Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-11, 08:51   #91
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3509
Standard

hej allihopa satsa inte så mycket pengar det blir favorit betonad o jackpot
jeanpier007 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 08:58   #92
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

http://www.lovgren.se/2014/10/tre-ha...PNJ4Io.twitter

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vad har dom gjort med Super Streamline för att få den att trava till slut? Den har ju sett sorglig ut sista biten. Våghalsigt att spika en sådan. Inte minst på lång distans. Eller har Lövgren rättat till något fel?
I grunden tror jag, att hästen blivit trött och därför tappat travet.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:00   #93
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Kan vara så. Satt och plitade i går. Hade nog en 10 olika spelförslag. Alla kändes mer eller mindre bra fast de var helt olika. Kom fram till att jag ska chansa bort favoriten i första och sista.
Ingen Fleetfoot eller Mosaique på mitt system.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:11   #94
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Tackarrr putte för lövgrensidan. Kommer du att spika Super Streamline?
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:11   #95
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sicken Visa inlägg
För 1% finns det inte en chans att jag lämnar den utanför. Var spelad till 4 ggr senast i ett liknande gäng.
Fick ju stryk med en mil av Joker Stursk senast trots att den hade mycket sämre spår. Nja är väl min tanke.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:26   #96
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
hej allihopa satsa inte så mycket pengar det blir favorit betonad o jackpot
Okej, tack, då avstår jag spel idag. Var riktigt peppad och såg många bud på låga procent, men men, tack!
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:30   #97
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Anderstorp
Inlägg: 539
Sharp$: 5111
Standard

Snabbanalys från Åbyexperten
Avd 1 - När positionerna är intagna efter en ruskigt snabb öppning där fleeten får en dryg första kurva, och Mr Chicago får ryggen på fleeten, Ingves i dödens och i andra ytter gottar sig Tillmann med Royal fighter som bara brisar förbi 14 % man tackar.
Avd 2 - Veijo favorit , men han håller inte jag i handen med tanke på många av hans styrningar, Super streamline i spets, Dixie Exclusive i rygg, Calvin Borel i dödens och nör Veijo styr på så svarar den aldrigt erkända Calvin Borel och Veijos får ett lopp i tredje sista 1100 m, vinnare via stretchen Dixixe exclusive 5 % man tackar
Avd 3 spik Elles w Phedo som oxå kommer gynnas då Your Highness och Global midnight kör som loppet vore 1640 , och med tanke på att elles sitter framför canaka bf ,så blir segern knapp men säker 6% man tackar
Avd 4 - helgarderar utan analys alla kan vinna känns det som
Avd 5 - spik Going ville- Grym vid v75 segern gjorde ett bra lopp med tredjespår hela sista varvet, tycker att han är huvudet högre än de andra i detta loppet , samt stort kuskplus 9% man tackar
Avd 6 -Konstigt att Bear Dancer är så stor favorit, har ju gått i sketlopp och inte lyckats innan inom streckspelen, här kan det smälla ordentligt, förvånas inte alls om PU kommer längst ut i banan och hinner dit då High Stage tryckt sönder en svag favorit ifrån ledningen och en yankee flair som inte räcker till ifrån stretchen , samt junior troy inte hinner fran ifrån tredje inner. men ta med så många ni har råd med men glöm inte Trust Launcher 2%....
Avd 7- SM på riktigt , brukar vara härliga lopp, vem minns inte när triton galopperade och tordes vara chanslös, men gick fram i dödens på den då obesegrade Commander crowe och dessa två brisade undan och kämpade som två gladiatorer ,50-60 meter före de andra med en helt underbar triton som vann med minsta marginal.-
I år kanske vi får se en ny generation av storhästar ta över tronen efter Nahar,OTP,Noras Bean
en Mosaiqe face i spets och en Digital ink i dödens som kämpar heroiskt och vinner till 8 %

Lycka till med era spelbeslut, vinner mina drag i dag blir jag rikligt belönad
__________________
Lita på ditt första intryck, krydda med lite sharpsexpertis... Succé
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kocken14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:35   #98
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tackarrr putte för lövgrensidan. Kommer du att spika Super Streamline?
Nej, jag vill absolut ha med Dixie Exclusive.
Tror den är klart bättre än vad kollektivet tror.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+1)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:43   #99
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Låser i avd2 på 1-4-8-11

Draget: Papparazi M som verkar ha hittat nya växlar på barfota dans, hittar slagläge till upploppet ska nalkas sedan blir man svårtuggad. Står bättre till än Lover Face

Skrällen: Buba Boko som har stått för svettiga uppvisningar gång på gång. 3% nu är bra och den rensar skönt om den duger på underlaget..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:45   #100
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Nej, jag vill absolut ha med Dixie Exclusive.
Tror den är klart bättre än vad kollektivet tror.
Jag valde mellan att strecka 3,4,5,8 och 11 eller att spika 11 och gardera Canaka i avd III med 2,4,5 och 9.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:52   #101
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gyllaren Visa inlägg
Funderar att spika Papparazi, Global Midnight, Nakoda Goj....

Tokdraget: Yankee Fliar som tar spets intialt.... testas med jänkarvagn nu, får loppet? vad sägs?
Svårt att se själva poängen med att spika hästar som inte vinner! Varför inte spika Arazi Boko i sista istället?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2)
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 09:54   #102
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Svårt att se själva poängen med att spika hästar som inte vinner! Varför inte spika Arazi Boko i sista istället?
Sitter ju rygg ledare & har den bästa speeden i loppet så varför inte?
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 10:15   #103
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Jag börjar mer och mer fundera på Super streamline. Utmanade ju Adielsson på SÄ, men observera då att hästen var inte körbar på slutet!!! Finns alltså dolda krafter som kan vara bra att ha denna gång.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 10:17   #104
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Petri Puro - uppfödare till mig, tränare och delägare (Mack Peter) - selar idag ut Västerboonthenews i V75-1. Han är återställd efter virus på försommaren. Som alla Puros hästar är han väl förberedd inför hösten/vintern. Kommer från två segrar. Idag bfro och jänkarvagn, som han haft 2 ggr förut och är obesegrad med. Hästen är 5 meter bättre i varje kurva med jänkarvagnen. Startsnabbe och alerte Ingves i jollen tar ledningen och håller fina stoet Fleetfoot utanför sig. Brisar 09 till slut eller snabbare om det behövs.
Nästan 6 ggr i vinnarodds just nu. Streckad på 22 %. Någon som tror, att jag spikar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3), Fyran (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-11, 10:24   #105
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 156
Sharp$: 57013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Petri Puro - uppfödare till mig, tränare och delägare (Mack Peter) - selar idag ut Västerboonthenews i V75-1. Han är återställd efter virus på försommaren. Som alla Puros hästar är han väl förberedd inför hösten/vintern. Kommer från två segrar. Idag bfro och jänkarvagn, som han haft 2 ggr förut och är obesegrad med. Hästen är 5 meter bättre i varje kurva med jänkarvagnen. Startsnabbe och alerte Ingves i jollen tar ledningen och håller fina stoet Fleetfoot utanför sig. Brisar 09 till slut eller snabbare om det behövs.
Nästan 6 ggr i vinnarodds just nu. Streckad på 22 %. Någon som tror, att jag spikar?
Omgången bästa spik enligt alla betaltjänster så kommer nog inte att bara ha hälften så mycket av insatserna som favoriten vid spelstopp. 44/22 just nu.

Och kommer nog inte ge 7,50 i v odds som B365 släppte den till igår och som den var spelbar till i knappt en minut.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td