#65 | |
|
Citat:
Kommer att strecka - men inte spika i ett 4-årslopp för orutinerade ston i brunsttid. Kollade video på en annan Ocean Dream än nr 4. Någon som kan dagsformen på denna favorit? På tal om video. I V75-6 kör Mognus nr 4 Linus Wibb. Såg mycket fin ut. Har du koll på Mognus' styrningar grogg12?
|
||
|
|
|
|
|
#66 |
|
Angelo AM (avd2): jänkarvagn, barfota,sparat sist,distansgynnad och bästa spåret+ hört med hästägare hos Stefan att det egentligen bara var 9an emot...som nu e struken! Mycket bra spik.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Stefan Persson spikar jag aldrig, inte ens om han kör Maharajah.
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Har ändrat min åsikt från i förrgår nu när Sentosa blev struken - Angelo AM blir en spik om det inte blir omgångens största eller näst största favorit. Men det kan jag aldrig tänka mig att han blir heller, så det är nog lugnt. Senast redigerad av oggeb den 2014-04-04 klockan 13:29. |
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Bara att hoppas att spelvärde fortsätter vara usla på att hitta spikar så man kan fadea dom. 8 On Track Piraten och 1 Scirocco Sisa kommer nog inte med på spelet om inte spelkompisen har annat att säga..
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Spelvärde är gratis den här veckan, så jag lägger ut det för er som inte sett det.
|
|
|
|
#74 |
|
Okej. Hälften av vinsterna har dock kommit med S. Persson i sulkyn, så det är nog inget problem i alla fall. Sen tycker jag inte att Adielsson och Kontio har några speciellt bra hästar denna gången så de två största hoten är borta.
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Sharp$: 1624Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Fattar inte alla som gnäller på Stefan tillhör lätt topp 10 i Sverige lägg därtill att han inte kör någon riktigt bra häst utan massa som är medelbra.. Så ser inget som kan säga han är ett kuskminus om inte Erik goop Jorma samt några till kört innan!
|
|
|
|
#77 |
|
Inte enligt V75-statistiken...Stefan ligger ungefär jämt med Johan Untersteiner
11 Örjan Kihlström 2 6 4 12 Johan Untersteiner 2 2 6 13 Stefan Persson 2 1 1 14 Tomas Pettersson 2 1 0 15 Oskar Svanberg 2 0 2 resten är tyckande! |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Alla som tänker spika angelo am så har ja lite info. Stefans egna ord lyder. Kommer jag till ledning är loppet över. Gör ja inte de vinner han från kanske från dödens. Kanske får äta upp detta på lördag menmen han sa så iaf
|
|
|
#79 | |
|
Citat:
Twins börjar väl bli smått ospelbar på sina 67%. Men å andra sidan så finns det inte så mycket emot honom heller. Går han över 70% så känns det som jag får leta ny spik.. Vaqueyras måste vinna någongång snart. Mellby amiral känns tveksam från det spåret och med bara ett lopp i kroppen. Viking america? Nja, det stör mig att det är Adrian i sulkyn.. ett kanske-streck! Race Cowboyland borde bli instängd. Alfas Da Vinci tillsammans med Vaqueyras känns som de hetaste motbuden om TF skulle ha en dålig dag! |
||
|
|
|
|
|
#80 |
|
Zinedine Bob, körde han barfota senast eller står det fel i programmet? I dagens travrond låter det som han INTE körde barfota senast?
|
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
På Vass eller Kass varnade någon för 11 Beverly Boko i V75-5. Hur ser stallet på hennes form och chanser.
|
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Veckans kantbollar att ha ögonen på:
Avd 1: Ihåligt lopp, och favoriten har bra chans. Skall man ändå gardera så kör Christoffer Eriksson nr 2 Propeller som har form, kapacitet och spår. Men det krävs nog att Luddes har en dålig dag för att det skall gå hem. Avd 2: 11 Flying On har inte läget, men väl formen. Nu är det Jorma i vagnen, och hästen har, trots att den är fyra på insatsranken, inte ens 4% av insatserna på sig. Känns bra. Avd 3: 1 Kaffir Face har raden 2-1-1-1-0 och är näst sist på ranken, streckad på mindre än 2%. Det är alldeles för lite för en häst med den kapaciteten. Avd 4: 5 är bästa spåret som flest hästar vinner ifrån när det är Autostart. Dream On Silvio har fått det spåret nu, och det är ingen dålig häst. Se upp med den. Avd 5: Ni som funderar på Britt Palema tycker jag skall studera Fredrik Perssons kuskform. Jag har spanat in 4 Lessy Brodda som just nu är sexa på insatsranken med runt 6%. Joakim Lövgren på hemmaplan har nog ställt i ordning. Avd 6: 5 National Pe skrällde i Januari till 15ggr pengarna i Januari på Jägers. Sedan skrällde den igen senast till drygt 10ggr, också på Jägers. Hästen trivs där, och 2,5% på den är för dåligt. Avd 7: Det är ganska få kuskar i toppen som brukar ge bra avkastning till spelarna. Men Lutfi Kolgjini är en sådan eftersom han har hög segerprocent och skräller ibland. 10 Paparazzi har inget roligt läge, men visade i Söndags att formen är antågande. Trivs på lång distans och blir intressant.
