Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-02, 11:18   #91
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Folk gillar flockbeteende...

Själv tycker jag att det är roligare att hitta lite egna ingångar och att gå på de idéer jag bär gillande till. Likt AndyMart, Putte64, Stekel och en hoper andra signaturer här på $harps. Grunden är ju att ha en egen analys av loppet. Hur skoj är travtippande annars? Idag startar mest högkapabla djur, så ingen segrare är given.

Hursomhelst:

Ska jag "köpa" tipstjänsters och stockholmsmaffians(ATG:s tipsexperter) övertygelse om 4 Shadow Woodlands överlägsenhet? Förutom Fire to the Rain och ett visst äldre elitsto, så brukar de flesta Reijo-hästar skrynkla ihop sig efter lite press på sig, tycker ni inte?
Folk får gärna gå efter TTs tips, men att 63 personer frågar om TTs rank i 5e är lite drygt, det var de jag syftade på!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:19   #92
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Stigh verkar så optimistisk på sina...hade det varit för 10 år sedan o tillbaka i tiden, så hade man tagit banklån o lirat bägge
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:27   #93
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alle Visa inlägg
Folk får gärna gå efter TTs tips, men att 63 personer frågar om TTs rank i 5e är lite drygt, det var de jag syftade på!
alle... det framgick klart och tydligt vad du syftade på och mitt inlägg var ett medhåll. De flesta "måste" ha med tipstjänsternas idéer och det känns tragiskt. Tacka vet jag signaturen Gidde Palema(...min favorithäst för övrigt, trots galoppen som klar i sprintermästaren...) som spikar Ingrid Bengtsson-tränat efter egen uppfattning! Måste varit skoj att vinna storvinst med ett sånt drag.

Har du nån egen känsla/uppfattning om Shadow idag, alle?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:27   #94
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Att Neona Princess är favorit är helt Ok, troligt att hon leder varje meter av loppet.
Men 52% får mig sugen på att gardera, fanns många andra som var bra i kvalet.
Och 1% på Wingait Ida blir jag grymt sugen på, måste förstås ha mycket tur, men ibland har man det.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:30   #95
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Att Neona Princess är favorit är helt Ok, troligt att hon leder varje meter av loppet.
Men 52% får mig sugen på att gardera, fanns många andra som var bra i kvalet.
Och 1% på Wingait Ida blir jag grymt sugen på, måste förstås ha mycket tur, men ibland har man det.
Vafalls? En Stefan Persson-styrning?!

Helt rätt! Det gäller att vara flexibel som travtippare.

Veijo i sista igår... var den slagen eller kom hästen bort på grund av brist i aktionen?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:31   #96
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Olympia Tilly och Catwalk in i princip ospelade. Klart bra i sina kval.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:32   #97
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Har inte en chans att svara hur mycket de än vill det, Psycho är alldeles för explosiv, samt att Emmett Brown får sämre fart i starten från innerspåret.
Om det fanns ett par starttröga där emellan hade jag hållit med helt, men viss risk för solfjäderstart nu. Helt upp till vad Ohlsson och Untersteiner gör, Björn kan inte ta sig till spets utan att det kostar skjortan om han ska dit som fjärdehäst. Galopprisk också om han ska köra fullt i fjärdespår i kurvan (tror iofs han inser problematiken och tar upp ganska omgående om det blir svar från alla tre invändiga).

Det hela hänger ju på hur Erik tänker också såklart, men kan inte tro annat än att han vill leda hela vägen. Stickan har väl inte fått en stor seger på hela året (eller?) så jag kan inte tänka mig att de försitter chansen här och fegar sig till ett andrapris (som bäst) från rygg ledaren.

Ang avd 2
Blir mer och mer övertygad om att Slide So Easy är en av de bästa strecken i omgången också. Inte påpassad på grund av den för svenskarna okände kusken.

Shiraz Brodde mindre spelad nu än igår, varför? Ska ju lättas säger Båth?

Ang avd 3
Fortfarande ingen som gått på Catwalk In, bra! Iponema med bakspår nu, inte ens 10% vinstchans i min bok. Florida Queen helt skolös och med Ghost, stiger i kurs!

Ang avd 4
Rare Wise As stiger inte!? Sällsynt kuskstärkning och underskattat spår. Har väl högre vinstchans än bakspårsfavoriten?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:33   #98
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Dream in Euro vinner inte så ofta, men var bra efter mycket strul senast. Erik till 6% !!!
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:34   #99
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Charrua Forlan är grymt överstreckad.
Loppet är ganska jämnt, hoppas han inte får någon gratisspets.
Han är inte snabbast ut om alla kör.
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:37   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
alle... det framgick klart och tydligt vad du syftade på och mitt inlägg var ett medhåll. De flesta "måste" ha med tipstjänsternas idéer och det känns tragiskt. Tacka vet jag signaturen Gidde Palema(...min favorithäst för övrigt, trots galoppen som klar i sprintermästaren...) som spikar Ingrid Bengtsson-tränat efter egen uppfattning! Måste varit skoj att vinna storvinst med ett sånt drag.

Har du nån egen känsla/uppfattning om Shadow idag, alle?
Jag är inte övertygad, tror det blir dödens och där vinner han inte! Shiraz Brodde gillar jag, dock sämre senast!
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:37   #101
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mijo14 Visa inlägg
Klart den spetsar och med tanke på stig h's stallform, så tror jag de är nöjda med rygglopp och en bra slant.
Nej nej... Stig H tror sig ha hittat rätt balans och full laddning! Sa i liven igår att detta är Emmetts stora chans vinna något som treåring vilken dom såklart satsar på. Säsongen en besvikelse hittills.
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:42   #102
 
Voltstarts avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 2 413
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Nej nej... Stig H tror sig ha hittat rätt balans och full laddning! Sa i liven igår att detta är Emmetts stora chans vinna något som treåring vilken dom såklart satsar på. Säsongen en besvikelse hittills.
Kom ihåg att loppet avgörs först över upploppet...

Shadow Woodland, har du nån känsla?
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:43   #103
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Charrua Forlan är grymt överstreckad.
Loppet är ganska jämnt, hoppas han inte får någon gratisspets.
Han är inte snabbast ut om alla kör.
Hästen är inte mycket efter Ivar Sånna! En annan sort och blir bara bättre och bättre! Det enda minuset är kusken som tappar mer och mer av reaktionsförmåga och hunger för varje år som går!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:44   #104
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Konstig streckning i fjärde V4 om någon ska kika på det. Liberty Pellini borde vara spetsklar, har Jorma bakom sig och bara 8%!?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 11:47   #105
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Om jag inte spikar Neona är den given som gardering.
Veijos var trött, han hade dragit ryckarna och nu blev han tvungen att jobba på den.
Men det är inte helt säkert den förlorat felfri, rätt ärlig häst som brukar gå in i mål.
Å andra sidan hade den antagligen förlorat utan drivning, så jag förstår Veijo, man kan inte bara ge upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Vafalls? En Stefan Persson-styrning?!

Helt rätt! Det gäller att vara flexibel som travtippare.

Veijo i sista igår... var den slagen eller kom hästen bort på grund av brist i aktionen?
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td