Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-04, 21:14   #31
 
Robbans avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 269
Sharp$: 355
Standard

Går vinnaren i guld direkt till Elitlopppet denna gång också?

Omgångens bästa spik: Rocky winner

Senast redigerad av Robban den 2014-05-04 klockan 21:18.
Robban är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-04, 21:19   #32
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
FNISS

Här snackar vi först ut med tipsen bland tränarna

kungligt,alla väntar på v75 listorna fruktansvärd tid på veckan mellan målgång i v75-7 på lördan till att startlistorna kommer söndag kväll. Då gäller det att va full o bakfull
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-04, 21:37   #33
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Robban Visa inlägg
Går vinnaren i guld direkt till Elitlopppet denna gång också?

Omgångens bästa spik: Rocky winner
Nej, inte i denna guld. Däremot klar för guldfinal på Gävle och där går vinnaren direkt vidare till Elitloppsförsöket.

(V75 Gävle 2014-05-17
Segrarna i Gulddivisionen på Momarken 22/3, Solvalla 29/3, Jägersro 5/4, Eskilstuna 12/4, Romme 20/4, Åby 26/4, Örebro 3/5 och Umåker 10/5 är direktkvalificerade till denna final. Övriga platser tillsätts av Gävle Travsällskap, Svensk Travsport och ATG i samråd. )
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-04, 21:39   #34
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
kungligt,alla väntar på v75 listorna fruktansvärd tid på veckan mellan målgång i v75-7 på lördan till att startlistorna kommer söndag kväll. Då gäller det att va full o bakfull

Eller så jobbar man så går tiden i ett naffs och kommer hem till färdiga listor
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 09:27   #35
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 679
Sharp$: 5211
Standard

Navigator Sib lär kanske bli lite bortglömd första nu, trots den gör bra insatser hela tiden.. mött riktigt bra hästar hela tiden ju, detta lopp håller inte samma klass som de han varit ute i på slutet..
Borde kunna ha bra chans trots bakspår till relativt låg procent!

Men det är ju såklart bara spekulationer än så länge.. =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 10:29   #36
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 89
Sharp$: 1428
Standard

Tycker att månprinsen är så bra att det aldrig går att ge ett avslag på den samtidgt är kusken så vad ska vi säga oberäknilig så att det är aldrig heller en bra spik!
Menvafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 10:46   #37
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Silverdivisionen:
Leo On Line tar spets men släpper till Uranus de Tyrole. Vad händer sedan ? Svarar Uranus ledningen eller släpper han till Octopus ??
Hur förbättrad är Sunviks Saigon med ett lopp innanför västen ?
Kan räcka med 4-5-6 Tror att Tresor Dinverne får svårt från spår 12.....Navigator Sib tror jag inte på, trots kanske något lättare emot denna gång.
Om BBS Mandarino mot förmodan hittar till ledningen skall det vara vinstchans men jag tror inte den hittar till spets.
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 11:23   #38
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 405
Sharp$: 970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Robert Bergh har 18 till start på Lördag, varav 11 på V75. Jag tycker han har bra chans i de fem avdelningar hans hästar startar.

I övrigt var det rätt ojämna lopp på sina håll. Gulddivisionen håller ingen vidare klass, men det finns en del intressanta hästar där. Söndagskvällstipset till David Sisu.

Femåringsloppet har väl Beer Suumit bästa chans i från sitt spår. QPQ fick ju bakspår liksom Chapeau.
Varför David Sisu ? Inte visat något på slutet som duger här.
Själv tror jag loppet står mellan tre hästar. Rocky Winner, med lopp i kroppen och säkerligen förbättrad. Lika så med Up Date Hoss. Tredje strecket för Sunrise Lover som jag tycker är en bra sprinter i toppform och hoppas få vara med i Lilla Elitloppet i år igen.
Hard Livin då ? Njaa, tror att han kommer att smygas och hoppas på tufft tempo. T.o.m. Redén har svårt att få honom att ge allt i slutstriderna.....
Borde räcka med 1-4-11
Dodo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 12:19   #39
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 297
Sharp$: 1105
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dodo Visa inlägg
Varför David Sisu ? Inte visat något på slutet som duger här.
Själv tror jag loppet står mellan tre hästar. Rocky Winner, med lopp i kroppen och säkerligen förbättrad. Lika så med Up Date Hoss. Tredje strecket för Sunrise Lover som jag tycker är en bra sprinter i toppform och hoppas få vara med i Lilla Elitloppet i år igen.
Hard Livin då ? Njaa, tror att han kommer att smygas och hoppas på tufft tempo. T.o.m. Redén har svårt att få honom att ge allt i slutstriderna.....
Borde räcka med 1-4-11
Värst handicap för bakspår hästar på kort distans är det i guld divisionen. Då nästan alla hästar håller god kapacitet, blir inte lätt att plocka många meter.
Du såg ju inken själv i Lördags.

