Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-12, 10:03   #241
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 1 636
Sharp$: 61
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Helge är ju Kung för fan. Drottning menade jag. Inte otrevlig alls. Passar som handen i handsken bland alla andra här inne. Här sticks inga knivar,vi slår på käften när det behövs och endast då. För det mesta rätt gemytligt forum tycker jag. Inte helt sakligt varje dag men vem bryr sig. Det är helt valfritt att skriva,läsa,bry sig och ignorera.
Fast återigen om han känner att Helge är otrevlig emot honom så är det återigen hans känsla och upplevelse att det är just så. Sen om du tycker att Helge är super trevlig och drottningen på tronen då är det din känsla. Säg aldrig till en människa att han inte har rätt i det han eller hon känner.
Flickepojken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-12, 10:46   #242
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Kom ihåg att Solvato gick med skor och vid nästa start utan dojjor vinner den igen.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-12, 10:51   #243
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Gjorde den ?
Tror den gick utan.

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Kom ihåg att Solvato gick med skor och vid nästa start utan dojjor vinner den igen.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-12, 11:57   #244
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Gjorde den ?
Tror den gick utan.
Ja, rapporten var väl brf, nej skor på, nej brf?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-12, 12:15   #245
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Kom ihåg att Solvato gick med skor och vid nästa start utan dojjor vinner den igen.
Det var många turer men till slut gick den bfro enligt sista infon på TV.
Totalt knas i barfotalistan så den kan man radera helt i denna omgång.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-12, 12:32   #246
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Gjorde den ?
Tror den gick utan.
Det var mycket snack hit och dit. Jag vet inte med 100% säkerhet, men jag misstänker att det var skor på. Veijo är så försiktig med sin stjärna och hästen gjorde ju ett bra lopp ändå. Men om det finns någon här som kan bekräfta att det verkligen var barfota runt om, så hör gärna av dig här.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-12, 12:45   #247
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den var hur bra som helst, bara vinnaren var bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Det var mycket snack hit och dit. Jag vet inte med 100% säkerhet, men jag misstänker att det var skor på. Veijo är så försiktig med sin stjärna och hästen gjorde ju ett bra lopp ändå. Men om det finns någon här som kan bekräfta att det verkligen var barfota runt om, så hör gärna av dig här.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-12, 16:41   #248
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Det var mycket snack hit och dit. Jag vet inte med 100% säkerhet, men jag misstänker att det var skor på. Veijo är så försiktig med sin stjärna och hästen gjorde ju ett bra lopp ändå. Men om det finns någon här som kan bekräfta att det verkligen var barfota runt om, så hör gärna av dig här.
Den gick barfota.
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td