Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-08, 20:44   #1

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

V86 uppnsack

Kan lika bra börja tidigt...

Registrerat spel

Datum: Onsdag 2014-09-10
Bana: Solvalla/Bergsåker
Spelform: V86, omg. 21

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 8 Nahar (2, 3)
2 8 Laurentius Romeo (1, 10)
3 7, 12 (9, 10)
4 7, 9 (6, 8)
5 8, 9, 12 (2)
6 2, 3, 8 (7)
7 3, 6, 9 (11, 8)
8 1, 7, 8, 10 (4, 9)

Vadet gäller startnummer

432 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 108,00 kr

Kvittonummer: 4B8A 551D 1241

Spiken: Nahar har bara sig själv att tävla emot, annars överlägsen dessa..

Lillspiken: Laurentius Romeo har övertygat på slutet, trotts spåret bör det vara bra chans...

Dragen:

Hankypanky Pagan hoppade bort sig senast men har bra fart i sig. Segerstrider felfri...

Revene d amour och Beer summit är streckvärda då de har bättre chans än formlösa Digital ink.

Min lilla luring är kapabel men har inte fått nosen först ännu. Snart...

Stinger Hanover brukar segerstrida, formen är dock ??? men i normalt skick är han med dem i mål...

Fashion Diva har inte fått till det men har bra fart för att vinna detta, spets och slut? Navaronne är mycket kapabel, nya batterier och farlig med klaff. RESPLENDENT CAVIAR har toppform!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 10:25   #2

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39741
Standard

Nahar vinner om han inte tappat formen. Digital Ink verkar upp i form och jag tror han tar hem det här. Volstead har också toppchans. Tror ingen bråkar med Tarzans häst, utan han kan lugnt köra sig till ledningen. Så ser i alla fall mina förhandidéer ut, sedan kan det ändras beroende på vilken info som framkommer.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 10:35   #3

Klankes avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nahar vinner om han inte tappat formen. Digital Ink verkar upp i form och jag tror han tar hem det här. Volstead har också toppchans. Tror ingen bråkar med Tarzans häst, utan han kan lugnt köra sig till ledningen. Så ser i alla fall mina förhandidéer ut, sedan kan det ändras beroende på vilken info som framkommer.
Tror inte Bergh tar ut honom i ett B gäng om han inte tror på chans. Straffspark när gänget är så litet, kan köra på säkerhet får ändå överta ingen som vill ha honom utvändigt sedan får han säkert köra i 22 tempo där framme, (skämt tempo) vinner han då inte det så är det avel som väntar... Lita på att Bergh ställt i ordning vill nog gärna visa sin hemmapublik vart skåpet skall stå.

Stefan Melander har inte rosat marknaden i år, haft för få framgångar, Digital ink streckas av de flesta på gamla meriter men även om formen är på gång är den inte 100%ig. En sådan som Reven d amour är i gott slag för dagen och får åter Björn i sulkyn, Beer summit laddar och får kanske överta, man siktar kanske på ryggen för att eventuellt ta honom på speed eller få en bra premie hem men att ta ledningen för att sedan tro på promenad i parken är lite väl oroväckande. Jag låser igen på 7-9 vill se mer av Inken innan jag tar honom igen, han är skyldig mig lite pengar men vill inte lägga mer på honom innan jag ser resultat.

Sedan kan mycket väl Volstread vara bäst en riktigt fin häst, jag var dock inte imponerad senast och vet ej om formen är 100%ig, skall normalt vinna detta men med tanke på senaste loppet tar jag med två streckvärda...

Senast redigerad av Klanke den 2014-09-09 klockan 10:37.
Gammal 2014-09-09, 10:52   #4

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8044
Standard

Vinner Nahar om han inte tappat formen Shooter. Hmm. Var ju totalt usel senast och blev kvävd starten innan de. Vilken form menar du?. Kroppsformen? Skulle nästan säga att det mer är en favorit i fara (trots riktigt lusigt motstånd) än att han är klar.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 11:10   #5

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Beer Summit får inte överta, han tar spets av egen kraft.

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Tror inte Bergh tar ut honom i ett B gäng om han inte tror på chans. Straffspark när gänget är så litet, kan köra på säkerhet får ändå överta ingen som vill ha honom utvändigt sedan får han säkert köra i 22 tempo där framme, (skämt tempo) vinner han då inte det så är det avel som väntar... Lita på att Bergh ställt i ordning vill nog gärna visa sin hemmapublik vart skåpet skall stå.

Stefan Melander har inte rosat marknaden i år, haft för få framgångar, Digital ink streckas av de flesta på gamla meriter men även om formen är på gång är den inte 100%ig. En sådan som Reven d amour är i gott slag för dagen och får åter Björn i sulkyn, Beer summit laddar och får kanske överta, man siktar kanske på ryggen för att eventuellt ta honom på speed eller få en bra premie hem men att ta ledningen för att sedan tro på promenad i parken är lite väl oroväckande. Jag låser igen på 7-9 vill se mer av Inken innan jag tar honom igen, han är skyldig mig lite pengar men vill inte lägga mer på honom innan jag ser resultat.

