Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-02, 22:15   #1
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Bearhawaii - Dansk sprintermästare


Så har vi varit på Billund och segrat i Danska sprintermästaren. Jag och Erik gjorde en helvetesresa som startade i Sthlm på lördagmorgon i hyrbil mot Mantorp, sen vidare till Malmö och på söndag till Billund..nätta 124 mil..

Loppet började med en omstart (jag var mäkta upprörd och stackars Camilla, skötaren, hoppade rakt upp när jag skrek till..). Erik var skön, innan loppet så sa han "jag tror vi tar en safe start, vill inte köra gunga i kurvan efter att ha åkt alla dessa mil". Billund är speciell, bilen släpper iväg mitt i kurvan och kurvorna har nästintill noll dosering! Hur som helst, Erik ser att Ken Ecce (Tiberius F) laddade hårt i den återkallade och bestämde sig då för att lägga iväg rubbet i andra starten, bära eller brista.. och som Bearhawaii öppnade! Erik trodde han körde ca 07 första 300! Vi hade satt på honom ett halvstängt ffg, också en gambling som gick hem!

För er som är intresserade så har ni här en länk till loppet: http://www.dantoto.dk/layout/video.a...rack=bi&race=8

Segertiden blev 12.7, i mina ögon en bra tid för att vara Billund. Hästen hade också en lång resa på ca 150 mil i benen, mkt bra gjort att greja det!

Nu blir det start 21/6 i ett försök till Norrlands Grand Prix i Skellefteå, sedan blir det sprintermästaren i juli (om allt är som det ska vara)

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5), zamora_79 (+5), Scherlock (+10), NicklasJ (+3), dzeno (+10), MattiasB75 (+10), johanl (+20), hammmmmar (+10), DIF (+10), sune86 (+5), Flickepojken (+1), Fulsprit (+5), Skuumberg (+20), Lindvallen (+5)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-02, 23:36   #2
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Så har vi varit på Billund och segrat i Danska sprintermästaren. Jag och Erik gjorde en helvetesresa som startade i Sthlm på lördagmorgon i hyrbil mot Mantorp, sen vidare till Malmö och på söndag till Billund..nätta 124 mil..

Loppet började med en omstart (jag var mäkta upprörd och stackars Camilla, skötaren, hoppade rakt upp när jag skrek till..). Erik var skön, innan loppet så sa han "jag tror vi tar en safe start, vill inte köra gunga i kurvan efter att ha åkt alla dessa mil". Billund är speciell, bilen släpper iväg mitt i kurvan och kurvorna har nästintill noll dosering! Hur som helst, Erik ser att Ken Ecce (Tiberius F) laddade hårt i den återkallade och bestämde sig då för att lägga iväg rubbet i andra starten, bära eller brista.. och som Bearhawaii öppnade! Erik trodde han körde ca 07 första 300! Vi hade satt på honom ett halvstängt ffg, också en gambling som gick hem!

För er som är intresserade så har ni här en länk till loppet: http://www.dantoto.dk/layout/video.a...rack=bi&race=8

Segertiden blev 12.7, i mina ögon en bra tid för att vara Billund. Hästen hade också en lång resa på ca 150 mil i benen, mkt bra gjort att greja det!

Nu blir det start 21/6 i ett försök till Norrlands Grand Prix i Skellefteå, sedan blir det sprintermästaren i juli (om allt är som det ska vara)

Stort grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
varulv (+10)

Senast redigerad av dzeno den 2014-06-02 klockan 23:37.
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 01:09   #3
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2503
Standard

Fasiken va kul, dröm att få uppleva!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 01:53   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 351
Sharp$: 2404
Standard

Grattis! Vad fin han var :-)
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 06:26   #5
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 511
Sharp$: 1533
Standard

Grattis!

Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 07:52   #6
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Grattis ! Snygg "flygande" start av Erik oxå
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 07:54   #7
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Man får bara ställa sig i skaran med grattulerade folk, GRATTIS!
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 08:15   #8
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Grattis ! Snygg "flygande" start av Erik oxå
Den var mästerligt avvägd!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 08:17   #9
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 883
Sharp$: 5159
Standard

Grattis

Har ägt häst som vunnit på Billund, många år sedan

Men visste inte att dom startade mitt i kurva, Udda mkt udda, blir en del svåra spår då, men det måste funka annars skulle man väl inte köra loppen så
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 08:26   #10
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Boxen
Inlägg: 582
Sharp$: 4126


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Grattis mannen.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 10:31   #11
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 1250
Standard

Stort grattis. Vilken häst! Ska bli spännande att få se den i Skellefteå snart
neo3000gt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 10:56   #12
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Grattis till en fin vinst och ett bra minne av en resa.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 11:54   #13
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Grattis till en fin vinst och ett bra minne av en resa.
Tack alla! Ja du Viroid, kan lova att det är en resa som inte lär glömmas! Danskarna älskar dessutom att köra bil i vänsterfil, lika långsamt som i höger. Helt galet störande!
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 12:42   #14
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Trevlig rapport Varulv! Dina hästar och i synnerhet Bearhawaii känns lite som Sharps häst tack vare allt du delger oss! Kul och mycket uppskattat ska du veta!

Jag och många med mig håller en extra tumme när dina hästar tävlar! Oerhört uppskattat med den generositet och öppenhet du visar oss!

Stor eloge och hatten av för dig!

Sist men inte minst! Ett stort och härtligt grattis till vinsten!

Mvh
doob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-03, 12:58   #15
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6237
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Trevlig rapport Varulv! Dina hästar och i synnerhet Bearhawaii känns lite som Sharps häst tack vare allt du delger oss! Kul och mycket uppskattat ska du veta!

Jag och många med mig håller en extra tumme när dina hästar tävlar! Oerhört uppskattat med den generositet och öppenhet du visar oss!

Stor eloge och hatten av för dig!

Sist men inte minst! Ett stort och härtligt grattis till vinsten!

Mvh
doob
Tack Doob! Ja, jag älskar verkligen den här hästen och han har verkligen klivit rakt in i mitt hjärta. Önskar att alla travintresserade får uppleva en sån känsla! Den där stunden på tävlingsdagen när jag kliver in i hans box, han kommer fram o lägger sitt huvud på min axeln o bara andas lugnt o tungt, stryker honom över nosen och talar med honom. Det är en magisk stund som faktiiskt påverkar mig känslomässigt. Han ger så otroligt mkt mer än bara bra prestationer och pengar på kontot. Vad brukar jag säga till honom..? "Gubben, idag håller vi ihop travet och sopar hem loppet".. Han brukar nicka till svar..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), Sebkar (+10), doob (+10)
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td