Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-07, 10:47   #31
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Tycker 6 Hanna Banker med Takter, blir intressant att se. Får vinnarspel till 8.00
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 10:53   #32
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zamora_79 Visa inlägg
Pin kronos tar spets men släpper till In Serenity.. min tanke..
Citat:
Ursprungligen postat av zamora_79 Visa inlägg
sen vinner P K via OS...
Även om hon inte vunnit sedan April förra året så är ju såklart 2% alldeles för lite på en häst som troligtvis får spets/rygg ledaren på Åby.
31% från spår 8 på Eketorps Tess är lite väl mycket. Riktigt riktigt bra senast. Finns ingen annan häst i loppet som gör om det. Hjälper ju såklart en del att det bara är 10 hästar till start. Men det kan bli en väldigt jobbigt resa vare sig man kör framåt direkt eller backar sist.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 11:06   #33
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 697
Standard

Working on a dream ska testas med ghost vagnen idag, bilföljare som normalt sitter i spets, Uffe låter ruskigt uppåt och Stefan lär gasa vad som går. Spelvärd spik i mina ögon
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 11:37   #34
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Working on a dream ska testas med ghost vagnen idag, bilföljare som normalt sitter i spets, Uffe låter ruskigt uppåt och Stefan lär gasa vad som går. Spelvärd spik i mina ögon
Många att ta sig förbi invändigt. Tror det kommer kosta mer än vad det smakar om han gasar allt vad det går.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 11:56   #35
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Göteborg
Inlägg: 168
Sharp$: 2197
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Även om hon inte vunnit sedan April förra året så är ju såklart 2% alldeles för lite på en häst som troligtvis får spets/rygg ledaren på Åby.
31% från spår 8 på Eketorps Tess är lite väl mycket. Riktigt riktigt bra senast. Finns ingen annan häst i loppet som gör om det. Hjälper ju såklart en del att det bara är 10 hästar till start. Men det kan bli en väldigt jobbigt resa vare sig man kör framåt direkt eller backar sist.
Ja kör han fram får han Dödens, så han lär nog backa och hoppas att dom kör på där frame för att sedan försöka spurta förbi dom vid upploppet.. P K har tre vinster och dom är tagna på 1640m.. så vi får se en liten chans spik kanske. 2% just nu ända emot är att kusken inte vunnit med den.. så hoppas på första nu..
zamora_79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:00   #36
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Tja --- läser man så sharp-experternas råd & rön & tips i avd 7, förefaller föreligga behov av åtminstone fyra hästar här - 5-6-7-8. Någon lär möjligen dessutom ploppa opp efteråt med nån "vad var det jag sa'" - kommentar... /hoppas jag för nöjer mig med dessa fyra på mini-little v86a/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:05   #37
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

Tjena alla proffs ja letar lite drag är Prince Lurifax i avd1 v86 nått att ha ?
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:29   #38
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 150
Sharp$: 1090
Standard

man far ta flemings forhandsinformation med en nypa salt men i guiden skriver han att han inte ser solo nolo som en jattechans och behover ett lopp infor de kommande finalerna som han ska ga ut i
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:30   #39
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Mycket snack om V86-7 men ingen som tror på 3 Loulou Bob? Visst är det kuskminus men hästen har tidigare varit ute i rätt tuff omgivning och trots att de 2 ettorna har varit i billiga lopp så tror jag på bra chans med rätt smygresa (2-3 utv) till 4% så kan jag inte låta bli att chansspika !
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:40   #40
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 170
Sharp$: 315
Standard

Jag kan återkomma med mer info vad gäller Working On A Dream senare. Mina vänner som äger hästen och jag har hört mig för vad dom tror.

Jag vet dock att dom vid anmälan till detta loppet hade stor tro på henne då dom trodde att förra loppet skulle föra fram henne ytterligare formmässigt. Sen är hon helt klart bäst över kort distans.

Samtidigt sa dom när dom såg att Eketorpets Tess var med att det blir svårt med tanke på senast.

För mig är det i alla fall ett solklart platsspel. Men loppet kan sluta hur som helst. Jag inväntar den sista infon innan jag bestämmer mig för ett vinnarspel eller ej. En spik är det i alla fall inte!
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:57   #41
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 826
Sharp$: 37804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Jag kan återkomma med mer info vad gäller Working On A Dream senare. Mina vänner som äger hästen och jag har hört mig för vad dom tror.

Jag vet dock att dom vid anmälan till detta loppet hade stor tro på henne då dom trodde att förra loppet skulle föra fram henne ytterligare formmässigt. Sen är hon helt klart bäst över kort distans.

Samtidigt sa dom när dom såg att Eketorpets Tess var med att det blir svårt med tanke på senast.

För mig är det i alla fall ett solklart platsspel. Men loppet kan sluta hur som helst. Jag inväntar den sista infon innan jag bestämmer mig för ett vinnarspel eller ej. En spik är det i alla fall inte!
Det låter ju väldigt bra på Eketorpets Tess från Peter när man läser intervjuer. Är inne på att den vinner trots spåret.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 12:59   #42
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 170
Sharp$: 315
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det låter ju väldigt bra på Eketorpets Tess från Peter när man läser intervjuer. Är inne på att den vinner trots spåret.
Jag är med dig på det och det är nog vad dom flesta tror. Det är ett litet fält och det kommer gå undan. Visst kanske vinnaren kan sitta på OS men tror ändå Peter sveper fältet då han i mitt badkar hamnar tredje utvändigt utan hård körning. Vädret i Göteborg idag är änsålänge bara molnigt också. I alla fall fram tills lunch. Så lär bli bra förutsättningar.
JonathanH87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 13:06   #43
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 571
Sharp$: 642
Standard

nr 8 Eketorpets Tess, har varit strålande för oss och trots ett tråkigt startspår måste hon räknas med chans. ( hans egna hemsida )
Inascott är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 13:35   #44
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13250
Standard

Glöm inte Capone Boko
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-07, 13:37   #45
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Wink

Citat:
Ursprungligen postat av JonathanH87 Visa inlägg
Jag kan återkomma med mer info vad gäller Working On A Dream senare. Mina vänner som äger hästen och jag har hört mig för vad dom tror.

Jag vet dock att dom vid anmälan till detta loppet hade stor tro på henne då dom trodde att förra loppet skulle föra fram henne ytterligare formmässigt. Sen är hon helt klart bäst över kort distans.

Samtidigt sa dom när dom såg att Eketorpets Tess var med att det blir svårt med tanke på senast.

För mig är det i alla fall ett solklart platsspel. Men loppet kan sluta hur som helst. Jag inväntar den sista infon innan jag bestämmer mig för ett vinnarspel eller ej. En spik är det i alla fall inte!
Jag hörde en gång salig Ragnar Thorngren säga till en hästägare - Jag tror vi kan va plats. Och om man kan va på plats - ja då kan man fantame vinna!

Om du har hjärta för Working On A Dream skall du spela både v och p.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td