|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Maverick Man anser jag vara dagens kommunare - har enbart startat 4 ggr och nybliven 4-åring. Att denne skall vara så stor favorit är väldigt konstigt - denne har sett väldigt fin ut, visserligen, men har inte ställts mot något värre motstånd, hittills...
Klart överstreckad, enligt mig...
|
|
|
|
|
#197 |
|
Nej, hjärnan har ombestämt sig - jag kan inte gå emot synintrycken som Castor Boko gett mig... Här får denne antingen ledningen eller slår Jeepster från dödens... Har ändock vunnit på 1.12.0 med skor och jag kan tänka mig, spekulerar vilt nu, att Goop inte vill haussa chanserna för mycket då han nu tagit över en sådan kanon - en förlust svider grymt för en person som Björn då.
Hellre ligga lite lågt och hylla i vinnarcirkeln, istället. De synintryck jag fått av hästen är att detta är en häst för Gulddivisionen framgent! På topp så vinner han bara - Goop har ju sagt att han tränar starkt och tvivlar på att han tappat något nu... Goop och Kontio samma typer av kusk men Björns vänsternäve kanske kan ge en extra skjuts i slutstriden, om det nu behövs över Sundbyholmtravets korta upplopp! SPIK!
|
|
|
|
|
#198 |
|
Off Topic:
Så snyggt - så här vinner man 1 miljon dollar med lite stil och finess... By the way, så kunde även jag svaret, vad får jag...? https://www.youtube.com/watch?v=zI2SXUzMFtQ ![]() ![]()
|
|
|
|
#199 |
|
Jag var helt låst vid att Castor Boko skulle gå med skor också tills jag läste det här:
1 Riccolo (V4-1) var bra i årsdebuten. Bättre läge nu och jag förväntar mig en lika bra prestation så får vi se hur långt det räcker. 8 Unefemmeamoureuse (V4-2, Shkelzen Koka kör) har så dåligt läge att det drar ner chanserna. 10 Vodka and Oysters (V4-3) kan mycket om den är på rätt humör men den får visa rätt humör innan jag rekommenderar spel. 12 Armani Trot (V4-4) kan jag inte formen på. 5 Narold Vox (V75-1) har gått bra länge och är gynnad av distansen men det är tufft motstånd. Outsider. 9 Tintin (V75-2) gick bra som tvåa i finalen. Upp i klass men det blir åter barfota. Är en av dem som kan vinna om det klaffar. 1 Kash’s Cantab (V75-3) gick bra när jag körde honom senast. Han kan ta en finalplats till Olympiatravet. 14 Wiss Shadow (V75-5) har knallform. Ska streckas även om det är tufft med tillägg. 3 Castor Boko (V75-6) känns okej. Det blir antagligen barfota. Svårt att veta hur kan kommer prestera men han verkar fin i träningen. 1 Autoland (lopp 12) galopperade bort en bra placering senast. Är bättre än raden. Outsider. |
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Narold Vox och Sandra Volo tror jag är vinnare idag. Lycka till!
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
Sundbyholm
Tre timmar kvar tills man är på plats
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Nu har man suttit halva natten och analyserat igenom alla loppen.
Blir till att spika Formula One iaf och sen köra en chansspik på Conrads Elsa (i brist på annan bra spik) Mina A-hästar kommer bli: Narold Vox, Bearhawaii och Castor Boko. Tror favoriten i första är en favorit i fara med tanke på innerspåret. Var inne på att spika Tintin i andra avdelningen från början men efter att ha suttit och läst/analyserat ett bra tag slutade det med att jag tog med ytterligare 4 hästar iaf. |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Såhär blir dagens förhoppningsvis 6-siffriga kupong!!
Registrerat spel Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna Spelform: V75, omg. 16 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 2 3 Temperament 3 2 Formula One 4 3, 11 5 1, 5, 6, 7, 11 6 1, 3, 4, 6 7 4, 5, 6, 10 Vadet gäller startnummer 1 760 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 880,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Registrerat spel
Datum: Lördag 2014-04-12 Bana: Eskilstuna Spelform: V75, omg. 16 1: 1, 4, 5, 7 2: 3 Temperament 3: 2, 6 4: 7, 9, 10 5: 2 Conrads Elsa 6: 1, 10 7: 3, 4, 5, 6, 10 240 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 120,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Så här blir det reducerade (ändringar endast vid ev strykningar)
1) A: 5 B: 1,9 C: 3,11,8,7 2) B: 9,5,3 C: 2,11 3) 2 Formula One 4) A: 3 B: 10,9 C: 11,1 5) 2 Conrads Elsa 6) A: 3 B: 4,1 C: 10,9 7) B: 5,10 C: 6,11 Krav 1-3 A-Hästar och 0-2 C-Hästar Senast redigerad av Tamuli den 2014-04-12 klockan 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Kan inte VÄSTERBO HIGHFLYER vara draget i Avd1
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Jo, fantastisk häst, en av min absoluta favoriter!
|
|
|
|
#208 |
|
Kan någon ge mig lite stallinfo från Robban Bergh?
By Air, K.J.S Crazy Lady, Trailing Edge, Mill Stinger. Skall någon streckas på en välgarderad kupong?
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Trailing Edge är bästa chans sade Bergh under V64-sändningen igår kväll. Barfota fram ffg ryktas det om också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#210 | |
Var?Citat:
Heuer "When the handicap rank matches the betting rank, the horse probably is not an overlay and should not be bet". |
||
|
|
|
|
|
|