Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-01, 20:37   #16
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Malmö
Inlägg: 1 498
Sharp$: 1794
Standard

2 Berkut kan vara loppets drag. Barfota runt om nu !!!
spalato är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 20:40   #17
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 859
Sharp$: 3457
Standard

Eskimåerna på Grönland är fan hetare just nu.

Hade 4 spikförslag, spikade 2 som båda var tvåa. De andra två lyckades jag ranka ner till B på jokern. Så är travlivet just nu, så att det ska vända i morgon känns ju inte jättetroligt..............

När dessutom Ivar Sånna stryks så att mitt drag CF blir omgångens spik, suger ju än mer.

Annars då?

jora, Liverpool spelar bländande fotboll. Vädret visar sig från sin bästa sida och 13 rätt på tipset i halvtid blev till slut 10.

Med tanke på mina ideer i morgon så tror jag flerbong är melodin.

Avd1 - gardera, Backfire 6%, N Princess är en grym häst med gudabenådad löpskalle men som storfavorit schas!!!

Avd2 - Jaha, ett bra lopp på Valla och nu ska den bara pissa på allt? Nä jag vill se lite mer innan jag spikar. Berkut Boko har sett riktigt bra ut i 2 starter. Electrifying med Bergh, slide so easy, Här finns det många roliga drag.

Avd3 Visst jag köper att bakspår kanske är bättre för Face em och avslutningen sist va av bästa sort. Men, nej!! Vi pratar 3-åriga ston. Spår 9 är överskattat, 11 Baharat va allas skrik sist 0.9%. O Tilly 6%. Gardering här också

Avd4 en häst som har 27 starter och 9 segrar och fyra raka ettor måste ju vara ett bra spikförslag. Hallå, med risk för att få äta upp det här. 275K insprunget, det är ju P21 varning på de vinsterna. SCHAAS!!!Kommer strecka så många jag har råd med. har jag råd matematiskt så kör jag på det

Avd5 Träffar Erik rätt från springspår så krossar Lotus, nu har jag inte ens läst några intervjuver eller kommentarer, men det här kan vara en chansspik. Annars vidöppet, tilläggshästarna är ju hårdare men har lite byngliga lägen. 9,11,12,13

Avd6 SoS, gäsp. Spik of the week

Avd7 En sak är fan säker PU vinner inte sista loppet. förstahäst 2? Gross Weight trodde jag lite på i kriteriet, dags nu? Kul att se easter Rapida med en kusk i vagnen. Origo tilly 2,7% är ett skämt, samma med D Frame. Men visst det kan vara så att Melanders idiotiska matchning har gjort 3-åringarna slitna. (fattar inte hur man kan sätta Al Dente hos Melander, tidsfråga innan det psyket har gjort sitt)

Summa summarum

Kassa favoriter överlag, kommer ge bra i morgon också.

lotuscherie chansspik
Charrua Forlan bästa spiken
Roliga under 10% Backfire, Berkut Boko, Baharat, Origo Tilly

Lycka Till!!

nu en panna vin till!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5), DIF (+2)
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 21:10   #18
ML2
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 1069
Standard

Rokkakudo streckar jag imorgon....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
scunnert (+5)

Senast redigerad av ML2 den 2014-11-01 klockan 21:12.
ML2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 21:32   #19
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 1690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ML2 Visa inlägg
Rokkakudo streckar jag imorgon....
Dags att sjöar på den igen! Glömmer aldrig när den vann storlopp senast...
scunnert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 21:37   #20
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

PMa mig om någon vill dra ihop en rad tillsammans imorgon 200-300kr kan jag lägga.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 21:53   #21
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 822
Sharp$: 476
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Helt opåläst i vanlig ordning nuförtiden när jag uttalar mig här på Sharps. Kommer inte själv spela imorgon. Några korta reflektioner kan jag dock bjuda på efter att ha tittat på startlistan.

Backfire har varit 1,2 och 4 i årets tre tidigare storlopp och tränare Malmqvist är mästare på att ställa i ordning. Hon har en bra startrygg i spetsfavoriten 3 Neona Princess och är riktigt vass när hon får ligga på rulle. Kvalet gick hon helt okej utan att tömma sig och utan att ha kollat upp det själv så lär man väl nu när det är final rycka bakskorna igen. Att hon bara skulle vinna detta lopp 1 på 20 köper jag inte. Snarare borde vinstchansen ligga runt 10%. För övrigt ser BC-finalen för de fyraåriga stona rätt öppet ut bakom den berättigade favoriten som dock är klart för stor just nu med 50% av insatserna på sig.

I avd 4 ser Pledge Allegiance ut att bli klar favorit. Det tycker jag känns helt iskallt med tanke på hur hästen agerat tidigare i karriären. Har visserligen fyra raka segrar nu men i beskedligare motstånd än detta. Bakspår nu och ska runda detta fält på Eskilstuna med deras korta upplopp känns väldigt tveksamt. Flera av motbuden är lika bra som favoriten och har dessutom bättre lägen.