|
|
|
|
#84 |
|
Vad han tycker är lika intressant som vad jultomten tycker.
Jultomten kör för övrigt sina renar bättre än Stefan någonsin kört en häst. Allt kan gå fel när han sitter upp. Att hästen är bra, det vet vi. Men jag vill inte sitta och skrika framför datorn när han gör fel som vanligt.
|
|
|
#85 |
|
Alexandra AM börjar lukta spik i fjärde avdelningen nu när den blev nedstruken två spår. Åtminstone räcker det med 3 hästar nu. 1,4,7
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Haha arbetsgivaren...så bra är de inte. Han kör en häst jag delägare i de är allt ich jag säger inte är en stjärna men så som Putte (vem han nu är) säger är ju bara idiotiskt. Topp 10 är han men inte bättre nog om de. Lovers lane är bättre!
|
|
|
#88 | |
|
Det finns en risk att Ludde ger Adrian order att köra hårt med starka Vikingen för att knäcka Twins Fairytail.
Blir han 70%-are börjar man fundera på andra alternativ... Citat:
|
|
|
|
|
#89 |
|
Hehe aa ville bara nämna de! Tror nämligen hår på just denne!
|
|
|
#90 |
|
Capello Bob vinner han med, alla andra starter på V75 har han haft "otur".
|
|
|
#91 | |
|
Banned
|
Citat:
Och även National Pe i 6:e. Senast redigerad av trance_error den 2014-04-04 klockan 17:41. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ja springer Twins upp ännu mer så finns det inget värde i den spiken. Alla som är kvar efter sjätte loppet har Twins med, garanterat. Då är det ofantligt mycket roligare att spika Alexandra Am och vara med när det är uppe i 5 siffrigt om Twins torskar.
|
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#94 |
|
Capello Bob får va glad om han är bland de hundra bästa i det här loppet.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Klart han kan vinna
Hästen är bra Men jag litar inte på kusken
|
|
|
#96 |
|
Banned
|
Kalla mig tokig om ni vill men jag kommer spika Digital Photo imorgon. Vill åt stora pengarna.
Olympic blir spik också. Och piraten. Börjar med 3 spikar. Om allt låter normalt för dem. 10-11 hästar i femte, F Persson kan slänga sig i väggen, han kommer faila. Senast redigerad av trance_error den 2014-04-04 klockan 18:15. |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
- bl a med snabbstartande Uhrbergs 3 Paduca Dream 13 % och Mognus' 8 Network Broline 7 %.
|
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
???
|
|
|
|
#99 |
|
Uhrberg spikar sig själv på lilla systemet
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
Har trott Erik vinner hela veckan
|
|
|
|
#101 |
|
Eftersom jag måste lämna in redan ikväll då jag åker bort tidigt imorgon bitti så blir det inget reducerat system denna vecka, får hoppas man hinner hem annars får man kika på live via mobilen.
Har hittat 3 spikar, Angelo Am, On Track Piraten och Asterix Hornline som jag kommer luta mig mot imorgon. Så nu ska det bara lösas med de andra 4:a loppen under kvällens gång. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Systemet i nuläget..