Sedan kan mycket väl Volstread vara bäst en riktigt fin häst, jag var dock inte imponerad senast och vet ej om formen är 100%ig, skall normalt vinna detta men med tanke på senaste loppet tar jag med två streckvärda...
Gammal 2014-09-09, 11:10   #6

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Vinner Nahar om han inte tappat formen Shooter. Hmm. Var ju totalt usel senast och blev kvävd starten innan de. Vilken form menar du?. Kroppsformen? Skulle nästan säga att det mer är en favorit i fara (trots riktigt lusigt motstånd) än att han är klar.
Klart han vinner om han inte tappat formen. Det är det som är frågan efter de senaste starterna. Varför tar Robban ut honom igen? Är det för att testa formen eller bara för att leka hem loppet?
Gammal 2014-09-09, 11:39   #7

drakens avatar

Standard

Han har ingen form. Eller form kanske han har men frågan är kanske mer törs han ta i eller är han rädd för att bli strypt igen. Hoppas att han vinner med ett halvt upplopp vilket han bör göra mot dessa men jag skickar ut ett frågetecken om vart han står mentalt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2), Fulsprit (+1)
Gammal 2014-09-09, 11:43   #8

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Aisle Stand vinner enkelt! Var ju enorm senast!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 12:16   #9

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5227
Standard

Vinner inte Bergh avd 1 så är det avel som väntar! Och då får han f-n leverera

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 17:25   #10

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 1015

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
Vinner inte Bergh avd 1 så är det avel som väntar! Och då får han f-n leverera
Något säger mig att Nahar får det tufft i aveln som valack?
hugotheboss (+2)
BeepBeep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 18:47   #11

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BeepBeep Visa inlägg
Något säger mig att Nahar får det tufft i aveln som valack?
Nahar?? det var ju Bergh det gällde!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tamuli (+5), doob (+20), Fulsprit (+10), hugotheboss (+5), barkman (+10), MikaF (+5)
Gammal 2014-09-09, 19:22   #12

Klankes avatar

Standard

Citat:
Nahar?? det var ju Bergh det gällde!
Haha
Gammal 2014-09-09, 20:08   #13

Sharp$: 286
Standard

ja släpper bomben i stöveln helt obegränsat
Pappersnunnan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 20:09   #14

Sharp$: 286
Standard

oggmokk=aggmokk
Pappersnunnan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 22:05   #15

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Bästa skräll och chansspik: Eleanor Rigby 7% just nu!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 22:11   #16

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

8spik
6.10.12
7.10.11.12
3.6.7
1.8.12
3spik
2.7.8.11
1.4.8

Ej inlämnat bara tankar än så länge
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 23:04   #17

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Känns som att Nahar och Reven d'Amour nu möter betydligt lättare motstånd. Trots dåliga startspår får dom bli spikar.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-09, 23:15   #18

Standard

V86-2.
Putte och andra startfantomer!
Kan Yes We Can ta ledningen. Eller finns det några startraketer här?
Gammal 2014-09-10, 00:18   #19

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
V86-2.
Yes We Can är chanslös på ledning!

Nahar känns inte helt stenklar trots allt. Ej optimal balans och mellanstart inför större uppgift. Jag garderar och siktar högt. Digital Ink uppåt och dagens bästa spik då Reven har bakspår!
Gammal 2014-09-10, 00:26   #20

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 607
Standard

Nahar frågetecken för formen, kan inte spika utan blir till att gardera och hoppas han faller tungt. Funderar dock på om det räcker att gardera med Clear Sign, Labero Broline och David Sisu
Gammal 2014-09-10, 00:28   #21

Sharp$: 6374
Standard

Citat:
V86-2.
Nej, Yes we can kan inte hålla upp ledningen. Snabba ut är:

Fantastic ås
Staro F
(Arc went in)
Re doc
Laurentius

Skriver Arc went in inom parantes då han absolut inte är någon katapult bakom bilen.

Jag tror Staro F tar en längd på Fantastic, Jag tror sedan att Goop får sån pass fart på Arc att han kan hålla ut Re doc och Laurentius in i svängen. Staro F släpper villigt till Goop och sedan skall han slås från ledningen, jag tror ingen klarar det imorgon.
varulv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 00:52   #22

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Standard

Det är dags för Linslusen i kväll!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 02:25   #23

AMHCs avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 2077
Standard

Funderar på att spika följande:

8 Nahar i V86-1
10 Eleanor Rigby i V86-3
9 Reven D'Amour i V86-4
3 Volstead i V86-6
1 Open Range i V86-8

Trots att jag ska spela ett väldigt litet system vill jag nog gardera i alla fall en av dessa som är mina tänkbara spikar - men frågan är vilken och med vad?
Vilken av dessa anser ni har minst chans att vinna?
Eller ska jag spika alla fem och på så sätt kunna fylla på ytterligare lite extra i övriga lopp?
AMHC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 07:26   #24

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av varulv Visa inlägg
Nej, Yes we can kan inte hålla upp ledningen. Snabba ut är:

Fantastic ås
Staro F
(Arc went in)
Re doc
Laurentius

Skriver Arc went in inom parantes då han absolut inte är någon katapult bakom bilen.

Jag tror Staro F tar en längd på Fantastic, Jag tror sedan att Goop får sån pass fart på Arc att han kan hålla ut Re doc och Laurentius in i svängen. Staro F släpper villigt till Goop och sedan skall han slås från ledningen, jag tror ingen klarar det imorgon.

Jag tror Re Doc flyger till spets!
Gammal 2014-09-10, 07:31   #25

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AMHC Visa inlägg
Funderar på att spika följande:

8 Nahar i V86-1
10 Eleanor Rigby i V86-3
9 Reven D'Amour i V86-4
3 Volstead i V86-6
1 Open Range i V86-8

Trots att jag ska spela ett väldigt litet system vill jag nog gardera i alla fall en av dessa som är mina tänkbara spikar - men frågan är vilken och med vad?
Vilken av dessa anser ni har minst chans att vinna?
Eller ska jag spika alla fem och på så sätt kunna fylla på ytterligare lite extra i övriga lopp?
Mina tankar...

Nahar - överlägsen kapacitet och borde bara vinna men jag tycker den har visat kraftig nedåtform i senaste starterna. Nog för att den kan vinna på ren grundkapacitet Bergh aviserar mellan raderna att preparé kan vara alternativet om bara någon tävlar emot och inte vinkar fram till spets! Skulle inte förvåna mig då om Bergh backar ner för att undvika dödens!

