Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 10:59   #16

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Börjar närma sig. Jackpot,hemmabana och rätt bra klass på loppen. Låter som att det blir fattigt efter helgen

I första loppet är det bara 2 ekipage som har spel på sig. Som de har sett ut på slutet så kanske det bör stå mellan dem. Kanske rent av en spik på Food Money men lite negativa balansvibbar får jag. Dessutom tror jag att de kommer att köra hårt på varandra. Den av de som först kommer till plankan har såklart bra vinstchans.Örjan trivs som fisken i vattnet på Sundbyholm och Queasy har bra form så jag höjer ialla fall upp den som etta. Tror att det är ett bra plats och tvillingspel åtminstone. Borde vara riktigt långt framme. Loppet är öppet bakom duon så kanske inte fel att ösa på lite. Är i af jackpot. Å andra sidan har man ett hårt strupgrepp på klabbet om man börjar med att sätta en spik.
9,5,2,1,8,3,4,7,11,12

Andra loppet är riktigt öppet det också. Höjer upp en riktig käftsmäll som kanske egentligen är chanslös men finns en del spetschans och Torbjörn trivs på Sundbyholm. Med spets,släpp och lucka så är de flesta borta från Jackpotpengarna. Men här tror jag helt enkelt att loppet vinns av någon bakifrån. Chansar med Jansson sedan blir det staket från 8 och bakåt. 5,12,10,8,15,9,3,6

Här tror jag att det är dags för Chelsea Boko att ta sin första årsseger. Oasis Bi leder säkert runt om om form men vart borta ett tag och säkert inte helt på topp.Digital Ink möter ett ganska ljummet gäng och borde vara riktigt långt framme. 5,9,3,7,10,2,12

3 som höjer sig över mängden 4,7,9. Tror att Veijo tar spets och har bra chans att leda runt om.

5e är också ett riktigt rövarbo. Formlöst hela vägen. Här kan det också smälla rejält.Ritmo är storfavorit. Tror dock inte att de kan ta spets vilket jag tycker är synd. Hade annars spikat Ron Jeremy till 2% från rygg ledaren. Nu blir det nog till att ösa i vad plånboken tål. 8,10,1,12,13,9,4,5,6

fina hästar och inte så många med stor vinstchans tycker jag. Montdore är riktigt fin och möjligt att han bara vinner men spetshästen blir svår.6,3,1,7,9

COLDTOWN har jag bara klagat på och sällan tagit med men någonting säger att han bara vinner i morgon. 2an är halvskaplig,4 tänkbar,6,8 och en riktig smällkaramell kan I am dynamite vara. Flera här inne som brukar varna för den. Kan få rygg på Coldtown och kanske kan bli farlig.

Det var min tidiga fredagsyn på omgången. Nu gäller det bara att försöka få fram ett system också. Lycka till
Tidig och tidig? Klockan är ju 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 11:07   #17

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Haha kul respons. Ok det var inte så tidigt men tidig nog för att kunna jobbas en hel del med och försöka göra något vettigt av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 11:10   #18

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Kan verkligen Westholm gå och vinna två V75-lopp på mindre än en månad? När hände det senast..?
Nä, det låter väl lite otroligt....svårt lopp, eller rättare sagt så blir det väldigt mkt spel på bara 2 och 5 och ska man ha med ngn till så känns det lite som ett lotteri. Tycker inte om att ta alla i första loppet...erfarenheten säger att då vinner favoriten, hmmm..t o m Overtaker by Sib är ju intressant om han skulle göra ett lika bra lopp som det på Jägersro i augusti, 2.a efter Ivar Sånna på lång distans.
Gammal 2014-10-31, 11:13   #19

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av spalato Visa inlägg
Klart distansgynnad är 8 Narold Vox. Med 2 Time Machine i ledningen och 5 Food Money i dödens kan dt lösa sig då dessa håller tempot uppe.....men vill ändå vurma för 11 Dance Photo, som har knallform!! Takter upp nu. Bedövaren i loppet. 1 Naglo kan ju lätt hitta ut på aktuell distans. Långt framme. Till sist har vi 4 Navigator Sib, som är stallets andra-häst.......vi såg ju igår hur Per Linderoths 13 Miss Elaza vann....
Narold Vox har 2/10 över distansen och senast han sprang distansen så var det torsk.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 11:17   #20

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

första loppet är perfekt att helgardera och köra A-häst på Food Money. Jag spikar Food Money på VM systemet men på storlaxsystemet spikar jag Queasy.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 11:26   #21

