Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-28, 21:57   #16
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

BBS möter väl bara skit? Vinner oavsett spår och löpningsförlopp som det känns.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:09   #17
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
BBS möter väl bara skit? Vinner oavsett spår och löpningsförlopp som det känns.
Han möter några som kan gå samma tid som han gick senast, men om han blir instängd kan han inte vinna oavsett.
Jag tror luckan kommer in i första sväng, men risken finns att det inte blir så.
Han kan aldrig svara 4 och 5 i starten.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-28, 22:36   #18
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Reden kommer syna bluffen från Norge så e de bara..
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 08:41   #19
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 163
Sharp$: 259


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DavidP Visa inlägg
Reden kommer syna bluffen från Norge så e de bara..

Skulle verkligen vilja se bbs sättas på prov. Vet att Bbs utveckling har jämförts med frictions. Den stora skillnaden där är att Friction vann varenda lopp från dödens och gjorde allt jobb själv. Bbs har fortfarande bara Tagit/ fått ledningen och kutat på. Tycker absolut inte hästen är en bluff. Vill se hästen hantera något annat löpningsförlopp. Hoppas någon Synar!!
Scherlock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 09:23   #20
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 1 240
Sharp$: 3818
Standard

Bara jag som tror Rocket Zet är "klar" om BBS sviker/blir instängd? Grymt fin i årets två starter och senaste prestationen när han tappade rejält från start och går ändå 10,6. Tycker dessa två står i en klass för sig i loppet och som strecken ser ut så är det givet att plocka med Redéns springare!
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 18:29   #21
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

V75-1: 1 B.B.S Sugarlight - ingen idé att gardera. Spik!
V75-2: 10 Primo Valentino - en prima lill-spik!
V75-3: 3.9 - Reven kan allt ibland!
V75-4: 7.12 - kom ihåg namnet Carlos också!
V75-5: 1.2.3.4.5.6.11 - skräll, tack!
V75-6: 11 Utility Bus - Vinner Bus-enkelt??
V75-7: 1.3.8.11.12 - Håll i Er. Nu är dt dags med ny kusk!

140 rader / 70 kronor

Senast redigerad av spalato den 2014-04-29 klockan 18:32.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 19:18   #22
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

B.B.S måste ju förlora till slut och blir det nu till helgen med tanke på spåret och risken att bli instängd?
Jag tror inte det utan blir förmodligen spik i helgen.
Tror B.B.S lyckas ta sig ut och sen blir släppt till ledningen och därifrån ser det ut som de senaste loppen.

Sen Canaka B.F en häst jag gillar och spår 4 klar spik i mina ögon. Visst är ju inga dåliga hästar Canaka möter och visst ser ju ut att bli stor favorit men kan inte gå emot där iaf.
Får hoppas på att få in skrällar i några andra lopp helt enkelt och ändå få en fin slant.

Så då återstår "bara" 5 lopp att lösa.
Sista avdelningen ser ju onekligen svårlöst ut så där blir det att fundera en hel del.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-29, 20:12   #23
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Om man tänker gardera favven i första, kan man tänka på Robert Berghs hästar Amiralen och Trailing Edge. Dem förstnämnda såg verkligen fin ut senast och "offras" möjligtvis så Bergh själv kan komma in i matchen ?? Amiralen kan ju oxå tänkas släppa till BBS för att sedan speeda förbi ???
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 05:34   #24
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 540
Sharp$: 5127
Standard

Tidiga klara och skrällkusar
Canaka B F , är veckans klaraste spik vinnner varje gång, har redan bestämt mig att spika henne på elitloppshelgen hon sviker aldrig.
Denna veckan garderar jag Bbs , hoppas bara inte eros tooma skenar iväg för då smiter bbs ut, håll i tömmarna Tillmann och kör lugnt, så låser de andra rävarna in honom, Erik,Björn,Jansson,
Skrällchans på Staro advisor joli som fått en liten kuskförstärkning och ett bra läge, gick ju bra sist.
Skrällchans och var söndagsvinnaren i sista kanonloppet Bar plombier som får ett spårsnåltlopp i tredje inner..
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 09:19   #25
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 395
Sharp$: 1352
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk Visa inlägg
Bara jag som tror Rocket Zet är "klar" om BBS sviker/blir instängd? Grymt fin i årets två starter och senaste prestationen när han tappade rejält från start och går ändå 10,6. Tycker dessa två står i en klass för sig i loppet och som strecken ser ut så är det givet att plocka med Redéns springare!
Nepp! Jag har exakt samma tanke. Tror att RZ ger honom en match vid felfri avgång åxå
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 11:03   #26
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-1

Den första förutsättningen att välta BBS är att någon snabbstartare tar ledningen. Är Rocket Zet snabbare? Någon annan startraket?

I det här loppet finns ingen kusk som är "snäll" mot PU och släpper ut honom. Antingen måste han hålla ledningen eller ha tur. Jag spikar inte på "tur".

Tror vi att 1 BBS tar ledningen - spika.
Annars gardera med 2 Rocket Zet.
Måste man även ta med 5 Eros, 7 Ponzio eller någon annan?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 11:07   #27
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Scherlock Visa inlägg
Skulle verkligen vilja se bbs sättas på prov. Vet att Bbs utveckling har jämförts med frictions. Den stora skillnaden där är att Friction vann varenda lopp från dödens och gjorde allt jobb själv. Bbs har fortfarande bara Tagit/ fått ledningen och kutat på. Tycker absolut inte hästen är en bluff. Vill se hästen hantera något annat löpningsförlopp. Hoppas någon Synar!!
Håller med dig. De e en sak att springa Goa tider från spets men vad händer när någon utmanar?? Som sagt tror själv reden synar och sagan tr slut
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 11:54   #28
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Som jag skrev tidigare

Jag tror han tar sig ut ganska lätt.
Känns som han är snabbare ut än Rocket Zet, och han är definitivt snabbare ut än Junior Troy.
Det borde kunna bli lucka där någonstans.

Bakom Amiral Dinverne och Eros Tooma borde det finnas lucka.


Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-1

Den första förutsättningen att välta BBS är att någon snabbstartare tar ledningen. Är Rocket Zet snabbare? Någon annan startraket?

I det här loppet finns ingen kusk som är "snäll" mot PU och släpper ut honom. Antingen måste han hålla ledningen eller ha tur. Jag spikar inte på "tur".

Tror vi att 1 BBS tar ledningen - spika.
Annars gardera med 2 Rocket Zet.
Måste man även ta med 5 Eros, 7 Ponzio eller någon annan?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 12:39   #29
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Kan man "prata ned" Sugarlight till under 50% på insatsfördelningen så blir han med ens streckvärd. Just nu har han dock över 60%, och då känns det givet att börja leta motbud.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-30, 15:19   #30
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kadett C.D har tydligen aldrig känts så fin i en årsdebut:

http://www.expressen.se/sport/trav/v...i-en-arsdebut/
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td