Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-11, 23:07   #76
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Tror att jag ska tippa från Norge i stället:
"Jackpot V75 Färjestad: Det er kjempepenger i spill på Färjestad travbane lørdag. Det kan bli snakk om tidenes pott i V75. Det vil minimum ligge 56 millioner kroner i syverpotten og 100 millioner i premiepotten totalt. Husk at innleveringsfristen er lørdag klokka 14.30.
Syverpotten har jackpot-påfyll fra to kjøringer i Sverige og har allerede 27 ekstramillioner. Forutsatt en total internasjonal V75-omsetning på 110 millioner norske kroner, så vil det minimum ligge 56 millioner kroner i syverpotten. Totalt vil det være mer enn 100 millioner kroner å spille om.

I tillegg er den norske Jokerpotten i spill. Om en eneste bong i det internasjonale V75-spillet inneholder syv riktige - og denne er levert hos norsk innleveringssted (bane/kommisjonær eller rikstoto.no) - så venter en sjekk på minimum 92 millioner kroner." - 92 miljoner Norska kroner alltså...

Lite tips och streckprocenten i Norge finns att läsa här:
https://www.rikstoto.no/Hjem/Samleside/

Vad blir denna i Sverige pott för svenska spelare då?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-11, 23:55   #77
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Det är här hemma det är 17% tittar du in på norsk toto så är det betydligt jämnare mellan Månprinsen och Lome Braga!
Vi spelar väl för tusan i samma potter!!!!
Det är inte 1 april idag:

Skall ni också försöka inbilla mig, att man kan spela V7 hos baggtoton?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 00:21   #78
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vi spelar väl för tusan i samma potter!!!!
Det är inte 1 april idag:

Skall ni också försöka inbilla mig, att man kan spela V7 hos baggtoton?

Nja, var inte så säker nu, mackpeter... Det finns särskilda regler som skiljer oss åt - hoppas någon smart, typ. Strappa71 kan räta ut dessa för oss...

För vi har INTE samma preferenser, glöm detta!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 00:34   #79
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Lome Brage tar spets och skall sedan slås - Månprinsen håller ALDRIG spets och skall sedan hitta ut och/eller runda dem från sista häst och det gör han aldrig - det är inga skithästar från Norge...
Nej jag är också med på vilka hästar som gör upp om det men jag är fortfarande frågande till om någon av dom svarar bättre på spö än den andre.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 00:50   #80
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Nej jag är också med på vilka hästar som gör upp om det men jag är fortfarande frågande till om någon av dom svarar bättre på spö än den andre.

Detta är elithästar och spö är av mindre/ingen betydelse - hade du haft en kuse som vinglar och far och/eller är trög i loppen, ja, då skulle jag förstå din fråga...

Men, detta är yttersta eliten som varken gynnas eller missgynnas av spö... De gör alltid vad kusken begär av dem ändå! De springer lika "spikrakt" och framåt som vilket varmblod som helst.

Kan INTE förstå att vi/ni svenskar kan tro så mycket på Månprinsen från detta läge... Förstår ni inte att han blir av med ledningen och då är loppet kört, troligtvis, för honom - han möter faktiskt världseliten och inga Skelleftetravare nu!!! Hur skall Lome Brage förlora i spets...?

Men, tackar - kör nu med eran Månprins, troligtvis trea, fyra i mål efter sen spurt...

Läs loppet, för i helvete...!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oggeb (+5)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 02:11   #81
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2641
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Jag tror att Westholm sätter dit Time machine på Lördag.
Nopp, han plockade bort den istället
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:03   #82
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Norrfjärden,Piteå
Inlägg: 398
Sharp$: 2312
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Detta är elithästar och spö är av mindre/ingen betydelse - hade du haft en kuse som vinglar och far och/eller är trög i loppen, ja, då skulle jag förstå din fråga...

Men, detta är yttersta eliten som varken gynnas eller missgynnas av spö... De gör alltid vad kusken begär av dem ändå! De springer lika "spikrakt" och framåt som vilket varmblod som helst.

Kan INTE förstå att vi/ni svenskar kan tro så mycket på Månprinsen från detta läge... Förstår ni inte att han blir av med ledningen och då är loppet kört, troligtvis, för honom - han möter faktiskt världseliten och inga Skelleftetravare nu!!! Hur skall Lome Brage förlora i spets...?

Men, tackar - kör nu med eran Månprins, troligtvis trea, fyra i mål efter sen spurt...