Någon på framspår vinner enligt mig.

Senast redigerad av trance_error den 2014-05-05 klockan 12:26.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 12:38   #40
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Regent Zet har imponerat på mig, blir den inte allt för stor favorit spikar jag.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 13:22   #41
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Värst handicap för bakspår hästar på kort distans är det i guld divisionen. Då nästan alla hästar håller god kapacitet, blir inte lätt att plocka många meter.
Du såg ju inken själv i Lördags.

Någon på framspår vinner enligt mig.
Samma här tror Rocky vinner om inte Örjan kan hitta på nåt med Democrat..
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 15:20   #42
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Bra jobbat! Viktig dag för banan.

Extra kuskflyg räddade V75

UMEÅ. En flygkärra för åtta lyfter efter Umåkers V75-tävlingar på lördag.
Ombord finns några av landets mest kända kuskar.
- Vi riskerade att hamna i kläm mellan utländska storlopp i helgen och risken fanns ett tag att vi skulle bli utan några av de etablerade kuskarna. Lösningen blev ett extrainsatt flygplan och det blev en jättebra omgång, säger travbanechefen Henrik Bäckström som även tycker sig ha en rolig spik till V75.

Hela året har travfolket i Umeå laddat för sin V75-dag. Normalt brukar travfesten ligga den sista helgen i april. I år flyttades V75 fram ett par veckor och hamnade samma helg som Danmarks största lopp Copenhagen Cup. Ett storlopp som körs på söndag i Köpenhamn med svenskintressen i en extrainsatt V75-omgång.
Reguljärt flyg gick inte att räkna med lördag eftermiddag från Umeå då bolagen slutar köra under eftermiddagen.
Ekvationen löstes när ett mindre plan kunde sättas in efter klockan 18.00. Nu kan kuskar som Örjan Kihlström, Erik Adielsson, Torbjörn Jansson och Jorma Kontio köra V75, och med marginal hinna ner till söndagens stortrav i Köpenhamn.
- Ett plan med två piloter från ett väletablerat bolag i Umeå kommer att ta gänget till Stockholm. Några av kuskarna menade att flyg var en förutsättning för att de överhuvudtaget skulle komma till oss den här helgen. ATG hade förståelse för det och tillsammans lyckades vi sy ihop det här, säger travbanechefen på Umåker Henrik Bäckström.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 18:48   #43
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Första tankar när man såg startlistorna för lördagens omgång:

Avd 3: Sunrise Lover en tänkbar chansspik kanske

Avd 4: Hallsta Lotus och Faksen J:R på framspår borde ju ha en chans att hålla undan för Månprinsen, autostart och kort distans med en Månprinsen som måste runda en del hästar nja tror inte det går.. spika Hallsta eller låsa på Hallsta och Faksen är frågan..

Avd 6: Beer Summit på framspår måste ju ändå ha en bra chans att kunna leda runt om, kan bli jobbigt för Erik och Örjan på bakspår att plocka ner Beer Summit.

Övriga loppen får jag ingen första känsla för. Bara att läsa på under veckan.
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 21:08   #44
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Första tankar när man såg startlistorna för lördagens omgång:

Avd 3: Sunrise Lover en tänkbar chansspik kanske

Avd 4: Hallsta Lotus och Faksen J:R på framspår borde ju ha en chans att hålla undan för Månprinsen, autostart och kort distans med en Månprinsen som måste runda en del hästar nja tror inte det går.. spika Hallsta eller låsa på Hallsta och Faksen är frågan..

Avd 6: Beer Summit på framspår måste ju ändå ha en bra chans att kunna leda runt om, kan bli jobbigt för Erik och Örjan på bakspår att plocka ner Beer Summit.

Övriga loppen får jag ingen första känsla för. Bara att läsa på under veckan.
Har du inte kollat finnen i guld?
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-05, 21:26   #45
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Erik kör för Svante istället för Stickan i femåringsloppet. Känns som att detta händer allt oftare..
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td