Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-22, 21:57   #76
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

är väl ingen som tar en längd på occhione jet utifrån va? Sitter den i spets så vinner den ju lätt. sett stabil ut på slutet också. reglerbar
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:04   #77
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Reijo på Twitter "svårt att veta hur loppet blir kört, men såklart testar vi för spets. Det är kortaste vägen till mål. Hon är nog snabbare ut imorn"
Är hon snabbare ut imorrn tar sig ingen förbi. såg bra ut redan sist. BG är dessutom fruktansvärd på att skicka iväg dom bakom vingen
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:09   #78
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Vi behöver inte ens spekulera, de har sagt att de försöker hålla ut MYF och aldrig släpper till den om de kan svara.

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Tittar man i ATG´s arkivet så har Mellby Vargtass fått snälla styrningar (halvpreparé) i flertalet av de senaste loppen. Man behöver inte vara rymdforskare, för att inse att nu jävlar körs det för vinst...bära eller brista! 4 Mind Your Face tar aldrig en längd på min spik! Frågan är om den plockar ner Vargtass från dödens...Icke säger jag och spikar utan minsta tvekan.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:13   #79
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det tror jag att 4 och 5 har chans att göra.
Sedan kommer han inte heller förbi 1, men den släpper nog.

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
är väl ingen som tar en längd på occhione jet utifrån va? Sitter den i spets så vinner den ju lätt. sett stabil ut på slutet också. reglerbar
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:15   #80
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vi behöver inte ens spekulera, de har sagt att de försöker hålla ut MYF och aldrig släpper till den om de kan svara.
hur snabb är ghettoblaster? minns inte den kusen riktigt. Känns som det kommer övergarderas rejält i sista imorrn. vem ska göra nåt öm Örjan sitter i spets o Erik i dödens? tror inte nån vill ta intiiativ då.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:19   #81
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det tror jag att 4 och 5 har chans att göra.
Sedan kommer han inte heller förbi 1, men den släpper nog.
Lennartson o Haugstad. Med bättre kuskar så kanske. tycker folk överskattar democratens startsnabbhet också. räckte bra i lägre divisioner men nu i guld tar han inga längder från start. tycker francais du gull kan lägga iväg snabbast av alla men det kan ju bli ett par längder att plocka därutifrån.
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:20   #82
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Tittar man i ATG´s arkivet så har Mellby Vargtass fått snälla styrningar (halvpreparé) i flertalet av de senaste loppen. Man behöver inte vara rymdforskare, för att inse att nu jävlar körs det för vinst...bära eller brista! 4 Mind Your Face tar aldrig en längd på min spik! Frågan är om den plockar ner Vargtass från dödens...Icke säger jag och spikar utan minsta tvekan.
1 Twigs Voici släpper antingen till 3 Mellby Vargtass eller 4 Mind. Vi såg ju hur Op Flirt från stall Markus Pihl vann senast. Samma scenario nu inte helt omöjligt med sos på denne
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:23   #83
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är möjligt att ingen av dem laddar, men om de gör det är de mycket snabba ut.
Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Lennartson o Haugstad. Med bättre kuskar så kanske. tycker folk överskattar democratens startsnabbhet också. räckte bra i lägre divisioner men nu i guld tar han inga längder från start. tycker francais du gull kan lägga iväg snabbast av alla men det kan ju bli ett par längder att plocka därutifrån.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:27   #84
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
hur snabb är ghettoblaster? minns inte den kusen riktigt. Känns som det kommer övergarderas rejält i sista imorrn. vem ska göra nåt öm Örjan sitter i spets o Erik i dödens? tror inte nån vill ta intiiativ då.
trögstark,osäker och jättetalang....inte startsnabb!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:31   #85
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
trögstark,osäker och jättetalang....inte startsnabb!
känns starkt på 3, 4 då ju. Inte mycket för vargtassen men de skulle ju köra utan tussar vilket kan göra lite kanske
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:47   #86
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Vi behöver inte ens spekulera, de har sagt att de försöker hålla ut MYF och aldrig släpper till den om de kan svara.
Det som talar emot både Örjan och Erik är väl att de samlar på sig en massa streck. Senaste gången Mellby Vargtass vann ett autolopp från de tre främsta spåren var i juni 2012, och som jag tidigare sa ingen V75-vinst på 13 försök, det känns inte spikvärt. Frågan för mej är vem som är bäst från de bakre regionerna om det dels blir tempo dels kanske är lite smetigt..
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:54   #87
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Det som talar emot både Örjan och Erik är väl att de samlar på sig en massa streck. Senaste gången Mellby Vargtass vann ett autolopp från de tre främsta spåren var i juni 2012, och som jag tidigare sa ingen V75-vinst på 13 försök, det känns inte spikvärt. Frågan för mej är vem som är bäst från de bakre regionerna om det dels blir tempo dels kanske är lite smetigt..
blir det tempo så känns nabab di poggio intressant. van längre distansen o tål en hel del. ju fortare det går desto bättre för denne. liten varning för pirro bi också. reijo har fin form på grejerna
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:55   #88
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Det som talar emot både Örjan och Erik är väl att de samlar på sig en massa streck. Senaste gången Mellby Vargtass vann ett autolopp från de tre främsta spåren var i juni 2012, och som jag tidigare sa ingen V75-vinst på 13 försök, det känns inte spikvärt. Frågan för mej är vem som är bäst från de bakre regionerna om det dels blir tempo dels kanske är lite smetigt..
11 Harvey Tornado behöver kanske inte göra grovgörat nu och sändas iväg tidigt. Blir farlig, tror jag. Bortglömd och spelvärd! 1 Twigs Voici kan få loppet rygg ledaren !

Senast redigerad av spalato den 2014-08-22 klockan 22:57.
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 22:58   #89
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är heller ingenting jag påstått, utan jag skrev bara att jag vet hur de tänker göra.
Vem som vinner är en helt annan fråga.

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Det som talar emot både Örjan och Erik är väl att de samlar på sig en massa streck. Senaste gången Mellby Vargtass vann ett autolopp från de tre främsta spåren var i juni 2012, och som jag tidigare sa ingen V75-vinst på 13 försök, det känns inte spikvärt. Frågan för mej är vem som är bäst från de bakre regionerna om det dels blir tempo dels kanske är lite smetigt..
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-22, 23:00   #90
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Fast Harvey verkar trivas bäst när han är med därframme.
Tror han tjänar på att köra fram så fort det går.

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
11 Harvey Tornado behöver kanske inte göra grovgörat nu och sändas iväg tidigt. Blir farlig, tror jag. Bortglömd och spelvärd! 1 Twigs Voici kan få loppet rygg ledaren !
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Om_sommaren (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td