|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
De vinner Nesta Effa och biljetten är hans!
|
|
|
#167 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Du har missat att det finns tusentals bättre på kort
|
|
|
|
#168 |
|
Iskallt av Pascia L'est i Lotteriaförsöket
Enda häst där nere som är klar för EL tog sig inte ens vidare |
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Pascia Lest inte ens till final. Tråkigt att den redan fått elitloppsbiljett, usel prestation.
|
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Enda anledningen som jag ser Beckman i Elitloppet är väl för att det är svenska ägarintressen i hästen, Harpers kanske men det är väl bara en dröm......
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Beckman va ju usel i dåligt gäng senast. Har ingenting i ett Elitlopp att göra om man går efter den starten. Är ju dessutom knappast en sprinter.
|
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
jäkligt kul för timoko att få en riktig kusk i sulkyn detta året. pajasen verbeck kan inte vart rolig att släpa runt på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1) |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Market Share kvalar på 10.1
![]() http://www.youtube.com/watch?v=KaHIMCd2cBY Gör vad som helst för att få hit den.
|
|
|
#174 |
|
Kan bara hålla med dom visste att dom skulle starta hästen i helgen och kunde väntat med inbjudan! Visst bra häst men något var fel igår tråkigt!
Senast redigerad av whaton den 2014-05-05 klockan 06:46. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Om hästen är sjuk/skadad så få vi väl hoppas att de tackar nej helt enkelt. Det torde finnas rätt fina pengar att tjäna för en frisk Pascia' Lest, så de tar knappast risken att förvärra något med en dum chansning i Elitloppet där man med stor sannolikhet då åker ut i försöket och blir lottlös.
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
http://www.travronden.se/nyheter/int...n-pa-banrekord
Maven tävlade senast på Lasix, Jag försökte läsa på lite och vad jag kan se (via Google )Så verkar det vara långa karenstider, någon som har synpunkter? |
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Lasix har 96 timmars karenstid, och man får inte använda det i Sverige. Jag gillar inte Lasix-tävlande hästar som sedan skall komma hit och försöka prestera på samma nivå utan.
|
|
|
|
#179 |
|
|
|
|
|
|
|