Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-06, 16:13   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

interest sånna i avd 3 har jag fått feeling för, krossar dom från dödens om så krävs? är lite inne på att jorma kommer till ledningen?

Senast redigerad av alle den 2014-10-06 klockan 16:23.
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:25   #17
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
interest sånna i avd 8 har jag fått feeling för, krossar dom från dödens om så krävs? är lite inne på att jorma kommer till ledningen?
Vad grundar du det på? Kommer i så fall inte sjuan före? Hur snabb är Interest Sånna? Klara svar där och den kan vara chansspik för mig! Barfota runt om idag! Wojtyla Gene har ju pisskusk men bra läge och toppform... Redan nämnd Standard Ribb är en kanon men inte så snabb ut! Fan om det du säger har substans så är Kontio en skön chansspik!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:29   #18
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 740
Sharp$: 37616
Standard

Ser Juggle Face fin ut i värmningen så kanske jag spikar honom, ska ju i normalt slag och utan gunga bara leka hem det här. Får se hur jag gör. Rough Stuff och Snabba Cash verkar annars ha väldigt bra chanser och de är nog hemma. Explosive De Vie verkar också ha en toppchans. Jag gillar dock Volstead och treåringar är ofta värda att gardera, speciellt med Oscarsson i jollen på favoriten. Lite att fundera på före inlämning.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:31   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Vad grundar du det på? Kommer i så fall inte sjuan före? Hur snabb är Interest Sånna? Klara svar där och den kan vara chansspik för mig! Barfota runt om idag! Wojtyla Gene har ju pisskusk men bra läge och toppform... Redan nämnd Standard Ribb är en kanon men inte så snabb ut! Fan om det du säger har substans så är Kontio en skön chansspik!

Bara mina egna åsikter, inte lyckas hitta en kommentar från Hellstedt tyvärr.

Men jag tror att Interest Sånna är mycket snabbare än Standard Ribb, ingen av de invändiga är särskilt snabba. 4,5,6 tror jag sitter i ledning initialt och jag tror alla dessa släpper när Jorma kommer flygandes.
Barfota runt om nu tycker jag är riktigt intressant, hästen har en super stam och jag tror det är bästa hästen i fältet!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
doob (+25)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:39   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Henke Diablo borde ha rätt bra chans, och jag tror nog han når ledningen. u-häst för mig!
Men om det blir för hård körning så är Online d'Amour riktigt bra. Trivs i regi Raoul Engblom och han har faktiskt vunnit en v75 final på solvalla hos Mats Rånlund!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:43   #21
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 740
Sharp$: 37616
Standard

En lösning kan vara att singla Polly Frontline och gardera såväl första som sista loppet. Det börjar ljusna ...
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:43   #22
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Min V4:a i nuläget...

1) 8 Interest Sånna
2) 2 3 5 11
3) 2 3 4 6
4) 2 4 5 6 7 10 11


1)
8 Interest Sånna har pissläge men det är å andra sidan det enda! Rutinerad kusk i jollen, barfota runt om, stark och rejäl! Standard Ribb motbud men om Kontio kommer före så är den dynghet! Funderar på att chansa! Wojtyla Gene toppform men kusken håller jag inte i handen som spik...

2)
Hoppas och tror att Goop svarar spets med 2 Global Ninja. Tränaren aviserar i alla fall att Untersteiners måste vara RIKTIGT snabb för att ta spets! 5 Henke Diablo är storfavorit men jag hoppas som sagt på häx i spetskampen! Lär bli rejäl öppning hur som helst och tar då med två karameller! 3 Micciano Lung är superspeedig och skräller titt som tätt! Uppåt igen och drömförutsättningar! 1640, framspår och garanterat tempo i loppet! SE UPP! 11 Princess Wine mötte kanoner sist! Di Leva Käll, Sandra Volo, Abborren och Stylish Hanover! Se upp om överpace!

3)
4 Snabba Cash ny favorit som ska fällas! Kapabel men kan hamna på vingel! 2 Ohana S.M. har läget och flög lågt sist! Klar skrällchans om upprepad insats! 3 Like Lightning är startsnabb och drar gärna hårt i spets! SKRIK på V75 sist men galopperade i starten. Nu märkligt bortglömd? 6 Wilding E. har toppform och Örjan upp plus barfota runt om. Om det stämmer optimalt!