Eleanor Rigby - har jag redan utnämnt till chansspik och dagens bästa skrällbud! Tror Hankypanky Pagan står och studsar från start och i mitt tycke är det bara sjuan från spets emot! Dock är jag inte imponerad av den och Eleanor är myckre tyngre i spurten och hårdare häst vid häst upploppet ned!

Reven DÁmour - helt klart en de bättre i loppet men bakspåret gör att jag absolut inte skulle singla! Digital Ink uppåt och alla tjänsters drag sist. Då en behövlig sparsam resa och fast med gott om krafter med fin spurt till slut! Sänker detta gäng från dödens men jag tror den kör sig till spets. Dagens bästa spik!

Volstead - "INGEN" streckad bakom men nu aviserar Melander skoryck och fan ta den lömska jäveln om han ändrar sig. Barfota runt om vinkas den till spets och sedan är det slut!

Open Range - helt klart bäst kapacitet i fältet och vinstchans har den men då måste den hitta ut! Omgående dessutom! Tror den kan få problem på vägen för spets tar den inte av egen kraft!
AMHC (+10)
Gammal 2014-09-10, 08:02   #26

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

kallblodslopp ser jämnt ut, vågar man chansspika Vladimir eller ??? tacksam för hjälp, jag är väldigt dålig när det gäller kallblod, har ingen känsla för såna lopp...
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 09:12   #27

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
V86-2.
Det ska han inte kunna göra.
Witasp har inte tryckt av honom på länge, och han är snabbare ut än visat på slutet.
På Valla var han jämnsnabb med Staro Family, men Witasp kunde inte köra då han blev av med spetsen till annan häst.
Laurentius Romeo är snabbast ut, men man är aldrig säker på hur de resonerar från spår 8.
Trycker Uffe av honom tar han spets, på kort borde han väl göra det ?
Spets och slut är väl ett bra koncept ?
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 09:51   #28

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Låter som Nahar ska gå med skor idag.
David Sisu och Labero Broline kan nog 12.5, kan det vara en favorit i fara ?
Var inte så imponerande senast, nedåtform ?
Gammal 2014-09-10, 10:27   #29

drakens avatar

Standard

Ja inte får han vara mycket sämre än senast. Då blir det däng i dag även om t o m en dålig Nahar borde spöa det här skitgänget med bakbenen ihopbundna. Ska inte finnas förlust men jag chansar på det om jag nu lämnar in något. Skrev senast förra veckan att jag skulle bojkotta V86 då jag tycker det är för svårt. Tur att minnet ibland är kort
Fulsprit (+1)
Gammal 2014-09-10, 10:30   #30

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Bella Donna är väldigt startsnabb. Kanske kan hon hålla undan för tuffingarna där bak ?
Gammal 2014-09-10, 10:32   #31

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Lysande spel.
3 favoritspikar, 4 högst rankade i 3 lopp, helgardera 2 lopp och reducera.
100 laxar med en skräll.
Enkelt, min käre Watson

Citat:
Ja inte får han vara mycket sämre än senast. Då blir det däng i dag även om t o m en dålig Nahar borde spöa det här skitgänget med bakbenen ihopbundna. Ska inte finnas förlust men jag chansar på det om jag nu lämnar in något. Skrev senast förra veckan att jag skulle bojkotta V86 då jag tycker det är för svårt. Tur att minnet ibland är kort
Gammal 2014-09-10, 10:42   #32

drakens avatar

Standard

Ja det är ju det egentligen men jag bommar alltid på minst en och 7 rätt ger aldrig någonting. Blir bara förbannnad varenda gång jag lämnar in. Hittills aldrig haft 8 rätt och lär säkert aldrig få det. Men skam den som ger sig.
Tror att Resplended Kaviar kan bli obehaglig över upploppet i dag för rätt många om den lyckas komma i väg någorlunda och få en vettig position..
Gammal 2014-09-10, 10:54   #33

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Den är inget vidare startsnabb, och släpar på Elin.
Har liiite svårt för henne, luktar häx lång väg.
Å andra sidan har den kanonform och står i 6%

Citat:
Ja det är ju det egentligen men jag bommar alltid på minst en och 7 rätt ger aldrig någonting. Blir bara förbannnad varenda gång jag lämnar in. Hittills aldrig haft 8 rätt och lär säkert aldrig få det. Men skam den som ger sig.
Tror att Resplended Kaviar kan bli obehaglig över upploppet i dag för rätt många om den lyckas komma i väg någorlunda och få en vettig position..
Gammal 2014-09-10, 11:17   #34

drakens avatar

Standard

Open Range är en lus. Går inte att tro på idag. Här vinner Kemas Winnie. Vann V75 senast. Bara åker hem det här och vi har ett snyggt DD spel till spelbart odds. 6-9. Klart. Hmm. Börjar förstå varför jag aldrig sätter 8an hahaha. Nej . Jag skiter i det här idag. jag orkar inte hålla på med 8 lopp. Det är för många.
Gammal 2014-09-10, 11:22   #35

Standard

V86-5.

Det snackas om att det i streckspelen länge varit mycket favoritvinster, låga utdelningar och ideliga jackpottar. Och att atg borde skriva ut jämnare och mer svårspelade lopp. Då har de väl lyckats med kvällens kallblodslopp. Sådana som jag inte kan något om och därför hatar..... Men det här är väl klurigt?

Alla tre favoriterna 1,8 och 12 kan vinna.
- 12 har i sitt livs 19 starter vunnit 11 och varit på plats resten. Han är travsäker men fick dåligt spår.
- 8 var före 12 i mål i Rättvik men felade och diskades. Klurigt spår längst ut på vingen.
- 1 är stark och bra. Vet inte hur snabb han är från spår 1.
Bakom dessa finns flera bra skrällkandidater.

Eller sitter någon av er och gömmer på en stenklar. Du blir hjälteförklarad av mig, om du stiger fram!
Gammal 2014-09-10, 11:28   #36

Standard

Citat:
V86-5.

