Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-02, 11:47   #106
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Om det fanns ett par starttröga där emellan hade jag hållit med helt, men viss risk för solfjäderstart nu. Helt upp till vad Ohlsson och Untersteiner gör, Björn kan inte ta sig till spets utan att det kostar skjortan om han ska dit som fjärdehäst. Galopprisk också om han ska köra fullt i fjärdespår i kurvan (tror iofs han inser problematiken och tar upp ganska omgående om det blir svar från alla tre invändiga).

Det hela hänger ju på hur Erik tänker också såklart, men kan inte tro annat än att han vill leda hela vägen. Stickan har väl inte fått en stor seger på hela året (eller?) så jag kan inte tänka mig att de försitter chansen här och fegar sig till ett andrapris (som bäst) från rygg ledaren.

Ang avd 2
Blir mer och mer övertygad om att Slide So Easy är en av de bästa strecken i omgången också. Inte påpassad på grund av den för svenskarna okände kusken.

Shiraz Brodde mindre spelad nu än igår, varför? Ska ju lättas säger Båth?

Ang avd 3
Fortfarande ingen som gått på Catwalk In, bra! Iponema med bakspår nu, inte ens 10% vinstchans i min bok. Florida Queen helt skolös och med Ghost, stiger i kurs!

Ang avd 4
Rare Wise As stiger inte!? Sällsynt kuskstärkning och underskattat spår. Har väl högre vinstchans än bakspårsfavoriten?
Enligt min bedömning så kan varken 1,2 eller 3 öppna nog för att vara i närheten av att hålla ut Psycho, därmed ingen risk för solfjäder tycker jag. Det säger pang och så sitter Goop i spets innan svängen.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:49   #107
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Kom ihåg att loppet avgörs först över upploppet...

Shadow Woodland, har du nån känsla?
Osäker på superlativen och stallformen. Är den så startsnabb? Har den varit okörd? Kan vara snett ute men jag tar ställning för överstreckad och min förstahäst är 11 Paduca Dream vid minsta tempo och klaff! 5 Shiraz Brodde bästa hästen MEN formen? Lättas nu! 2 Berkut Boko barfota runt om och läge! Springer 11-tid då.... Fynd!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:49   #108
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Enligt min bedömning så kan varken 1,2 eller 3 öppna nog för att vara i närheten av att hålla ut Psycho, därmed ingen risk för solfjäder tycker jag. Det säger pang och så sitter Goop i spets innan svängen.
Det säger "svisch" så blåser Emmet förbi över upploppet!
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:50   #109
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Han har förlorat mot några av de här, och också blivit av med spetsen mot dem.
63% är vansinnigt, får han inte spets gratis kan han absolut bränna.

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Hästen är inte mycket efter Ivar Sånna! En annan sort och blir bara bättre och bättre! Det enda minuset är kusken som tappar mer och mer av reaktionsförmåga och hunger för varje år som går!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:52   #110
 
Gidde_Palemas avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 780
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Det säger "svisch" så blåser Emmet förbi över upploppet!
Kan vara så, men ledningen tar Psycho.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1)
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:58   #111
 
mijo14s avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Ystad
Inlägg: 1 373
Sharp$: 1804
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Nej nej... Stig H tror sig ha hittat rätt balans och full laddning! Sa i liven igår att detta är Emmetts stora chans vinna något som treåring vilken dom såklart satsar på. Säsongen en besvikelse hittills.
Det lär vi få se 16:47 i eftermiddag...tror fortfarande att Erik är förnuftig.
mijo14 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:03   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Neona Princess 2,10 på bet365, ingen större fan av såna odds, men frågan är om det inte finns spelvärde där ändå...gjuten spets(senast i utgången av första sväng) o sedan stor respekt från motståndarna...mm...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:05   #113
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Det lär vi få se 16:47 i eftermiddag...tror fortfarande att Erik är förnuftig.
Det är ju just det. Erik är en av de förnuftigaste kuskarna som finns och därmed smart nog att veta att han är nästan chanslös om han släpper spetsen. Han kommer köra det som går, sen får vi se om det räcker.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:06   #114
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

...det som är emot NP, är ju att det av tradition brukar smälla en del i just BC-finalerna i slutet av året...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:06   #115
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

LD
1) 10
2) 4 6 7 9 10
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:11   #116
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
LD
1) 10
2) 4 6 7 9 10
Fan! Tur jag hann få in 10 mot alla på tvilling.... Lite tröst. Men 59 ggr? Underodds!!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:11   #117
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är ju just det. Erik är en av de förnuftigaste kuskarna som finns och därmed smart nog att veta att han är nästan chanslös om han släpper spetsen. Han kommer köra det som går, sen får vi se om det räcker.
Erik har ju inte behövt köra på EB tidigare, utan kunnat lunka till spets efter 50-100 meter, men idag måste han ladda o då tror jag att det blir spets eller alternativt en gunga...hoppas på det förstnämnda...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:17   #118
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Dagens bästa spik måste väl ändå vara i V75:1 3 Neona Princess. Neona är inte så långsam från start som många tror men kommer bara att inrikta sig på att hålla ut 6 Air Frame från start och får hjälp med detta genom en startsnabb 5 Ninepoints Lucy som jag tror tar ledningen för att sedan släppa till Neona och därmed tror jag att loppet är över.

Neona är en riktig tuffing och att ngn ska ta en längd på henne när hon själv springer en 13.5 tid tror jag inte existerar.

Min luring denna omgång är i V75:2 3 Drogba Bob som är en häst som jag "jagat" ett tag. Får oftast taskiga lägen men ändå varit skaplig utan att vinsten uppkommit men idag jäklar ska vi vara med på denna. Bra läge och troligen lite körning från start kan ge trötta ben till slut och då kommer Drogba. Se upp!
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:20   #119
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Känns lustigt höra både den ena och den andra förklaringen till Stall Lennartssons sämre år utan att nämna ett ord om den verkliga anledningen, avkommans sjuka beteende!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)

Senast redigerad av doob den 2014-11-02 klockan 12:21.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 12:55   #120
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8043
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Neona Princess 2,10 på bet365, ingen större fan av såna odds, men frågan är om det inte finns spelvärde där ändå...gjuten spets(senast i utgången av första sväng) o sedan stor respekt från motståndarna...mm...
Spelade till 2.5 imorse.
Bästa hästen
Bra spår
Startsnabb
Bra form
Kort upplopp
Bra kusk
Bra distans

Spikar man inte med alla dessa plus så undrar jag hur man hittar en bättre spik.
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td