4)

Sista är ett getingbo! Se särskilt upp för 6 Stud Muffin som är komplett! Startsnabb, speedig och stark! 7 Iponema har imponerat! Goop upp nu och den här är fortfarande under utveckling! 10 Chocolate Crisp får heller inte glömmas bort. Hade helst streckat alla! Oscarsson favorit? Tjaaa....vet inte jag. Men hästen är det inget fel på!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gyllaren (+2)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:44   #23
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
En lösning kan vara att singla Polly Frontline och gardera såväl första som sista loppet. Det börjar ljusna ...
Inte toppform än enligt Nurmos. Inte enligt mig heller om du frågar... ABSOLUT ingen spik!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:45   #24
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 740
Sharp$: 37616
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Inte toppform än enligt Nurmos. Inte enligt mig heller om du frågar... ABSOLUT ingen spik!
OK! Tack för kommentaren, har inte läst något från Nurmos stall.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:49   #25
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
OK! Tack för kommentaren, har inte läst något från Nurmos stall.
Läs intervju på atg.se! Där finns uttalanden om Nurmos starthästar!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:50   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 740
Sharp$: 37616
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Läs intervju på atg.se! Där finns uttalanden om Nurmos starthästar!
Såg Kontios kommentar nu.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:56   #27
 
Gyllarens avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 226
Sharp$: 1
Standard

Mantorp Omg 188,
2014-10-06
Ordinarie Reserver
V64-1 9 (12)
V64-2 5, 6, 9
V64-3 1, 5, 7, 8
V64-4 2 (5)
V64-5 2 (12, 4)
V64-6 2, 4, 5, 11 (6)
48 rader x 1 x 1,00 kr = 48,00 kr

2014 TSN: AFA4 0639 **** 9541


QUADROON känns mer stabil

Hoppas precis som Doob att nr 2 i avd4

ryggar klankes drag OHANA S.M
Gyllaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 16:56   #28
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 3 204
Sharp$: 6036
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Vad grundar du det på? Kommer i så fall inte sjuan före? Hur snabb är Interest Sånna? Klara svar där och den kan vara chansspik för mig! Barfota runt om idag! Wojtyla Gene har ju pisskusk men bra läge och toppform... Redan nämnd Standard Ribb är en kanon men inte så snabb ut! Fan om det du säger har substans så är Kontio en skön chansspik!
Har pedersen möjlighet att svara så förvånar det inte mig om han gör det. Han är en ganska offensiv kusk och här anser han nog att han har o köra med. Interest ser dock lite snabbare ut men han ska ta en längd också. svårt
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 17:02   #29
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Hoppas på SOS på Pedersen ! Bra senast
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-06, 17:22   #30
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Interest sånna är snabb ut och kommer garanterat före SR.
Men 1 och 6 är också snabba ut, så det blir inte lätt att spets om de vill svara.

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Min V4:a i nuläget...

1) 8 Interest Sånna
2) 2 3 5 11
3) 2 3 4 6
4) 2 4 5 6 7 10 11


1)
8 Interest Sånna har pissläge men det är å andra sidan det enda! Rutinerad kusk i jollen, barfota runt om, stark och rejäl! Standard Ribb motbud men om Kontio kommer före så är den dynghet! Funderar på att chansa! Wojtyla Gene toppform men kusken håller jag inte i handen som spik...

2)
Hoppas och tror att Goop svarar spets med 2 Global Ninja. Tränaren aviserar i alla fall att Untersteiners måste vara RIKTIGT snabb för att ta spets! 5 Henke Diablo är storfavorit men jag hoppas som sagt på häx i spetskampen! Lär bli rejäl öppning hur som helst och tar då med två karameller! 3 Micciano Lung är superspeedig och skräller titt som tätt! Uppåt igen och drömförutsättningar! 1640, framspår och garanterat tempo i loppet! SE UPP! 11 Princess Wine mötte kanoner sist! Di Leva Käll, Sandra Volo, Abborren och Stylish Hanover! Se upp om överpace!

3)
4 Snabba Cash ny favorit som ska fällas! Kapabel men kan hamna på vingel! 2 Ohana S.M. har läget och flög lågt sist! Klar skrällchans om upprepad insats! 3 Like Lightning är startsnabb och drar gärna hårt i spets! SKRIK på V75 sist men galopperade i starten. Nu märkligt bortglömd? 6 Wilding E. har toppform och Örjan upp plus barfota runt om. Om det stämmer optimalt!

4)

Sista är ett getingbo! Se särskilt upp för 6 Stud Muffin som är komplett! Startsnabb, speedig och stark! 7 Iponema har imponerat! Goop upp nu och den här är fortfarande under utveckling! 10 Chocolate Crisp får heller inte glömmas bort. Hade helst streckat alla! Oscarsson favorit? Tjaaa....vet inte jag. Men hästen är det inget fel på!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td