Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-07-30, 11:06   #16
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det går inte att svara för den är inte tillräckligt snabb.

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Digital Frame var mycket fin senast, trist att det nu till 99% blir släpp till stallhästen och storfavoriten och så var det travloppet förstört. Tänk vad kul det skulle vara om Pelle svarar ut Al Dente....men chansen att det sker är 1% om ens det. (vet att cattis står på den ena...och tarzan på den andra)
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 11:10   #17
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det går inte att svara för den är inte tillräckligt snabb.
I så fall är det i sin ordning, fick känslan att DF kunde hålla ut AD när dom är häst mot häst, men då måste man ju först och främst ha en snabb häst och sedan stor vilja att göra det. Kanske får tänka om och rätta in mig i ledet och spika en klaring istället
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 11:18   #18
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 11:24   #19
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

U bergs Oppzi gör dessutom ett mycket bra lopp senast, med dödens hela vägen.
Måste förstås ha tur, men hittar Uffe ner i slagläge kan hon bli en obehaglig överraskning till 4%

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det viktigaste vad gäller balanser och annat:

Avd 1: Ariel Boko barfota fram. Allra bäst runt om

Avd 2: Lång rondenintervju med Burman, men dom glömde fråga om det blir barfota igen. Det är stort plus men inte hittat info.

Avd 3: Manne S.E ska för första gången tävla barfota runt om. Mycket intressant. Happygangster GL haft hovböld och måste gå med skor. Dessutom öppet huvudlag istället för helstängt. Två minus. Tobbe D varit tveksam i senaste joben. Stryks ? Cash EM norsk gas ffg på länge.

Avd 4: Dagens mest intressanta balansinfo. Barfota runt om ffg på U bergs Oppzi aviserat och uppår från stallet. Skräll (17 ggr i fast odds hos B365 mot strax under 10 hos UB)? Treåringar barfota ffg alltid intressant. Skriv också in i anteckningsböckerna inför framtiden att man säger att Okympia Tilly kommer bli rejält förbättrad den dagen första barfota kommer. Men det ska inte bli idag.

Avd 5: Anastacia Trot slitna hovar och skor i kväll, minus. Tell Me No Lies norskt huvudlag ikväll som den inte brukar gå med. Barfota runt om = optimalt. Björnjägaren nu barfota bak men kanske ännu mer intressant att den ska gå med helstängt huvudlag (ffg någonsin enligt tränaren). Borde passa den tröga hästen.

Avd 6: Har för mig att jag läste igår att Digital Fram ska gå med skor (minst bak) i kväll. Klart minus.

Avd 7: Todays Butterfly kan inte tävla barfota runt om i kväll. Minst skor bak. minus. Cherie Sund barfota bak i kväll. Brukar tävla med skor. Fortsatt skor och öppet huvudlag på Rebellion. Tävlade batrfota runt om hos Hultman.

Avd 8: Inga intressanta noteringar i nuläget.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 11:27   #20
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

DF är nog lika bra, men AD har ju en stor fördel i att den alltid sitter i spets.

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
I så fall är det i sin ordning, fick känslan att DF kunde hålla ut AD när dom är häst mot häst, men då måste man ju först och främst ha en snabb häst och sedan stor vilja att göra det. Kanske får tänka om och rätta in mig i ledet och spika en klaring istället
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 11:30   #21
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Åhh, är det Express nu igen? Dödstråkigt, man hinner ju inte analysera någonting mellan loppen.

Aja, man får försöka ändå då det ser ut att vara bra lopp ikväll;

Diamond River med Björn måste väl vara en bra spik? Han hittar andra-tredje ytter och sen kör han fram till ledningen när farten lugnats ner, sen blir det väl en promenad i parken?

Hur ska OP'S Flirt kunna förlora?

Även Al Dente bör vara överlägsen, nä jag tror nog att de mest spelade favoriterna infriar idag.


