Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-12, 10:06   #91
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Det kanske är en idé att kolla kuskarna att dom har
Ätit & druckit gott samt klarat övernattning bra? För att göra det hela mer intressant.
vi sprider ut oss runt stadens krogar och kollar ilka som är ute och suddar?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:09   #92
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Viking Va Bene såg jag på Sundbyholm när han mötte den haussade tysken jag trodde på då. Fick stryk med ett helt upplopp av Archangel,Screenheight ,Västerbo Loveboat och vad de nu heter. Även om han råkat vinna norska derbyt efter det så tror jag inte en sekund på att han skulle kunna slå Jeppas Maxi. Ska givetvis med om man räknar med att Jeppas bryter benen eller att Torbjörn dör eller något annat troligt som kan kan fälla Maxi.
Riff Kronos gillar jag däremot. Att hans vinstkonto fortfarande är lågt och att hästen inte staplar segrar stavas inte dålig moral eller problem utan Veijo Heiskanen. Kommer göra ett jättelopp igen och det givna första motbudet mot Jeppas. Pedro,Borga och I am D kanske efter.

Om man tror att det börjar med en lampa och ser hur avslutningen ser ut så kan man inte spika Jorma i andra. Då är det nästan bättre att avstå från spel för 7 rätt ger då inte många kronor. Så jag måste fälla Coldtown och hoppet lever i att han blir instängd. Tror att Supreme Star har en liten möjlighet att snuva favoriten på spets och därifrån ska hästen slås. Lyckas han ta spets är det nästan ett spikförslag. Finns några halvbetrodda bakom men tycker nog att det finns ett par bortglömda i 6 och 9 iaf.

I guld är det 4 som kan vinna och den fega tar alla såklart. Kanske 5 om man hoppas på att Friction har börjat hitta sig själv igen.Mest spelvärd är Porthos Amok som visar lite gryende form. Det är en gulddivision som visar hur svårt det är i högsta skiktet. De 4 som jag tror kan vinna loppet har tillsammans 5 segrar i år. 1,3,4,5....8?

4e loppet är svårt. Fastnade direkt för Jormas när jag såg startlistan. Vet ej varför. Bara känsla. Den trolige vinnaren är nog mest Supermede från spets eller Robin Hood från dödens. Imset har varit bra och kan inte nochas. Walmans är ordentligt fartfylld,och så kryddar jag med Puttes . 3,5,6,8,9,12,7 och11. Glömde hemmalaget

Trodde stenhårt på att Time Machine skulle leka hem det här. Draghjälp av Mercedes och sen bara glida hem det här men han är struken. Kanske en vink om att man är helt ute och cyklar i hela omgången. Har svårt att se några andra än 1,3,4,9 vinna det här. Underpaid vankas det skor på annars hade jag nog spikat.

Skräller nog inte i något av de avslutande loppen så det är bara att kryssa efter spellistan vad plånboken tillåter. Alla vet vilka det bör stå mellan.

Senast redigerad av draken den 2014-09-12 klockan 11:21.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:20   #93
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2
Man blir lite konfunderad, när det från spår 2 startar en dansk Supreme Star från Flemmings stall med ett staket av vinster i raden. Vem har koll?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:33   #94
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Den är fin den där, och startsnabb.
Skulle den ta sig förbi Coldtown kan den vinna, men Coldtown är snabb ut så det blir inte lätt.
Flemmings andra är nog lite bättre, men har ju betydligt sämre läge.

Kanske kan Rydens Indigo Blue sabba för favoriten ???

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V75-2
Man blir lite konfunderad, när det från spår 2 startar en dansk Supreme Star från Flemmings stall med ett staket av vinster i raden. Vem har koll?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:42   #95
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Hoppsan! Streckfavoriten 2 Lover Face struken i sista.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:43   #96
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Gillar inte heller Viking Va Bene.
Kansk får man ta på sig dumstruten efteråt, men i min värld kan han inte vinna.

