Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-13, 19:29   #1
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V86 Jägersro/Solvalla 16 April


Det är på V86 man kan hämta pengar. Var fruktansvärt nära i onsdags så jag är taggad på att revanschera mig. Hade t.ex. 32 oddsaren på 3, frustrerande att inte kunna få 8a då.

Iallafall, nya tag.

Stormysky såg hemsk ut senast och kan vara ett tänkbart spik? Twigs Voici fortsätter jag att lita på, spik!

Nordström har blåst mig för många gånger, gardering på Denim Boko!

Plockar Perfect Cash ner Lotuscherie från dödens? Jag är inte säker..

Och sen tycker jag dubbelloppen ser intressanta ut, Pirro Bi tror jag vinner nu trots spåret!!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 19:37   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Helges favorithäst startar i sista. Nr 9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 20:00   #3
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Helges favorithäst startar i sista. Nr 9
Gillar också den haha, ärlig som satan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 21:05   #4
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 18
Sharp$: 13
Standard

perfect cash bästa spik
persson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-13, 21:30   #5
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Det är på V86 man kan hämta pengar. Var fruktansvärt nära i onsdags så jag är taggad på att revanschera mig. Hade t.ex. 32 oddsaren på 3, frustrerande att inte kunna få 8a då.

Iallafall, nya tag.

Stormysky såg hemsk ut senast och kan vara ett tänkbart spik? Twigs Voici fortsätter jag att lita på, spik!

Nordström har blåst mig för många gånger, gardering på Denim Boko!

Plockar Perfect Cash ner Lotuscherie från dödens? Jag är inte säker..

Och sen tycker jag dubbelloppen ser intressanta ut, Pirro Bi tror jag vinner nu trots spåret!!
stormysky vann ett blufflopp sist och är inget att luta sig mot som ev. favorit från bakspår.Demin boko blir man inte riktigt klok på. Oduglig på medel men ofta väldigt bra på kort. inget att lita fullt ut på kanske men möter inget speciellt heller.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-14, 19:39   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Avd4. Bear with me såg grym ut senast med barfotabalansen. Om han återhämtat sig (kan ha påverkats negativt av det hårda loppet kanske) o kör barfota igen så väldigt intressant !?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5)
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-14, 20:54   #7
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 119
Sharp$: 1628
Standard

Unique Gowan (avd 4) är en häst som har presterat bra, fick ett rätt så tungt lopp sist, med 1500 m i dödens, slagen av Aroma Grim & Winkspot 100 kvar. Ett givet streck på min lapp iaf!
5% i skrivande stund.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+5)
jazboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 07:03   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Helges favorithäst startar i sista. Nr 9

Helt rätt

Satisfied Le Marc, underbar häst, som togs betalt på senast, ger inte upp på vissa hästar.

Idag blir det som jag trodde efter senast, bfro! Ffg i år och 3 lopp i kroppen.
Gick nytt rekord senast på icke optimal balans, i halvseg stil. Nu sitter formen där och det maxas, mycket kul att den är helt bortglömd på (just nu) 4%.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 08:49   #9
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13250
Standard

Bästa spikar är nog Paramount & Perfect Cash
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 09:14   #10
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av capone Visa inlägg
Bästa spikar är nog Paramount & Perfect Cash
Perfect cash borde ha bra chans då den inte möter nåt speciellt. Svårt att ta ner lotus om den skulle fungera o få spets. Paramount däremot behöver mycke tur. For pleasure as och state of Liberty har bättre spår och ta ner dom bli väldigt svårt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 15:27   #11
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Roliga ideer..

Paisley känns som bästa hästen tar dem till slut!?

Wiss Rambo funderar jag att spika. Snabb ut, Björn upp! Borde finna en bra position. avd2

Paramount är klassen bättre än dessa!? avd3

Twings Voice med ett liknande läge. Repris!? avd4

Lessly Brodda gynnas av litet fält 6%. Pass upp! avd5

Lotuscherie spets ut och slut!? avd6

Alfas Da vinci är ofta underskattad låser tillsammans med Perfect Power. avd7

Pirro Bi kan mycket, Dalborg upp, Rolig!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 16:01   #12
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Helt rätt

Satisfied Le Marc, underbar häst, som togs betalt på senast, ger inte upp på vissa hästar.

Idag blir det som jag trodde efter senast, bfro! Ffg i år och 3 lopp i kroppen.
Gick nytt rekord senast på icke optimal balans, i halvseg stil. Nu sitter formen där och det maxas, mycket kul att den är helt bortglömd på (just nu) 4%.

Instämmer till fullo. Trodde att det var kört sist när hästen såg ut att tappa, men kom tillbaka på upploppet på ren styrka. Bfro som du säger är ju den optimala balansen och har gått tider förr som de andra bara kan drömma om.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 16:21   #13
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Instämmer till fullo. Trodde att det var kört sist när hästen såg ut att tappa, men kom tillbaka på upploppet på ren styrka. Bfro som du säger är ju den optimala balansen och har gått tider förr som de andra bara kan drömma om.
Blir Norskt huvudlag denna gång, ska vara plus enligt Svante.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
TOBYTYKE (+2)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 17:20   #14
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Instämmer till fullo. Trodde att det var kört sist när hästen såg ut att tappa, men kom tillbaka på upploppet på ren styrka. Bfro som du säger är ju den optimala balansen och har gått tider förr som de andra bara kan drömma om.
Spik för dig?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 21:32   #15
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Roliga ideer..

Paisley känns som bästa hästen tar dem till slut!?

Wiss Rambo funderar jag att spika. Snabb ut, Björn upp! Borde finna en bra position. avd2

Paramount är klassen bättre än dessa!? avd3

Twings Voice med ett liknande läge. Repris!? avd4

Lessly Brodda gynnas av litet fält 6%. Pass upp! avd5

Lotuscherie spets ut och slut!? avd6

Alfas Da vinci är ofta underskattad låser tillsammans med Perfect Power. avd7

Pirro Bi kan mycket, Dalborg upp, Rolig!
Paisley tror jag tar ledningen och därifrån vinner den. Spik!

Wiss Rambo är inte så klar, Long Night kan bli farlig och Stormysky kanske knäpper dem till slut. Wiss Rambo blir lätt lite trött på upploppet.

Paramount tror jag har tappat lite form och 2 For Pleasure As är rolig, satt kvar med allt kvar senast!!

Twigs Voici tror jag vinner igen men denna gång får den inte ligga i fred i ledningen. Både 2 unique gowan och 4 bear with me är med, de kommer snabbt fram i dödens och trycker på. Twigs har jag spikat tre gånger nu men denna gång är jag inte lika säker, dessutom blir den favorit = inte lika intressant.

Femte är öppet.

Lotuscherie tror jag också vinner om den inte felar eller travar för dåligt. Möjligtvis kan Sugar Neo vinna om lotus och perfect cash kör mot varandra hela loppet, tre hästar för min del.

7e vinner Juggle Face. Spik!

Pirro Bi är en riktigt rolig idé som jag håller med om till fullo! Blir lite spelad och därför är den superintressant. Förra gången scoot to score och pirro bi möttes slog scoot to score pirro bi knappt. Tror det kan bli omvänt scenario denna gången! 9 Satisfied La Marc gillar jag också, men kanske är det så enkelt att 1/6 rinner undan..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 22:07   #16
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Paisley tror jag tar ledningen och därifrån vinner den. Spik!

Wiss Rambo är inte så klar, Long Night kan bli farlig och Stormysky kanske knäpper dem till slut. Wiss Rambo blir lätt lite trött på upploppet.

