Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-13, 20:19   #16
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stekel har precis diskvaliferat sig från diskussioner när det gäller spelsäkerhet i kommentaren om "skruva på oddsen"
ENÄR det påvisar total inkompitens och oförstående för problematiken.
Wagner älskar ju att lära ut, var är dina sedvanligt beska kommentarer i "skruva på oddset " retoriken? Eller Wagner kanske är av liknande åsikt som Stekel.
Hursomhaver övérlåter jag med glädje åt andra att hålla grundkurs 1 för Stekel .
__________________
Twitter: @gbmoy

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DavidP (+10)
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 20:44   #17
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 129
Sharp$: 1118
Standard

Stekel!
Vänd blad!. Ingen här tar dig på allvar när du käbblar emot folk som kan sin sak!
enstahill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 21:20   #18
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Stekel har precis diskvaliferat sig från diskussioner när det gäller spelsäkerhet i kommentaren om "skruva på oddsen"
ENÄR det påvisar total inkompitens och oförstående för problematiken.
Wagner älskar ju att lära ut, var är dina sedvanligt beska kommentarer i "skruva på oddset " retoriken? Eller Wagner kanske är av liknande åsikt som Stekel.
Hursomhaver övérlåter jag med glädje åt andra att hålla grundkurs 1 för Stekel .
Enär jag inte är tillräckligt insatt i "skruva på oddset " retoriken avstår jag från att gå i polemik.

En är inte mer än människa vissa gånger.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 22:21   #19
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Enär är ett vackert ord som jag inte kommit i kontakt med innan jag läste texter av Hatten.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 18:42   #20
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jag gör en Vinnie (travmotsvarigheten till pudel) angående det felaktiga exemplet om atgs skruvande på oddsen. Det var ett ärligt misstag, får skylla på att jag mest satt och tänkte på älgjakt och satt och knappade på mobilen.

Såg dessutom att jag skrivit något annat konstigt. Mindre lyckat beslut ELLER inkompetens ska det naturligtvis stå. Det jag ville ha fram var ju att de flesta konstigheter inte kommer sig av att folk försöker fuska. Sen är det ju självklart inte alls bra med inkompetens hos de som påverkar pengaflödet på ett eller annat sätt heller, men bättre med några klantiga funktionärer osv än en sport som det myglas friskt. Precis som i vilken bedömningssport som helst får man ju ta hänsyn till att domarn dömer fel menar jag. Och att de dömer på olika sätt osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nej det sa jag inte. Bara att det inte är bra att slänga ur sig spekulationer som om de vore sanningar. Som en del gör så fort en domare tar ett hårt domslut eller när atg skruvar oddsen efter en spelskandal. Oftast rör det sig ju om ett mindre lyckat beslut, inte inkompetens. Stor skillnad. Om en domare i fotboll t ex dömer en tveksam straff är det inte så många som tjuter om att "domarn måste ha lirat!". När det kommer till trav är det däremot väldigt vanligt att höra såna spekulationer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 18:45   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
...polemik.
Där var ett fint ord du! Fick faktiskt slå upp det för att försäkra mig om innebörden. Men synonymen pennfejd jag fick upp var ännu lite vackrare i mitt tycke
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td