Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-08-29, 17:05   #76
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Hej
alla travvänner där ute Jackpot väntar men tyvärr så ser det favoritbetonat ut men vi gör ett tappert försök ändå
1) 1.2.5.8.9
2) 1.5.6.10
3) 1.2.6.8
4) Chans spik 5
5) Alla
6) Spik 3
7) 2.3.5.6.7.8.9
Lycka till, nu håller vi tummarna
Mvh Chompipe
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:10   #77
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Problemet med Bergh är väl att det ändras. Det var ju inte längesedan det var bf runt om tills V75:3 var avklarat då hette det helt plötsligt skor på och Jansson vann med Berghs andra häst! Det är svårt att lita på kuskar som tycker om att spela på trav...
Rätt Hugotheboss. Men då var Nahar favorit. Imorgon ger han bättre odds än Ed You.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1), hugotheboss (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:15   #78
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Nej, det kan han inte göra.
Inte på det vi sett hittills i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag har varit en av dem, som klagat på att Bergh inte ger pålitlig info om skor och utrustning. Idag hade han skärpt sig vid intervjun under tävlingarna på Solvalla.

Om V75-7 sa han, att Ed You går med skor bak och Nahar bfro.
Putte och andra, som kan! Är Ed You snabb nog att ta spets? Skor bak ger bättre grepp från start. I så fall släpper Tobbe aldrig till någon. Förrän det är dags för Nahar. Senast Nahar gick bfro vann han 1 mkr i Boden i juni och slog Raja Mirchi.
Jag tror det är lavat från Bergh. Detta lopp vill han så gärna vinna. Med eller utan hjälp av stallkamraten. Bara att spika denna 17 %-are!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:19   #79
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Rätt Hugotheboss. Men då var Nahar favorit. Imorgon ger han bättre odds än Ed You.
Ja än så länge....
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:35   #80
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard



http://www.st.nu/sport/trav/live-tv-...nytt-infor-v75
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:46   #81
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nej, det kan han inte göra.
Inte på det vi sett hittills i alla fall.
Hur blir körningen från start. Sanity i spets? Orrechietti trycker från dödens.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 17:51   #82
 
crossbows avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 685
Sharp$: 8831
Standard

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 1, 2, 5, 6
2 10 Electrifying
3 2, 8
4 1, 2, 6, 11
5 7 Fortuna Sund
6 1, 2
7 3, 5, 7

Vadet gäller startnummer

192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr

Kvittonummer: Sista V7
__________________
Ingen kommer ihåg en fegis!
crossbow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 18:19   #83
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Antagligen, men det ser svårt ut att tjäna stora pengar den här gången.
Blir det som "alla" tror att Poker Kronos, Månprinsen och Bret eller Underpaid vinner kommer många vinna... lite...
Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Robert Bergh är inte dum. Han kommer vinna sista loppet med antingen barfota-Nahar eller Ed You.

Sen får man bara hoppas att antingen Poker Kronos eller Månprinsen förlorar så det blir över en fyrsiffrig utdelning.

Jag har svårt att se Bret Boko vinna mot Underpaid Hanover, antingen blir det spetskörning eller så kommer UH förbi och rinner undan i ledningen.

Like Lightning i fjärde hade tokdåliga spår flera gånger i rad innan de två senaste loppen som den vunnit i lättare konkurrens. Hästen har mest pengar och bästa spåret, chansspik i ett väldigt öppet lopp.

Stoloppet är lätt. De på tillägg är totalt chanslösa och sen garderar man med de mer spelade som samtidigt har bra lärlingar bakom sig.

