Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-22, 09:40   #46
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den kan aldrig ta sig förbi Al Dente som är mycket startsnabb.
Kommer inte heller förbi Emmet Brown som också öppnar bra.
Det var Orion Tilly som var snabb ut på F, Origo är inte snabb ut.
Arctic Mucles kan öppna också, men jag tror det bara handlar om ifall Goop laddar eller inte, ingen tar sig förbi Örjan utifrån om han inte vill det.


Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Hur snabb är Janssons, nr 4 Origo Tilly? Han tog väl ledningen på Färjestad och blev sedan två, lååångt efter, men snabb ut väl?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 09:43   #47
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Örjan i Expressen.

2 Al Dente
som
jag
kör
väljer
jag
att
spika.
Han
har
varit
fin
hela
tiden
och
kändes
nästan
ännu
bättre
senast.
Ett
givet
tips.
1 Buddha
om
man
garderar
upp
loppet.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 09:50   #48
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

[QUOTE=putte64;365859]Örjan i Expressen.

2 Al Dente
som
jag
kör
väljer
jag
att
spika.

Lutar åt att det är korkat att gardera Al Dente, tyvärr...men det kan ju ge bra trots att en stor favorit vinner!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 10:03   #49
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det krävs nog att en av de två jättefavoriterna bränner, annars har halva Sverige 7 rätt (alla som spikat).
Får fundera hur man ska spela, om det ens är värt det.

[QUOTE=hugotheboss;365860]
Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Örjan i Expressen.

2 Al Dente
som
jag
kör
väljer
jag
att
spika.

Lutar åt att det är korkat att gardera Al Dente, tyvärr...men det kan ju ge bra trots att en stor favorit vinner!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 10:27   #50
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

ATG's nyhetsbrev som kom precis.

Timo Nurmos hästar börjar komma i ordentlig form igen efter sjukdomarna i sommar. I onsdags hade han fina framgångar på Solvalla och i V75 på Romme har han två heta bud som han vurmar för. - Bon Frecia är i mycket bättre form nu än när han gick 1.10 blankt i våras. Han har gått mycket framåt efter senast och ska räknas, säger Nurmos som även byter sulky på hästen. Timo Nurmos har haft hela sitt stall utslaget av virus i sommar. Dåliga blodvärden på i stort sett samtliga hästar har gjort att stallet har gått på sparlåga. Men de senaste veckorna har det börjat hända saker och nu är hästarna rejält på gång igen. I onsdags blev det en dubbelseger på Solvalla och nu gäller det att verkligen se upp med Nurmos hästar framöver. - Alla hästar är friska nu och har kunnat tränat som vanligt senaste månaderna. Nästan alla har vilat i sommar när de har varit sjuka men nu är de på gång. De känns starka och fina i jobben och om två, tre veckor kommer de att vara i riktigt form överlag, säger Timo Nurmos.

”Hade bara styrketränat inför senast”

Bon Frecia återkom senast efter ett nästan tre månader långt uppehåll. Han slog till direkt med en seger på Solvalla då han spurtade förbi Chapeau i sista steget. - Han hade bara styrketränat hela sommaren och endast gått ett 1.25-jobb som snabbast inför den starten. Han gick som fortast över och efter mål och jag var mycket nöjd. Det känns i jobben att hästen har gått mycket framåt med det loppet i kroppen, säger Timo Nurmos. - Bon Frecia (V75-3) är i mycket bättre form nu än när han gick 1.10 blankt i våras i Gävle. Då var han inte ens i form, nu är han mycket fint i ordning. Nu är det helt annorlunda. Hoppas att det löser sig från bakspåret. Synd att han inte fick framspår när han är så snabb ut, men han går från alla positioner, ledningen, dödens och bakifrån. Hästen är allround. - Självklart tror jag på chans. Han går barfota runt om och med helstängt huvudlag som vanligt. Vi byter även ut Custom-sulkyn och lägger på en UFO-Vagn nu när Björn kör. Det har han gått i en gång tidigare och då vann han.

”Kan vinna om det stämmer”

Timo Nurmos har även Buba Boko till start i V75. Hästen vann senast efter en fin resa i rygg på ledaren och har nu fått några lopp i kroppen. - Buba Boko (V75-5) borde ha gått framåt med förra loppet och har han gjort det så kan han vinna här om det stämmer lite. Hästen känns fin i jobben och det känns som att han är i bra form nu. Den långa distansen passar perfekt eftersom han är stark. Han går barfota runt om igen och med Custom-sulky, säger Timo Nurmos.



Samt denna.

Senast var han helt överlägsen på barfotabalans för första gången. Nu är Exceed’EM favorit i V75 och ska vara ännu bättre. - Han vann med tussarna kvar senast och känns väldigt fin. Han kan öppna riktigt fort och det ser bra ut, säger tränaren Henrik Larsson.
Exceed’EM tog sin första seger senast i 14:e starten. Hästen har varit på gång en längre tid och efter andraplatsen näst senast så var det läge att prova barfota-balans och jänkarvagn för första gången. - Det är en fin häst som har varit sen av sig. Han fick en hovbensfraktur förra hösten men det finns väldigt mycket i honom. Han har varit valpig och sprungit och småbromsat och jag har väntat på att det ska lossna. Men de senaste månaderna har det känts som att polletten har ramlat ner. Nu börjar han leva upp till mina förväntningar, säger Henrik Larsson. - Han vann senast med mycket krafter kvar och Jennifer ryckte aldrig tussarna på honom. Han öppnade snabbt trots att hon inte körde för fullt och jag tror nog att han kan öppna riktigt fort om det behövs. Det blev en jäkla skillnad barfota fram också.