Paramount tror jag har tappat lite form och 2 For Pleasure As är rolig, satt kvar med allt kvar senast!!

Twigs Voici tror jag vinner igen men denna gång får den inte ligga i fred i ledningen. Både 2 unique gowan och 4 bear with me är med, de kommer snabbt fram i dödens och trycker på. Twigs har jag spikat tre gånger nu men denna gång är jag inte lika säker, dessutom blir den favorit = inte lika intressant.

Femte är öppet.

Lotuscherie tror jag också vinner om den inte felar eller travar för dåligt. Möjligtvis kan Sugar Neo vinna om lotus och perfect cash kör mot varandra hela loppet, tre hästar för min del.

7e vinner Juggle Face. Spik!

Pirro Bi är en riktigt rolig idé som jag håller med om till fullo! Blir lite spelad och därför är den superintressant. Förra gången scoot to score och pirro bi möttes slog scoot to score pirro bi knappt. Tror det kan bli omvänt scenario denna gången! 9 Satisfied La Marc gillar jag också, men kanske är det så enkelt att 1/6 rinner undan..
Lönt o spika en favorit som galloperar titt som tätt? Tänkte på Juggle.

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-15 klockan 22:26.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 22:10   #17
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Inget hett segerbud angående Paisley säger Michael Lönborg angående denna start, du kanske vet något annat?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 22:24   #18
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Denim Boko var jag grymt impad av som 2åring, speciellt då den vann på Jägers i storloppet på 12.9 var det väl....
Sedan dess har den knappt utvecklats överhuvudtaget, den lever väldigt mycket på gamla meriter...
Man gör ofta det felet med hästar, minns hur bra de var innan, istället för att se till nuläget... Både 5 och 7 är långt mycket bättre hästar...


Kan Jupiter Rodney vinna igen på 3140 tro? Möter mycket bättre denna gången men älskar distansen och full form... Man får väl avvakta vad procenten landar på, spelvärd under 10% tycker iaf jag... =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 22:32   #19
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Lönt o spika en favorit som galloperar titt som tätt? Tänkte på Juggle.
Visst har den galopperat ofta men det är framförallt när det gått superfort en kort bit den hoppat. Här kan Ludde ta en lugn start, vandra framåt, ta över ledningen och sedan dra i ett lagom hårt tempo för att avslutningsvis gå ifrån sista 500. Tror att det är en vettig spik.

Angående Paisley anser jag att det är en bra spik p.g.a. fina spetsläget men var har du hört att Lönborg är såpass negativ? Kanske garderar nu då Uhrberg är EXTREMT uppåt på sin.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 22:51   #20
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

-Paisley (5)
Var senast ute i ett lopp där hon stod hopplöst till och jag var ganska nöjd med henne. Hon fick gå först i tredje spår och då ännu inte håller toppform får hon godkänt för insatsen. Självklart hoppas man att hon ska hitta tillbaka till samma höga nivå som hon hade innan skadan och jag tycker att det blir bättre för varje start. För mig är hon ingen hett vinstbud denna gång, säger Michael Lönborg.

Ronden
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-15, 23:22   #21
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

5 Paisley
var jag lite besviken på i V75 på Jägersro
senast, då speeden ebbade ut till slut. Har inte samma
form nu som tidigare. Får starta på och vi hoppas hon
hittar tillbaka till formen. Svårbedömd denna gång,
men jag kan inte vara optimist. Barfota fram igen och
vi byter till jänkarvagn när det handlar om bilstart,
säger Michael Lönborg

Vi Tippa
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 07:55   #22
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Snabba Tankar:

D Boko hos P Nordström, oavsett kön - helt slut. Jag har inte mycket till övers för PN så jag låter tyvärr mina åsikter färga mitt spelande, men aldrig att jag spikar någon av hans.

GLÖM NU INTE att ta betalt på Dalborg, han brukar vinna i klasar.....

Spår 5, 8 och 8 på valla idag, bara oddshöjande!! Pirro Bi känns det jätteintressant på, tills jag såg att det va i Satisfied Lemarc-loppet.

Hmm låsa på 8 & 9 i sista

Enya Håleryd, andra efter vila - gick bra i höstas och är ingen dålig häst. 1% kanske reflekterar vinstchanserna gentemot bra ston med bättre lägen, men den åker jag inte på. Här måste ni också ha med ARTEMIS, kommunare sist och nerspelad till under 3 ggr senaste 2 starterna. Nu 3%, spelarna har korta minnen.

Hitta spikarna ser klurigt ut ikväll, eftersom jag vägrar D Boko, Juggle ska väl vinna det där lätt. Men med tanke på alla galopper på slutet vill man gärna se han felfri innan man litar fullt ut på han.

Paramount kanske - men jag hamnar bara fel på Ingves som favoritkusk. Nä, här ligger dagens tankenöt!!!
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 08:31   #23
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

mycket snack om Lemarc i sista.....men glöms inte Ruhuna Tea ??

Jag tycker hästen mognat ngt kopiöst i vinter, senast var den okörd. Hultman har alltid hållt denna häst otroligt högt men sagt att den inte varit mogen & bara lekt i loppen, tycker som sagt man ser en väldig skillnad där nu.

Visst spår 12, kort distans, snabba banor, men jag tvekar inte, jag tror Örjan bollar med detta motstång på sista långsidan.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 08:39   #24
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Spik för dig?
Kanske. Har inte satt mig in i loppet får läsa under dagen. Helt klart en häst jag gillar.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 08:53   #25
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
-Paisley (5)
Var senast ute i ett lopp där hon stod hopplöst till och jag var ganska nöjd med henne. Hon fick gå först i tredje spår och då ännu inte håller toppform får hon godkänt för insatsen. Självklart hoppas man att hon ska hitta tillbaka till samma höga nivå som hon hade innan skadan och jag tycker att det blir bättre för varje start. För mig är hon ingen hett vinstbud denna gång, säger Michael Lönborg.

Ronden
Sådär låter många tränare inför starter när hästen inte vunnit ett par gånger. Jag tror att Paisley är bäst idag och troligtvis spikar jag.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 09:00   #26
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Visst har den galopperat ofta men det är framförallt när det gått superfort en kort bit den hoppat. Här kan Ludde ta en lugn start, vandra framåt, ta över ledningen och sedan dra i ett lagom hårt tempo för att avslutningsvis gå ifrån sista 500. Tror att det är en vettig spik.

Angående Paisley anser jag att det är en bra spik p.g.a. fina spetsläget men var har du hört att Lönborg är såpass negativ? Kanske garderar nu då Uhrberg är EXTREMT uppåt på sin.
Du verkar förutsätta att det kommer gp långsamt i tät i långloppet. Skulle tex Jupiter rodney köra till spets så håller den givetvis uppe tempot och då få juggle face svårt att plocka metrar
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 09:19   #27
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Du verkar förutsätta att det kommer gp långsamt i tät i långloppet. Skulle tex Jupiter rodney köra till spets så håller den givetvis uppe tempot och då få juggle face svårt att plocka metrar
Jag förutsätter att det kommer dras i ett jämnt tempo hela loppet och det trivs Juggle Face med, därför tror jag att han bara är starkast idag.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 09:53   #28
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Renate Bowl har i senaste två visat på kanonform. Spår 7 är ej idealiskt men 1% är helt fel.En utav omgångens mest spelvärda.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 10:20   #29
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nån som är sugen på att diskutera V86an en timme eller något på livechatten?
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 10:32   #30
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Bra Nybrink - på dom bara!




Saknar dock Robert Bergh på listan bland dom fyra!



http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle18723014.ab
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NicklasJ (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 10:32   #31
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 351
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Roliga ideer..