1: 1,2,3,4 2: 1,5,6,10 3: 2,4,6,8 4: 1,3,12 5: 1,2,9 6: 2,3 7: 3,8 1152 kr Är dock rädd för att det kan bli många favoritsegrar.. T.e.x att Ludde blir släppt till spets och vinner avd:1 med Olympic Kronos. Och samma visa i avd:2, Favoriten spetsar och vinner genom Angelo AM. I avd:3 tror jag att On Track Piraten vinner men men och är inte favorit men andrahandare.. Avd:4 Är inne på att Mellby Beautiful kan överraska lite från spår 12. Avd:5 Här tror jag att favoriten vinner men hur är det med Voltstart? Och i de två avslutande avdelningarna kan det bli en favoritdubbel i hästarna Asterix Hornline och Twin`s Fairytail... |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Mitt system till imorgon, nu ska det göras iordning för kalas imorgon då äldsta grabben fyllt år, lite surt att inte kunna göra små ändringar imorgon men är tveksamt om man ens kommer hinna se travet imorgon :/
Men här är iaf mitt system: Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 4, 7 2 5 Angelo Am 3 8 On Track Piraten 4 1, 3, 4, 7, 8 5 1, 2, 3, 4, 6, 9, 10, 12, 14, 15 6 3 Asterix Hornline 7 1, 2, 3, 8, 10 Vadet gäller startnummer 1 000 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 500,00 kr Kvittonummer: Hoppas på Propeller i första, Network Broline i 4:e, och sen att det smäller till med någon av mina skrällar i 5:e och i sista
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#106 |
|
Det måste vara platsgaranti på 1 Ochoa Bob i V75-6 om man tror att Asterix får ledningen. Förr eller senare så måste han få luckan och då är han garanterat bland dom tre.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Citat:
gick med skor bak senast, det är fel i programmet. Jag tror att den första årssegern kommer rätt snart, säger Nicklas Dyrberg. |
||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Tror J. Takter har bra chans att vinna avd. 4 och 7. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
nagon med statistik pa hur bra steen juul skoter sig pa v75? Jeppe skoter sig jattebra, ar oskaker pa att Steen skoter sig lika bra..
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Citat:
Gräver vidare! Redigering #1: Av hans senaste 300 lopp så har han vunnit 5 lopp som givit 75 000 eller mer i prissumma. Dock har karln en gedigen kuskstatistik i danmark på mellan 17-22% de senaste 5 åren. Redigering #2: Steen Juul har startat 11 gånger på Jägersro med en häst som har under 7 i odds. Av dessa 11 starter har han vunnit 5 lopp och placerat sig i alla utom ett. De 15 lopp som Steen Juul har haft ett odds på 7 eller högre så har han vunnit 3 lopp och varit på pallen 4 gånger (inklusive de 3 vinsterna) Senast redigerad av oggeb den 2014-04-04 klockan 22:08. |
||
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
så nej, långt ifrån platsgaranti |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Här finns spårstatistik för samtliga banor & startformer!
https://www.travsport.se/artikel/ovrig_statistik |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#116 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#117 |
|
Svarar de spets med Vacqueyras månntro? Borde ju ha bra chans isf.
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Twins verkar ju ha haft problem med täta starter förr och spets på jägers är ju självspringande. Släpper han så är det ju hål i huvudet.
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banned
|
Så här blev det, inlämnas på ombud imorgon runt 2 tiden. Lever jag efter 3 avdelningar så är det jackpott
![]() 4 Olympic Kronos 2,7 8 On Track Piraten 1,3,4,7,8,9,10 1,2,3,4,6,8,9,10,11,12,15 2,3,5,9,10 3,8 770kr Senast redigerad av trance_error den 2014-04-05 klockan 11:24. |
|
|
|
|
|
#121 | |
|
Citat:
Men Steen Juul är gammal i gården, har kört många storlopp även här i Sverige. |
||
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#123 |
8 On Track Piraten (V75-3)----vigtig info!!!
Både Hans R Strömberg och 8 On Track Piraten (V75-3) anlände Malmö och Jägersro igår och resan med övernattning har gått jättebra vid kontakt nu på morgonen. Men det är ju också en van reshäst.
