Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-06-25, 12:34   #16
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Härligt Olle! Kanonbra sammanfattning av tidiga infon som vanligt av dig
Toppen att du postar den här med och inte bara på TP.

Ja, när man lagt ner ca 15 timmar på det sedan i söndags kväll vill man ju att så många som möjligt ska läsa det. Tyvärr innebär det att jag har noll koll på veckans trav i övrigt. Är ju t ex fotbollsfritt på fred kväll och även då en mycket trevlig V6 omgång på Bergsåker. Ska lägga den tid som blir över för travet på dom loppen nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 13:45   #17
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1385
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Spelar inte så..? Menar du att du aldrig kan singla största favoriten i omgången? Annars förstår jag inte alls vad du menar med tanke på att Jarl af Solnäs var väldigt stor favorit han med så borde du inte singlat honom heller. Isåfall hade Nissan Broline eller Quirire varit bättre spikar.
När "hela Sverige" bankar en häst, typ Defi's och gör den till nästan 80% försöker jag välta direkt. Förut spelade jag efter teorin "man kan bara ha sju rätt och det ger vad det ger i utdelning", mina system då såg ut som alla andras, två spikar ofta dom största, fem gadd lopp, och mina system kostade ca 500 kr och hade en potential att ge 5000-20.000kr och jag kanske satt V75an 5 ggr på ett år. Nu har ändrat tankesätt, nu går jag min egen väg, schas med expertnas och medias spikar, dom har nästan aldrig 7 rätt dom heller. Nu lirar jag efter en egen teori som heter "när sju rätt sitter ska systemet ha potential att ge miljonvinst". Då tycker jag inte att man ska spika typ Defi's 80%, utan hellre chansa o vält! Jag sitter just nu och försöker hitta en egen spik till lördag och tror jag hittat nåt intressant i avd 3, återkommer.. Puss
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 14:15   #18
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7868
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
När "hela Sverige" bankar en häst, typ Defi's och gör den till nästan 80% försöker jag välta direkt. Förut spelade jag efter teorin "man kan bara ha sju rätt och det ger vad det ger i utdelning", mina system då såg ut som alla andras, två spikar ofta dom största, fem gadd lopp, och mina system kostade ca 500 kr och hade en potential att ge 5000-20.000kr och jag kanske satt V75an 5 ggr på ett år. Nu har ändrat tankesätt, nu går jag min egen väg, schas med expertnas och medias spikar, dom har nästan aldrig 7 rätt dom heller. Nu lirar jag efter en egen teori som heter "när sju rätt sitter ska systemet ha potential att ge miljonvinst". Då tycker jag inte att man ska spika typ Defi's 80%, utan hellre chansa o vält! Jag sitter just nu och försöker hitta en egen spik till lördag och tror jag hittat nåt intressant i avd 3, återkommer.. Puss
Antar att du bara lämnar in några V75:or per år. Finns väl ingen som tror att det blir miljoner varje vecka eller?. Måste väl finnas någon typ av analytisk förmåga också bakom spelen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 14:28   #19
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8282

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Antar att du bara lämnar in några V75:or per år. Finns väl ingen som tror att det blir miljoner varje vecka eller?. Måste väl finnas någon typ av analytisk förmåga också bakom spelen.
Den första analysen är att inge häst är värd 80%
De vinner helt e kelt inte så ofta, bättre sikta på de 50% omgångar då de förlorar
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 14:30   #20
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
När "hela Sverige" bankar en häst, typ Defi's och gör den till nästan 80% försöker jag välta direkt. Förut spelade jag efter teorin "man kan bara ha sju rätt och det ger vad det ger i utdelning", mina system då såg ut som alla andras, två spikar ofta dom största, fem gadd lopp, och mina system kostade ca 500 kr och hade en potential att ge 5000-20.000kr och jag kanske satt V75an 5 ggr på ett år. Nu har ändrat tankesätt, nu går jag min egen väg, schas med expertnas och medias spikar, dom har nästan aldrig 7 rätt dom heller. Nu lirar jag efter en egen teori som heter "när sju rätt sitter ska systemet ha potential att ge miljonvinst". Då tycker jag inte att man ska spika typ Defi's 80%, utan hellre chansa o vält! Jag sitter just nu och försöker hitta en egen spik till lördag och tror jag hittat nåt intressant i avd 3, återkommer.. Puss
Var och en blir salig på sin tro... Vad som är rätt eller fel går ej att säga.
Om man själv känner sig "säker" på att ett djur ska vinna och man i princip "vet" att så är fallet, så resonerar jag ändå att den bör spikas. Men ibland infaller det som man drömmer om, dvs att i ett sånt lopp där det finns en brakfavorit så startar en annan som faktiskt TROR på, och inte bara garderar för att man VILL ha en skräll. Som jag skrev förut i tråden, jag måste ta med Valentino Strix, skitsamma att jag dubblar systemet, den ska med.
Om du nu spikar samma som alla andra och du tror dig sätta ett system som ger 1000-5000 kr, så får du väl köra ett v7 på få rader och många gånger.
Nåväl, lycka till
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 14:51   #21
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 225
Sharp$: 57362
Standard