Paisley känns som bästa hästen tar dem till slut!?

Wiss Rambo funderar jag att spika. Snabb ut, Björn upp! Borde finna en bra position. avd2

Paramount är klassen bättre än dessa!? avd3

Twings Voice med ett liknande läge. Repris!? avd4

Lessly Brodda gynnas av litet fält 6%. Pass upp! avd5

Lotuscherie spets ut och slut!? avd6

Alfas Da vinci är ofta underskattad låser tillsammans med Perfect Power. avd7

Pirro Bi kan mycket, Dalborg upp, Rolig!
Avd 4:
1 Orchidea S.L.M, Jorma varnade för den förra gången han INTE körde (Per Lennartsson upp då) och nu kör han själv. Han varnar även för den idag. Förra gången bakspår, nu framspår. Risto Airaksinen är ju duktig och brukar ha i ordningsställt. Det blir en chansspik på en 100-kronorskupong.
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:14   #32
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Att Juggle Face är bästa hästen råder väl inget tvivel om. Men att den gick sitt senast felfria lopp septermber 2013 oroar ju till viss del....

Har en spik klar i dagsläget, The Divine Miss F

Kanske inte bästa hästen, men till skillnad från konkurenterna kommer den med dokumenterad form. Att Denim Boko är så stor favorit är rena skämtet, med de förutsättningarna chansar jag gärna & spikar emot.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:16   #33
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Helt rätt

Satisfied Le Marc, underbar häst, som togs betalt på senast, ger inte upp på vissa hästar.

Idag blir det som jag trodde efter senast, bfro! Ffg i år och 3 lopp i kroppen.
Gick nytt rekord senast på icke optimal balans, i halvseg stil. Nu sitter formen där och det maxas, mycket kul att den är helt bortglömd på (just nu) 4%.


Sympatilirar 400 vinnare på denna och

håber han sänker till 10.2...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:18   #34
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Att Juggle Face är bästa hästen råder väl inget tvivel om. Men att den gick sitt senast felfria lopp septermber 2013 oroar ju till viss del....

Har en spik klar i dagsläget, The Divine Miss F

Kanske inte bästa hästen, men till skillnad från konkurenterna kommer den med dokumenterad form. Att Denim Boko är så stor favorit är rena skämtet, med de förutsättningarna chansar jag gärna & spikar emot.
Tar alla i det loppet då ingen är borta!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:24   #35
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

Ska lämna in tidigt idag, och funderar för närvarande på att singla:

Juggle Face - distans och volt tror jag är två stora fördelar.
Twigs Voici - enbart ston emot i dag och bra chans att leda runt om.
Denim Boko - också bra chans att leda runt om. Är väl inte helt på topp, men de bästa hästarna här matchas förstås mot större uppgifter. Får nog vara ifred och i de här loppen brukar man lägga upp sig på rad. Dessutom snackas det om barfota, vilket vore en fördel.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:34   #36
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Sympatilirar 400 vinnare på denna och

håber han sänker till 10.2...

Hoppas jag med

Vad fick du för odds?

Kikade på Bet365, stod i endast 7 ggr! Trodde på högre, är på streckspelet man får ta betalt som 6 % ist. Kanske ger högre vinnarodds på ATG?
2,5 ggr på plats är väl ok.?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:37   #37
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mitt system:

1-3(U)-5
2-3-7-9
2-7-9(U)
3
1-2-3-4-5-6-7
4-9
15
1-2-4-6-7-8-9(U)-12

U = utgångshäst, en av dessa tre måste vinna.

616 kr.

DD förslag:

15 Juggle Face
6-8-9-12

DD förslag 2:
8-12-15
9-12
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:46   #38
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Hoppas jag med

Vad fick du för odds?

Kikade på Bet365, stod i endast 7 ggr! Trodde på högre, är på streckspelet man får ta betalt som 6 % ist. Kanske ger högre vinnarodds på ATG?
2,5 ggr på plats är väl ok.?

Får lov att göra tidiga spel idag. Såg att ronden har den som A-häst - tredjerankad - med se upp och 7 ggr --- så jag knep dito odds på bet365.
Inte omöjligt att den blir mer påpassad under dagen (av betalsidor etc)

"Mot storformen. Ska tävla barfota runt om nu. Måste streckas tidigt"

Vann ju dessutom senast på nytt rekord i årets tredje start.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2014-04-16 klockan 11:48.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 11:50   #39
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Får lov att göra tidiga spel idag. Såg att ronden har den som A-häst - tredjerankad - med se upp och 7 ggr --- så jag knep dito odds på bet365.
Inte omöjligt att den blir mer påpassad under dagen (av betalsidor etc)

"Mot storformen. Ska tävla barfota runt om nu. Måste streckas tidigt"

Vann ju dessutom senast på nytt rekord i årets tredje start.

Ja, blir kul läsning om dryga timmen

Lycka till!

Nu ut och sola lite till ☼
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 12:10   #40
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, blir kul läsning om dryga timmen

Lycka till!

Nu ut och sola lite till ☼

Jupp - lämnar också dator för lite hantel/skivstångsprogram utomhus
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 12:28   #41
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1686
Standard

Spikat Paisley - bör ju vinna oavsett om dom är lite pessimistiska i stallet. Vem ska slå den?
Chansar på att spika även Beatles, 6 % på den är fint. Räknar med att ludde felar några gånger med sin.
Avslutar med att jobba in Scoot to Score. Blir en lill-kupong bara.
Men ikväll ligger allt fokus på derbyt där vi ska få en fin inramning utan stök och 3 friska pinnar till DIF.
Lycka till alla!!
DIF är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 12:30   #42
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 18
Sharp$: 13
Standard

DIF, nummer tre i det loppet uhrbergs uppsittning tror jag vinner!
persson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 12:46   #43
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1023
Standard

Twigs Voici lär väl spetsa och nog är det väl lättare emot idag? Är inne på att spika den, vad tror ni?
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 12:51   #44
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Twigs Voici lär väl spetsa och nog är det väl lättare emot idag? Är inne på att spika den, vad tror ni?
I brist på annat kommer jag också spika den.
Spets o slut?
Men är orolig för BWM om den går barfota.
Renate Bowl låg streckad också som Nicklas påpekade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5)

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-16 klockan 12:53.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 13:05   #45
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37806
Standard

1) 1,2,3,4,5,9
2) 1,2,3,7,9
3) 2,3,7,9
4) Spik 3
5) Spik 4
6) Spik 4
7) Spik 15
8) 1,2,4,6,7,9,12
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:03   #46
 
Gyllarens avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 226
Sharp$: 1
Standard

min tankar...
Spikar:
Pasley testas med jänkarvagn. Spets och slut. avd1

For Plasure as spets -slut!

Denim Boko - lika så...

Skrällar:

Prawns
Deal or no deal
Rosy C

Korsdraget:

Zlatan ck - spets runt om!?

Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:15   #47
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1023
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
I brist på annat kommer jag också spika den.
Spets o slut?
Men är orolig för BWM om den går barfota.
Renate Bowl låg streckad också som Nicklas påpekade.
Hmm, det blir barfota på BWM, är lite orolig för att Melander gör som han brukar, kör tills han får spets, lär ju öppna upp för någon annan, Rugiada ?

Blir nog gardering iaf här
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:18   #48
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag spikar Paisley har jag kommit fram till.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:30   #49
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

"Inte omöjligt att den blir mer påpassad under dagen (av betalsidor etc)"

Inget skrik på betalsidorna

Men sen dök en upp...... Dagens Gåva på Ronden

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:41   #50
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oinkk Visa inlägg
Hmm, det blir barfota på BWM, är lite orolig för att Melander gör som han brukar, kör tills han får spets, lär ju öppna upp för någon annan, Rugiada ?