Känns som det är mer intressant spela V65 på Valla idag än att skriva en V86;a.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 11:39   #22
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Kör på favoriterna, heltäck 2 lopp, reducera och tillåt en skräll.
V86 ger kanonbra om 4a favoriter vinner, och det blir en skräll.
Superspel

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Åhh, är det Express nu igen? Dödstråkigt, man hinner ju inte analysera någonting mellan loppen.

Aja, man får försöka ändå då det ser ut att vara bra lopp ikväll;

Diamond River med Björn måste väl vara en bra spik? Han hittar andra-tredje ytter och sen kör han fram till ledningen när farten lugnats ner, sen blir det väl en promenad i parken?

Hur ska OP'S Flirt kunna förlora?

Även Al Dente bör vara överlägsen, nä jag tror nog att de mest spelade favoriterna infriar idag.


Känns som det är mer intressant spela V65 på Valla idag än att skriva en V86;a.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 12:19   #23
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kollat lite mer på omgången nu;

Första bör väl stå mellan Ariel Boko och Mermaid Ås? Kiss Me Kemp har inte sett lika bra ut på slutet som tidigare och känslan är att Västerbo Collect inte riktigt duger i sällskapet, men får den helt perfekt lopp kan den vinna. Kanske tar med VC ändå.

Tycker jag har en ganska intressant vinnare i andra V86;an och det är Ivar Sånna. Den har sett riktigt fin ut på slutet och om inte Aristocat Boko får en alldeles för bra resa bör den kunna vinna. Garderar ändå upp med 1, 4, och 9 som också kan vinna. New York U.S. har varit svag på slutet och Wannabe Kemp kommer från formlöst stall.

Tredje känns öppet och jag tar tio hästar. Vill varna för tre skrällar, 2 Lars Erik Eme, 6 Tellmeabout Larry och 14 U. Two Swing. Med lite klaff på vägen är alla tre kapabla att vinna ett sånt här lopp.

I fjärde bör väl Diamond River vinna men infon på U.Bergs Oppzi har fått mig att tänka över loppet rejält. Den har tidigare gjort några riktigt fina prestationer via tuffa resor och om den nu förbättras ytterligare något snäpp kan den bli farlig, även om det mest troliga är att Diamond River vinner lätt.

OP'S Flirt kommer köras till ledningen av Bergh och sen är det loppet över. Tvilling; 6 U-häst 2, 4 bakom.

Al Dente tar ledningen busenkelt i sjätte, de radar upp sig och över upploppet hör man TV12 experten säga "oj va fin han ser ut när han länsar undan". Digital Frame tvåa och Tarzan är glad.

Första tanken i DD-1 var att spika Vaqueyras som jag tror krossar rubb och stubb, men väljer ändå att gardera då det kan bli en för tuff uppgift från åttondespåret. 6 Cherie Sund är skrällen och med pangresa kan det smälla.

Sista står mellan tre hästar, varav jag tror den minst streckade vinner. 1 Jumble Ås och 3 Juniata Hanover kör om ledningen men det spelar ingen roll vem som tar den för starkast över upploppet är ULF, DET ÄR ULF, DE ÄR ULF OHLSSON OCH DANCE PHOTO!



Lycka till!
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 12:26   #24
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Tror det ska mycket till för att Jumble ås ska förlora det här men kan bli som du säger lite körning och Dance Photo får loppet.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 12:47   #25
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Wiss Shadow går nästan alltid bra från toklägen. Det kan bli den som får loppet.
Lite sugen att gå på 2 Berg i dag. Tycker det är spikvärda från formstall. Potemkin och Rebellion.

Senast redigerad av draken den 2014-07-30 klockan 12:52.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 13:05   #26
 
Reg.datum: sep 2013
Ort: Sthlm
Inlägg: 910
Sharp$: 6236
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Kollat lite mer på omgången nu;

Första bör väl stå mellan Ariel Boko och Mermaid Ås? Kiss Me Kemp har inte sett lika bra ut på slutet som tidigare och känslan är att Västerbo Collect inte riktigt duger i sällskapet, men får den helt perfekt lopp kan den vinna. Kanske tar med VC ändå.

