|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 1616Travbloggen Stats: 4 - 7 - 2 ROI: 113.55% Vinstprocent: 36.36% |
Navigator sib är de dags för nu. Blir spik på den och Beer Summit!
Ang. Navigator. Bättre än någonsin. Men lite stel i ett jobb förra veckan. Bättre nu så ingen fara. Vi tror och räknar med topp 3. Tufft kräva seger men räknas absolut.
Once you go bergo you never go back! Senast redigerad av muumiin den 2014-05-08 klockan 15:14. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Guest
|
Robert Bergh är en skojare av högsta rang.
|
|
|
|
#81 |
|
Banned
|
Bergh är rolig han. Minns när jag träffade på honom när han åt middag med en brud i gamla stan i sthlm på en italiensk restaurang. Bruden jobbar för tv4 sport, tror han var gift då..
Senast redigerad av trance_error den 2014-05-08 klockan 17:10. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Min bedövare i omgången (för en gångs skull
) blir min namne Greenstar. Har en vass avslutning som torde bli utslagsgivande över distansen. Rygg på Time Machine från start som spetsar efter en bit och Greenstar får ett lopp i tredje ut och då får dom andra hålla i sig. Risken är väl att T M får bestämma i tät och då blir den svårslagen givetvis, men jag streckar iaf Greenstar också då toppformen är i antågande. Kul tvilling (ledaren och en som flyger lågt till slut!). 2% i nuläget är iaf för lite i min bok.
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Tyvärr så kommer Västerbo Fantast inte till start på lördag.
Det är en harhas som krånglar. //Svante |
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Extremt surt då den var chanslös favorit
|
|
|
|
#85 |
|
Banned
|
Tror också Kirikou tar spets nu, får avvakta till intervjuerna o se om han släpper spets.
Senast redigerad av trance_error den 2014-05-08 klockan 23:45. |
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Sharp$: 8426Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Citat:
![]() Det kommer inte hända
|
|
|
|
#87 |
|
Banned
|
Kan inte Rote Jon vara miljondraget. Startsnabb och kommer från ett fint lopp, får känslan att den hade vunnit om den inte galloperat i starten. Bra motstånd nu dock. 0% just nu.
Mötte hästar som Farmbaron och Bro Viking senast. Va favorit på vinnarspelet. Senast redigerad av trance_error den 2014-05-09 klockan 00:27. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Felanmäld tycker jag. Tror inte ens den får pengar.
|
|
|
|
#89 |
|
Kallblodsloppet är ju extra hopplöst för en sådan som mig. Eftersom jag har dålig koll på dem.
Skall man följa kollektivet och strecka 2 Hallsta Lotus, 4 Faksen J:r och 10 Månprinsen? Hallsta tog ledningen i Säinijokki och "dog" redan när det var 500 m kvar. Faksen såg ut att vara sjösjuk i samma lopp. Men var riktigt bra på Bollnäs senast. Sveriges bästa kallblod Månprinsen har kanske landets sämsta kusk och bakspår på kort distans. Loppet känns för mig svajigt som ett 2-årslopp för ston med lärlingar i sulkyn. Ni som kan. Vad ska vi okunniga göra?
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Citat:
|
|