|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Båse Dakota Chip och Wannacmyguns kan öppna.
Skull W ta sig förbi släpper han garanterat, och jag tror inte att D kan ta sig förbi. Mitt tips är att Charrua håller spets, men det är inte helt säkert.
|
|
|
#77 |
|
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Självklart.
Hoppas alla som kan tar sig dit.
|
|
|
|
#78 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#79 |
|
Tror ni det blir fin bana ikväll?
Tänkte om hästarna kan gå barfota eller blir tvungna att gå med skor. Känns som att många favoriter är helt klart missgynnade av att gå med skor
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Om W skulle ta sig till spets så är jag så cynisk så jag tror att det finns risk att han svarar ut för att förbättra för de övriga i stallet.
|
|
|
|
|
|
|
#81 | ||
|
Citat:
Sen gällande Support Justice så säger Geir så här enligt Aftonbladet : Har du någon taktik på förhand? Han har ofta körts fram i dödens och manglat ledaren. Är det aktuellt igen? Citat:
|
|||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Tror inte den tar sig förbi, men även om den gör det släpper Örjan.
Han har spikat Charrua i Expressen.
|
|
|
#83 |
|
Ja, det är lite mulet men uppehåll och vi har haft bra väder de senaste dagarna, så det finns ingen anledning att banan skulle vara dålig.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Jag tycker Youana hade lite kvar senast när hon flög.
Erik jobbade hårt på henne, och hon hoppar direkt hon börjar få upp farten. Därför syns det inte riktigt att det fanns lite kvar, tycker att 5% är intressant. Hon har en grymt bra startrygg, och får hon en fin resa i 2/3e ut kanske hon kan överraska. Skor runt om på Youana enligt Expressen. Drar genast ner förhoppningarna :-(
znipstern (+2) Senast redigerad av putte64 den 2014-08-20 klockan 13:12. |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Citat:
![]() Hoppet är det sista som överger oss väderkvarnsjägare... ![]() Såg att Quarrel går ut igen i V4:4 med Jansson upp. Visserligen hårdare emot men man borde kunna få ett fint platsodds på den. |
||
|
|
|
|
|
#86 |
|
Beer summit håller leding, pressas av magic, släpper.
Support har laddats och sitter nu frivilligt eller ofrivilligt i dödens. HELVETE tänker Magic, BBS som sparat sin startspeed sveper upp och tar över täten? Oklara besked och ändrade upplägg på alla kanter bäddar för en jävla körning. Vinnare Stelton eller Thai?
|
|
|
|
#87 | |
|
Den får ingen pangstart, den är inte snabb ut.
Om Örjan kommer till spets släpper han knappast, men han kommer bara dit om Uffe släpper, vilket jag tror han gör. Citat:
|
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Någon som har Vi Tippas senaste nytt?
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Nahar måste ha straffspark utan målvakt idag, tycker att allt talar för vinst där.
Melanders 5 djur i det loppet har på årets 47 starter tagit 2 segrar, finns inget som säger att någon av dom ska spöa Majty Nahar idag. Charrua Forlan, lika stor favorit, men den är jag aningen osäker på. Var ju grymt fin tidigare i somras, aningen sämre senast. Ska vara favorit, men 74% är sjukt mycket. Helgardering där är ej fel. (men då brukar ju favven vinna....) Fortsätter med att ha feeling för Stelton, borde bli galet tempo och han får loppet. Legendloppet, hoppas att stickan får vinna det, men svårt att se hur det blir kört. Tycker att Prussia känns intressant också idag. |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|