Det snackas om att det i streckspelen länge varit mycket favoritvinster, låga utdelningar och ideliga jackpottar. Och att atg borde skriva ut jämnare och mer svårspelade lopp. Då har de väl lyckats med kvällens kallblodslopp. Sådana som jag inte kan något om och därför hatar..... Men det här är väl klurigt?

- 12 har i sitt livs 19 starter vunnit 11 och varit på plats resten. Han är travsäker men fick dåligt spår.
- 8 var före 12 i mål i Rättvik men felade och diskades. Klurigt spår längst ut på vingen.

Eller sitter någon av er och gömmer på en stenklar. Du blir hjälteförklarad av mig, om du stiger fram!
har samma problem,, jag skulle också va tacksam
Gammal 2014-09-10, 11:32   #37

drakens avatar

Standard

Har också svårt för de här lågklassiga luspaltloppen. Kan inget om dem. Tittar man på spelet så är 1,8,12 spelade, resten nästan inget. Ser man på spåren så tycker iaf jag att 1 brukar vara lite bättre 8 och 12 så jag skulle nog spika nr 1. Bära eller brista annars kan det nog dra i väg en hel del streck.
Vet att iaf Tangens Haap är en kapabel häst. De flesta i loppet vet jag absolut ingenting om,inte sett de och vet inte mer än det som finnas att läsa men skulle kunna gissa att skrällchansen är ganska stor i loppet.
Gammal 2014-09-10, 11:43   #38

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Kvickers Kaxe kan öppna rätt bra.
Jag gillar inte JOP men om han kör från start vinner han.
Blir nog U häst, eftersom jag inte alls litar på kusken.
Tar man många tycker jag Höstbo Krabat ska med, startsnabb och 3% är lite roligt.

Citat:
V86-5.

Gammal 2014-09-10, 11:46   #39

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Rasmus kan inte hålla spets och måste ha tur.

Citat:
Har också svårt för de här lågklassiga luspaltloppen. Kan inget om dem. Tittar man på spelet så är 1,8,12 spelade, resten nästan inget. Ser man på spåren så tycker iaf jag att 1 brukar vara lite bättre 8 och 12 så jag skulle nog spika nr 1. Bära eller brista annars kan det nog dra i väg en hel del streck.
Vet att iaf Tangens Haap är en kapabel häst. De flesta i loppet vet jag absolut ingenting om,inte sett de och vet inte mer än det som finnas att läsa men skulle kunna gissa att skrällchansen är ganska stor i loppet.
Gammal 2014-09-10, 11:58   #40

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
kallblodslopp ser jämnt ut, vågar man chansspika Vladimir eller ??? tacksam för hjälp, jag är väldigt dålig när det gäller kallblod, har ingen känsla för såna lopp...
Står 20 meter sämre än JOPs Kaxe. Plus tolfte spår.
Känns inte aktuell.
3-5-8 helgarderat
rawr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 13:00   #41

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Tar man många tycker jag Höstbo Krabat ska med, startsnabb och 3% är lite roligt.
varför gillar du inte JOP? Jag tycker han är mycket stabil med kallblod, spikar honom ofta med framgång i jämna lopp.
Gammal 2014-09-10, 13:04   #42

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Han gör alltid fel, när han inte har en överlägsen häst.
Nu har han ju ett enormt fint stall, tack vara Faksen.
Men han höll på att lägga ner satsningen innan dess, och han kör fortfarande dåligt.

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
varför gillar du inte JOP? Jag tycker han är mycket stabil med kallblod, spikar honom ofta med framgång i jämna lopp.
Gammal 2014-09-10, 13:54   #43

Steffe1988s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1367

Standard

Registrerat spel

Bana: Solvalla / Bergsåker

Avd Ordinarie hästar
1 2, 8
2 9 Linslusen A.U.
3 10 Eleanor Rigby
4 5 El Sueco
5 9 Min Lilla Luring
6 3 Volstead
7 10 Vacqueyras
8 7 Frixie Star

Vadet gäller startnummer

2 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 0,50 kr

Kvittonummer: Rik om ödet vill det =). Haha
Steffe1988 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 14:01   #44

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 784
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 8 Nahar
2 8 Laurentius Romeo
3 10 Eleanor Rigby
4 1, 6, 7, 9
5 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12
6 3 Volstead
7 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11
8 1, 4, 7

Vadet gäller startnummer

1 200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 300,00 kr
barkman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 14:07   #45

doobs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Bästa skräll och chansspik: Eleanor Rigby 7% just nu!
Ligger fortfarande på 7%! Herregud FOLK ÄR FULLA!!
Länge sedan jag såg en sådan differens mot reell vinstchans!! Årets fynd!
AMHC (+1)
Gammal 2014-09-10, 14:34   #46

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ligger fortfarande på 7%! Herregud FOLK ÄR FULLA!!
Länge sedan jag såg en sådan differens mot reell vinstchans!! Årets fynd!
Bella Donna vinner det löpet lätt. Står med fyra friska i mål redan. Ellonor rigby - herreminje är folk fulla eller??

Nä tebaks till träningen utomhus - solen skiner

Gammal 2014-09-10, 14:35   #47

capones avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 13403
Standard

1. 8
2. 6,8
3. 1,7,10,11,12,14
4. 6,7,9
5. 7,8,12
6. 3
7. 2,3,7,8,10,11
8. 1,4,7,8,9

Spelarservice
http://piclair.com/hk99l

Senast redigerad av capone den 2014-09-10 klockan 19:02.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 14:41   #48

Standard

Är det bara jag som tror på chans för Aisle Stand? Visade ju enorm fart i senaste loppet. Kommer att få ett bra lopp nu och blir intressant att se om den vassa avslutningen räcker......
Gammal 2014-09-10, 14:59   #49

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Är det bara jag som tror på chans för Aisle Stand? Visade ju enorm fart i senaste loppet. Kommer att få ett bra lopp nu och blir intressant att se om den vassa avslutningen räcker......
aisle stand en av två i det löpet + vinnarspel på bet 10.00

