|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
7 Lotus Elan i avd 6 är kan väl få gå och vinna nu!
|
|
|
|
#47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Stickan tror på segerchans med Perfectly Enough... OJOJOJ
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
En stora frågan för mig:Vinner BBS på Lördag eller inte?Någon insatt?
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
behövde loppet i kroppen sist. finns väl en viss spetschans här när hästen lärt sig att öppna allt bättre. I min värld är inken bättre på längre distanser. Är det nån som är i form och rusar undan i spets så tror jag icke inken hinner upp den.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Glöm ej att i år så får vinnaren i gulddivisionen en inbjudan till elitloppet..
Så det kommer att gå undan här tror jag..
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Spik på Maranello och Melby Viking för min del tror också väldigt mycket på Inken så kanske blir 3 spikar på lördag
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Barfota runt om på Rocket Zet i avd1 har gått 1.09 sista 1600 varje gång nu med barfota runt om. Ger favoriten en match! 14%
avd2. Order To Fly tar spets, för många av de utvändiga vill enbart söka position och inte ladda allt. Kan hålla hela vägen... 19% avd3. Perfect Enough har ett smaskigt läge. En av tre heta i loppet... avd4. Vidöppet och här har många form! Måla! avd5. Peter har fått rejäl snurr i stallet = Sveriges nya Åke S Mermaid ås såg jäkligt fin ut från dödens senast. 1.09 sista 800 tar spets och får hur som helst en dröm resa. Spik!avd6. Ganska svårt lopp även här, måste gå kort Mr Chicago tar normalt spets och ska egentligen bara vinna ett sånt här lopp men formen är frågandes och jag köper med ytterligare några... 1-3-4-5 avd7. Diamond of ace är rejält påställd, svårt förvisso men kan vara en tokrysare från fint läge.. VARNING! God tur! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Flickepojken (+2) Senast redigerad av Klanke den 2014-05-02 klockan 08:36. |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Veckans streckvärda enligt Unibet:
- Rocket Zet, - Order to fly, Primo Valentino, Tenzing, - Kadett CD, Reven Damour, - Fortuna Sund, - Drillbit Ås, - A Hannibal, Nato Dream, - Bar Plombier, New Line
|
|
|
#56 |
|
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
PRIMO VALENTINO?
|
|
|
|
#57 |
|
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Solklar första häst för mig kanske chansspik med.. Fel ute eller..
|
|
|
#58 |
|
Hej alla! Mitt första inlägg på detta superforum! Vad tror ni om att spika drillbit ås i femte? Eller är det spets och slut som gäller för canaka?
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Att hon spetsar känns ganska så givet. Men frågan är om hon körs i spets den här gången ? Förlorat två senaste i spets. Kommer Canaka första fram och ställer frågan tror jag det blir släpp och då borde loppet vara över. Det som kan häxa är ifall Untersteiner eller Uhrberg är före. Blir det helstängt och barfota på Playing Tua har hon ju visat sig riktigt startsnabb. Men tror inte Erik är sugen på dom ryggarna. Min känsla är att det sällan skräller i sto eliten. Vinnaren bör vara nämnd.
|
|
|
|
|
|
|
|