Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-28, 14:43   #16
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 351
Sharp$: 2404
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-5, ston.
Är inte 2 Valnes Chilly väldigt lågt streckad med 11 % just nu? Hon har form och har vunnit tre av senaste fem starterna. Fick hon inte en trög start senast på Åby, när hon som hårt spelad fick stryk av 7 Fortuna Sund?
Caroline Åkerlund har i år kört 45 lopp, vunnit 4, tvåa 7 och trea 6 ggr.
Nu har ekipaget hemmabana och bra spår!
Vad säger stallet. Är hon bättre än 9 Hankypanky Pagan?
Caroline Åkerlund, 1 start på V75, 1 vinst :-) Med Västerbo Collect, och den är ju inte lätt att få först över mållinjen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
MattiasB75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 14:55   #17
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Håller med om Caroline som kusk, men är det inte så att Valnes Chilly bara vunnit med Bergh som kusk? Angående Hankypanky så var det den första jag bestämde mej för att plocka bort...om det är bra eller bara dumt vet vi på lördag! Gillar inte kusken helt enkelt...
Sedan Bergh i vintras fick Valnes Chilly i träning har hon startat 18 ggr och tjänat nästan en halv miljon, Bergh har kört henne 13 gånger och vunnit fem. Varken Goop, Kontio eller Lennartsson har vunnit med henne.
Nu kör Caroline för första gången. Hon körde ju också från spår 2 Västerbo Collect i Halmstad och vann i V75 till 7 ggr fläsket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 15:08   #18
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Sedan Bergh i vintras fick Valnes Chilly i träning har hon startat 18 ggr och tjänat nästan en halv miljon, Bergh har kört henne 13 gånger och vunnit fem. Varken Goop, Kontio eller Lennartsson har vunnit med henne.
Nu kör Caroline för första gången. Hon körde ju också från spår 2 Västerbo Collect i Halmstad och vann i V75 till 7 ggr fläsket.
Nu var ju det loppet som upplagt för vinst för Collecten. Han mötte mycket enklare motstånd än vad han gjort tidigare och hade han inte vunnit det loppet så finns det inte många loppsammansättningar i travets finrum som han hade vunnit.

Men om diskussionen är huruvida Carro kan köra häst eller inte så borde väl svaret vara, ja uppenbarligen då hon vunnit V75 från tillägg.

Nu är väl varken Valnes Chilly bästa hästen eller CÅ bästa kusken, men det betyder inte att hon inte kan vinna. En av flera med chans tycker jag

Senast redigerad av oggeb den 2014-08-28 klockan 15:11.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 15:29   #19
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

funderar på om man ska låsa första på Poker Kronos och Polar L.B eller om man ska låsa 3:e på Månprinsen och Hallsta Lotus. (Om nu Månprinsen skulle göra bort sig). Det loppet som inte blir lås måste bli spik av dessa två, var även inne på lås Bret Boko/Underpaid Hanover men känns som ett vettigt spik förslag i Bret Boko.

Hmm blir till att fundera fram och tillbaka.
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 15:54   #20
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Bolagsspel
1.2.5.7.8 (10.6)
6 Alfas Dimitri (1.10)
2 Månprinsen A.M (8.1)
Alla tolv (11.1)
Alla femton (3.9)
3 Underpaid Hannover (1.5)
3.5.7 (2.6)

2700 rader / 9 pers
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 16:04   #21
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

Eget system
1.2.5.7.8.10
1.6.10
2 spik
11 spik
2.3.6.7.9.11.15
1.3.5
3.7

378 rader
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 16:26   #22
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Eget system
1.2.5.7.8.10
1.6.10
2 spik
11 spik
2.3.6.7.9.11.15
1.3.5
3.7

378 rader
Har en känsla av att det blir många streck ifall man garderar det första jämfört med att gardera Månprinsen t ex. I tillägg till dina 6 hästar i V75:1 skulle jag inte våga släppa 9 Acriter som har bra rygg att gå på och fixar det lååånga upploppet. Tillmans nr 6 Livacious Lindy har två starter på rikstoto och en vinst och hon verkar va i form. Ska man va riktigt tuff så plockar man bort både 1 och 5 eller?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 16:37   #23
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Enligt Raffe så ska tydligen 3 Stylish Hanover (V75:5 ) gå med skor runt om den här gången. Ett klart minus...
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 17:22   #24
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Nu var ju det loppet som upplagt för vinst för Collecten. Han mötte mycket enklare motstånd än vad han gjort tidigare och hade han inte vunnit det loppet så finns det inte många loppsammansättningar i travets finrum som han hade vunnit.