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 460
Standard

Varnar starkt för Love Palema..avlad på en morsa som tjänat 2,3 miljoner med 40% segerprocent..hur många hästar är det? Björn Goop effekten ffg nu tar garanterat spets då den är startsnabb nått så in i helvete och tränaren säger att han kanske körs där. Blir livsfarlig från vinnarhållet med. Blir min chansspik mot miljonerna
putte64 (+10), hugotheboss (+5), draken (+5)
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 16:13   #22

mijo14s avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1926
Standard

Och untersteiners stallform är kall...men det sa jag för två veckor sen!!!
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 16:31   #23

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Panoramic ger 7,25 på unibet, för dom som får spela där, känns inte det spontant som ett överodds?!?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 16:47   #24

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lucky Luke Zenz måste ju vara omgångens mest intressanta tvillinghäst imorgon. Kämpar alltid storstilat och dessutom toppchans att nå ledningen från perfekta femtespåret när det bara är traktorer bakom bilen, om nu inte Bergharn trimmat sin lite. Inte säkert den vinner men en andraplats ska den säkerligen kunna nå med sin vinnarskalle.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:29   #25

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 1338
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Lucky Luke Zenz måste ju vara omgångens mest intressanta tvillinghäst imorgon. Kämpar alltid storstilat och dessutom toppchans att nå ledningen från perfekta femtespåret när det bara är traktorer bakom bilen, om nu inte Bergharn trimmat sin lite. Inte säkert den vinner men en andraplats ska den säkerligen kunna nå med sin vinnarskalle.
hur snabb ut är egentligen sonata ås? alla experter tror att den är först fram...
rickyfashion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:37   #26

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Ron Jeremy kommer troligtvis att pulla hårt i vinnarhålet och skjuter till ordentligt när luckan visar sig, vinner med en längd
zeke (+1), DanielN (+1), DIF (+3)
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:38   #27

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickyfashion Visa inlägg
hur snabb ut är egentligen sonata ås? alla experter tror att den är först fram...
Snabbare än medel skulle jag säga, vilket räcker långt i det här gänget. Men det spelar mindre roll. Tränaren är inne på att eventuellt testa i ledning, men i verkligheten blir det så att Elin lägger sig på rygg så fort Johnny kommer (OBS! Inget av det här bör tolkas bokstavligt). Om de ens spetsar initialt alltså.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:39   #28

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av monimaker1 Visa inlägg
Ron Jeremy kommer troligtvis att pulla hårt i vinnarhålet och skjuter till ordentligt när luckan visar sig, vinner med en längd
Ja han har haft mycket träning med pullande, bland annat i det där så kallade vinnarhålet. Brukar skjuta till bra också ja...

Vääääldigt mycket fredag idag (eller sömnbrist kanske)...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
LeBanner (+22)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:56   #29

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1354
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja han har haft mycket träning med pullande, bland annatgillar et där så kallade vinnarhålet. Brukar skjuta till bra också ja...

Vääääldigt mycket fredag idag (eller sömnbrist kanske)...
Jo han brukar få bra betalt vid uppvisningar från vinnarhålet. Vet du om han gillar pisk?
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 17:56   #30

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Sådär! Då har jag varit ute och fått mig en rejäl skopa luft. Det var välgörande!

Jag har fastnat för två kusar som spikförslag, efter att ha följt dem under säsongen:

Avdelning II: nr 12 Sylvester America. Har ju varit härligt bra väldigt länge nu. Läget ses som oddshöjande och jag bär tro. (Nog för att oddset spelar noll roll inom streckspel, men det är väl de flesta införstådda med, eller?)

Avdelning VII: Nr 4 L`Hertier. Denna jagas på intryck och står överst på listan av nästagångare. En följehäst som inte vill missas, när han väl ges fritt spurtutrymme in mot hela upploppet igen. Kör i tid, Veijo! Tyvärr verkar Ronden ha hästen som etta, blir kanske favorit trots raden?

Ser nu att Sylvester är favorit, men Veijos bara tippad 3:e... så fel mot vad jag trodde.

Självklart tar jag med Overtaker i första!

Putte64... din syn på mina spikar mottages som vanligt tacksamt. Kritiska ögon är aldrig ovälkommet!
Olle... ska du "ladda" en tjuga på nåt motbud i aktuella avdelningar så ryt ifrån! Omfördelning av spikar är ju knappast förbjudet.

Jag lirar som vanligt litet och på chans vid V75. Risk att Dreams Burn Down, såvida det inte blixtrar till på fotot! I så fall ropar jag in bartendern... Lycka till alla travbitna!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td