|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
Du är precis som en annan härligt snabb med streckpennan så fort start nalkas. Tippa trav är ett maraton och jag tänker inte ge mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Tjena gott folk, har en fråga i sista avdelningen på V75, tror ni Anders kör i ledning om han kommer dit
mvh aband |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Nä, tror jag ej. Vinden ut och spetsar nog initialt. I tidigare intervjuer har Anders sagt att han finner hästen bäst på väntan. I lunchsändningen uttalade han sig på liknande vis inför imorron... att hästen går bäst i ryggar.
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Veijo dundrar till spets i sista.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Anders säger i SS interjuv att hästen har blivit halsopererad efter Axevalla i somras och det verkar ha gett bra effekt, han ska inte ladda alls från start och bara söka position.
spara all speed till slut! |
|
|
|
|
|
|
#38 |
lidt v75
V75
4, 5, 6, 7, 8, 11, 12/9/2, 10, 11/2/2, 8, 11/8, 9/2, 12 ANTAL SPIL |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Inga tecken på dåligt väder ännu men kanske kommer under natten. Jag tror också på en Sundbyholmsomgång alla klassisk. Kommer i håg när jag hade vinnare på Rambrico mot Lady snärt. Vann på målfoto. Kändes rätt bra. Det blir pengar i morgon på 7 det är iaf en sak som är säker. Sedan hur mycket det blir det är en annan sak
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Ngn som har en hum om hur banan blir vid regn och runt nollgradigt i natt? Tung eller hård, löst innerspår som missgynnar ledaren? Tacksam för info!,
|
|
|
|
#41 |
|
1) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2) 3 4 6 8 9 10 12 15 3) 3 5 7 9 4) 7 5) 4 6) 1 3 9 10 12 7) 4 |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Jag undrar också vad jag missat då jag spikat Panoramic på min hemsida. La just ett spel på honom till 7,50 nu på Unibet och är enormt tacksam för det oddset. Är ju nästan så att man får lite torskfrossa. Intervjuade Örjan och han höll i vart fall Panoramic som bästa chansen även om han hade respekt för konkurrenterna. |
||
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Har talat med några tränare och skrivit om det på min hemsida travtipset. Sammantaget anses bankroppen vara bra men riskerar ändå bli hård vid mycket nederbörd som alla banor. Dessutom ger Sundbyholmstravet en aktuell banrapport här om vad du kan vänta dig: https://www.youtube.com/watch?featur...&v=YRN5ypJ-lio Lycka till Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5) |
||
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
1. Undantaget Bart har han gjort minst antal starter i loppet. 2. Till skillnad från samtliga på framspår (där dessutom de bästa emot finns=får förmodligen en ännu sämre resa än i normal bakspårsstart om man tar hänsyn till den taktiska biten) är han garanterad en resa i andraspår. 3. Funkade inte förra gången det var lite blött. Med det sagt tycker jag till och med oddset är aningen lågt faktiskt.
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Nu blir ju Panoramic tredjehandare och betydligt mindre spelad än Veijos och Mortens hästar vilket jag är tacksam för. Är helt inne på att vi får se en väsentligt vassare prestation från Panoramic imorgon på Sundbyholms fina banunderlag. Han är ganska däckad i de flesta tips vilket känns tacksamt då jag trodde han skulle bli favorit. Visst har Bart MM imponerat men tuffare motstånd nu och trolig dödens på Veijo här. Kan dessutom kosta lite för Veijo att ta sig förbi 1:an som man avser testa i spets. Kan således bli körning här då Veijo är en gasglad kille och Örjan syns oftast bara till på upploppet. Lycka till iaf. |
||
|
|
|
|
|
|