”Ändringarna föll väg ut – barfota igen”

Exceed’EM är favorit i V75-4 och har spår fyra bakom startbilen. Taktiken känns därför given över den korta distansen. - Jennifer får prova en bit för ledningen men skulle de inte komma dit så är det ingen panik ändå. Hästen är stark och rejäl och går även från andra positioner. - Hästen har gått lugna jobb i sandbanan under veckan och verkar pigg och glad. Det ser bra ut och det här är som sagt en häst som jag har förväntningar på framöver. Jag har väntat på att det ska släppa för honom och det gjorde det senast. De ändringar som vi hade gjort föll väl ut och det blir barfota runt om igen, samma helstängda huvudlag och jänkarvagn. Så bra som han var senast så måste jag tro på bra chans, säger Henrik Larsson.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+5), Ardberg (+2)

Senast redigerad av Helge den 2014-08-22 klockan 10:31.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 11:08   #51
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

[QUOTE=hugotheboss;365857]
Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Verkar inte bli någon gratisledning:

Ingen gratis ledning öppnar upp det lite mer för 7 Julio de Luxe tycker jag och var hamnar Gopp med nr 9? I rygg på ledaren om Twigs Voici håller spets?
Ja precis, då blir julio mer intressant. Twigs voici släpper till mellby vargtass o får mind your face på utsidan hela vägen..? Eftersom julio galloperar ganska ofta letar jag efter någon mer på framspår.. det blir 5 high stage och 6 nabab di poggio, två starka som kan avgöra.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 11:43   #52
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

[QUOTE=Champinj0nen;365872]
Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg

Ja precis, då blir julio mer intressant. Twigs voici släpper till mellby vargtass o får mind your face på utsidan hela vägen..? Eftersom julio galloperar ganska ofta letar jag efter någon mer på framspår.. det blir 5 high stage och 6 nabab di poggio, två starka som kan avgöra.
High Stage har väl spåret, men 0 av 9 på V75 känns inte förtroendegivande direkt... det är bara 1,4,7,9 som vunnit på V75.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 11:57   #53
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Alla verkar tro på HS, i femtippar tror nästan alla på den.
Jag tycker inte hästen är tillräckligt bra, tror först och främst den blir hängande.
Sedan tycker jag den ger ett segt intryck varje gång.

[QUOTE=hugotheboss;365883]
Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg

High Stage har väl spåret, men 0 av 9 på V75 känns inte förtroendegivande direkt... det är bara 1,4,7,9 som vunnit på V75.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 12:13   #54
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

[QUOTE=hugotheboss;365883]
Citat:
Ursprungligen postat av Champinj0nen Visa inlägg

High Stage har väl spåret, men 0 av 9 på V75 känns inte förtroendegivande direkt... det är bara 1,4,7,9 som vunnit på V75.
Okej! Vad tror ni om nabab di poggio? Bara gått långa distanser på slutet vilket brukar vara gynnsamt när de sedan startar på kortare. Bara 2%, o nu tänker jag mig att det blir hård körning mellan 3,4 och att 7 galloperar.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 12:31   #55
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 346
Sharp$: 1150
Standard

Avd4. 9 Imset har gått väldigt bra på slutet och ska nu gå med rycktussar för första gången. Tror jag har bra vinstchans! Tar rygg på rätt startsnabba twigs atkin. Värsta motbudet 7 Diego m.boko kan få en dryg inledning.
Champinj0nen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 14:06   #56
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Finns väl ingenting som talar för någon jätteutdelning denna jackpot omgång. Al Dente springer bara över dessa och att blanda sig i 6- och 5-rättspotten känns oseriöst då det antagligen blir jackpot på femmorna igen.

Spikar man Al Dente kan man lika gärna spela endast V7 medan chansen fortfarande finns..
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 14:08   #57
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Storskrällen Pirro Bi bf runt om...kul dubbeldrag kanske?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 14:33   #58
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Storskrällen Pirro Bi bf runt om...kul dubbeldrag kanske?
Ja, den har uppåtform och med lite flyt kan den vinna. 15ggr lirat på förtid.

Men denna info har jag väntat på och 12 ggr på förtid liras ganska hårt.

"2 Twigs Atkin är under utveckling och körs för första gången helt skolös.
Varning!"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 14:36   #59
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Ja, den har uppåtform och med lite flyt kan den vinna. 15ggr lirat på förtid.

Men denna info har jag väntat på och 12 ggr på förtid liras ganska hårt.

"2 Twigs Atkin är under utveckling och körs för första gången helt skolös.
Varning!"
Twigs Atkin är given tycker jag!
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 17:19   #60
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

1 3 5 6 7 9 11 12
2 4 6 9 (Litar inte på att Björn börjar vinna...)
2 7 9 (En "ickevinnare som storfavorit...nja... Nurmos till slut eller Johan i spets)
2 4 9 10
4 (kommunvinnare-men vinner)
2 (supertalang som vinner 96 gånger av 100)
3 ( 13 utan vinst...och? Nu är det dax! Hästen kommer att gå optimalt och släpps till spets...)

ADA8 30B9 815B 9405

Ett klassiskt TV-system som garanterat ger minst 5 rätt!

Senast redigerad av mijo14 den 2014-08-22 klockan 17:29.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td