Tror man att en häst som har 80 procent av insatserna på ett spel med 35 procents spelavdrag inte kan förlora så är väl det bästa att avstå spel såvida man inte har några väldigt bra och spelvärda vinnare i andra lopp på samma streckspel. Vinner en sådan gigantiskt favorit och man spikat den är det bara resultaten i andra lopp som avgör om man ska vinna något av värde.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 18:27   #22
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 286
Standard

a.hannibal kommer SJÖA riktigt friskt på lördag kommer ge mig obegränsat med LAX
Pappersnunnan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-25, 19:59   #23
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pappersnunnan Visa inlägg
a.hannibal kommer SJÖA riktigt friskt på lördag kommer ge mig obegränsat med LAX
Pappersnunnan = Laxdasen?

Så klart, ingen kan kopiera han så exakt frivilligt

Eller hans största levande wanna be ever
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
whalz (+10), Zniper (+5), scunnert (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 11:15   #24
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Tre tokiga spikar till veckans V75:

Avd 2 nr 5
Avd 3 nr 9
Avd 7 nr 4

Sedan är det bara resten kvar...i övrigt så kommer jag att köra en liten Harry med spikar på 3 favortier, det är ändå finaler, inget regn på gång så angående föregående debatt om att inte spika favoriter, lämnar man in en Harry med egna idéer för en femtiolapp så är det okay att få 75:- tillbaka för 6 rätt...

5
2,5
9,13 Ö
6,7 Ö
6
1
1,4,5

Resten är som vanligt en jäkla massa tur!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 14:56   #25
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Screen Height V75-1 och Bandit Hornline V75-4, ska båda ut i Sprintermästarförsöken, 5 dagar efter V75 starten. Där kan det bli 2 lopp på samma dag, = 3 lopp på 5 dagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 15:29   #26
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1693
Standard

Skjuter iväg ett tidigt långskott.
Datum: Lördag 2014-06-28
Bana: Bergsåker
1 5, 9 (3, 10)
2 2, 4 (5, 10)
3 8, 9, 12 (13, 10)
4 6, 7 (9, 3)
5 3, 4, 6, 7, 11, 12
6 7 Valentino Strix (1, 5)
7 1, 4, 5, 7 (2, 3)
Kom igen nu Veijo! 134:e gången gillt, nu tar vi dom
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 21:38   #27
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jeppas Maxi kan jag tyvärr inte se förlora och jag gillar att inleda omgångar med spik.

Sen tror jag det blir 2 utgångar på Maverick Man och Ruth Reerstrup varav en av de måste vinna. Två riktigt bra chanser tycker jag att det är.

Senast var Maverick Man riktigt bra som trea och det såg ut att vara mycket krafter kvar i mål då den gick med full fart över mål. Här kommer Erik ladda framåt och ser inte det som ett omöjligt scenario att hästen sitter i ledningen efter 500 körda, och då är vinsten hemma. Hästen duger i klassen och även om det blir dödens tror jag på chans.

Ruth Reerstrup visade verkligen hur bra den är på V75 på Bjerke, då den plockade ner You Talking To Me från dödens. Här kan hästen få en gynnsam resa i tredje, fjärde ytter och då jag tror det blir stenhård körning där framme har Ruth god chans att speeda ner samtliga till slut efter draghjälp av Costatantisoldi!

Ruth är väldigt gynnad av körspö, har varit i Sverige tre gånger och aldrig åkt hem som en förlorare, den sviten förlängs på Lördag!

Senast redigerad av AndyMart den 2014-06-26 klockan 21:42.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-26, 23:48   #28
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Ska man spika Jeppas Maxi kan man nästan lika gärna lägga sina stålar på en V5a..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 08:04   #29
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Eftersom jag inte har tid imorgon så får jag slänga in ett litet sytem redan nu.
Vill vara med om jeppas skulle vara sjuk eller liknande så kör en utgång på den och satsar på 2 lite roligare matematiska spikar.

A 5 B 3-4-7-9-12
5
8-9-10-12-13
2-3-5-6-7-9-11-12
A 11 B 3-4-6-7-9-12
1-3-4-5-7
4

min 1 A häst
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-27, 08:28   #30
 
Reg.datum: apr 2014
Inlägg: 156
Sharp$: 1190
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Ska man spika Jeppas Maxi kan man nästan lika gärna lägga sina stålar på en V5a..
Det lär ge bra cash även om han vinner ifall 2-3 låg % går in som ligger mellan 0-5 i de andra avd.
Amadeus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td