- "Även Frankrikeäventyret tog han på bästa sätt och han kändes ruggigt fin på de 1.14/1600 m som jag körde med honom på banan nyligen. Vi kör maxat direkt med barfota runt om, jänkarvagnskopian och samma huvudlag som alltid. I Frankrike gick han med vanlig vagn eftersom det bara är den som är tillåten där och jag vet inte om det gör så stor skillnad, men Erik gillar honom i jänkarvagnen så då får det bli så. Hästen känns faktiskt dunderbra och även om han varit jämn och jättebra hela sin karriär så känns det ändå som att han förhoppningsvis är på väg mot sin allra bästa säsong nu i år. Erik lägger upp det precis som han själv vill här, det gjorde han även på Jägersro i höstas då han bombade på från åttonde, det var inget vi hade diskuterat innan. Men det är klart att det är lättare att bli släppt när det som då handlade om 2640 m. Vi får se helt enkelt, men hästen tål alla upplägg. Jag måste nog vara optimist tycker jag, vi hoppas och tror ju att han ska vara med i de riktigt stora sammanhangen i år och han är i form direkt", säger Hans. |
|
|
|
|
|
|
#124 |
2 x TAKTER (v75)
V75
V75 BANE 05.04.2014 V75-1: 1,2,4,11 V75-2: 4,5,10 V75-3: 2,6,8 V75-4: 1,3,4,5,7,8 V75-5: 1,2,3,8,10 V75-6: 2 V75-7: 3 540 kr
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Såhär fick det bli : )
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 7 2 1, 2, 5, 10 3 8 On Track Piraten 4 3, 4, 7 5 1, 2, 6, 11, 12, 15 6 3 Asterix Hornline 7 3 Twin's Fairytail Vadet gäller startnummer 216 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 108,00 kr Och detta: Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr, omg. 15 Spelform: V5 Avd Ordinarie hästar 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 2 3 Paduca Dream 3 15 Paisley* 4 3 Asterix Hornline 5 3 Twin's Fairytail Vadet gäller startnummer 9 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 9,00 kr Lycka till
|
|
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Citat:
Av vilka skäl spikar du stoet 2 Com Z. i V75-6? Knappast bara för att Takter ska ta en dubbel DD. Com Z har gått bra i Dalarna i höstas. Debuten hos Lars I Nilsson var plusgodkänd i ett "fördel ston" lopp.
Flickepojken (+1) |
||
|
|
|
|
|
#127 |
|
Det här känns som en helt fantastisk omgång
Nästan som mitt livs chans att bli mångmiljonär Kolla %, nästan alla hästar är ospelade ![]() Sätter man 2 spikar som inte är favoriter och de andra lamporna bränner blir man ohyggligt tät
|
|
|
|
#128 |
|
Är det johnny Takter som tar hem det första loppet eller vad tror ni?
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
V75-6. Antingen spikar man 3 Asterix H.som är Peters bästa chans idag. Eller garderar med andrahandarna 2 Com Z och 10 Västerbo F. Eller chansar på att spika någon av dessa.
Annars får man satsa på en skräll. 4 Linus Wibb såg bra ut för Mognus på Åby senast. Ni som såg 12 Pilevallas K runda fältet i fjärdespår fram till dödens på V75 Åby 15/3, där den höll tappert till tredjeplats, kostar på ett lyxstreck. Den är en 0-procentare och har fått kuskbyte till jätteduktige Timo Nyman. 5,9,11 är inte chanslösa - men dom har jag inte råd med. Två timmar kvar |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Man kan ju hoppas det i alla fall!
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#132 |
|
Banned
|
Nåt kul V4 drag?
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Banned
|
Visst ska det va spets o slut på Eklas super peach?
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Fy fan vad pengar det blir om Twins Fairyfail torskar!
LeBanner (+5) |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Snälla övertyga mig om att Olympic Kronos är bästa spiken i omgången! Vill så hemskt gärna spika där istället för V75-2
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
AVD 4
Avd 4 enligt Uhrberg:
Nu sticker jag ut hakan igen – väl medveten om att det åter kan komma en drös med hatmejl. Jag kör Paduca Dream, tippar henne som etta och spikar 4-åringen på mitt lilla system. Inför V75-finalerna på Solvalla varnade jag för att Valkyria R.Ö.K. var en alldeles för stor favorit. Ja, tog jag ledningen med min Vacation Silvio skulle jag svara om Erik Adielsson försökte sig på en attack med Valkyria R.Ö.K. Så när Erik kom dundrande med sin favorit svarade jag och det speedrycket efter 600 meter kostade nog en tapper och duktig Valkyria R.Ö.K. segern.
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Det blir omöjligt för mig att spika Ludde i första. Fan också! Propeller har så fruktansvärt bra chans denna gången!
Senast redigerad av oggeb den 2014-04-05 klockan 12:56. |
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
V7 - endast vinst vid 7 rätt
Avd Ordinarie hästar 1 1, 7 2 5 Angelo Am 3 8 On Track Piraten 4 1, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 5 1, 3, 6, 8, 9, 10, 12 6 2, 3 7 8 Mellby Amiral 280 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 140,00 kr Alla snackar om Propeller så den vinner inte. Luddes galopperar denna gång nu när han rycker skorna. Spets och slut i avd 2 och 3. Twins Fairytail kommer vara streckad på minst 90% av de kvarvarande kupongerna i sista så jag måste försöka fälla. Lycka till alla!
|
|
|
|
#139 |
|
Banned
|
Skön LD spik
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Så här blev det...