Tycker jag har en ganska intressant vinnare i andra V86;an och det är Ivar Sånna. Den har sett riktigt fin ut på slutet och om inte Aristocat Boko får en alldeles för bra resa bör den kunna vinna. Garderar ändå upp med 1, 4, och 9 som också kan vinna. New York U.S. har varit svag på slutet och Wannabe Kemp kommer från formlöst stall.

Tredje känns öppet och jag tar tio hästar. Vill varna för tre skrällar, 2 Lars Erik Eme, 6 Tellmeabout Larry och 14 U. Two Swing. Med lite klaff på vägen är alla tre kapabla att vinna ett sånt här lopp.

I fjärde bör väl Diamond River vinna men infon på U.Bergs Oppzi har fått mig att tänka över loppet rejält. Den har tidigare gjort några riktigt fina prestationer via tuffa resor och om den nu förbättras ytterligare något snäpp kan den bli farlig, även om det mest troliga är att Diamond River vinner lätt.

OP'S Flirt kommer köras till ledningen av Bergh och sen är det loppet över. Tvilling; 6 U-häst 2, 4 bakom.

Al Dente tar ledningen busenkelt i sjätte, de radar upp sig och över upploppet hör man TV12 experten säga "oj va fin han ser ut när han länsar undan". Digital Frame tvåa och Tarzan är glad.

Första tanken i DD-1 var att spika Vaqueyras som jag tror krossar rubb och stubb, men väljer ändå att gardera då det kan bli en för tuff uppgift från åttondespåret. 6 Cherie Sund är skrällen och med pangresa kan det smälla.

Sista står mellan tre hästar, varav jag tror den minst streckade vinner. 1 Jumble Ås och 3 Juniata Hanover kör om ledningen men det spelar ingen roll vem som tar den för starkast över upploppet är ULF, DET ÄR ULF, DE ÄR ULF OHLSSON OCH DANCE PHOTO!



Lycka till!
Tror du har fel i din analys av OP's flirt. Gin de Zeun tar spets, släpper till Skoglund, Bergh tar dödens. Tell me no lies skall köras i spets idag och OP kommer inte förbi av egen kraft.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 13:13   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Sugen på att spika Ivar Sånna, men blir inte riktigt klok på om de tänker köra för vinst eller inte, med tanke på att de siktar mot derbyt.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 13:13   #28
 
AndyMarts avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 3 484
Sharp$: 7099


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Tror du har fel i din analys av OP's flirt. Gin de Zeun tar spets, släpper till Skoglund, Bergh tar dödens. Tell me no lies skall köras i spets idag och OP kommer inte förbi av egen kraft.
Du kan ha rätt men jag tror inte Skoglund svarar om Bergh ställer en allvarlig fråga. Gör han det kan det blu kämpigt för favoriten, även om jag tror OPFlirt vinner även från dödens. TMNL har inte imponerat på slutet trots gynnsamma resor.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 13:23   #29
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Har inte tid med det här då jag ska dra till Uppsala om några timmar, så jag kör som jag har tänkt:

1) 1,2,4
2) Spik 7
3) 1,6,7,9,11,13,15
4) Spik 3
5) Spik 6
6) 2,3
7) 2,7,8,11
8) 1,3,6,8,9,10
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-30, 13:26   #30
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8042
Standard

Borde inte Aristocat Boko kunna trycka sig till spets i andra V86. Borde ju vara en bra vinstchans sen eller, tror inte Ivar Sånna tar en längd, och detta är ett lopp på vägen, Wannacmygungs håller nog inte spets. New York Us är osäker och har en kusk utan självförtroende i jollen dock startsnabb.
TOBYTYKE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td