Blir nog gardering iaf här
Blev spik för mig på Twigs. Kör det som känns rätt. Lycka till
BWM fick ett riktigt hårt lopp senast, så jag hoppas han är snäll mot hästen och inte gasar på, Melander.

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-16 klockan 14:47.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:42   #51
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar
1 5 Paisley*
2 2, 3, 7, 9
3 9 Paramount
4 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
5 2, 3, 4, 5, 7
6 4, 9
7 15 Juggle Face
8 1, 6, 8, 9, 12

Vadet gäller startnummer

1 600 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 400,00 kr

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar
1 5 Paisley*
2 2, 3, 7, 9
3 2, 7
4 3 Twigs Voici
5 2, 3, 4, 5, 7
6 4, 9
7 15 Juggle Face
8 1, 6, 8, 9, 12

Vadet gäller startnummer

400 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer: 8380 8891 0505 9441


Kvittonummer: 63A0 68B1 0505 9441
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:44   #52
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7865
Standard

Vart sugen på att lämna in en liten i dag. Blev så här utan kommentarer.
1
3
1,2,3,4,7,9,12
3
4,5,7
4,9,10
11,15
2,6,9
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 14:46   #53
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1023
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Blev spik för mig på Twigs. Kör det som känns rätt. Lycka till
Detsamma
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 15:08   #54
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Spelvärde.se är fenomenala på att bränna spikar - överlägsna alla andra betalsidor. Vill man banta kupongen kan man ta bort Clara R.C. i första och Lotuscherie i sjätte!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 15:13   #55
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 80
Sharp$: 373
Standard

Rolig omgång, Uhrbergs i första är grymt kapabel tror mycket på den. Alfas da vinci var ruskigt bra som 3a bakom twins fairytale senast distansen ska vara ett plus också och som den såg ut sist är det en spik för mig likaså satisfied la marc i sista som såg urläcker ut sist och har en vinnarskalle av guld sånna gillas och spikas.

Long knight från rygg ledarn i andra, Zanimede i 3e får rygg på paramount kan bli bra resa. Avd 4 Björn goop upp på beebop Laday som var grym på solvalla för 2 starter sen.

Ludde lär inte släppa till nordström i 5e kan bli ledningen runt om annars öppnar det för takters styrning.
lejjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 15:16   #56
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Spelvärde.se är fenomenala på att bränna spikar - överlägsna alla andra betalsidor. Vill man banta kupongen kan man ta bort Clara R.C. i första och Lotuscherie i sjätte!
Det är inte dåligt att kunna avgöra det efter några veckors spel....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 15:17   #57
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Spelvärde.se är fenomenala på att bränna spikar - överlägsna alla andra betalsidor. Vill man banta kupongen kan man ta bort Clara R.C. i första och Lotuscherie i sjätte!
Lotuscherie tror jag vinner, men det är ingen bra spik, man måste ha med Perfect Cash.

Clara RC blir instängd och får aldrig se ljuset idag.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 15:20   #58
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

DD 12-9!
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 16:04   #59
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 131
Sharp$: 4082
Standard

Är Paisley(avd1) startsnabb?
PhilipBIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 16:11   #60
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av muumiin Visa inlägg
DD 12-9!
Ohhh, skickade in den DD för en timme sedan, håll tummarna!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 16:30   #61
 
OtaBengas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 300
Sharp$: 770
Standard

Jens Sjödén, författare till Statistikbibeln V75, bjuder här på en genomgång av ondagens V86-omgång på Solvalla och Jägersro.

V86-1: Autostart, kort distans, 10-hästarslopp för ston
Omgångens kanske öppnaste lopp inleder. Spetshästen vinner säkerligen, men loppet är öppet eftersom man inte vet vem detta är. Den som vet kan spika!

V86-2: Autostart, medeldistans, 9-hästarslopp [sidan 25]
Efter den första genomgången av startlistorna kändes det som att 9 Stormysky var den häst i omgången med den bästa segerchansen. Det är i alla fall den som är mest överlägsen sina motståndare.

Men… statistiken visar hemska resultat för spår 9. Man kommer helt enkelt inte till därifrån, det blir inga gynnsamma löpningar. Segerfrekvensen är urusel. Det är bara spår 8 som är sämre, och 8-9 är i särklass. De är så dåliga, de har inte ens hälften av övrigas segerfrekvens.

Sätter man då ihop det med spårets rykte så förstår man att hästar med detta läge är usla spelobjekt. När de väl vinner är det till favoritodds, fastän förhandschanserna är så små. I tidningstips och liknande står det ofta ”fint smygläge” eller liknande om spår 9 och det här har nötts in i Spelarnas medvetande.

Det bör vara så att storfavoriten 9 Stormysky (40%) är överspelad i förhållande till chans. Man kan ju också tänka på, att den genomsnittliga V86-favoriten är överspelad med 10-15%. Man ska i schablonfallet multiplicera spelprocenten med 0.85-0.90 för att få fram den verkliga chansen. Här är minusförutsättningarna starkare än de genomsnittliga.

Vem vinner då? När inte bästa hästen vinner så vinner spetshästen, det vet ”alla”.

5 Victory Power är ruggigt startsnabb men har inte vunnit lopp på tre år. Hur kommer det sig? Jo, man har släppt ledningen gång efter annan. Så gjorde man för fem starter sedan då hästen blev tvåa bakom Alvena Pele (3.3 milj). Han hade ett helt koppel med andra miljonärer bakom sig och motståndet är snäppet lättare nu.

När man väl börjat släppa ledningen blir resultaten därefter, det bildas en ond cirkel. Självförtroende hos såväl häst som kusk sjunker. Hästar tar ut sig på ett helt annat sätt i ledningen. Nu blir han istället avhängd från rygg ledaren gång efter annan och samlar blygsamma placeringar.

Spår 5 visar överlägsna resultat på Solvalla, särskilt i sådana här lopp. Den största anledningen är att det är det lättaste att spetsa från. Här är ju 5 Victory Power naturligt startsnabb också, så han är klar tipsetta i spetsstriden.

Men han är spelad till 1% och då släpper man ju. Nu är det dock första Thomas Dalborg och det är intressant. Han gjorde sig snabbt ett namn i höstas efter att inte alltid ha följt de oskrivna reglerna. Tänk om han svarar ledningen här? Då vinner hästen förstås, och kommentatorernas hakor åker i backen. ”Hur kunde han orka efter 1.10 första varvet!? Dagens prestation!”
Så brukar det låta. Det är inte ofta lågprocentare körs i spets, men vi har sett ett par exempel på det den senaste månaden (båda vann förstås).

U-tipset är ändå att han släpper, och den som kan lista ut vem som tar över har hittat en fin spik. Man kan helgardera loppet på två streck, genom att plocka med bästa hästen/favoriten också.

V86-3: Autostart, medeldistans, mellanklass
Spelmässigt snarlikt föregående lopp. Även här har en överlägsen favorit lottats till spår 9. En skillnad är att man på Jägersro tävlar med vinklad vinge. Det gynnar överlag bakspåren en aning, och speciellt just spår 9 som visserligen fortfarande är ett minus, men inte lika starkt som på Solvalla.

Tredjehandaren 3 Djali Boko har tagit ledningen alla tre gånger han haft samma spår, men han är ensam fyraåring i fältet och var dessutom ute redan som tvååring. Alla kan förstås vinna i ledningen… men normalt ska man inte behöva strecka honom.