Gammal 2014-09-10, 15:06   #50

Standard

Linderoth hinner väl inte dit i första DD....eller??
Gammal 2014-09-10, 15:12   #51

capones avatar

Sharp$: 13403
Standard

DD1. 2,3
DD2. 8,9

capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 15:43   #52

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Tar rygg på dig putte och spikar Kvickers Kaxe. Han verkar vara 20 m bättrre än konkurrenterna och bör klara några vida svängar samt JOP i vagnen.
Gammal 2014-09-10, 15:55   #53

oinkks avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 925
Standard

Citat:
Tar rygg på dig putte och spikar Kvickers Kaxe. Han verkar vara 20 m bättrre än konkurrenterna och bör klara några vida svängar samt JOP i vagnen.
Några vida svängar är nog ok, men f-n vet om det fungerar med JOP i sulkyn ifrån 8e, jag garderar.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 16:39   #54

Shooters avatar

Standard

Citat:
Det är väl kvällens skrik.
Gammal 2014-09-10, 17:05   #55

Standard

Får bli så här idag:

1) Nahar borde ju vinna detta men med tanke på hur det sett ut på sista tiden så kan jag inte spika utan garderar med David Sisu, Clear Sign och Labero Broline som jag tror är de tre som kan göra upp om det iaf inte Nahar är som han skall vara.

2) Väljer att Spika Ark Went In eftersom jag tror han lyckas hålla ut Laurentius och på så sätt får ta över spets efter en liten stund och sen är hästen att slå.

3) Var inne på att spika Hankypanky från början men med tanke på galopprisken så nej kan inte spika. Bella Donna har en bra chans om det spökar för min första häst. Tar även med Fonzan Sund och Eleanor Rigby (har lärt mig att inte ta bort hästar som nämns en hel del här)

4) Tar ställning och spikar Digital Ink pga utgångsläget.

5) Kallblod och jag är inte bästa vänner det är ett som är säkert. Vladimir är väl bästa hästen i loppet men med sämsta läget, kan dock inte ta bort en häst som varit på plats i alla sina starter. Kvickers Kaxe har ett bättre utgångsläge och är första häst i detta lopp för mig tätt följd av Vladimir. Tar även med Bergh och Järvsö Rasmus och två skrällar i Min Lilla Luring och Moe Blixten

6) Spikar Volstead och går vidare

7) Tycker det ser svårlöst ut får ingen riktig feeling för detta lopp men provar på att greja det på fem streck iaf.
My Love Star med Bergh vill jag inte ta bort även om det är den av mina fem streck jag tror minst på, de två jag tror gör upp om det är Fashion Diva och Vacqueyras och sedan Skrällar i Staro Fighter och Resplendent Caviar.

8) Här hoppas jag också på att klara mig på fem streck, Paduca Dream och Open Range är de två jag tror mest på men tar även med Frixie Star, Impression och Yoga Brick

Registrerat spel

1 2, 3, 7, 8 (6)
2 6 Ark Went In (8)
3 1, 7, 10, 12 (11)
4 6 Digital Ink (9)
5 1, 2, 8, 9, 12 (10)
6 3 Volstead (4)
7 1, 2, 3, 6, 10 (7)
8 1, 4, 7, 8, 10 (9)

Vadet gäller startnummer

2 000 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 500,00 kr

Kvittonummer:
Gammal 2014-09-10, 17:11   #56

doobs avatar

Standard

Citat:
aisle stand en av två i det löpet + vinnarspel på bet 10.00
Ska väl gå med skor ikväll?
Gammal 2014-09-10, 17:24   #57

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 3 David Sisu
2 1 Yes We Can
3 7 Bella Donna
4 7 Beer Summit
5 1, 4, 6, 8, 12
6 3 Volstead
7 1, 3, 6, 7, 10
8 1, 4, 7, 9, 10
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 17:29   #58

Kyodais avatar

Standard

Citat:
Ska väl gå med skor ikväll?
inte fram tror jag

Gammal 2014-09-10, 17:46   #59
robust
Guest

Sharp$:
Standard

Vad ser jag??? Price Tagg hos Nurmos och Jorma kör... det skulle nog vara en skräll det!!! Undrar om den kan vara i ordning redan. Barfotabalans är det i alla fall. Helt missat denna häst, eftersom Ralf Karlstedt har ju haft den innan.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 17:56   #60

Standard

Citat:
Aisle Stand har inte vunnit under de två senaste åren. Har knipit någon enstaka plats. Ensamt sto mot h/v.
Men - för att travestera bibeln Tron försätter Bergh
Gammal 2014-09-10, 18:28   #61

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5751
Standard

Idag ska jag inte titta på travet. Trött på att alltid bli besviken. Varje vecka samma sak. De loppen man helgarderar vinner favoriten och de loppen man spikar så skräller det. Slår aldrig fel :P

Kör en flerbong idag

Registrerat spel 16 rader X 10

7, 8
8 Laurentius Romeo
7, 10, 11, 12
6 Digital Ink
1, 12
3 Volstead
2 Staro Fighter
8 Impression

16 rader x 10 x 0,25 kr Totalt: 40,00 kr

Stora systemet:

7, 8
6, 8, 11
7, 10, 11, 12
6 Digital Ink
1, 3, 7, 8, 12
3 Volstead
1, 2, 3, 6, 10
1, 4, 7, 8

Totalt: 600,00 kr

Senast redigerad av linfre den 2014-09-10 klockan 19:37.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 18:57   #62

Melanders avatar

Sharp$: 4831
Standard

Kvällen startar bra:Registrerat spel

Bana: Solvalla, omg. 61
Lopp: 2
Spelform: Tvilling

Hästar: 2, 3, 5, 7, 8, 9, 11
U-hästar:

Vadet gäller startnummer

21 x 10,00 kr Totalt: 210,00 kr

Kvittonummer: CFC4 0F00 9F71 9045

Utbetalt: 1 206,00 kr
Nu kör vi med Nahar Eleanor och Digital Ink som spikar
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 18:58   #63

Standard

I andra loppet på Bergsåker måste man diska/kraftigt bötfälla Ove A Lindqvist/Best Elden, som tog benen på Grann Pål utanför. I sista kurvan.

