Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-12, 22:51   #61
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Har Commander Crowe har sett sina bästa dagar? Ska bli intressant läsa Spelvärdes analys till helgen. Kan knappt vänta! Imorgon kör vi v86!
Du var ju på Jägers och såg med egna ögon Commander Crowe i Hugo Åbergs. Såg du då, att CC "sett sina bästa dagar"? Har du så dåligt självförtroende att du måste titta på Spelvärdes analys! Jag trodde du hade hästöga och litade på ditt eget omdöme. Kom igen nu Spalato!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 23:02   #62
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Poker Kronos har blivit en helt ny häst sedan han slapp loss från Ludde för fyra månader sedan och kom till Bergh. Poker är bättre än Maxmillian, Dominator och Even's First Boy med sitt dåliga spår. Spik.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 23:14   #63
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Poker Kronos har blivit en helt ny häst sedan han slapp loss från Ludde för fyra månader sedan och kom till Bergh. Poker är bättre än Maxmillian, Dominator och Even's First Boy med sitt dåliga spår. Spik.
Kul spik men jag tar med både Erik A och Peter U där också, 3 hästar för mej alltså....så kan man reta sig sedan
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 23:19   #64
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Du var ju på Jägers och såg med egna ögon Commander Crowe i Hugo Åbergs. Såg du då, att CC "sett sina bästa dagar"? Har du så dåligt självförtroende att du måste titta på Spelvärdes analys! Jag trodde du hade hästöga och litade på ditt eget omdöme. Kom igen nu Spalato!
Den gjorde ett bra lopp i dödens, absolut. Borde räcka en bra bit i detta gäng. Ibland vill man bara få dt bekräftat. Den kan ju trots allt bli avslagen via OP. Finns inga garantier att den är lika bra nu denna gång. Form är en färskvara och kan skifta på bara ett lopp. Hästar är av kött o blod. Nu är jag inte så glad i fransmännen. Speciellt inte när man fick höra att Caballon var dopad. Commandern kanske oxå måste ta till förbjudna substanser på äldre dar för att hinna med!?

Senast redigerad av spalato den 2014-08-13 klockan 00:29.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-12, 23:25   #65
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Egentligen citerade jag bara Sydsvenskan innan Hugo Åbergs gällande om Commandern sett sina bästa dagar. Ber om ursäkt för dt. Att läsa analyser ger mig alltid nya vinklar innan jag bestämmer mig för att eventuellt spika eller inte. Om jag missat nåt i taktiken är oxå en avgörande orsak, så eg. handlar dt inte om dålig självkänsla, som du påstår.
Nämnde inte Commandern alls i min tidiga analys. Rätt eller fel återstår att se. Bäst chans har den tveklöst i heat 2.

Senast redigerad av spalato den 2014-08-13 klockan 00:30.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 00:32   #66
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Sandrangham Hanover är intressant, lär få bra position, sprang bra sist bakom sugarlight.

L.K. också intressant, får bra position med.

Tycker man ska passa Witaps båda hästar.
Witasp är om möjligt sämre än Kenneth Haugstad på att styra hästar över mållinjen med nosen först. Men om du funderar på tvilling så kanske det kan vara bra att passa Witasp, där har han en liten chans. Om oddset med hans kusar ligger på över 30 så kan det nog finnas lite värde i spelet!
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 00:35   #67
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Witasp är om möjligt sämre än Kenneth Haugstad på att styra hästar över mållinjen med nosen först. Men om du funderar på tvilling så kanske det kan vara bra att passa Witasp, där har han en liten chans. Om oddset med hans kusar ligger på över 30 så kan det nog finnas lite värde i spelet!
Vi pratar 6 och 7 procent som dem är i nuläget på.
Inte favoriter.

BBS Sugarlight sprang inte ifrån sandrangham senast iaf.
Även om den fick tuff öppning, men sandrangham laddade också i början.

Kan bli bra från open strech om den nu släpper.

Långt kvar till Lördag, får se hur procenten rör sig.

Senast redigerad av trance_error den 2014-08-13 klockan 00:49.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 08:52   #68
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Förmodligen har han det, men det var inget blufflopp han gjorde på Åbergs!
Två föredettingar? Örjan och C Crowe
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 09:00   #69
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

.....

Senast redigerad av trance_error den 2014-08-13 klockan 09:09.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 10:20   #70
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vi pratar 6 och 7 procent som dem är i nuläget på.
Inte favoriter.

BBS Sugarlight sprang inte ifrån sandrangham senast iaf.
Även om den fick tuff öppning, men sandrangham laddade också i början.

Kan bli bra från open strech om den nu släpper.

Långt kvar till Lördag, får se hur procenten rör sig.
Jag vidhåller att Witasp är en usel kusk, oavsett vad hans kusar har för procent.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 10:56   #71
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Två föredettingar? Örjan och C Crowe
Skall man vara hånfull mot dessa.
All heder och respekt till Commander Crowe, som fortfarande tillhör världseliten.
All heder och respekt till Petri Puro, som fostrat en sådan häst, som vid 11 års ålder fortfarande är löpglad och mycket väl kan vinna Åby Stora.
All heder och respekt åt Örjan, som bl a vann ett litet lopp i Paris i slutet av januari.
Skall man håna dessa travets ikoner.
Jag ser fram emot att få hylla dem på lördag, när de nu tävlar på Åby.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 11:06   #72
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Skall man vara hånfull mot dessa.
All heder och respekt till Commander Crowe, som fortfarande tillhör världseliten.
All heder och respekt till Petri Puro, som fostrat en sådan häst, som vid 11 års ålder fortfarande är löpglad och mycket väl kan vinna Åby Stora.
All heder och respekt åt Örjan, som bl a vann ett litet lopp i Paris i slutet av januari.
Skall man håna dessa travets ikoner.
Jag ser fram emot att få hylla dem på lördag, när de nu tävlar på Åby.
Ser du inte att jag gråter över att vi inom en snar framtid inte ser C C mera på banorna. Örjan vet vi alla att han sover för det mesta i loppen
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 11:13   #73
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Jag vidhåller att Witasp är en usel kusk, oavsett vad hans kusar har för procent.
Gör det du, du är ju experten här.
Komedi
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 11:38   #74
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det här med att Örjan bränner med många favoriter tror jag är nys - tror inte han bränner fler favoriter än någon annan. Tror mig ha läst att han har ett favoritinfriande på 40% på V75 och Bergharn som alla hyllar har runt 35%...

Om någon har mer än 40% och som kör ungefär lika många favoriter så skulle jag vilja se detta - möjligtvis Björn Goop och Peter Untersteiner som har bättre statistik.

Och kom nu inte dragandes med en kusk som kör tio lopp om året och vinner med 5 av dem - över 1000 lopp/år måste de köra för att vara en rejäl måttstock...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 11:48   #75
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Viroid brukar lägga ut siffror, kolla här: http://travsiffror.se/kuskstatjul2014.htm

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Det här med att Örjan bränner med många favoriter tror jag är nys - tror inte han bränner fler favoriter än någon annan. Tror mig ha läst att han har ett favoritinfriande på 40% på V75 och Bergharn som alla hyllar har runt 35%...

Om någon har mer än 40% och som kör ungefär lika många favoriter så skulle jag vilja se detta - möjligtvis Björn Goop och Peter Untersteiner som har bättre statistik.

Och kom nu inte dragandes med en kusk som kör tio lopp om året och vinner med 5 av dem - över 1000 lopp/år måste de köra för att vara en rejäl måttstock...
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td