Samma här som i föregående lopp. Det är jätte-lätt att se vem som är bästa hästen/favoriten, inte lika uppenbart vem som är spetshästen. Oavsett så är loppet täckt på två streck!

V86-4: Autostart, medeldistans, stolopp i mellanklass. Struken: 12 [sidan 42]
3 Twigs Voici startade så sent som förra veckan. Om status quo råder vinner hon förstås igen. Bara ston emot nu! Hästen är galet startsnabb, ett jätteplus förstås. Favoriter i ledningen lägger inte. Omgångens bästa favoritchans.

Eftersom loppets bästa häst, 10 Strong Reasons, bara är spelad till 0% kan det ändå vara motiverat att strecka två hästar även i detta lopp. Såklart att spetshästen har den bättre chansen, men proportionerna 40:0… galet!

V86-5: Autostart, kort distans, 4-åringslopp
4 Denim Boko sprang in en miljon som tvååring. Treåringssäsongen började bra med 3 segrar på 4 starter, men sedan har karriären stagnerat. Som spelare ska man inte gå in på toton på hästar som varit framgångsrika som tvååriga.

5 Donna di Quattro har en snarlik historia. Det blev 3 segrar på 7 starter som tvååring och 0.63 miljoner insprunget. Sedan stagnerade karriären, det blev 1 seger på 12 starter som treåring – och det var karriärens sista?

2 Valetta Strix, 3 Lessy Brodda och 7 The Divine Miss F saknar meriter som tvååringar. De gör upp om segern här istället!

V86-6: Autostart, medeldistans, stolopp i låg klass [sidan 42]
Ännu en ”9:a” som jättefavorit. 9 Perfect Cash ser ut att bli hela omgångens största. Just spår 9 bakom bil överspelas enormt. Å andra sidan vinner ”dagens största” 6/10 inom V86-spelet, och i det perspektivet är favoriten inte överspelad.

Man hamnar i dålig position, förmodligen hamnar favoriten bland de allra sista. Det vill till att man tror att favoriten är en klass bättre än resten, om man ska spika! Och om detta verkar experterna eniga.

Motbudet är självklart spetsande andrahandaren 4 Lotuscherie. Ännu ett tvåhästarslås!

V86-7: Lopp med tre tillägg, stayerdistans [sidan 103]
Statistiken talar för favoriten. Dels vinner favoriterna ofta i sådana här lopp, dels ser man ett klart plus för hästarna längst bak. Å andra sidan har 15 Juggle Face galopperat 5 gånger i rad. Felfri tar han förstås lätt 20 meter på de närmast framför och resten är ju bara rundningsmärken. Klar spik om man tror att han travar.

V86-8: Autostart, kort distans, mellanklass [sid 13-14]
1 Isinbajeva visade toppform så sent som i onsdags och hon står åter perfekt inne. Dock är det inte alls lika lätt att nå ledningen från innerspår som från spår 4, som hon hade senast. U-tipset måste vara att hon misslyckas, och då är vinstchansen bara marginell (6% från rygg ledaren, 1% från tredje inner). Statistiken visar också att omgångens svagaste favoritskap ”aldrig” infrias på V86.

Statistiken visar att spår betyder mycket i sådana här lopp. Det mest sannolika är att någon med spåren 3-5 segrar, oavsett hur dessa råkar ligga i spelarranken. Nu ligger de i botten alla tre, tillsammans får de 5% av spelet på sig! Ett riktigt spännande lås att avsluta omgången med :-)

/Jens Sjödén
Mail: [email protected]
Jens Sjödén ger ut Statistikbibeln V75, samt även Solvallabibeln V86.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
OtaBenga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 16:39   #62
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tänkte nämna Renate Bowl som omgångens skräll, men NicklasJ hann före. Efter vidare studier har jag dock hittat ÄNNU intressantare grejer!

Upplagt för skräll i sista avd med favoriten på innerspår och andrahandaren från bricka 12.

4 Matrix Revolution är heeeelt bortglömd. Kommer få en fin position och är inte chanslös mot någon i det här gänget. Slog New Approach senast, men fick stryk av Ruhuna. 500m kortare den här gången borde göra det enklare att hålla Ruhuna bakom sig.

5 Vulcan Brick kämpade på bra i ledningen på Åbys V75 och var trea i mål, några centimeter bakom Pretty Trio och Paramount. Spetsläge nu igen och sämre hästar har runnit ifrån från ledningen på sommarbanor.

Vill även småvarna lite för 11 Elit Sund som kan ta rygg på Vulcan Brick och med lite tur sitter den i fin position direkt. Inget fel på den hästens kapacitet som bekant.

1-3 % på dessa hästar i nuläget är alldeles för lite.

9 Satisfied verkar vara hela forumets häst idag och den är också given på kupongen.
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 16:40   #63
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

NicklasJ och trance_error har sett samma sak som jag - nämligen 7 Renate Bowl i V86-4.
Streckad på 2% och 20 ggr i vinnarodds. Sett allt bättre ut på slutet.
Given gardering till fina stoet 3 Twigs Voici.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 16:49   #64
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Snabba banor, spets som gäller
Spikarna blir Wiss Rambo (BG+Ufo vagn) och Twigs Voici
Sparlopp V86-6 Lotuscherie och Perfect Cash, tvungen lägga till Artemis också, bara 3%
Skräller tror jag J.Lövgren gör med någon av Crowne eller Lessy Brodda, varför inte båda
Lycka till alla Sharpsare
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:09   #65
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Valetta Strix


Om ni inte läst vad Ludde säger i intervju på Spelvärde.se, så gå in och läs

"Flyger till spets och sen springer hon en 1.11.5 tid."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:15   #66
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Om ni inte läst vad Ludde säger i intervju på Spelvärde.se, så gå in och läs

"Flyger till spets och sen springer hon en 1.11.5 tid."
Han e go Ludde. Den evige optimisten
Har varit så arg på honom så många gånger men kan inte hjälpa att jag ändå någonstans älskar hans personlighet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:18   #67
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 140
Sharp$: 617
Standard

Min kupong ikväll!

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla / Jägersro Tr
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar
1 3, 5, 6
2 2, 7
3 2, 4, 7, 10
4 1, 3, 4, 6
5 7 The Divine Miss F.
6 9 Perfect Cash
7 1, 8, 11, 13, 14, 15
8 8, 9

Vadet gäller startnummer

1 152 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 288,00 kr
kornflex80 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:18   #68
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Han e go Ludde. Den evige optimisten
Har varit så arg på honom så många gånger men kan inte hjälpa att jag ändå någonstans älskar hans personlighet.

Man kan inte annat än älska honom, travsporten skulle vara bra mycket tråkigare utan honom.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:23   #69
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Blir ett Jokersystem idag med spikar på Wiss Rambo, Paramount och Perfect Cash.

1) A: 3 B: 5,1 C: 2,6
2) 3 Wiss Rambo
3) 9 Paramount
4) B: 3,6,4 C: 2,7
5) A: 7 B: 4,5,2 C: 3,1,6
6) 9 Perfect Cash
7) B: 15,11,13 C: 8,12
8) A: 12 B: 1,2,9 C. 6,8,11

Krav 1-3 A Hästar och 0-2 C Hästar

Senast redigerad av Tamuli den 2014-04-16 klockan 18:04. Anledning: råkade byta plats på 1:an som skulle vara B-häst och 2:an som är en C-häst
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:25   #70
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Om ni inte läst vad Ludde säger i intervju på Spelvärde.se, så gå in och läs

"Flyger till spets och sen springer hon en 1.11.5 tid."
vilken häst?