Senast redigerad av mackpeter den 2014-09-10 klockan 19:02.
Gammal 2014-09-10, 19:01   #64

Melanders avatar

Sharp$: 4831
Standard

Ändrade mig lite grann:Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 8 Nahar
2 1, 7, 9
3 10 Eleanor Rigby
4 3, 6
5 1, 7, 9, 10, 12
6 3 Volstead
7 1, 3, 4, 6, 8, 10, 11
8 1, 4, 5, 8, 9

Vadet gäller startnummer

1 050 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 262,50 kr
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:11   #65

Sharp$: 2301
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 8 Nahar
2 6 Ark Went In
3 7 Bella Donna
4 7 Beer Summit
5 12 Vladimir*
6 3 Volstead
7 6 Resplendent Caviar
8 4 Paduca Dream

Vadet gäller startnummer

1 rad x 100 x 0,25 kr Totalt: 25,00 kr

Kvittonummer:

Tycker omgången ser rätt enkel ut! har inte så mycket att tillföra till snacket, men såg kallblodet vladimir senast. Han såg ut att vara en riktig kanon!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:14   #66

Shooters avatar

Standard

Nu har jag kollat värmningar och jag behåller mina spikar. Allt ser bra ut.

1) Spik 8 - Nahar!
2) 1,6,8,9,10
3) Spik 7 - Bella Donna
4) Spik 6 - Digital Ink
5) 1,2,3,8,11,12
6) Spik 3 - Volstead
7) 1,3,8,9,10
8) 1,4,7,8,9,10
Gammal 2014-09-10, 20:28   #67

Standard

5-8, Tvilling nu!
Gammal 2014-09-10, 20:29   #68
Banned

Sharp$: 2105

Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 8 Nahar
2 1, 6, 8, 9, 10
3 7 Bella Donna
4 6 Digital Ink
5 1, 6, 7, 8, 12
6 3, 6
7 3, 6, 9, 10
8 8 Impression

Vadet gäller startnummer

200 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 50,00 kr

Kvittonummer:
BignBlessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:29   #69

Standard

Testar en tvilling 2-3 bara för skoj skull om det skulle häxa för Nahar, kör bara en tia så gör inget om det går åt pipan hehe
Gammal 2014-09-10, 20:31   #70

doobs avatar

Standard

Blev såhär! Nu kör vi!

1) 2 3 6 7 8
2) 1 2 3 6 7 8 9 10
3) 7 10
4) 6
5) 1 2 3 8
6) 3
7) 3 6 9
8) 1 4 8 10
Gammal 2014-09-10, 20:33   #71

Standard

Nahar torskade ju!
Gammal 2014-09-10, 20:33   #72

doobs avatar

Standard

Yeeeeees!! Tackarrr!!! Hela Sverige kliver av!!
Gammal 2014-09-10, 20:33   #73

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2500
Standard

var det inte labero som vann?
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:33   #74

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 131
Standard

7an vann klart
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:34   #75

Standard

Visst vann Labero ?!?!?!

*edit* Yes skön start..tack för det
Gammal 2014-09-10, 20:34   #76

Shooters avatar

Standard

Svagt! Robban borde kanske ha kört till tidigare när han hade en speedig häst i rygg.
Gammal 2014-09-10, 20:34   #77

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2500
Standard

Registrerat spel

1 2, 7, 8 (6, 3)
2 2, 6, 8 (11)
3 10, 11 (7)
4 7, 9 (2, 3)
5 8, 12 (1, 2)
6 3 Volstead (8, 7)
7 3, 8, 10 (1)
8 1, 4, 7, 9 (8)

Vadet gäller startnummer

864 rader x 1 x 0,25 kr Totalt: 216,00 kr

Kvittonummer:
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:35   #78

Sharp$: 17990
Standard

Labero Broline sköt verkigen till när han drog tussarna. Obesegrad 2/2 bfro.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:35   #79

Standard

Bra insats av kommentatorn - Nahar var det sista han sa när hästarna klöv linjen, hehe - öppnar nog inte käften på ett tag i täta strider!

Gammal 2014-09-10, 20:36   #80

Standard

mkt skönt, proppen är redan ur efter första. kan bli fina pengar ikväll
Gammal 2014-09-10, 20:37   #81

Standard

Bort med goop-favven nu då
Gammal 2014-09-10, 20:38   #82

Standard

Här startar en "nästagångare" i form av Laurentius Romeo. Har dock feeling för Linslusen A.U. här.

Får bli vinnare på Linslusen och tvilling med Laurentius...
Gammal 2014-09-10, 20:42   #83

Standard

Melander har bra koll på sina hästar - i intervjun säger han att han innan näst senaste starten över sprint så hade han inte startat på ett bra tag - 2.5 veckor, lång tid i hans värld???!!! Gäller Bella Beluga!
Gammal 2014-09-10, 20:44   #84

Standard

skönt att man fick in spiken på Goop
Gammal 2014-09-10, 20:44   #85

Standard

Oj, vad var detta - vilken kanon! Svagt att jag inte tog med denne i tvillingen - ibland siktar man för högt...
Gammal 2014-09-10, 20:45   #86

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4328
Standard

Yes! TACKAR!! Hela Sverige garderar och Goop är stenklar med 1a J-bike!!
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 20:47   #87

Shooters avatar

Standard

Slänger in en V65:a också.

