|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Kör fyra lappar idag...
Streckvärda: Amazon Am underpresterade senast, ryckhuva nu som vid segrarna. Segerstrider normalt. avd1. Kan Ha förtjänar en vinst snart. Van tuffa gäng och lär få en fin position direkt... Passa även Berkut boko som var bra trots att han inte går som bäst med skor. Barfota nu +++ avd3. Iponema imponerar mer och mer... Bra chans! avd4. Impression nu med takter = 20-30 meter!? bättre än raden... avd5. Caddie Girl... vass vid segern, fixar spåret? avd6. Spets ut och slut!? nr 2? troligt men på en lapp streckar jag även för 6 och 8. avd7. Spets och slut för nr 1? Stig andas optimsim. 2-3 värst emot... Öppet i sista då många visat bra form ... |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Facit till hemmabanan. Skulle inte rygga då jag var helt iskall i går,därför så litet i dag. Sved lite i går
men större under har skett. Lycka till i dag.3,10,12 2,4,5,10,11 2,5,9,11 8 2,6,15 2 1,9 |
|
|
|
|
|
|
#78 |
bare lille v75 i dag...
5 ESKILSTUNA
0,50 Kr. V75 0,50 Kr. AFD 1 3 AFD 2 1,2,5,7,9,10,11 AFD 3 9 AFD 4 2 AFD 5 2,3,9,10,12,13 AFD 6 2 AFD 7 1,2,3,4 168 SPIL Total 84,00 Kr. 2-NOV-2014 |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Nej det gjorde det inte! Tipsen kom efter strykning! Hästen ska ha smygare och bäst på speed och kan heller inte svara Daytona. Dessutom stall på retur? Hästarna har underpresterat överlag den här veckan.
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+1) |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
10:an är 1:a.
Senast redigerad av JimmyJazz den 2014-11-02 klockan 11:51. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Har inte en chans att svara hur mycket de än vill det, Psycho är alldeles för explosiv, samt att Emmett Brown får sämre fart i starten från innerspåret.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
tt ligger på startsidan till vänster
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
hälften av alla inlägg handlar om TT, kan inte folk läsa igenom tråden innan ni ställer frågor?
alternativt läser TT tråden för där står också svaret på era frågor dessutom är där bara ett svar så inte speciellt ansträngande. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
kör så här idag:
1: A= 4 B= 3,6,10 C= 7,9,12 Tror Bergarn har "ställt iordning" & Peters stall på väg "utför" enl. mig! Tokskrällen är 7 TDMF som skall "äntligen" gå BFRO igen :-) 2: A= 5 B= 1,2,4,10,11 C= 7,8 Här tror jag att Erik kör bästa hästen & får den ett ngt så när skapligt lopp så vinner den! Samtidigt som jag skriver detta så tror jag mest på att en jätteskräll kommer här!!!! 3: 9 FACEÈM (7-2) Första spiken & Norman säger att den känns ÄNNU bättre än senast & bakspår passar då borde hon "leka" med dessa ? 4: BAKERS RANSOM (4-5) Detta är en kanon i varande tror jag & Björn vinner detta med ett leende på läpparna hur lätt som helst !!!! 5: A= 15 B= 2,3,10 C= 6 Funderade på att spika Erik för tror att den är så mycket bättre än de andra att han kan vinna från "dödens" tom. tycker att jag 2 bättre spikar redan så då garderar jag lite med de som jag tror på i första hand !!! Hoppas du har rätt ang. 6 @doob !! 6: B= 2,6 C= 9 Garderar CF dumt nog kanske ,men hoppas att det kan bli "tok" på ngt sätt för honom & inte får köra 17 om han kommer till ledningen som alla säger!!!! Hoppas Torbjörn får skrälla & vinna ett "storlopp" igen ? 7: B= 4,9 Psyko är kanske "klar" men tar med en skräll på bakspår som kan skrälla & Båth säger att denna är inget sämre än C-Ås + att Johan brukar skrälla i de stora loppen ibland !! LYCKA TILL ALLA IDAG............................!!!! |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Citat:
Själv tycker jag att det är roligare att hitta lite egna ingångar och att gå på de idéer jag bär gillande till. Likt AndyMart, Putte64, Stekel och en hoper andra signaturer här på $harps. Grunden är ju att ha en egen analys av loppet. Hur skoj är travtippande annars? Idag startar mest högkapabla djur, så ingen segrare är given. Hursomhelst: Ska jag "köpa" tipstjänsters och stockholmsmaffians(ATG:s tipsexperter) övertygelse om 4 Shadow Woodlands överlägsenhet? Förutom Fire to the Rain och ett visst äldre elitsto, så brukar de flesta Reijo-hästar skrynkla ihop sig efter lite press på sig, tycker ni inte? |
||
|
|
|
|
|
#89 |
|
Digital Frame V75 7 har jag en grymt känsla för idag så det får bli min miljonspik.
Kan vara bakfyllan som slagit i efter gårdagens hårda fest på hovet. |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Vilken fantastisk söndag!
Grymma travlopp, med bra ideer än så länge, låt dom sitta nu för fan! Manchesterderby! Och så tar vi en plump för bajen på tele2 idag tack! Kanske kan bli en staketöl att skölja ner med idag. Återstår att se om det blir bra eller anus. Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 6 Air Frame (3, 4) 2 2, 4, 5, 10 (11, 7) 3 2, 7, 9 (3, 4) 4 8 Rare Wise As (5, 2) 5 2, 3, 8, 9, 13, 15 - blev lurad av TT med deras felskrivna ide nr8. Låt den vinna nu 6 2 Charrua Forlan (1, 5) 7 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+3) |
|
|
|
|
|
|
|