|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 | |
|
Citat:
avdelning 5 känns hyfsat lotto och tycker Anna Greta sticker ut lite. Vm-tipset ser ut som sådant. avd 1.) 2,4 (5,9) avd 2.) 3,9 (1,2) avd 3.) 1,2,6,10 (3,5) avd 4.) 1,3,4,6,9,10 (7,5) avd 5.) 9 Anna Greta (5,1) avd 6.) 1 Frozen (6,9) avd 7.) 7,9 (6,11) Lycka till! ![]() ![]() ![]() ![]()
Senast redigerad av Indeed den 2014-11-07 klockan 20:47. |
||
|
|
|
|
|
#47 |
|
Avd 1: 1.2.3.4.5.9.11 (12.8)
Avd 2: 3 Gigant Proud (10.1) Avd 3: 2 High Speed Call (10.3) Avd 4: Alla Avd 5: 9 Anna Greta (7.5) Avd 6: Alla Avd 7: Photo Princess (9.10) Lycka till samtliga i jakten på 7:an Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Indeed (+30) |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Det blir pengar på lördag! Det skräller i andra och femte. Max två favoriter kommer att vinna. Nu vet ni! Nu är vinet slut. Dags att knäcka ölen och hitta alla mordvinnare i V4an hörsssss
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2) |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Var två olika personer på jobbet som frågade om jag hade någon ide tills i morgon, Jag sa då Anna Greta!
Ser nu att jag inte är ensam om den iden! )
Indeed (+1) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Frågan är vart hon hamnar, det enda orosmomentet för mig..
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Tjongar in ett galet system som kan ge en hacka.
Men kan lika gärna bli 4 rätt och fiasko. Visst kan Bon Frecia vinna, men spelvärdet måste vara på 6:an. Gigant Proud som var lovande redan hos Söderholm och nu börja blomma ut hos Nurmos, borde ha bra chans att vinna. 8% nu lär bli 15 i morgon. I femte vinner far eller son Unterstiner. Frozen är felanmäld, den vunner ju i guld med punka på båda hjulen. Klassblandning. Övriga lopp ska väl sitta? Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 3, 4, 5, 8, 11 2 3 Gigant Proud (10, 1) 3 6 Nothing But Class (1, 2) 4 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9 5 5, 7 (4, 2) 6 1 Frozen (2, 6) 7 1, 2, 3, 4, 6, 7, 9, 10, 11 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
Nån klagar visst här, ironiskt eller ej, men i förväg har två av hans spelidéer suttit väldigt fint redan sista delen av veckan. Åby: Lovesong & Bergsåker: Geisha Brodda. Hoppas killen sticker ut hakan och ställer ut någon fräck lågprocentare också. Det är ju bara att rekommendera som skrällidé man tror har god chans. Gärna med motivering till varför(trolig spets, spurtstark, maler ner dem, går ned i klass etc.). Killen vill hålla sina idéer för sig själv säger han. Trams säger jag. En lågprocentare stiger inte med många procent för att vi avslöjar nåt här inte. Nån dag i veckan räcker ju. Sådant ökar nivån på inläggen här. Vid medverkan i tv blir det nog värre med bibehållet spelvärde, när idéerna basuneras ut till följa-John-flocken. Min ersättare till Raffe här på $harps blir "dagsaktuella" AndyMart. Han tjatade om Orlando Gel när hästen stod i "brutalt" höga odds i ny regi. Med sedvanlig otur föll oddsen till 6 och 3 ggr när segrarna började staplas på varandra. Sånt gör oss lirare sura...(Tyvärr tog jag inte rygg.) Jag har fler favorit-signaturer här, men ingen lika aktuell denna fredagskväll. Jag har inte skapat nåt begrepp om signaturen Major ännu... Själv e jag en glad amatör som försöker vaska efter lämpliga spelobjekt så gott jag kan... För att avslöja nåt så sitter jag just och skummar igenom lopp 8 på Mantorp, måndag: Här tycker jag att 3 Darling ska hållas ett öga på. Främst går hästen ned i sin egen klass i större utsträckning. Sista 5 starterna har inte övertygat väldeliga, men hästen har inte heller gått dåligt. Hyfsade spurter i skymundan och 5:a senast efter tungt lopp i dödens. Den gången steget ifrån att bli 3:a i mål. Mitt minne säger mig att med jänkarvagn och barfota runt om blir hästen ännu bättre. Värt att hålla ögonen på. Ej tippad bland de 4 i ronden. Jag ska spela plats och tvillingutgång även utan mest önskad utrustning på. Jag tycker läget och motståndet gör att Darling ska vara med och "hugga" i toppskiktet ändå. Spikar V75: Orangina Face= Flygmaskin! Merlin= Liten men naggande god. Har långt ifrån vansläktats helbrodern G.H. Nemo! Kommentar om dessa två Putte64? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+10) |
||
|
|
|
|
|
#56 |
|
[QUOTE=whalz;382527]Här är mitt system just nu! har råd att slänga in 1 eller 2 hästar till i dom garderade loppen, några förslag? Roto chansar jag dock bort
4 Merlin måste med i 4:e. I första är 8 Britt Hudson 1%-aren med kapacitet på sin bästa dag. Gärna i par med 2 Overtaker by Sib... Det är mina förslag!