1) 1,7,11
2) Spik 6
3) Spik 1
4) Spik 3
5) 1,3,6,8,9,10
6) 1,4,7,8,9,10
Gammal 2014-09-10, 20:52   #88

Standard

Hanky Panky Pagan borde vara hårdast här... Vinnare!
Gammal 2014-09-10, 20:52   #89

doobs avatar

Standard

Bergsåker 36 20140910 Tvilling
Lopp: 7
Insats: 500
hästar: 7,10
U-hästar:
500,00 * 1 = 500 kr

+ 500 Vinnare Eleonor R
Gammal 2014-09-10, 20:54   #90

doobs avatar

Standard

Ove A kör invändigt.......

Vilken jävla clown....
Gammal 2014-09-10, 20:56   #91

Shooters avatar

Standard

Bella Donna såg superfin ut i värmningen och gjorde sitt jobb.
Gammal 2014-09-10, 20:56   #92

Standard

Kom igen nu Inken
Gammal 2014-09-10, 20:57   #93

doobs avatar

Standard

Ove A kör som om han inte hade något i tömmarna... Vilken pajas!! Fy fan!

Tur jag dubblade efter värmning
Gammal 2014-09-10, 20:59   #94

doobs avatar

Standard

Strålande värmning i första. Lirar emot

Solvalla / Bergsåker 504 20140910 DD
Insats: 500
Avd-1: 10
Avd-2: 8,10
250,00 * 2 = 500 kr
Gammal 2014-09-10, 21:01   #95

Standard

Digital Ink är helslut - låt honom gå till vila. Reven DAmour pissar på dessa...

Dunk! Vinnare!
Gammal 2014-09-10, 21:05   #96

Shooters avatar

Standard

Härligt Digital Ink! Vilken häst det är.
Gammal 2014-09-10, 21:06   #97

Standard

Hehe, skaplig vinnare och INTE slut, tydligen...

Gammal 2014-09-10, 21:06   #98

Standard

Blev lite nervös där men tack Örjan för den
Gammal 2014-09-10, 21:06   #99

doobs avatar

Standard

Citat:
Yes We Can är chanslös på ledning!

Nahar känns inte helt stenklar trots allt. Ej optimal balans och mellanstart inför större uppgift. Jag garderar och siktar högt. Digital Ink uppåt och dagens bästa spik då Reven har bakspår!

Tackarrrrrrrrrrr!
Gammal 2014-09-10, 21:09   #100

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Max hjärnsläpp i sista minuten-besluten. Spikade Arken på matamatiska lappen men satte av någon anledning Vaqueyras som utgång på den andra Man skulle lagt ihop lapparna lite bättre idag.

3,7,8
4,6,8,9,10,11,12
1,7
6
Alla
3
3,6,7,8,9,10,11,12
4,7
Krav: Nahar/Vaqueyras

8
6
1,7,12,14
6,7
1,2,3,6,7,8
2,3,4,7
2,3,6,7,8,9
1,4,7,8,9,10,11

Märkligt för övrigt hur Reven kunde bli så betrodd från bakspår. Rusning av bra häst där framme eller kryptempo så är den ju lika chanslös...

Skräll nu i öppet kallblodslopp tack! Sen ska väl Melander sitta på leken, stallformen är det fan inget fel på iallafall!

Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 21:13   #101

Standard

Kallbloden lämnar jag åt norrlänningarna...
Gammal 2014-09-10, 21:16   #102

Standard

Nu måste jag hämta dottern - får bli en DD:

DD 1: 6

DD 2: 4

x200
Gammal 2014-09-10, 21:17   #103

Sharp$: 17990
Standard

Den spets/ryggledartvillingen skulle man ha spelat. Ruskigt bra odds.
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 21:18   #104

Shooters avatar

Standard

Fan, så störde han Järvsö Rasmus. Tror den hade vunnit annars
Gammal 2014-09-10, 21:18   #105

Sharp$: 32
Standard

Dessa jävla kallblodslopp. Galopper till höger o vänster och kuskar som försöker slå strike på de utvändiga..
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 21:18   #106

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1025
Standard

Såja! Melander i nästa så sitter jag med alla i dom 2 sista på 2 system
Josve88 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 21:19   #107

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Hade 2-8 så hoppades rygg ledaren skulle galoppera på upploppet men men
Gammal 2014-09-10, 21:19   #108

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Kan ju knappast säga att jag tog den med precision men med ihop med de andra i hagelbrakar-tvillingen var den! Bergh fjärde inner ungefär som väntat.

Registrerat spel

Bana: Bergsåker, omg. 36
Lopp: 8

Hästar: 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12
U-hästar: 3, 6, 8, 10

Vadet gäller startnummer

26 x 30,00 kr Totalt: 780,00 kr

Gammal 2014-09-10, 21:22   #109

Shooters avatar

Standard

DD: 10-9.
Gammal 2014-09-10, 21:23   #110

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Josve88 Visa inlägg
Såja! Melander i nästa så sitter jag med alla i dom 2 sista på 2 system
Med den stallformen ska du väl nästan redan nu kunna räkna pengar i så fall, lycka till! Finns ju inget skönare än att sitta helgarderad i sista och räkna pengar.

Gammal 2014-09-10, 21:23   #111

Standard

Blir en rak D.D
10 - 4
Gammal 2014-09-10, 21:27   #112

Shooters avatar

Standard

Ytterligare en uppvisning av Tarzan.
Gammal 2014-09-10, 21:28   #113

Standard

Vem blev tvåa? Hade tvilling på 3-7
Gammal 2014-09-10, 21:28   #114

Standard

Gött trodde han skulle hoppa! Nu jobbar vi skrällar för hela slanten!
Gammal 2014-09-10, 21:28   #115

Standard

jackpot
Gammal 2014-09-10, 21:28   #116

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tamuli Visa inlägg
Vem blev tvåa? Hade tvilling på 3-7
Den gick in i så fall!