2 4 7 10 5 2 3 6 7 8 9 3 5 7 9 6 2 3 9 10 8 |
|
|
|
|
|
|
#141 |
bara att kopia raden och njuta av vinsten
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Olympic Kronos (1, 7) 2 10 Kandelaber (5, 1) 3 2, 8 (6, 3) 4 1, 8 (3, 12) 5 1, 2, 9, 10, 12, 15 (4, 6) 6 3, 4, 11, 12 (2, 10) 7 3, 7 (2, 8) Vadet gäller startnummer 192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Håller med dig, nu fäller vi Ni Talar Bra Latin i LD-2 så det blir lite extra spelkassa.
New moon face har bra chans felfri & Kamanda var jag tvungen att ta med med tanke på LD oddsen då den värmde riktigt bra & inte är så borta som oddsen visar.
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!) To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Spik på Ni Talar Bra Latin på V4:a, hade spik på Takter i första också. Så jag hoppas att den fått ordning på hästen efter värmningen, där man inte var helt nöjda.
|
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Snälla starta en V4 tråd för allt snack inom V4.. V75tråden är redan överfylld och väldigt mastig!
Tack!
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Och kandidat nummer 1 till årets bittraste människa är Thomas Åhlund
|
|
|
|
#146 | |
|
Citat:
Men det hindrar inte att Paduca Dream har en bra vinstchans idag! ![]() Sjölv streckar jag alla i V75-4. Så får jag i alla fall ett rätt.
|
||
|
|
|
|
|
#147 |
|
Just nu har jag streckat 1,6,11 i avd 5. Behöver en till. Tips?
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
OBS!!! Com Z. trampat sig i hagen i morse - osäkert startande...!!!
|
|
|
|
#149 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Com Z har tydligen skadat sig!
Startar inte Com Z så finns det noll och inget värde kvar i 10:an Senast redigerad av oggeb den 2014-04-05 klockan 13:47. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Undrar hur mycket det gör att Lady Lee går med skor bak...? Är ju ett litet minus enligt tränaren...
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Saxat från Spelvärde.se:
"Persson tror att 2 Britt Palema kommer galoppera - Hon har väl aldrig gått iväg i volt? Sa Persson" |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Aee spik på Com Z och inga reserver utsatta.
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Risk för strykning så de nyss på Liven
ahh sorry förstod va du mena nu
Senast redigerad av Vladswe den 2014-04-05 klockan 13:52. |
|
|
|
|
|
|
#156 |
![]() Så får det nog bli. Lycka till! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
1) Spik 2
2) 4,5,10 3) Spik 8 4) 1,3,4,5,7,8,12 5) 2,4,9,11,12 6) 1,2,3,4,10,11 7) Spik 3 |
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Banned
|
Com Z struken, hade mycket streck på sig.
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
Com Z struken, det måste ju verkligen öka chanser markant för Asterix Hornline, känns som att man nog gjort rätt som spikat Asterix med andra ord.
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#161 |
|
Har satt nian som första reserv i sjätte loppet, så den går in istället för tvåan.
|
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#163 |
|
Ser ut att bli många favoritvinster.......
1: 1,2,3,4,7 2: 1,5,10 3: 8 4: 1,3,7,12 5: 1,2,6,8,9,11,12 6: 3 7: 3 |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Har e-häst på com z och a häst på asterix H på mitt reducera system. Hur blir det nu med min e häst, vilken ersätter? går den efter turordningen?
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
De sitter i liven och säger att 10 Kandelaber va stötig i värmningen och att 1 Daytona såg smällfin ut.
Mitt travöga har haft fel förr men inte såg väl 1 Daytona bra ut i värmningen, minst lika stötig om inte värre än 10 Kandelaber?????? |
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Det beror på vilket reduceringsprogram du valt, och vilka grundinställningar det har när det gäller val av reserv.
|
|
|
#167 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1 1, 5, 10 2 1, 5, 10 3 2 Noras Bean 4 1, 3, 7 5 11, 12 6 3 Asterix Hornline 7 3, 8 Vadet gäller startnummer 108 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 54,00 kr Kvittonummer: Komplettering till Jokersystemet. |
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Så här blev min olympiarad
1) 4 2) 1,2,5,6,7,10 3) 2 4) 1,3,4,5,7,8,9,12 5) 2,12 6) 3,10,12 7) 3 144 kr Flera favoriter vinner idag. Man får gardera och få med ett par skrällar. 12 Lady Lee V75-5 får bli lås med darrig favorit 2 Britt Palema. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr, omg. 15 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 4 U-hästar: 4 Olympic Kronos Vadet gäller startnummer 2 x 100,00 kr Totalt: 200,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Kör spikar 4 i första och 5 i andra efter det kan vi snacka ..