hugotheboss (+5) |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Skrälldrag till Halmstad 8 november.
V75-1: 2) Overtaker By Sib (7) - här kan det bli körning om Tillman får hjärnsläpp bakom Royal Fighter mot favoriten Eketorpets Tess. Även Call Me Hanover och Rafolo är snabba ut. Jonte kan sitta och gott sig i andra/tredje ytter. När han drar i högertömmen i sista sväng lär det bita bra. Satt fast på Eskils - perfekt preparé inför detta. V75-2: 10) Go Johnny Gogogo (13) - Roto är i fara från innerspår, som många påpekat. Kontio och Kolgjini junior från framspår betydre full gas. Det gynnar Takter som smyger med i ryggar och städar av dem till slut. V75-3: 6) Nothing But Class (11) - PU helnöjd med sina adept som är kvick ut. Näst senast höll han på att köra över konkurrenterna till slut och hade vunnit med fritt lite tidigare. Galopp på väg mot spets senast. Barfota runt om nu. Obegripligt lite streckad! V75-4: Märkliga favoriter. Här kan det skrälla. Varför inte far son Untersteiner bakom 7) Photoboy (7) och 10) Wilda Tigern Jack (2), som båda är i toppform. V75-5: Tror på spets och slut för 7) Corinne af Solnäs (15) som satt fast och var okörd senast. Bör kunna en 15-tid och det bär räcka långt. PU är vass från springspår. V75-6: 1) Frozen (64) blir svårstoppad om inte läget ställer till problem. Borde dock slinka ut och Juel åker knappast från Danmark för att bli fastlåst. Ni som vill ha ett skrällbud kan tänka på 12) Seronera (2) som var positiv i första starten för PU. V75-7: Fin stoelit med många kandidater. 6) Radysin America var grym för två månader sedan. Jänkarvagn nu och tränar bra samt ÖK i vagnen. Kan gå. Lycka till på liret. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Klar! Blir åka av i fjärde och Lövgren smyger med med överlägset bästa hästen! Bästa spiken!
Youana är chansningen!,En eller många! Photo Princess blir kommunare bara för en lallare lovar vinst! Glöm det!! Jag bara skrattar åt det! Folk är fulla!! Funderade länge på Nothing But Class men galoppen sist oroar! Spikar nästa gång istället! Klar första häst dock och spika om gå kort i guld är mitt råd! Tror Seronera får en fin vinter! Om 1 och 6 dödar varandra! Några andra intressanta kantbollar med! Finns potential i systemet 1) 2 3 4 8 9 2) 1 3 10 11 3) 1 2 3 4 6 9 10 12 4) 9 5) 5 7 11 14 6) 1 6 12 7) 11
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Orangina har verkligen fin fart, men på 4 starter har det strulat i 2.
När hon var 2a hade hon problem i sista sväng, och senast felade hon i mål. Litar inte riktigt på henne ännu, och med orutinerade 3åriga ston vill jag inte spika. Merlin är bra och kan vinna med rätt lopp till finfina 8%, men jag litar varken på häst eller kusk. Tycker många kan vara med och göra upp om det. Men det är grymt fint spelvärde, får man in en sån spik och fäller en favorit i ett annat lopp har man kopplat kalsonggreppet på de andra. Citat:
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|