Valetta strix förmodar jag

Senast redigerad av TOBYTYKE den 2014-04-16 klockan 17:27.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:26   #71
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

V86 under hunkan,börjar hårt å håvar in big-time på slutet
1.Clara R.C.
3.Wiss Rambo
3-7-9
3.Twigs Voici
4.Denim Boko
5-9-11
6-7-11-12-13-14-15
1-2-6-8-9-12

som vanligt aldrig V8 el. V7,V6 men däremot V5+V4 de e grejer de
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:30   #72
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: borlänge
Inlägg: 619
Sharp$: 937
Standard

Roger W låter lurig på Rosy Cheeks i 6 avd mkt bra träningsrundor vunnit 6 av 9 5% intressant.
leffa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:30   #73
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
vilken häst?

Valetta strix förmodar jag
Japp, det stämmer bra det
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:36   #74
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Tror Stormsky är helt chanslös idag såvida inte loppet körs i halsen på honom...
och då spikade jag ändå den på V75 senast.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:41   #75
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

1) 1,2,3,4,5
2) 3
3) 9
4) 3,7
5) 2,4,7
6) 4,6,9,11
7) 8,11,13,15
8) 1,2,6,12

480 kr
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:43   #76
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Japp, det stämmer bra det
Den kan nog svara ut Denim i felfritt lopp hm och Ludde är inte känd för att släppa..segt
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:44   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

3 Twigs Voici (V86-4) brukar glänsa rejält i värmningarna, men inte samma fina intryck som tidigare här på Solvalla. Favorit i fara.
v86 experten på twitter

Och på tv12 säger patrik att hon ser fin ut..

Alltid svårt det där med värmningar!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:50   #78
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

1
3
7 9
3 4 9
2 4 5 7
4 5 9 10
8 11 15
1 2 6 9 12

Bör bli bra =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:50   #79
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
3 Twigs Voici (V86-4) brukar glänsa rejält i värmningarna, men inte samma fina intryck som tidigare här på Solvalla. Favorit i fara.
v86 experten på twitter

Och på tv12 säger patrik att hon ser fin ut..

Alltid svårt det där med värmningar!
Det går nästan aldrig att lita till någon annans värmningsanalys. Antingen hittar man någon som man vet är riktigt bra på det, är duktig på det själv eller så är det nog bättre att helt skita i värmningar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:50   #80
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
3 Twigs Voici (V86-4) brukar glänsa rejält i värmningarna, men inte samma fina intryck som tidigare här på Solvalla. Favorit i fara.
v86 experten på twitter

Och på tv12 säger patrik att hon ser fin ut..

Alltid svårt det där med värmningar!
Han kan ha rätt, men jag tror han har fel.
Widman sa att den såg bra ut.

Jag personligen tror aldrig på deras värmnings öga, tomtar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:51   #81
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Äh vafan, Valetta Strix satt ju fint sist till 35 gånger sås, jag provar en peng till 9 på ub. Ludde är en favorit och har ropat ut fina pengar till mig.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:52   #82
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

Plats raket på strongreasons & redhot melody!
__________________
Once you go bergo you never go back!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:52   #83
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Den kan nog svara ut Denim i felfritt lopp hm och Ludde är inte känd för att släppa..segt
Lägger intervjun här eftersom det är gratismaterial fram till Elitloppet.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:52   #84
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Jägersro Tr, omg. 17
Lopp: 1
Spelform: Vinnare

Hästar: 7 Alabama K.*

Vadet gäller startnummer

1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr

Kvittonummer: '
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:54   #85
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13250
Standard

1. 1,2,4,5
2. 3
3. 1,2,7,9,12
4. 1,3,4,6,9
5. 4,5,7
6. 9
7. 11
8. 1,2,6,7,9,12

Mitt onsdags nöje
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:58   #86
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

1: 1,2,3,4,5
2: 7
3: 7
4: 3,4,6,10
5: 2
6: 3,5,11
7: 8,15
8: 1,2,6,9,12

Lycka till!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:59   #87
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Det får bli så här

Solvalla / Jägersro Tr Omg 8,
2014-04-16
Ordinarie Reserver
V86-1) 1 (5, 2)
V86-2) 3 (7, 2)
V86-3) 2, 4, 7, 9 (3, 1)
V86-4) 3 (4, 6)
V86-5) 2, 3, 4, 5, 7 (1, 6)
V86-6) 4, 9, 10 (5, 6)
V86-7) 8, 13, 15 (11, 12)
V86-8) 2, 4, 6, 9, 12 (7, 8)
900 rader x 1 x 0,25 kr = 225,00 kr

2014 TSN: 2502 xx
Vadet är registrerat.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:59   #88
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Klarade inte att hitta fler än en spik idag. Blev amatörlapp med dubblar istället :P

Registrerat spel

3, 5
2, 3
2, 9
3 Twigs Voici
2, 3, 4, 5, 7
5, 9
1, 2, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15
1, 2, 6, 8, 9, 12
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 17:59   #89
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

50 vinnare på loppets spetshäst.. alabama k!

EDIT: TOTALT felaktig analys! haha

Senast redigerad av alle den 2014-04-16 klockan 18:00.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:02   #90
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

1 vann väl?

Jepp. SKönt med spiken inne

Senast redigerad av trance_error den 2014-04-16 klockan 18:04.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:04   #91
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Haha my god vilken öppning....
Sjukt imponerande att hålla så bra som cherion tooma gjorde... Men clara r.c. är grym!
Den spiken satt bra =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:04   #92
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Usa
Inlägg: 391
Sharp$: 2094


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla / Jägersro Tr
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 5, 9
2 3 Wiss Rambo
3 7 State of Liberty*
4 6 Rugiada Dei Rex
5 2, 4, 5, 7
6 9 Perfect Cash
7 11, 13, 14, 15
8 1, 6, 12

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 48,00 kr

Kvittonummer: 87A2 2C93 8F69 1005
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:08   #93
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

grymt lopp av Clara R.C och Cherion Tooma
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:08   #94
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Spik hos både TT, SS och Spelvärde.

Någon som skrev Spelvärde aldrig sätter sina spikar fick genast äta upp sin hatt :P
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:14   #95
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Skönt hade med long night på 2 hästar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tamuli (+5)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:14   #96
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

BJÖÖRN.. vrf gör du så per får luckan?? :(
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:14   #97
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Jägersro Tr, omg. 17
Lopp: 2
Spelform: Vinnare

Hästar: 2 For Pleasure As

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: '
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:15   #98
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 678
Sharp$: 5208
Standard

Till och med Goop kör visst dumt ibland... Sitter han lugn så vinner han ju antaligen... ledaren ger ju sig alltid, det borde han veta...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:15   #99
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

det där hade man ju inte räknat med =/
kunde ju avvaktat lite till innan han gick med Wiss Rambo... då hade ju aldrig Per fått luckan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+1)

Senast redigerad av Tamuli den 2014-04-16 klockan 18:17.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:16   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Jägersro Tr, omg. 17
Lopp: 2
Spelform: Vinnare

Hästar: 2 For Pleasure As

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: '
Jag är inne på samma.. har dock 100 vinnare!! SOS
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:18   #101
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Tror Stormsky är helt chanslös idag såvida inte loppet körs i halsen på honom...
och då spikade jag ändå den på V75 senast.
Stormsky till 30 procent kommer snart i mål
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+2)
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:18   #102
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Jag är inne på samma.. har dock 100 vinnare!! SOS
Vi verkar tänka likadant idag. Får hoppas vi inte har lika fel som med Alabama dock
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5)

Senast redigerad av rrylander den 2014-04-16 klockan 18:19.
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:18   #103
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Men va fan...? Sjuk felskrivning av mig...