|
|
|
#171 |
|
Fick bli denna lilla rad idag
Jägersro Trav 15 2014-04-05 V75 Avd Ordinarie Reserver 1 4 2 1 4 5 10 3 6 4 3 4 7 9 5 2 6 10 7 2 3 4 7 64 rader * 1 * 0,50 kr = 32,00 kr 2014 E7A2 0A48 032D XXXX 4 april 2014 |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Så här blev mitt lagsystem
1) 4 2) 2,5,6,7,10 3) 2,3,8 4) 1,3,4,5,7,8,9,10,11,12 5) 1,2,6,12 6) 2,3,4,10,12 (res 11-9) 7) 3 Kostar 1500 kr ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Banned
|
Godtur!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Olympic Kronos (1) 2 1, 5, 6, 7, 10 (3) 3 2 Noras Bean (8) 4 1, 3, 4, 12 (7) 5 1, 2, 6, 8, 9, 12 (11) 6 3 Asterix Hornline (2) 7 3 Twin's Fairytail (8, 2) Vadet gäller startnummer 120 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 60,00 kr |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Min kupong ser ut så här. Önskar alla lycka till !
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 4, 10, 11 (1, 4) 2 2, 5, 7, 10 (10, 5) 3 2, 3, 6, 8 (2, 8) 4 1, 3, 7, 8, 9 (3, 8) 5 1, 12 (1, 12) 6 3 Asterix Hornline (4, 10) 7 3, 5, 8 (3, 8) Vadet gäller startnummer 2 400 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 1 200,00 kr Kvittonummer: 4328 694C |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Registrerat spel 1
4 Olympic Kronos 5 Angelo Am 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 1, 3, 4, 7, 8, 9, 12 1, 2, 4, 6, 9, 10, 11, 12, 15 3 Asterix Hornline 2, 3, 8, 10 Registrerat spel 2 1, 2, 4, 7, 10 5 ANGELO AM 8 ON TRACK PIRATEN 1, 3, 4, 7, 8, 12 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 11 3, 4 2, 3
|
|
|
|
|
#176 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar 1: 1, 2, 4, 5, 7, 9, 10, 11 2: 1, 5, 10 3: 8 On Track Piraten 4: 1, 9, 12 5: 12 Lady Lee 6: 3, 10 7: 3, 9 Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Fick upp något jag aldrig fått tidigare... Osäker status kolla ditt konto, Ej säkert att ditt vad gick igenom.
Provade igen och då gick det bra, Ett på lite chans 1: 2 2: 1 3: 2,3,4,5,6,8 4: 7 5: 1,2,6,8,9,11,12,15 6: 3 7: 3 Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banned
|
Tack raffe att du pratat upp Propeller
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Hade 8 st i första. Fuck! Nu går jag till lekplatsen med grabbarna. Lycka till alla..
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Luddes överlägsen. Stark som......
Det har vi ju sagt här på Sharps hela veckan. Steen Juuls chanslös från innerspår efterson hästen är så starttrög. |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#183 |
|
störigt med ljudet i bakgrunden i liven...
|
|
|
|
#184 |
|
Nu i avdelning två på kort distans och Jägers, Så har jag fått för mig att den som tar spets även vinner oavsett om det är en favorit eller ej..
Så blev ett litet vinnarspel på nr:1, Om den nu tar ledningen |
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
vilken häst....grym prestation efter att ha fått gå så länge i 3 spår...
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Ja det är ju iaf spännande när Persson kör en häst, förstår inte hur han kan hamna så illa till lopp efter lopp.
Men jädrar vilken häst!
|
|
|
|
#188 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#189 |
|
Putte tyvärr får du inga charps av mig.... FYFAN VAD ÖVERLÄGSEN....Och hur du kan gnälla på stefan.. Jävla skämt!
|
|
|
|
#190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
efter den här pres måste flytta person från lallar lista till div 1 vilket häst och vilket pres.
|
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Oj, oj, oj...!!!
|
|
|
|
#194 |
|
Banned
|
orka klaga på putte, han spelar inte för att vinna små pengar som er.
Ni såg ju själva S Persson styrning. |
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#196 |
|
Jag ser ingenstans i puttes inlägg där han säger att hästen är dålig utan han sågar kusken och vi såg ju vart han hamnade?
|
|
|
|
#197 | |
|
Citat:
i finalen
|
||
|
|
|
|
|
#198 |
|
Du vinner han e skitkass och han kan inte köra.
