Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-01, 23:34   #31
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Har inte pluggat klart än, men två drag är 3 Godiva Ås i femte och 4 Psycho i sista avdelningen. Spikar nog någon av dem jag, eller båda. 4 Shadow Woodland i V75 2 är ett tänkbart singelstreck, även om den inte är stenklar.
Psycho förstår jag analysen på men Godiva Ås? Hur resonerar du där? Absolut en av flera men spik? Jag har annat drag där men låser med Stig Hs som vinner om träff och felfri! Springband där bak! Kanske sitter i spets e 500....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-01, 23:37   #32
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Rare Wise AS är en riktig krigare, nu får den JU i vagnen efter att Linda kört den länge (med bra framgång ska sägas) men Johan är bättre. Borde ha toppchans att vinna, 16% är ju ett fynd! Spikas trots spåret och liten paus.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 00:19   #33
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

3,4,6
2,4
2,3,9
2,5,6,8
3,9,10,12
2
2,11

Så får det bli, lite kantbollar. Håller i stort sett med om det mesta som sagts redan. Goop i första är stort plus på hästen. Tycker 2 Berkut Boko i andra gjort det bra på slutet. 10 och 12 i femte tycker jag blir bortglömda. 10:an har vunnit på bra tider med Veijo, 12:an går bra med Haugstad. 11:an i sista, why the hell not ungefär. Det är ju ingen dålig häst och ska Lennartsson vinna så är det väl på Eskilstuna. Tror också att Goop susar till ledningen men det förhindrar ju inte att andra håller tempot uppe så att de bakre spåren bjuds in.
Nu åter till NHL och Rangers..
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 00:40   #34
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Precis som många säger här så är nog väldigt många dåligt pålästa inför morgondagen. Förståeligt att man läst på till ordinarie jackpottomgången istället och knappt synat startlistorna till finalomgången. Samma här. Fram tills nu när jag plöjt lite mer arkiv än vanligt för att försöka få övertag imorrn. Synd att det inte blir någon jackpott, men just det där att ingen läst på är nästan ett lika bra plus som en normal jackpott! Jag tror att...

...man inte ska krångla till det med spikarna. Det står så tydligt utskrivet i programmet att Neona Princess och Charrhua Forlan ska spåra sina finaler lätt. Det finns alltid risk för svar och överfall, men den ser ut att vara liten här. Väldigt okomplicerat det hela och större vinstchans än de blir streckade till tror jag!

...Shadow Woodland också har bra chans att leda hela vägen, men att det finns stor risk för att det kostar att ta sig till spets. Utöver det är det riktigt bra motstånd den här gången. Neos Victory är jag rätt säker på vill ha rygg på favoriten och kör till lite i början för att släppa. Sjöström halvladdar för att få bra position, kanske laddar han till och med för spetsen för att släppa till favoriten. Untersteiner och Adielsson har jag feeling för att de tar det ganska lugnt ifrån start. Takter däremot kör en startsnabb amatörtränad som han nog inte bryr sig det minsta om nästa start på, lär i sedvanlig stil gasa så gott det går. Summa summarum blir det ett jäkla värde på 7,10,11 främst som är riktigt bra och bör blanda sig i på allvar om det nu blir den här körningen. Grundtipset är att favoriten spårar, men jag tror kollektivet gjort det enkelt för sig här på grund av förutsättningarna. Över längre distans tror jag favoritens chans hade varit mycket högre, nu bara runt 30%.

...tredje loppet är helt uppåt väggarna felstreckat! Iponema har noll chans på ledning om inte de som tar sig dit först är villiga att släppa. Face Em gjorde det jättebra sist, men det är skillnad mellan försök och final. Måste vara ännu bättre för att kunna vinna det här (och gå felfritt dessutom)! Catwalk In tycker jag ser riktigt intressant ut här, tokspurtade senast och verkar vara väldigt lättkörd och ärlig löphäst. Höll strålande när Erik körde för några starter sedan och har speedat riktigt snyggt i spåren flera gånger om. Men jag tror Eklundh spetsar om han vill, att han vill, och att han vinner om det blir så.

...Alvena Take It och Daytona är ett bra lås i femte. Ludde laddar för ledning, kör stenhårt där om han inte felar på väg dit och kanske släpper förbi sig Untersteiner till slut. Som vi sett i stolopp med tillägg sedan urminnes tider är det omöjligt för tilläggshästarna att göra sig gällande om de har hyfsade djur och kör i jämn hård fart där framme. I övrigt ser jag det som ett helvetiskt öppet lopp (i vanligt ordning med den där propositionen med andra ord).

...det kan bli en del solfjäderseffekt i den avslutande finalen när 1,2,3,4 laddar. Med den kan Emmet Brown kanske hålla ledningen, och borde då ha okej chans att vinna loppet. Såg stabilare ut senast. Annars tror jag det är Psycho sitter där och släpper ingen jävel över bron. T Rex Sisu verkar vara loppets intressantaste outsider annars. Såg ju tokfin ut senast när den fick fritt efter att ha haft häst i knät sista kurvan! Ser ut att vara en häst man kan komma igenom bra med från bakspår också om det löser sig. Och Johan är ju gudabenådad när det kommer till att spurta sig till vinst i såna här finaler.