Läs loppet, för i helvete...!
Vad är det som säger att Melander måste backa sig sist? Inte omöjligt att han hittar ut, kan bli nån galopp, eller så gör han som många andra gör och bara flyttar ut sin häst i andra spår (Bara Lövgren som blir diskad för sånt).

Hästen har utvecklat sin startsnabbhet, jag kan inte tänka mig att han sitter sist utvändigt efter 500 meter. Tror han vrider på direkt när tempot bedarrar efter 500 m och sen får vi en fin duell. Kan Månprinsen plocka ner Lome Brage från dödens? JA
__________________
Forza Löven
mequei är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:03   #83
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vi spelar väl för tusan i samma potter!!!!
Det är inte 1 april idag:

Skall ni också försöka inbilla mig, att man kan spela V7 hos baggtoton?
Hahaha, det är tre potter...Norge, Sverige och Skarplöths. Jag tror strecken slås ihop på lördag.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), mackpeter (+2), Major (+2)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:14   #84
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mequei Visa inlägg
Vad är det som säger att Melander måste backa sig sist? Inte omöjligt att han hittar ut, kan bli nån galopp, eller så gör han som många andra gör och bara flyttar ut sin häst i andra spår (Bara Lövgren som blir diskad för sånt).

Hästen har utvecklat sin startsnabbhet, jag kan inte tänka mig att han sitter sist utvändigt efter 500 meter. Tror han vrider på direkt när tempot bedarrar efter 500 m och sen får vi en fin duell. Kan Månprinsen plocka ner Lome Brage från dödens? JA
Månprinsen möter inte avdankade, svenska kallblod nu - han möter kallblod av världsklass... Får han ledningen så är han svårslagen, men detta är osannolikt! Troligtvis tar Lome Brage (min spik) spets, och sedan blir det ett jämnt och hårt tempo, vilket iofs, gynnar Månprinsen om denne hittar ut.

Blir det lustempo, vilket också kan vara fallet med Tekno Odin i dödens, för denne vill ju inte dra upp tempot förrän 700 kvar...

Nej, Lome Brage SPIK!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:31   #85
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är helt omöjligt, Månprinsen har aldrig öppnat snabbt någon gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Månprinsen möter inte avdankade, svenska kallblod nu - han möter kallblod av världsklass... Får han ledningen så är han svårslagen, men detta är osannolikt! Troligtvis tar Lome Brage (min spik) spets, och sedan blir det ett jämnt och hårt tempo, vilket iofs, gynnar Månprinsen om denne hittar ut.

Blir det lustempo, vilket också kan vara fallet med Tekno Odin i dödens, för denne vill ju inte dra upp tempot förrän 700 kvar...

Nej, Lome Brage SPIK!!!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 07:37   #86
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Up Date Hoss kördes förra gången av lärlingen Ville K. men nu ska Adielsson upp på sulkyn igen. Därav min första spik. Jag är bara tacksam att Tekno Odin inte blir mer betrodd på lördag. Auto-start gynnar den hästen bäst och 2140m är favoritdistansen. Tjänat dubbelt så mycket än favoriten. Spår fyra är bra. Och det är väl klart att Öystein har laddat för det här loppet. PRESTIGE!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 09:22   #87
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Streckvärda, enligt Unibet:
- Viking Va Bene, Riff Kronos,
- Red Rapide, Hamilton As, Supreme Star,
- Friction, Porthos Amok,
- Super Photo Bood, Imset, Anthologie, Global Patriot, Montreal, Speedy Gon Sali,
- Macigcarpetride, Mr Chicago, Food Money, KLM Buymethemoon,
- Tekno Odin, LOme Brage, Särpefanten, Gylden Balder,
- On Hold.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 09:43   #88
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nja, var inte så säker nu, mackpeter... Det finns särskilda regler som skiljer oss åt - hoppas någon smart, typ. Strappa71 kan räta ut dessa för oss...

För vi har INTE samma preferenser, glöm detta!

Det är klart, att vi prefererar våra hemmaidoler. Svenskarna spikar Månprinsen. Norskarna låser på Tekno Odin och Lome Brage.
Vi, som tror oss vara kunniga - spikar Lome Brage.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 09:45   #89
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5722
Standard

Hur ofta infriar Veijo som favorit på V75.
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-12, 10:05   #90
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Det kanske är en idé att kolla kuskarna att dom har
Ätit & druckit gott samt klarat övernattning bra? För att göra det hela mer intressant.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3), Fulsprit (+1)
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td