Orkar inte tjata annat en trav.
|
|
|
#200 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Vad är kraven på detta system...? Ser bra ut!
|
|
|
|
#203 |
|
Kom igen nu Erik. Spikat On Track Piraten
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
KONTIO!!!
kør mand ikke trav for at vind eller efter 2 premie ?
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Du kör för en FINALPLATS... samma snack förra veckan fast om Harry och peter U... förstår inte hur ni kan kritisera.. läs loppen bättre!
Tamuli (+5) |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
vad tror ni om detta kupong??? ser bra ut eller jag har missat nåt?
4 5 2 1 3 4 7 8 1 2 4 9 10 11 12 15 3 4 9 10 11 1 2 3 4 8 |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
dags att skrälla lite nu så värdet stiger i höjden..
Spikade Noras Bean på lilla systemet även fast jag hade spik på On Track Piraten på det stora |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Citat:
Ja, att lämna in...!
|
|
|
|
|
#209 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
|
|
|
#211 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
Dream On Silvio
se bra ud VP der....vil pynt på min v5.----bra vinder
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Vad obegåvad Uhrberg är...
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
skit vilken katstrof kuskar
alla satt o mysade där inne |
|
|
|
|
|
|
#215 |
|
Det var en skön skräll
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro T Spelform: V75, omg. 15 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 4, 7 (5, 11) 2 5 Angelo Am (10, 1) 3 2 Noras Bean (8, 6) 4 1, 4, 7, 8, 9, 10 (3, 12) 5 2, 4, 9 (6, 12) 6 3 Asterix Hornline (2, 10) 7 1, 2, 3, 8 (4, 10) Vadet gäller startnummer 288 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: nu håller vi tummarna i sista 3 |
|
|
|
|
|
|
#216 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Aha, ah du ser jag är ju heeelt lost hehe
alle (+2) |
|
|
|
|
|
|
#219 |
|
Fan.. PU med skengalopp! Vill makulera mitt spel!
|
|
|
|
|
|
|
#220 |
|
Kan Raffe lagt århundradets sämsta spel nu? Haha jag skrattar ihjäl mig...
|
|
|
|
|
|
|
#221 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
jaha nu börjas det igen med dessa omstarter på Voltstart =/
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Spelade tydligen en DD igår kväll 3 - 4 får hoppas den går in då hehe
|
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Satan.. jag missar valetta strix när jag har Alla utom 3... 2 av dessa var på plats.. USELT
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
1 av 3 A-hästar. Blev inge bra. Två spik kvar nu då.
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#230 |
|
kör en lite DD
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr Spelform: Dagens Dubbel, omg. 189 Avd Ordinarie hästar 1 5 National Pe 2 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Vadet gäller startnummer 12 x 8,00 kr Totalt: 96,00 kr Kvittonummer: EF64 8944 2DC1 xxxx |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro T Spelform: Dagens Dubbel, omg. 189 Avd Ordinarie hästar 1 3, 10 2 2 Vacqueyras Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: |
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
DD
1: 3,4 2: 2,3,5,8,9 |
|
|
|
|
|
|
#233 |
|
Banned
|
10-3 kan ni skippa. atg live tips.
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Jäklar va bra Peters hästar är.. Sinnessjukt!
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
underbar duell
![]() nu jobbar vi in Vacqueyras Senast redigerad av Tamuli den 2014-04-05 klockan 16:39. |
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Skräll nu, för faaannn!!!
|
|
|
|
#237 |
|
surt att loppet man sprack i så var det 1:a reserven som gick och vann...
|
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Twin's Fairytail hade vunnit hur loppet än blivit kört... kunde verkligen inte förlora!! SNYGGT!
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Banned
|
grattis till miljonvinsten ni som satte 7
ciao |
|
|
|
|
|
#240 |
|
BAron max i lopp 12.. riktigt bra odds!! 100 vinnare!