...det var flera andra kunniga skribenter här som delade mina tankar om flera hästar. Det stärker min tro inför morgondagens omgång! Kommer inte lägga något större system nu när det inte är jackpott, men med några fina idéer blir det en liten rad.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 01:02   #35
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Angående Daytona så är det väl nästan en kuskförsämring att Ludde kör själv. Han har ju aldrig lyckats med hästen innan. En sjätte och fyra nollor är inte så förtroendegivande..
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 01:05   #36
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Jag kan väl bidra med mina A- och B-hästar från min personliga ranking som har slagit spelarkollektivets snittranking 19 av senaste 22 omgångarna, med undantaget idag då jag lyckades tangera deras ranking. (Synd bara att man är totalt usel på att själv välja vilka man ska spika från rankingen)

V75-1: A: 3 B: 4,6,10
V75-2: A: 4,5 B: 6,7,11
V75-3: A: 1,2 B: 6,7,9,12
V75-4: A: 6 B: 2,4,5,10
V75-5: A: 3,10 B: 2,8,9,13,14,15
V75-6: A: 1,8 B: 2,4,6,9,11
V75-7: A: 2 B: 1,3,4,10
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+5)

Senast redigerad av oggeb den 2014-11-02 klockan 01:09.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 06:24   #37
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 58
Sharp$: 719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Även i V75-2 får hjärtat va me. Liksom Tobbe-Travkarl streckar jag 8 Star Advisor. Holger tränade mig - Mack Peter - i Bologna. Det blir ett hedersstreck till Holger. Rätt distans. Spåret spelar ingen roll eftersom Star Advisor är så startsnabb.
Dansken 7 Slide So Easy är också snabb.
Putte - vem tar lednigen här?
Ägde du Mack Peter?
Karlsson73 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 06:33   #38
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Morgonstund har guld i mund

Förbereder dagens joggingtur - och lägger samtidigt tidigt vinnarspel.
God känsla för Björn Goop och 6 Bakers Ransom - ett av toppstona i
norska kullen. Stark med bra form. Björn kör framåt (viss förutsättning för vinst
Balansändring - bör passa bra på E-tuna. Räknas mycket tidigt och kan vinna detta.
Spelas förtid till 9.00 (ub)

(hm skulle fått med de uttjatade schablon-modeorden "sjukt", "grymt", "vilt" också - ja då
får vi väl kalla oddset det då...)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 07:54   #39
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Streckvärda enligt Unibet:
- Xenia GT, Air Frame, Backfire, Amazon Am,
- Paduca Dream, Shiraz Brodde,
- Olympia Tilly, Florida Queen, Secret Service,
- Twilight Eyes, Impression, For Approval, Rare Wise As, Bakers Ransom,
- Rigatoni,
- Conlight Ås, Psycho, Emmet Brown.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 08:26   #40
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Bjussar på min stora ide för i morgon, det är Air Frame. Den var favoritspelad senast mot Neona Princess. Nu sitter BG upp igen, äntligen! Hoppas dojjorna ryker runtom i morgon. BG har kört den 6 gånger och vunnit 5 av dessa och 2:a en gång. Spikas rakt ut till 10%
Hästen går klart bäst för Björn.
Jagar man miljoner tar man även med 1 procentaren The Divine Miss F i avd 1 på infon att Burman nu äntligen ska rycka skorna på den igen. Kolla hur det gick enda gången den tävlat barfota runt om.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Scherlock (+5), DG (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 08:41   #41
 
Kyodais avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Himmelsfrid
Inlägg: 1 404
Sharp$: 5178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jagar man miljoner tar man även med 1 procentaren The Divine Miss F i avd 1 på infon att Burman nu äntligen ska rycka skorna på den igen. Kolla hur det gick enda gången den tävlat barfota runt om.
Nä - jagar varken guldodds eller miljoner - möjligen meloner (till xtrapris

/fast en liten limmad penning vinnare fick det bli till 35 ggr/ - gracias
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kyodai den 2014-11-02 klockan 08:44.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 08:42   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Är det någon som undrar över spetsstriden i V75 7 så är jag helt övertygad om att det är 4 Psycho som tar hand om ledningen där. Om det är till någon hjälp för att komma fram till vem som vinner loppet.
...o jag är lika övertygad om att Emmett Brown svarar ut
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 08:46   #43
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2637
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av NicklasJ Visa inlägg
Kan åtminstonde vara värt att tänka på när det handlar om en utav de största favoriterna imorgon (Shadow Woodland) att Reijo har haft skit som gått i stallet ett tag.
"Skit som gått i stallet" Har Björn Ekmark från Kanal 75 varit där och druckit kaffe....?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+10)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 08:47   #44
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Karlskoga
Inlägg: 178
Sharp$: 892
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Min andra bedövare är Daytona! Ludde har haft oerhört höga tankar om den här men den har inte riktigt blommat ut ordentligt. Sist värmde den som den ägde banan och blev lite skrik. Startgalopp då. Nu springspår och jag tror den tar spets på två steg om felfri och Ludde rätt på det. Underlättar gör strykningarna invändigt. Också minimalt betrodd! Pass upp!
Skall jag lyssna på dig i detta loppet
krilla18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 09:15   #45
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3182
Standard

Det heter ju vm i v75 och i dag är det (extra) v75. Gäller vm idag eller?
Dålig info från atg, eller så har jag missat något.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td