En miljon kronor ligger på Ivar Sånna i avd 6 som är struken. Merparten av dessa pengar hamnar på Västerbo Fantast som i och med det kommer bli klart mer betrodd än sina för stunden 3%. Charrua Forlan ser på förhand ut som en trolig vinnare från ledningen men lär också bli en rätt stor favorit. Springer han 10.3 sista 1000 som näst senast mot Call Me Keeper så ska det mycket till för att torska detta. Säsongen har dock varit lång och det är möjligt att formkurvan är på väg neråt. Omöjligt att nu bestämma hur man ska spela i detta lopp. Beroende på hur insatsprocenten ändrar sig under morgondagen när större delen av omsättningen kommer in så får man ta beslut i om hästen ska garderas eller ej.

Avd 7 ser ruskigt öppet ut på förhand och många utav hästarna är jämnbra. Om jag måste välja en häst så tycker jag Conlight Ås sticker ut lite. Bara sju starter innanför västen men visat på en rejäl utveckling för varje lopp. Båth håller också hästen riktigt högt. Båths andrahäst i loppet T.Rex Sisu fick ett vädigt konstigt lopp senast men gick minst lika bra som favoriten. 3% är klart spelvärt. En lösning som jag hade funderat på ifall jag skulle spela är utgång på Conlight och sedan plocka så många som möjligt bakom.

Lycka till sharpsare!
Vass analys för att inte vara påläst.....
MikaF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 22:08   #22
 
Tobbe-Travkarls avatar
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 56
Sharp$: 36
Standard

unvis.it/http://www.aftonbladet.se/sportbladet/trav365/article19784636.ab

Haha Ingvar Carlsson berättar här om sin vinst.

UNVISIT för alla som ogillar aftonbladet, länken funkade inte men klistra in allt inklusive unvis.it
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Tobbe-Travkarl den 2014-11-01 klockan 22:13.
Tobbe-Travkarl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 22:49   #23
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

1) 2 3 5 6 10 12
2) 2 4 5 11
3) 1 2 3 5 9
4) 1 2 3 4 5 6 8 10
5) 6 15
6) 2
7) 9

Går för miljoner imorgon! Skrällar Daytona, T.Rex Sisu!
Bästa spiken HOS i sjätte!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 22:56   #24
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Är det någon som undrar över spetsstriden i V75 7 så är jag helt övertygad om att det är 4 Psycho som tar hand om ledningen där. Om det är till någon hjälp för att komma fram till vem som vinner loppet.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 23:12   #25
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Är det någon som undrar över spetsstriden i V75 7 så är jag helt övertygad om att det är 4 Psycho som tar hand om ledningen där. Om det är till någon hjälp för att komma fram till vem som vinner loppet.
jätte bra analys idag...tack... har du nån spik till imorg , men säg inte bara hos i lopp 6 ,,,har redan den...
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 23:23   #26
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
jätte bra analys idag...tack... har du nån spik till imorg , men säg inte bara hos i lopp 6 ,,,har redan den...
Har inte pluggat klart än, men två drag är 3 Godiva Ås i femte och 4 Psycho i sista avdelningen. Spikar nog någon av dem jag, eller båda. 4 Shadow Woodland i V75 2 är ett tänkbart singelstreck, även om den inte är stenklar.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 23:25   #27
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Är det någon som undrar över spetsstriden i V75 7 så är jag helt övertygad om att det är 4 Psycho som tar hand om ledningen där. Om det är till någon hjälp för att komma fram till vem som vinner loppet.
Tror inte det sker på några steg dock. Blir åka av från start och hoppas 1-4 dundrar av utav helvete och räknar med under 1.10 f 500 plus någon eller några galopper.

T.Rex Sisu varnar Båth inte är sämre än Conlight Ås! Bra insats och tid i försöket! Kraftig formkurva åt rätt håll! Smygläge och Lill-Unter van vinst- men även skrällkusk i stora unghästlopp!

Ett par procent bara! Folk är fulla! Jag spikar!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 23:26   #28
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Har inte pluggat klart än, men två drag är 3 Godiva Ås i femte och 4 Psycho i sista avdelningen. Spikar nog någon av dem jag, eller båda. 4 Shadow Woodland i V75 2 är ett tänkbart singelstreck, även om den inte är stenklar.
tacksam så du hoppar över hos i lopp 6 som spik eller???
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 23:30   #29
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Min andra bedövare är Daytona! Ludde har haft oerhört höga tankar om den här men den har inte riktigt blommat ut ordentligt. Sist värmde den som den ägde banan och blev lite skrik. Startgalopp då. Nu springspår och jag tror den tar spets på två steg om felfri och Ludde rätt på det. Underlättar gör strykningarna invändigt. Också minimalt betrodd! Pass upp!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 23:30   #30
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1687
Standard

Bjussar på min stora ide för i morgon, det är Air Frame. Den var favoritspelad senast mot Neona Princess. Nu sitter BG upp igen, äntligen! Hoppas dojjorna ryker runtom i morgon. BG har kört den 6 gånger och vunnit 5 av dessa och 2:a en gång. Spikas rakt ut till 10%
Hästen går klart bäst för Björn.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+2)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td