Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-31, 18:05   #31

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Nä, det låter väl lite otroligt....svårt lopp, eller rättare sagt så blir det väldigt mkt spel på bara 2 och 5 och ska man ha med ngn till så känns det lite som ett lotteri. Tycker inte om att ta alla i första loppet...erfarenheten säger att då vinner favoriten, hmmm..t o m Overtaker by Sib är ju intressant om han skulle göra ett lika bra lopp som det på Jägersro i augusti, 2.a efter Ivar Sånna på lång distans.
Hugo: Det är min fasta övertygelse att vi båda kommer ro hem en frisk slant med hjälp av Overtaker By Sib framöver.

Du är precis som en annan härligt snabb med streckpennan så fort start nalkas. Tippa trav är ett maraton och jag tänker inte ge mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:11   #32

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1206
Standard

Tjena gott folk, har en fråga i sista avdelningen på V75, tror ni Anders kör i ledning om han kommer dit

mvh aband
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:17   #33

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abandofhope Visa inlägg
Tjena gott folk, har en fråga i sista avdelningen på V75, tror ni Anders kör i ledning om han kommer dit

mvh aband
Nä, tror jag ej. Vinden ut och spetsar nog initialt. I tidigare intervjuer har Anders sagt att han finner hästen bäst på väntan. I lunchsändningen uttalade han sig på liknande vis inför imorron... att hästen går bäst i ryggar.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:20   #34

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Veijo dundrar till spets i sista.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:25   #35

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 1206
Standard

Tack för jätte bra info
abandofhope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:51   #36

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av abandofhope Visa inlägg
Tack för jätte bra info
Det luktar skrällar imorgon det ska ju vara busväder innan! lycka till
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:54   #37

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2649
Standard

Anders säger i SS interjuv att hästen har blivit halsopererad efter Axevalla i somras och det verkar ha gett bra effekt, han ska inte ladda alls från start och bara söka position.
spara all speed till slut!
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 18:58   #38

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

lidt v75

V75

4, 5, 6, 7, 8, 11, 12/9/2, 10, 11/2/2, 8, 11/8, 9/2, 12

ANTAL SPIL
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 19:03   #39

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Inga tecken på dåligt väder ännu men kanske kommer under natten. Jag tror också på en Sundbyholmsomgång alla klassisk. Kommer i håg när jag hade vinnare på Rambrico mot Lady snärt. Vann på målfoto. Kändes rätt bra. Det blir pengar i morgon på 7 det är iaf en sak som är säker. Sedan hur mycket det blir det är en annan sak
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 19:05   #40

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Ngn som har en hum om hur banan blir vid regn och runt nollgradigt i natt? Tung eller hård, löst innerspår som missgynnar ledaren? Tacksam för info!,
Gammal 2014-10-31, 21:01   #41

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

1) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
2) 3 4 6 8 9 10 12 15
3) 3 5 7 9
4) 7
5) 4
6) 1 3 9 10 12
7) 4
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 21:22   #42

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Panoramic ger 7,25 på unibet, för dom som får spela där, känns inte det spontant som ett överodds?!?
Hello,

Jag undrar också vad jag missat då jag spikat Panoramic på min hemsida. La just ett spel på honom till 7,50 nu på Unibet och är enormt tacksam för det oddset. Är ju nästan så att man får lite torskfrossa. Intervjuade Örjan och han höll i vart fall Panoramic som bästa chansen även om han hade respekt för konkurrenterna.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 21:30   #43

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Ngn som har en hum om hur banan blir vid regn och runt nollgradigt i natt? Tung eller hård, löst innerspår som missgynnar ledaren? Tacksam för info!,
Hej,

Har talat med några tränare och skrivit om det på min hemsida travtipset. Sammantaget anses bankroppen vara bra men riskerar ändå bli hård vid mycket nederbörd som alla banor. Dessutom ger Sundbyholmstravet en aktuell banrapport här om vad du kan vänta dig: https://www.youtube.com/watch?featur...&v=YRN5ypJ-lio

Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)
Gammal 2014-10-31, 21:36   #44

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
Hello,

Jag undrar också vad jag missat då jag spikat Panoramic på min hemsida. La just ett spel på honom till 7,50 nu på Unibet och är enormt tacksam för det oddset. Är ju nästan så att man får lite torskfrossa. Intervjuade Örjan och han höll i vart fall Panoramic som bästa chansen även om han hade respekt för konkurrenterna.
Panoramic är en av de åtta mest överstreckade i omgången som jag ser det. I god konkurrens ska jag säga, tycker det finns en sån i varje lopp. Överväger att lyfta bort den på fem hästar faktiskt.

1. Undantaget Bart har han gjort minst antal starter i loppet.

2. Till skillnad från samtliga på framspår (där dessutom de bästa emot finns=får förmodligen en ännu sämre resa än i normal bakspårsstart om man tar hänsyn till den taktiska biten) är han garanterad en resa i andraspår.

3. Funkade inte förra gången det var lite blött.

Med det sagt tycker jag till och med oddset är aningen lågt faktiskt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-31, 21:52   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Panoramic är en av de åtta mest överstreckade i omgången som jag ser det. I god konkurrens ska jag säga, tycker det finns en sån i varje lopp. Överväger att lyfta bort den på fem hästar faktiskt.

1. Undantaget Bart har han gjort minst antal starter i loppet.

2. Till skillnad från samtliga på framspår (där dessutom de bästa emot finns=får förmodligen en ännu sämre resa än i normal bakspårsstart om man tar hänsyn till den taktiska biten) är han garanterad en resa i andraspår.

3. Funkade inte förra gången det var lite blött.

Med det sagt tycker jag till och med oddset är aningen lågt faktiskt.
Blir intressant att följa detta lopp imorgon. Vidhåller personligen att oddset är överraskande bra så vi får helt enkelt "agree to disagree" om det. Kan inte tänka mig att han står i 7,50 när bilen rullar imrgon hos ATG. Säger inte att Panoramic är klar på något sätt men hästens tråkiga stil senast tror jag i hög grad berodde på underlaget på Örebros potatisåker som var allmän lös och ojämn. Om det är den banan du avser som blöt så tror jag man kan bortse från det.

Nu blir ju Panoramic tredjehandare och betydligt mindre spelad än Veijos och Mortens hästar vilket jag är tacksam för. Är helt inne på att vi får se en väsentligt vassare prestation från Panoramic imorgon på Sundbyholms fina banunderlag. Han är ganska däckad i de flesta tips vilket känns tacksamt då jag trodde han skulle bli favorit. Visst har Bart MM imponerat men tuffare motstånd nu och trolig dödens på Veijo här. Kan dessutom kosta lite för Veijo att ta sig förbi 1:an som man avser testa i spets. Kan således bli körning här då Veijo är en gasglad kille och Örjan syns oftast bara till på upploppet. Lycka till iaf.
Svara

td