![]() EDIT: Vilken riktig ickevinnare! Senast redigerad av alle den 2014-04-05 klockan 17:11. |
|
|
|
|
|
|
#241 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro Tr, omg. 15 Lopp: 13 Spelform: Vinnare Hästar: 7 Parvenu Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: Denna får avsluta!
|
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-05 Bana: Jägersro T, omg. 15 Lopp: 12 Spelform: Vinnare Hästar: 5 Pols Point Cap Vadet gäller startnummer 1 x 43,00 kr Totalt: 43,00 kr Kvittonummer: ' Skryter lite med en efterhandare. Satt fint! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Alla visste att det skulle bli Jägersrunk i dag som alltid. Sveriges i särklass tråkigaste travomgångar. Nästa vecka åker vi till ytterligare en speedwaybana. Hemmabanan Sundbyholm. Om någon ska dit så vet ni vem jag är. Fullast av alla förutom limpanz för han får inte ens komma in hahaha
Flickepojken (+2) |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Saken är den att jag har haft sån otur senaste tiden så det känns som om det är jag som ska be om ursäkt för att jag spred min otur över ditt spel
![]() Skämt å sido, vi tar dem nästa gång
alle (+2) |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Den tråkiga sommarperioden har börjat. Bara lassa in på spetshästen i varje lopp så går man plus över dagen.
Flickepojken (+1) |
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Första gången jag spelar reducerat spel.
Spelade för 25kr Fick en 7a och fem 6or Är nog något som jag kommer fortsätta med
|
|
|
|
|
|
|
#251 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Ja Angelo är en riktigt fin häst.
Bara hoppas ägarna förstår vilken framtid hästen har & flyttar den till ngn vettig. Gällande herr persson som kusk är bannemej en bedrift att lyckas hamna ute i 4e spår från spår 5 när dessutom ett helt koppel av hästar galopperar bort sej & försvinner ur loppet direkt...haha. |
|
|
|
|
|
#253 |
|
Han i sista tog bort 2,8 % av kupongerna. Hur är det ens möjligt?
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Citat:
Rickart (+1) Senast redigerad av Sprite den 2014-04-05 klockan 19:59. |
||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Man kan dividera om värdespel hur mycket man vill men ibland är det bra att ha kunskap om hästarna också. Jag tror man vinner mera på det i längden.
Migge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Citat:
Sprite (+2) |
||
|
|
|
|
|
#257 |
|
Fanns säkert idioter som garderade i sista i dag fast alla visste att hästen vinner med alla möjliga löpningsförlopp. Borde vart 100 %are enligt chans .
Hahaha. Tar tilbaks det genast såklart annars får jag snart en utlexning ala 4 sidor. Nej jag är inte nykter. Det vet alla hahaha. Ber om ursäkt. Blir bara så less ibland på när det skrivs om att inte få 7 rätt på ett streckspel. Vafan håller ni på med. Har man ingen koll på hästar så kör man hpt eller liknande och ställer in sina krav grundande på egen inkompetens. Har man någorlunda koll på travsporten och hästarna är man lika nära när det ger tusen kronor som när det ger miljoner. Man kan sin sport och kan analysera. Finns olika läger inom detta dock. Många här ser det som dålig kunskap att vinna när alla på förhand ser att det blir låg utdelning Senast redigerad av draken den 2014-04-05 klockan 21:28. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Citat:
![]() Är du helt novis på trav? Galopp, sjukdom, punktering, omöjligt löpningsförlopp osv osv...
|
|
|
|
#259 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Du verkar varken vara bra på trav eller svenska språket.
Definationen av novis är inte ålder utan "en person nytt inom ett fält eller aktivitet; en nybörjare" Jag skulle nog klassa dig även om du hållt på med trav väldigt länge som en nybörjare i ditt sätt att tänka inom travspelet och chansbedömning på hästar i lopp.
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv Senast redigerad av Sprite den 2014-04-05 klockan 21:28. |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
hoppas att du kommer till Sundbyholm på lördag. Jag bjuder på en öl och en enkel till månen. Veckans feting i plytet. Skoja bara.Du kan dock ha rätt i det du skriver. Har inte satt mer än 15 7:or sedan spelet startade så något gör jag ju fel. Jag värderar inte hästarnas chans att vinna kontra % utan bara som jag ser deras chans att vinna. Har nog mest smguld på 5 rätt
|
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#263 |
|
Bara bra favoriterna vinner som som på löpande band så massan bara tänker Favorit=Strecka. Jag kräver alltid 3-4 under 10% så när detta sker har fler av den stora favoritspelarmassan klivit av. Jag kommer ta en mille snart bara för att den kan inte gömma sig mkt längre till. God lördagkväll på er alla vänner. Nu blir det snooker. Ett 30breakska jag väl klara iallafall...
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Alltid tjafs efter V75, så jävla tröttsamt. Personliga påhopp borde generera avstängning direkt. Kan man inte hålla det objektivt utan att spåra ut har man fan inget på sharps att göra.
|
|
|
|
|
|
|
|