Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-08, 13:21   #46
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Erik blåser till spets och går 12.
1,2 emot.

Nja, Wannacmyguns tar väl spets men släpper visserligen. Sedan tror jag inte heller Jorma vill släppa Air Gunner till spets om han hinner före, då han vet att AG oftast är vek till slut, särskilt över medel- och längre distanser... Nej, enligt mig är AG en renodlad sprinter för närvarande. Sedan skall sägas att Pakkonen är en djävel att ställa i ordning och man vet att det är form när hans hästar kommer ut, ingen tvekan om det, men tveksam ändå över distansförmågan...

Min vinnare är Indigo Broline, som kan flyga till spets eller köras dit om denne känns fin i startögonblicket - såg riktigt fin ut senast, som fastlåst... Lopp i kroppen nu... Taskigt läge, dock!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:22   #47
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Jag tycker loppet är utskrivet för Nato Dream - S&S!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:27   #48
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tycker loppet är utskrivet för Nato Dream - S&S!
Håller med, ser onekligen bra ut...
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:28   #49
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
kolla starten i gävle där han fick bestämma mot skralt motstånd. hur imponerande var det?
Men, han vann! Och detta var i början av augusti... Mycket gynnad av pisk nu gentemot senast i Norge, var då även halt - behandlad efter detta. Är en renodlad sprinter och mitt tips bygger på att han som sagt tar spets och på Jägers, där alla ledare får en "gratislängd" i utgången av sista kurvan, är det väldigt svårt att vinna bakifrån.

Hehe, nu är vi där igen - vem skall börja tjafsa emot mig nu då - shoot!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:32   #50
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
Precis som New York U.S. gjorde igår. Melanders hästar kan skrälla när som helst. Sen tyckte jag att Daniel Olsson smygkörde den förra gången. Absolut kan den vara helt chanslös ikväll också, men motståndet avskräcker inte direkt.
Är det Disco A.E som du tycker smygkördes i förra starten ? Då var han ju totalt iskall ifrån rygg ledaren.

Sen har du en poäng att Melanders hästar kan skrälla , Tidied Acc.. vassa spurt vid skrällvinstern är ett bevis på detta. Då hade den hästen varit dålig i flera starter i rad.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:32   #51
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag tycker loppet är utskrivet för Nato Dream - S&S!

Nato Dream i spets, hehehe - skojar du? Wannacemyguns tar spets och släpper till Miss Beniss eller Air Gunner. Tror dock Jorma kör i spets, om han når denna...

Melander borde pensionera många av sina snabbloppare - de är slutkörda av lallaren...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:35   #52
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ojojoj! Stein Daylight däremot - där har ni spets och slut. Såg fin ut senast och gjorde ett bra lopp efter vila - är stenhård om formen sitter där och det borde den ju när han tar ut den på Valla...

7% för närvarande är rena rama rånet!


Edit: Ser att han skall köra snällt och på chans, då blir han bara en luring och rankas ner...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-10-08 klockan 13:38.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:39   #53
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Men, han vann! Och detta var i början av augusti... Mycket gynnad av pisk nu gentemot senast i Norge, var då även halt - behandlad efter detta. Är en renodlad sprinter och mitt tips bygger på att han som sagt tar spets och på Jägers, där alla ledare får en "gratislängd" i utgången av sista kurvan, är det väldigt svårt att vinna bakifrån.

Hehe, nu är vi där igen - vem skall börja tjafsa emot mig nu då - shoot!
Tror knappast den här 8-åringingen är bättre nu än i gävle. Där fick han spets utan konkurrens o fick gå på i eget valt tempo. Här kommer det kosta om han ska ta sig förbi de invändigt. ska bli intressant o se ikväll, men vinner han blir jag oehört förvånad
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:40   #54
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 756
Sharp$: 37638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Nato Dream i spets, hehehe - skojar du? Wannacemyguns tar spets och släpper till Miss Beniss eller Air Gunner. Tror dock Jorma kör i spets, om han når denna...

Melander borde pensionera många av sina snabbloppare - de är slutkörda av lallaren...
Det är gravallvarligt! Kan visserligen bli skor bak, men helstängt och snabb ut
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:40   #55
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då står nog segern i andra mellan Dellvann, Queens Delight och "Handtrallan" med Jorma - skulle varit mycket intressant om han inte startade från åttondespår...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:43   #56
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är gravallvarligt! Kan visserligen bli skor bak, men helstängt och snabb ut
var har du sett att det ska bli helstängt på nato?
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:45   #57
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Tror knappast den här 8-åringingen är bättre nu än i gävle. Där fick han spets utan konkurrens o fick gå på i eget valt tempo. Här kommer det kosta om han ska ta sig förbi de invändigt. ska bli intressant o se ikväll, men vinner han blir jag oehört förvånad
Ja, vi får se - blir spännande... De enda med lite styrka i sig har de sämsta spåren och det är ju Crowns Banker, dåligt spår då denne inte kan försvara spets, och Neo Holmsminde, hamnar bland de sista och sedan måste denne kämpa för varje meter - skulle det bli extremt överpace, neråt 1.03-04, då kommer ovan nämnda in i matchen - resten är för veka...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:50   #58
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Dagens bästa spikar:

Zonguldak och Miss Beniss! Punkt!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 13:50   #59
robust
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Är det Disco A.E som du tycker smygkördes i förra starten ? Då var han ju totalt iskall ifrån rygg ledaren.

Sen har du en poäng att Melanders hästar kan skrälla , Tidied Acc.. vassa spurt vid skrällvinstern är ett bevis på detta. Då hade den hästen varit dålig i flera starter i rad.
Många hästar hade nog varit iskalla bakom en hårdkörande elitloppsvinnare (Nahar).
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-08, 14:01   #60
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror mig ha en annan riktigt fin rysare fra Norge! Victory Lap - trea i norska Kriteriet sist. Spurtade kanonbra efter att ha tappat tre, fyra längder i sista kurvan när han skulle backa sig loss - tappade segern där då han är på linje med ettan och tvåan i mål... Har tränat bra efter senaste loppet och känns fin... Hyfsad från start. Hade han varit tvåa eller vunnit senast så hade han haft klart mycket mer pengar för att få starta här - står nu perfekt inne i loppet med en krona från gränsen... 6%, även detta ett rån...

Skall bli kul att se denne med pisk!

http://stall-mikkelborg.no/nyheter.html Se norska kriteriet nere till höger i ett Youtube-klipp.
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingdingaling (+5)

Senast redigerad av Fulsprit den 2014-10-08 klockan 14:25.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td