Gammal 2014-09-10, 21:29   #117

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Den gick in i så fall!
skönt såg aldrig vem som blev tvåa..
Gammal 2014-09-10, 21:32   #118

Standard

Bara jag som saknar endast v8?
Gammal 2014-09-10, 21:33   #119

Sharp$: 341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Bara jag som saknar endast v8?
Nej
bullmerca är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 21:36   #120

Standard

Staro Fighter i nästa vore ju fint
Gammal 2014-09-10, 21:38   #121

Stekels avatar

Standard

Öppet det här också

Registrerat spel

Bana: Bergsåker, omg. 36
Lopp: 9

Hästar: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
U-hästar: 9, 10

Vadet gäller startnummer

17 x 40,00 kr Totalt: 680,00 kr

Gammal 2014-09-10, 21:43   #122

Standard

jackpot, bara börja plugga till v64 imor.,
Gammal 2014-09-10, 21:44   #123

Shooters avatar

Standard

Jackpot igen när det här är klart! Tycker det får vara nog snart.
Gammal 2014-09-10, 21:44   #124

Standard

Surt att Staro Fighter inte orkade fram, hade ju varit mycket bättre för värdet.. men men
1-4-7-8-10 kvar för lite kaffepengar då
Gammal 2014-09-10, 21:45   #125

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
jackpot, bara börja plugga till v64 imor.,
Varför, det är ju ingen jackpott på V6 imorrn??

Gammal 2014-09-10, 21:45   #126

linfres avatar

Standard

Börjar bli tråkigt nu. Låg utdelning varenda jävla omgång. Total slöseri med tid...
Gammal 2014-09-10, 21:46   #127

Standard

Riktigt tråkig vinnare nu håller tummarna för Kjell Brandt nu!
Gammal 2014-09-10, 21:47   #128

Standard

4,5,10 för 7 rätt he he alltid missar en
Gammal 2014-09-10, 21:48   #129

Stekels avatar

Standard

I Saw Her är väl mycket bättre än raden och dessutom startsnabb. Bra tvillingvirke här tror jag!

Gammal 2014-09-10, 21:48   #130

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61862
Standard

Bara att gratulera Svenska folket till ännu en jackpot. Jackpot på lördag, Sen extra V75 på måndag innan jackpotomgången nästa onsdag. Men det är dyrt att hänga med på allt. Inte minst nu när det inte går att spela för bara alla rätt med rader som innehåller mycket favoriter. Dom som får 8 rätt ser inte ut att bli ekonomiskt oberoende direkt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 21:54   #131

Standard

grattis alla som vann, miss på nahar för mig
Gammal 2014-09-10, 21:54   #132

Standard

Fan kunde inte Staro Fighter vunnit förra så skulle man fått några tusingar iaf...
Gammal 2014-09-10, 21:55   #133

Standard

Surt såg bra ut i sista sväng poggio hästen hade ju varit fin att få in
Gammal 2014-09-10, 21:57   #134

Standard

Jaha 8 rätt och sponsring till Lördagens jackpot blev resultatet..
Alltid kul att sätta 8 rätt men vore ju kul med lite skrällar också
Gammal 2014-09-10, 21:58   #135

Ojes66s avatar

Sharp$: 2391
Standard

Kul med jackpot.
Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 8 Nahar
2 6 Ark Went In
3 1, 7
4 6 Digital Ink
5 7, 8
6 3 Volstead
7 3, 10
8 4, 8

Vadet gäller startnummer

16 rader x 50 x 0,25 kr Totalt: 200,00 kr

Kvittonummer: 2F02 8D88 9931 9041
Ojes66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 21:59   #136

Standard

Jaha dubbeljackpot till Onsdag...
Gammal 2014-09-10, 22:01   #137

linfres avatar

Standard

Alla rätt och 12kr plus, säger upp mig direkt imorgon

Nej, fyfan vad trist...
Tamuli (+12)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 22:02   #138

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2306
Standard

Jag spyr snart på dom här jävla jackpottarna, totalt värdelöst.
AMHC (+1)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 22:10   #139

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Undrar hur länge det dröjer innan de får in ngn på ATG som inser att det är dags att komma med ngt nytt som faktiskt lockar....det här suger!
Gammal 2014-09-10, 22:13   #140

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tomtom2 Visa inlägg
Jag spyr snart på dom här jävla jackpottarna, totalt värdelöst.
Med tanke på att det bara är spelarnas pengar som flyttas mellan omgångarna undrar man hur länge atg ständigt ska kunna höja omsättningen med sin jackpotreklam. Hade det varit jackpot ett par gånger i månaden hade det ju varit sin sak men att locka spelarna till att satsa extra pga jackpot måste snart bli svårt med tanke på att det numera är jackpot var och varannan dag. Spelarna vinner ju inte en krona extra bara för att pengarna flyttas runt mellan dagarna och spelkassorna måste väl ha en övre gräns hos många för hur mycket spel dom tål.
bokis29 (+5), znipstern (+5), TOBYTYKE (+2), tomtom2 (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 22:17   #141

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 1794
Standard

http://imgur.com/uoiOkhv

Klen utd. Värd ett bättre öde....hade många skrällbud
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 23:06   #142

Reg.datum: apr 2014
Sharp$: 734
Standard

Registrerat spel

Avd Ordinarie hästar
1 8 Nahar
2 6, 8
3 7, 11, 12
4 6 Digital Ink
5 8 Kvickers Kaxe
6 3 Volstead
7 3 Fashion Diva
8 4 Paduca Dream

Vadet gäller startnummer

6 rader x 100 x 0,25 kr Totalt: 150,00 kr

Kvittonummer: 0B4A 21C2 5151 1045

Fan den lappen var värd ett bättre öde :(
Fulsprit (+3)
Putterik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-10, 23:39   #143

drakens avatar

Standard

Kom nyss hem från jobbet. Bedrövlig omgång. Tyckte man tog ett skapligt strupgrepp när man sågade Nahar direkt men effekten uteblev. Inga pengar alls nästan fast det började så lovande.
Svara

td