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Viking Va Bene såg jag på Sundbyholm när han mötte den haussade tysken jag trodde på då. Fick stryk med ett helt upplopp av Archangel,Screenheight ,Västerbo Loveboat och vad de nu heter. Även om han råkat vinna norska derbyt efter det så tror jag inte en sekund på att han skulle kunna slå Jeppas Maxi. Ska givetvis med om man räknar med att Jeppas bryter benen eller att Torbjörn dör eller något annat troligt som kan kan fälla Maxi.
Riff Kronos gillar jag däremot. Att hans vinstkonto fortfarande är lågt och att hästen inte staplar segrar stavas inte dålig moral eller problem utan Veijo Heiskanen. Kommer göra ett jättelopp igen och det givna första motbudet mot Jeppas. Pedro,Borga och I am D kanske efter.

Om man tror att det börjar med en lampa och ser hur avslutningen ser ut så kan man inte spika Jorma i andra. Då är det nästan bättre att avstå från spel för 7 rätt ger då inte många kronor. Så jag måste fälla Coldtown och hoppet lever i att han blir instängd. Tror att Supreme Star har en liten möjlighet att snuva favoriten på spets och därifrån ska hästen slås. Lyckas han ta spets är det nästan ett spikförslag. Finns några halvbetrodda bakom men tycker nog att det finns ett par bortglömda i 6 och 9 iaf.

I guld är det 4 som kan vinna och den fega tar alla såklart. Kanske 5 om man hoppas på att Friction har börjat hitta sig själv igen.Mest spelvärd är Porthos Amok som visar lite gryende form. Det är en gulddivision som visar hur svårt det är i högsta skiktet. De 4 som jag tror kan vinna loppet har tillsammans 5 segrar i år. 1,3,4,5....8?

4e loppet är svårt. Fastnade direkt för Jormas när jag såg startlistan. Vet ej varför. Bara känsla. Den trolige vinnaren är nog mest Supermede från spets eller Robin Hood från dödens. Imset har varit bra och kan inte nochas. Walmans är ordentligt fartfylld,och så kryddar jag med Puttes . 3,5,6,8,9,12

Trodde stenhårt på att Time Machine skulle leka hem det här. Draghjälp av Mercedes och sen bara glida hem det här men han är struken. Kanske en vink om att man är helt ute och cyklar i hela omgången. Har svårt att se några andra än 1,3,4,9 vinna det här. Underpaid vankas det skor på annars hade jag nog spikat.

Skräller nog inte i något av de avslutande loppen så det är bara att kryssa efter spellistan vad plånboken tillåter. Alla vet vilka det bör stå mellan.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:46   #97
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Hoppsan! Streckfavoriten 2 Lover Face struken i sista.
Oops !!!
Blir nog inget större system, har svårt att se det kan ge något.
Men jag har iofs oftast fel, som alla andra
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:58   #98
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Jaha, Lover Face, en av min spikat struken, stor del av dennes insatser hamnar ju nu på Poker kronos, vafan ska man göra nurå?
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 11:00   #99
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Jaha, Lover Face, en av min spikat struken, stor del av dennes insatser hamnar ju nu på Poker kronos, vafan ska man göra nurå?
oj nej samma för mig...vilka ska man spika nu?? kanske måste ta 5-6 hästar i sista uh uh svår
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 11:01   #100
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2504
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
oj nej samma för mig...vilka ska man spika nu?? kanske måste ta 5-6 hästar i sista uh uh svår
Jag har spikat Poker dom senaste 4-5 gångerna, kanske borde fortsätta med segerkonceptet...
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 11:03   #101
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 184
Sharp$: 1025
Standard

Prince di poggio
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+25), Fulsprit (+1)
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 11:06   #102
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Hur ofta infriar Veijo som favorit på V75.
Då behöver man inte grubbla på det till den här omgången. Istället dåk en ny fråga upp. Kan T Jansson ta en dubbel
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 11:09   #103
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Men vafan. Den också. Låser nog sista på 8,10,11,12. Fan nu blev jag sugen på Uroy också.

Senast redigerad av draken den 2014-09-12 klockan 11:10.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 11:15   #104
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Klart han kan det, kolla hur mycket han kör in.
Men det är alltid svårt på V75.



Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Då behöver man inte grubbla på det till den här omgången. Istället dåk en ny fråga upp. Kan T Jansson ta en dubbel
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!

Senast redigerad av putte64 den 2014-09-12 klockan 11:18.
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 11:19   #105
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7864
Standard

Klart att han kan ta en dubbel. Det har han gjort många ggr förut och kommer göra det igen men inte i morgon.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td