Tokdraget är Helge Zonett som jag inte har en aning om hur jag tänkte men systemet är på 96 rader så det är inte hela världen

Registrerat spel

V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar
1 2, 5, 7, 8
2 5 Helge Zonett
3 1, 2, 8
4 5 Like Lightning
5 3, 7, 9, 11
6 3 Underpaid Hanover*
7 5, 7

Berg är inte dum men frÅgan är om han har en häst som kan slå Juliano
Rags, Den har bättre rekordtid än Nahar och många längder bättre än Ed You...
sen beror ju mycket på dagsformen och löpningsförloppet. Men jag lämnar inte Juliano utanför .....
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 18:29   #84
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Jag tror att Juliano vinner hur lätt som helst och spikar utan att tveka men jag har aldrig 7 så jag skulle inte bry mig så mycket om det uttalandet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 18:32   #85
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

5 R8,2
1,3 R4,5
2,8 R9,1
1,2,5,11 R4,8
2,7,9,11 R15,3
1,5,6 R3,2
3,5,7 R6,9

Fredagskvällens är klart. Känns faktiskt roligare att spika Robban Bergh i första. Eftersom "alla" väljer att spika Månprinsen och gardera i första så är det ju roligare att göra tvärtom. Kommer ett till system sent i morgon när man vet mer om skoinfo och annat, det enda jag är säker på där är att Månprinsen spikas och att jag ska ha med både Juliano Rags och Oasis Bi i Sundsvall Open. Juliano var bra på Åby och Oasis gick bra på Åbergs.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 19:04   #86
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Acriter är så ruggigt bortglömd i första! För det är väl näst bästa hästen i loppet? Like Lightning ser ut som en bra chansspik också från kanonspåret. Masquerade Face också på sos-chansen.

Bergh måste ju ha ställt iordning ordentligt till hemmabanans största lopp! Ed You klart först av dessa på läget. Orrechietti är ju inte så värst spelvärd med stallform och allt, men han får ändå bli tredje strecket om man plockar på så långt.

Månprinsen är ju bara att spika, kan inte få mer klockrena förutsättningar, utöver det är den överlägsen och presterar alltid!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 19:10   #87
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Acriter är så ruggigt bortglömd i första! För det är väl näst bästa hästen i loppet? Like Lightning ser ut som en bra chansspik också från kanonspåret. Masquerade Face också på sos-chansen.

Bergh måste ju ha ställt iordning ordentligt till hemmabanans största lopp! Ed You klart först av dessa på läget. Orrechietti är ju inte så värst spelvärd med stallform och allt, men han får ändå bli tredje strecket om man plockar på så långt.

Månprinsen är ju bara att spika, kan inte få mer klockrena förutsättningar, utöver det är den överlägsen och presterar alltid!

Bergh har just nu, denna fredagkväll 3 av 3 vinster i loppen han deltagit i i och utanför V64. Får se hur resterande går, 6 lopp kvar.
Nära 4/4, Järvsö Rasmus blev tvåa.
Nog har han ställt i ordning.

Senast redigerad av Helge den 2014-08-29 klockan 19:28.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 19:26   #88
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Bergh har just nu, denna fredagkväll 3 av 3 vinster i loppen han deltagit i i och utanför V64. Får se hur resterande går, 6 lopp kvar.
Nog har han ställt i ordning.
Japp! Frågan är om man inte ska plocka med Gitano också, den är ju väldigt lite tippad. Hankypanky och dinvernehästarna i silver har jag ingen feeling för, men övriga blir nog med på lappen. Electrifying är på gränsen, borde få det svårt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 19:36   #89
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Japp! Frågan är om man inte ska plocka med Gitano också, den är ju väldigt lite tippad. Hankypanky och dinvernehästarna i silver har jag ingen feeling för, men övriga blir nog med på lappen. Electrifying är på gränsen, borde få det svårt.
Skulle inte förvåna mig om han lyckas med någon "Bandit Hornline" som i Derbyuttagningen, i morgon
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-08-29, 19:41   #90
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Han kommer såklart att äga i morgon också. Tror t o m att han kan vinna från spår 97 med spetshästen deluxe i DD1. Kör den själv och har en massa harar som kan förstöra för allt och alla innanför.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td