Hoppas jag inte har sex efter sex... Jösses vad fel det kan bli!

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar
1 1 Clara R.C.
2 2, 3, 7, 9
3 2, 3, 7, 9
4 3 Twigs Voici
5 2 Valetta Strix
6 4, 5, 9, 10
7 5, 9, 10
8 1, 9

Vadet gäller startnummer

384 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: 454A 8497 014D XXXX

Stressade... Skulla ha haft 8 12 15 i sjunde!

Senast redigerad av doob den 2014-04-16 klockan 18:19.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:20   #104
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1397
Standard

Försöker mig på en rak dubbel..8 - 9 X 50 kr

Och 50 vinnare på State Of Liberty
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:25   #105
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Vi verkar tänka likadant idag. Får hoppas vi inte har lika fel som med Alabama dock
Det gick verkligen inte de heller..
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:27   #106
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

jaha en sådan där dag när man plockat ut helt fel spikar....
2 av 2 spikar har blivit 2:a =/
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:27   #107
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad är det för jävla sommarjobbare som reffar på Jägersro??? SANSLÖST DÅLIG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+2), Viroid (+5), pawweshark (+2)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:28   #108
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Får väl jinxa bort nästa spel med då.

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla, omg. 31
Lopp: 2
Spelform: Vinnare

Hästar: 3 Twigs Voici

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer:
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:29   #109
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

hur fan hionner ni skriva innan spelstopp, jag har fullt sjå att få in raderna

Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:29   #110
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
hur fan hionner ni skriva innan spelstopp, jag har fullt sjå att få in raderna

snabb på tangenterna!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:29   #111
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

nu tror vi på skräll. varför inte jorma kanske
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:31   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rrylander Visa inlägg
Får väl jinxa bort nästa spel med då.

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla, omg. 31
Lopp: 2
Spelform: Vinnare

Hästar: 3 Twigs Voici

Vadet gäller startnummer

1 x 200,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer:
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla, omg. 31
Lopp: 2
Spelform: Vinnare

Hästar: 10 Strong Reasons

Vadet gäller startnummer

1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr

Jag tror faktiskt på din vinnare här med.. men går på skräll ist med ett minispel!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
rrylander (+5)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:37   #113
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Vann 11? Hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:37   #114
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

dra åt helsike vilket lopp den gör bebop laday. bra björn!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:37   #115
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 867
Sharp$: 3628
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vann 11? Hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:40   #116
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Grattis!
Den rensade fint
Salmelas Pigtail får gärna skrälla med....

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+1)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:40   #117
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

nu är det spik på donna di quatrro. hoppas ludde o nordström gasar spittet nu!
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:40   #118
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

dubbeln e klar å andra sidan

LUDDE ---- 8,9
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:40   #119
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

grym avslutning där.. nu var det ridå ner, får hoppas på dubbeln idag då med andra ord
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:42   #120
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Ouch, den missade jag helt.

Underbetyg till myself, 8 av 11 hästar och inte BG.

Tur att V65 börjar i nästa
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:45   #121
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tvilling 11-9 satt iaf på en blygsam 10-krona... Hade 7, 9, 10, 11 runt om. V86 är kört så nu hoppas jag kunna jobba tillbaka mina 2k!

Kommer lägga krutet på DD sen.

DD1: 12, 15
DD2: 4, 5, 9, 11
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:46   #122
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vem var det som spikade Divine här på forumet? Snyggt!
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:47   #123
 
mrrobbans avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 54
Sharp$: 502
Standard

Tack
mrrobban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:47   #124
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Fan att man åkte ut på Twigs. Ser bra ut resterande 3 avdelningarna :(
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:50   #125
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Får förlita mig på V65 då. Hade tungt vinnarspel på Deal or No Deal. Trodde den satt hehe

Registrerat spel

5 Pigtails*
12 Ruhuna Tea
2, 4, 5, 7, 9, 10, 11, 12
5, 9
4, 5
1, 2, 4, 7, 8, 9
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 18:59   #126
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Den rensade fint
Salmelas Pigtail får gärna skrälla med....


Underbart!!!!!

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:00   #127
 
Matte70s avatar
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 358
Sharp$: 4630
Standard

FULSPRIT
Matte70 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:02   #128
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Alla rätt Helge? Om ja, vad har du kvar? Så att man kan hålla tummarna
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:04   #129
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla / Jägersro Tr
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 211

Avd Ordinarie hästar
1 8, 12
2 2, 9

Vadet gäller startnummer

4 x 25,00 kr Totalt: 100,00 kr

Kvittonummer:
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:04   #130
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 140
Sharp$: 617
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla / Jägersro Tr
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 211

Avd Ordinarie hästar
1 7 Aboy From Above*
2 9 Satisfied la Marc

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr Totalt: 100,00 kr
kornflex80 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:07   #131
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

TT lever, nu åker dem ut på juggle. Eller vad säger ni
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:07   #132
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Alla rätt Helge? Om ja, vad har du kvar? Så att man kan hålla tummarna

Du slipper hålla tummen, bara kvar för sju :(
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:08   #133
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Matte70 Visa inlägg
FULSPRIT

Han är avstängd, så du lär få vänta på svar
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:12   #134
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Varför är fulsprit avstängd?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:13   #135
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1097
Standard

Varsågod, GALLOP!
Hade ändå inte vunnit.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:13   #136
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

ja där kom galoppen för Ludde iaf
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:13   #137
 
Hoyas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 769
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Varför är fulsprit avstängd?
Har också funderat på det där, han brukar ju komma med väldigt bra synpunkter..
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:14   #138
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Förstår inte varför Ludde inte provar att träna galopphästar också...
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LeBanner (+5), trance_error (+5), sandro (+5), TOBYTYKE (+5), Klanke (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:14   #139
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

kan vi få en repris från gårdagen, en Dalborginspirerad DD.

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla / Jägersro Tr
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 211

Avd Ordinarie hästar
1 2, 7, 11, 12
2 8 Pirro Bi*

Vadet gäller startnummer

4 x 50,00 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: AF24 4A5B 2967 9045
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:16   #140
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 163
Sharp$: 1381
Standard

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla, omg. 31
Lopp: 4
Spelform: Vinnare

Hästar: 9 Satisfied la Marc

Vadet gäller startnummer

1 x 70,00 kr Totalt: 70,00 kr

Kvittonummer: '
rrylander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:17   #141
 
muumiins avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 713
Sharp$: 1612

Travbloggen
Stats: 4 - 7 - 2
ROI: 113.55%
Vinstprocent: 36.36%

Standard

1,2,8,9,12 för sätta DD... Blandade insatser
__________________
Once you go bergo you never go back!
muumiin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:18   #142
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Förstår inte varför Ludde inte provar att träna galopphästar också...
Vet att jag kommenterade det där i någon tråd redan för 6 månader sedan eller liknande.

Det finns ingen som har hästar som hoppar bort så ofattbart stora summor som Luddes hästar gör.

Vi snackar upp mot 5-10 miljoner.

Kolla på travsport.se så ser ni att han väldigt många hästar som han har hoppar titt som tätt, trodde han hade fått bort det problemet med tanke på hur året började men nu verkar han ha hittat dit igen.
__________________
Travstatistiken sjöar cash hos V75 Pensionskassan:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av sandro den 2014-04-16 klockan 19:21.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:21   #143
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
mycket snack om Lemarc i sista.....men glöms inte Ruhuna Tea ??