Men om diskussionen är huruvida Carro kan köra häst eller inte så borde väl svaret vara, ja uppenbarligen då hon vunnit V75 från tillägg.

Nu är väl varken Valnes Chilly bästa hästen eller CÅ bästa kusken, men det betyder inte att hon inte kan vinna. En av flera med chans tycker jag
Han är en hon - Collecten. För mig är könet viktigt. Jag är inte så modern.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 19:38   #25
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
funderar på om man ska låsa första på Poker Kronos och Polar L.B eller om man ska låsa 3:e på Månprinsen och Hallsta Lotus. (Om nu Månprinsen skulle göra bort sig). Det loppet som inte blir lås måste bli spik av dessa två, var även inne på lås Bret Boko/Underpaid Hanover men känns som ett vettigt spik förslag i Bret Boko.

Hmm blir till att fundera fram och tillbaka.
Månprinsen är det bara tokar som garderar. Han är två klaseer bättre än de här och nu har dessutom alla sån respekt för honom att han kan när som helst gå fram o överta spets. Galopperar inte längre heller och sjukdom kan man inte spela på enligt mig. optimalt spår o distans gör detta till årets säkraste spik.

Låsa med pola LB som med största sannolikhet blir över från innerspår är också tokigt. klar andrahäst är väl rebellion som troligen sitter i spets
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 19:55   #26
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 1 398
Sharp$: 607
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Månprinsen är det bara tokar som garderar. Han är två klaseer bättre än de här och nu har dessutom alla sån respekt för honom att han kan när som helst gå fram o överta spets. Galopperar inte längre heller och sjukdom kan man inte spela på enligt mig. optimalt spår o distans gör detta till årets säkraste spik.

Låsa med pola LB som med största sannolikhet blir över från innerspår är också tokigt. klar andrahäst är väl rebellion som troligen sitter i spets
Sant så sant, men samtidigt så vill jag inte spika alla 3 (Månprinsen, Poker Kronos och Bret Boko), blir ju inget värde i det alls då..

Får bli till att gardera i första helt enkelt och spika Månprinsen/Bret Boko.
__________________
Provar på Twitter @Tamuli79
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
Tamuli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 21:07   #27
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Jag tror Checco Boko vinner i första. Ta med den i alla fall. Såg fin ut senast och Nurmos form på hästarna början nå sin pik snart. Kan vara en skön spik också och börja omgången med.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 21:18   #28
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1805
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Jag tror Checco Boko vinner i första. Ta med den i alla fall. Såg fin ut senast och Nurmos form på hästarna början nå sin pik snart. Kan vara en skön spik också och börja omgången med.
Checco Boko tror jag också har bra chans. Var mycket positivt snack kring hästen inför jippoloppet på Solvalla. Hästen är inte sämre på lördag och Jorma är nästan en bättre kusk än Helen A Johansson.Tror att 2,5,8 är ett bra lås att inleda med.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 21:30   #29
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Övergår mitt förstånd hur en häst från spår 8 över kort distans ska ha bra chans. Många startsnabba invändigt, Jorma i sulkyn som aldrig backar. Står 3e-spår runt om i programmet. Vem som vinner ? Ja Poker såklart där vi inte sett botten i hästen än.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-28, 21:47   #30
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Övergår mitt förstånd hur en häst från spår 8 över kort distans ska ha bra chans. Många startsnabba invändigt, Jorma i sulkyn som aldrig backar. Står 3e-spår runt om i programmet. Vem som vinner ? Ja Poker såklart där vi inte sett botten i hästen än.
Det var ju just det som slog mig att det blir tokkörning i början. Jorma kommer till en bra position och vinner på de sista metrarna med målfoto. Upploppet är 212meter.

Skall också tilläggas att hästen har vunnit på 11,9 från bakspår (spår 11) den 19/feb-2014. Typ vinterväder. Vad blir tiden nu på en solig lördag? Spännande.

Senast redigerad av robust den 2014-08-28 klockan 22:00.
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td