|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Haha kul respons. Ok det var inte så tidigt men tidig nog för att kunna jobbas en hel del med och försöka göra något vettigt av.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nä, det låter väl lite otroligt....svårt lopp, eller rättare sagt så blir det väldigt mkt spel på bara 2 och 5 och ska man ha med ngn till så känns det lite som ett lotteri. Tycker inte om att ta alla i första loppet...erfarenheten säger att då vinner favoriten, hmmm..t o m Overtaker by Sib är ju intressant om han skulle göra ett lika bra lopp som det på Jägersro i augusti, 2.a efter Ivar Sånna på lång distans.
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#20 |
|
första loppet är perfekt att helgardera och köra A-häst på Food Money. Jag spikar Food Money på VM systemet men på storlaxsystemet spikar jag Queasy.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Varnar starkt för Love Palema..avlad på en morsa som tjänat 2,3 miljoner med 40% segerprocent..hur många hästar är det? Björn Goop effekten ffg nu tar garanterat spets då den är startsnabb nått så in i helvete och tränaren säger att han kanske körs där. Blir livsfarlig från vinnarhållet med. Blir min chansspik mot miljonerna
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Och untersteiners stallform är kall...men det sa jag för två veckor sen!!!
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Panoramic ger 7,25 på unibet, för dom som får spela där
, känns inte det spontant som ett överodds?!?
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lucky Luke Zenz måste ju vara omgångens mest intressanta tvillinghäst imorgon. Kämpar alltid storstilat och dessutom toppchans att nå ledningen från perfekta femtespåret när det bara är traktorer bakom bilen, om nu inte Bergharn trimmat sin lite. Inte säkert den vinner men en andraplats ska den säkerligen kunna nå med sin vinnarskalle.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Ron Jeremy kommer troligtvis att pulla hårt i vinnarhålet och skjuter till ordentligt när luckan visar sig, vinner med en längd
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Snabbare än medel skulle jag säga, vilket räcker långt i det här gänget. Men det spelar mindre roll. Tränaren är inne på att eventuellt testa i ledning, men i verkligheten blir det så att Elin lägger sig på rygg så fort Johnny kommer (OBS! Inget av det här bör tolkas bokstavligt). Om de ens spetsar initialt alltså.
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Vääääldigt mycket fredag idag (eller sömnbrist kanske)...
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jo han brukar få bra betalt vid uppvisningar från vinnarhålet. Vet du om han gillar pisk?
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sådär! Då har jag varit ute och fått mig en rejäl skopa luft. Det var välgörande!
Jag har fastnat för två kusar som spikförslag, efter att ha följt dem under säsongen: Avdelning II: nr 12 Sylvester America. Har ju varit härligt bra väldigt länge nu. Läget ses som oddshöjande och jag bär tro. (Nog för att oddset spelar noll roll inom streckspel, men det är väl de flesta införstådda med, eller?) Avdelning VII: Nr 4 L`Hertier. Denna jagas på intryck och står överst på listan av nästagångare. En följehäst som inte vill missas, när han väl ges fritt spurtutrymme in mot hela upploppet igen. Kör i tid, Veijo! Tyvärr verkar Ronden ha hästen som etta, blir kanske favorit trots raden? Ser nu att Sylvester är favorit, men Veijos bara tippad 3:e... så fel mot vad jag trodde. Självklart tar jag med Overtaker i första! Putte64... din syn på mina spikar mottages som vanligt tacksamt. Kritiska ögon är aldrig ovälkommet! Olle... ska du "ladda" en tjuga på nåt motbud i aktuella avdelningar så ryt ifrån! Omfördelning av spikar är ju knappast förbjudet. Jag lirar som vanligt litet och på chans vid V75. Risk att Dreams Burn Down, såvida det inte blixtrar till på fotot! I så fall ropar jag in bartendern... Lycka till alla travbitna!
|
|
|
|
|
|
|
|