Jag tycker hästen mognat ngt kopiöst i vinter, senast var den okörd. Hultman har alltid hållt denna häst otroligt högt men sagt att den inte varit mogen & bara lekt i loppen, tycker som sagt man ser en väldig skillnad där nu.

Visst spår 12, kort distans, snabba banor, men jag tvekar inte, jag tror Örjan bollar med detta motstång på sista långsidan.
ja bjuder på den folk
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3), mrrobban (+3), pawweshark (+2)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:23   #144
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8053
Standard

Usch Satisfied la marc gjorde ingen tillfredsställd. Kunde han inte lagt in en sån spurt som 12an gjorde...suck
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:25   #145
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TOBYTYKE Visa inlägg
Usch Satisfied la marc gjorde ingen tillfredsställd. Kunde han inte lagt in en sån spurt som 12an gjorde...suck
Sprang och bromsa som sist innan han fick fart på den...icke godkänt.

Ruhuna Tea, vilket monster!! 1.10 sista varvet, makalöst!
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:26   #146
 
Hoyas avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 66
Sharp$: 769
Standard

Jag är ingen som helst travexpert, men har följt trav regelbundet nu i ca ett år, men ibland känns det som att Ludde forcerar fram galopp genom hans aggressiva körstil.. Undrar hur loppet hade slutat om han hade skitit i att spurta ifrån alla i andra varvet och istället smugit med i sista och sen brakat loss på upploppet.
Hoya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:27   #147
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Oj detta var kanske den sämsta travdagen man haft sen man började spela på trav i Oktober :(

Nya tag!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:27   #148
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Kommer inte att klaga om min trippel sitter idag

__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:32   #149
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Kommer inte att klaga om min trippel sitter idag


Jag håller tummarna!



/ Blev bara 6 rätt, två skrällspikar svek, resten satt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:34   #150
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag håller tummarna!



/ Blev bara 6 rätt, två skrällspikar svek, resten satt.
Trist, men bättre än min rad iaf
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:36   #151
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Förstår inte varför Ludde inte provar att träna galopphästar också...
Hade han startat dem på Galoppbanan Täby kanske hästarna hade börjat trava istället
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+3)
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 19:44   #152
 
Lindvallens avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 836
Sharp$: 4170
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Roliga ideer..

Paisley känns som bästa hästen tar dem till slut!?

Wiss Rambo funderar jag att spika. Snabb ut, Björn upp! Borde finna en bra position. avd2

Paramount är klassen bättre än dessa!? avd3

Twings Voice med ett liknande läge. Repris!? avd4

Lessly Brodda gynnas av litet fält 6%. Pass upp! avd5

Lotuscherie spets ut och slut!? avd6

Alfas Da vinci är ofta underskattad låser tillsammans med Perfect Power. avd7

Pirro Bi kan mycket, Dalborg upp, Rolig!
Spelade på samtliga, jag gick PLUS. Blev lite orolig i slutet
__________________
Spela ATG TILLSAMMANS
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+20)
Lindvallen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 20:37   #153
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Det är helt sjukt, det finns ju två av allt i travvälden verkar det ju som. Upptäckte att det fanns två Kolgjinis nu
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 20:42   #154
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Oj detta var kanske den sämsta travdagen man haft sen man började spela på trav i Oktober :(

Nya tag!
Jag vet ju inte så mycket om hästarna som springer, men imorgon Larsson är det späckat med tävlingar
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 21:01   #155
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Det är helt sjukt, det finns ju två av allt i travvälden verkar det ju som. Upptäckte att det fanns två Kolgjinis nu
likaså untersteinare finns det några stycken - för att inte tala om svansteds!!

fast en av dem är visst i amerika nu - sen har vi ju gubben goop + lille goop
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 21:05   #156
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
likaså untersteinare finns det några stycken - för att inte tala om svansteds!!

fast en av dem är visst i amerika nu - sen har vi ju gubben goop + lille goop
Ja och apropå lill Gopp så verkar han ha hittat formen igen, gjorde en bra kväll ikväll. Nu kommer jag våga sätta pengar på honom igen, men Jorma däremot avvaktar jag lite med att spela på. Men det är bara mina teorier och funderingar
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 21:07   #157
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickepojken Visa inlägg
Ja och apropå lill Gopp så verkar han ha hittat formen igen, gjorde en bra kväll ikväll. Nu kommer jag våga sätta pengar på honom igen, men Jorma däremot avvaktar jag lite med att spela på. Men det är bara mina teorier och funderingar
när det gäller dubbla så har vi ju ett par rätt lika här på forumet

helge och helga
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+5)
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 21:35   #158
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 1428
Standard

Kör väl en efterhandare lite trist att spricka på Beeboop men positivt med utdelningen hade krav på 1A eller 3B i avd 4,5,,6 Dålig värmning på Clara som väl vara ende hästen i förstsa ställde väl till det tror ändå inte jag skulle satt åttan hade ju gärna sett fyran hålla undan sen är det väl hyfsad tur i avd 2och3
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 3, 4, 5, 7 (10, 9)
2 2, 7 (9, 6)
3 7 State of Liberty* (3, 1)
4 2, 3, 4, 6 (5, 11)
5 2, 4, 7 (3, 5)
6 4, 5, 9 (11, 10)
7 12, 15 (11, 8)
8 6, 9, 12 (2, 1)

Vadet gäller startnummer

2 592 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 648,00 kr

Kvittonummer: 4DA0 4073 032B 1205

Utbetalt: 56 344,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), sirlarsson (+5), AndyMart (+5), Flickepojken (+3)
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 22:15   #159
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan Visa inlägg
Kör väl en efterhandare lite trist att spricka på Beeboop men positivt med utdelningen hade krav på 1A eller 3B i avd 4,5,,6 Dålig värmning på Clara som väl vara ende hästen i förstsa ställde väl till det tror ändå inte jag skulle satt åttan hade ju gärna sett fyran hålla undan sen är det väl hyfsad tur i avd 2och3
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 3, 4, 5, 7 (10, 9)
2 2, 7 (9, 6)
3 7 State of Liberty* (3, 1)
4 2, 3, 4, 6 (5, 11)
5 2, 4, 7 (3, 5)
6 4, 5, 9 (11, 10)
7 12, 15 (11, 8)
8 6, 9, 12 (2, 1)

Vadet gäller startnummer

2 592 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 648,00 kr

Kvittonummer: 4DA0 4073 032B 1205

Utbetalt: 56 344,00 kr
56 000! Snyggt!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 22:23   #160
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Grattis
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-16, 22:33   #161
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Menvafan Visa inlägg
Kör väl en efterhandare lite trist att spricka på Beeboop men positivt med utdelningen hade krav på 1A eller 3B i avd 4,5,,6 Dålig värmning på Clara som väl vara ende hästen i förstsa ställde väl till det tror ändå inte jag skulle satt åttan hade ju gärna sett fyran hålla undan sen är det väl hyfsad tur i avd 2och3
Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-04-16
Bana: Solvalla/Jägersro T
Spelform: V86, omg. 8

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 1, 2, 3, 4, 5, 7 (10, 9)
2 2, 7 (9, 6)
3 7 State of Liberty* (3, 1)
4 2, 3, 4, 6 (5, 11)
5 2, 4, 7 (3, 5)
6 4, 5, 9 (11, 10)
7 12, 15 (11, 8)
8 6, 9, 12 (2, 1)

Vadet gäller startnummer

2 592 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 648,00 kr

Kvittonummer: 4DA0 4073 032B 1205

Utbetalt: 56 344,00 kr
Menvafan vad snyggt, grattis
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td