Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-05-28, 15:40   #31
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Undrar vem av alla bannade som börjat skriva på engelska?
Room to go hade jag spikat på allt från bättre läge. Nu kan det bli så att man tar med några stycken. Risken är rätt stor att Dòne kommer att vara mycket bättre i dag.
Amazing man i all ära men 1% på cool keeper. folk måste supa kraftigt idag. Går det fort så tycker jag att det är ett mkt intressant platsspel.

Senast redigerad av draken den 2014-05-28 klockan 15:54.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 15:48   #32
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1398
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Undrar vem av alla bannade som börjat skriva på engelska?
Room to go hade jag spikat på allt från bättre läge. Nu kan det bli så att man tar med några stycken. Risken är rätt stor att Dòne kommer att vara mycket bättre i dag.
Brukar bli så när jag tagit med alla, Så vinner favoriten..
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 15:48   #33
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ursäkta, men när fan vann Johan Carlfjord på V75-senast? Schas!
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 15:49   #34
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2505
Standard

Varför pratar ni så lite om Nissan Broline? Hade själv spik på den sist på V64 och V75 gången innan, dess akileshäl har ju varit starttrögheten, men sist så frontade den och sopade banan med alla, inkl d´one! Självklar ensam A-häst och eventuell spik! Så tråkigt bara att behöva flyga i första! (Idiottänk jag vet)
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:00   #35
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Behöver inte vara idiotiskt alls att spika den som troligen tar spets. Är nog hästen att slå. Gemensamt svar
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:03   #36
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravNisse Visa inlägg
Det är för bra spelvärde på Neona Pricess 8% Kan mycket väl blåsa till alla inklusive stallkompisen i början
Är väl det som är meningen för att kunna ge en dubbel till stallet. PU hade väl inte valt att köra den annars. Kanske iof sig måste med ägarintressen
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:05   #37
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Behöver inte vara idiotiskt alls att spika den som troligen tar spets. Är nog hästen att slå. Gemensamt svar
Tror inte den hittar till spets, 7 Pif spetsar. Och skulle Carlfjord vinna får han göra det utan mitt stöd. Blir dyrt i längden att strecka såna som han.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:10   #38
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Har vi låst första på 1,2,3,4 5,7,8,910. Låter som klart på favoriten Nästa lopp?

Senast redigerad av draken den 2014-05-28 klockan 16:16. Anledning: Glömde doobs
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:11   #39
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 40
Sharp$: 91
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Undrar vem av alla bannade som börjat skriva på engelska?
Room to go hade jag spikat på allt från bättre läge. Nu kan det bli så att man tar med några stycken. Risken är rätt stor att Dòne kommer att vara mycket bättre i dag.
Amazing man i all ära men 1% på cool keeper. folk måste supa kraftigt idag. Går det fort så tycker jag att det är ett mkt intressant platsspel.
important not to have offended the Swedish language.
ubriganti är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:19   #40
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Hade nästan tryckt på gilla om det var FB men saknade 8an
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:19   #41
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Pif är startsnabb, men ingen tar spets av Cherion tooma om han laddar.

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Tror inte den hittar till spets, 7 Pif spetsar. Och skulle Carlfjord vinna får han göra det utan mitt stöd. Blir dyrt i längden att strecka såna som han.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:23   #42
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

En av betaltjänsterna har snokat reda på lite het info kring Stig H´s nyförvärv 11 Rombo Di Cannone! Erik meddelar att träningsjobben är mycket positiva och att hästen inte har en seger på länge inte säger något om kapaciteten! Den har mött bra motstånd hela tiden och var bland annat trea i "tröstlopp" till italienska derbyt! I Frankrike mötte hästen på Vincennes topphästar och fick vandra i spåren på blött underlag. Ursäktad då! Senast var hästen toppad att vinna men kusken missade en regel som säger att om hästen orsakar omstart måste ekipaget flytta tillbaka till andra led. Det gjorde aldrig kusken utan bombade till spets från samma läge och höll i mål men blev diskad som etta på grund av det! Det var alltså segern som rök! 3% verkar alldeles för lite på den infon!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:25   #43
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7866
Standard

Tycker att andra ser ut som att det kommer att laddas som fan från yttre spåren vilket ger en jätteinledning och bara gynnar de betrodda från bakspår. Kan ha fel såklart men ser lite så ut.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:32   #44
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 40
Sharp$: 91
Standard

in Italy game on Rolex Bigi....hopeful for first time in Gr1 !!!
ubriganti är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-05-28, 16:37   #45
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Dagens spikar för egen del är:

Avd 1: Nr 2 Nissan Broline (Varför i hela världen kunde inte Haugstad övertalas att köra i finalen, när ekipaget funkade så bra i försöket? När körde Ulf åt Untersteiner senast? ) Löjligt imponerande i avslutningen senast! Jag tror mycket på hästen efter det intrycket.

Avd 4: Nr 6 Valentino Gowan spets och slut! (Jag håller med om intrycket på både Happy Days, Martini Akema, Blue Motion och Valkyria RÖK... de har klass eller form för att duga! Jag tar ställning, dock...)

Låset:

Avd 7: 2,3 och 4... fegt! (Platslir på Jonesy!)

I övrigt:
Avd 2:2,6,9,10... fegt!
Avd 3: I Algots finns utrymme för 3 streck... funderar...
Avd 5: 8, 11, 15... Unter och Icemanden brukar räcka på Åby...
Avd 6: Samtliga utom Melvin Z Maffioso.


Matchen mellan Rolex och Amazing i "kannan" blir en läckerbit. Jag tror de är bättre än övriga. Jag tar med Boys bara för att jag sade att den hästen vinner årgångslopp efter intrycket i debuten.

Returmötet mellan Psycho och Zigge i lopp 1 känns inspirerande! Båda har gjort härliga intryck än så länge. Björns häst verkar ha ärvt faderns vinnarinställning...
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td