Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-11-14, 21:05   #61

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Ni som är riktiga travanalytiker,lär en amatör, vad voltstart tillför
Omväxling förnöjer! Skulle vara dötråkigt med bilstart i varje lopp tycker jag.

Fan, rätt på det att dissa favoriten men skulle ha gjort det enklare för mig och kört på andrahandaren som utgång då såklart. V75 nästa!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 21:08   #62

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Voltstart Visa inlägg
Jag tror de två är klassen i gänget. Zapdos känns för gammal för tillägg mot dessa och Uhrberg tippar jag ej gärna då det avser hans träningar. Berghults Leffe?

Labrusca Sand i lopp 9 borde ha bra chans tycker jag. Glömde nämna den.

I sista tänker jag Total-Unique-Alve...

Red: Glöm Alve förresten: Kass kuse!(Jag vågar ändra mig!)

Kimono är 49% på V3 och Peter låter väl bara sådär...
Vi hoppas på Kimono nu iallafall, enligt mig blir det enkel seger om den inte hoppar, ser inget särskilt emot.

Labrusca är bra ja, tänkte nämna den innan också men synd den är så mycket spelad!

Bergshults var härlig att få in, 27 ggr sjukt odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 21:09   #63

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Gör det. Tycker V75 finalerna ser mycket öppna ut. Många av de bästa hästarna har bakspår. Borde kunna skrälla lite här och var. Men man vet ju aldrig. Lär iaf vara lätt efteråt med facit i handen.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 21:40   #64

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Registrerat spel

Datum: Fredag 2014-11-14
Bana: Bergsåker
Spelform: Dagens Dubbel, omg. 634

Avd Ordinarie hästar
1 5, 6
2 13 Fortuna Sund

Vadet gäller startnummer

2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr

Kvittonummer: 8568 9148 5D2C 9505

Utbetalt: 69,00 kr
Fick tipset här påshaps,men kan inte hitta var,därför inga sharps
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 21:42   #65

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Lopp 9 bergsåker - där fick man till slut över 20 ggr på 3 bretagne hornline -
trots att hästen vann med 2 längder på tungt senast - och var tippad 2.a i programmet...

En får tacke...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 21:47   #66

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
trots att hästen vann med 2 längder på tungt senast - och var tippad 2.a i programmet...

En får tacke...
Kan man inte få en bompabompa för det?
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:01   #67

Gidde_Palemas avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2383
Standard

Citat:
Gidde... Börja med reducerat! Du spelar ju grymt stora system och idag med Rainlake som A-häst kan du ju sätta C-häst på alla som rycker skorna. Att hästen i första gjort bra lopp förr vet du lika väl som jag. Utan Joker har du mindre chans få full potential när ditt drag sitter...

Sedan att du kör flerbong vid andra tillfällen är ju en annan sak...
Jo, men det är inte min grej med joker, man måste vara otroligt säker på att ranka hästarna, och jag känner inte att jag är det.
Gidde_Palema är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:02   #68

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:

En får tacke...
Jag satte tre tvillingar i rad på slutet på Bergsåker med utgångshästar som imponerar:

Bretagne
Granessa
Chipstone

...diskas vinnaren i sista missar jag 900kr...nervös
Gidde_Palema (+5)
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:12   #69

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Jo, men det är inte min grej med joker, man måste vara otroligt säker på att ranka hästarna, och jag känner inte att jag är det.
Det blir du bättre på om du jobbar med reducerat, för du blir tvingad att ranka. Att strunta i det är en genväg du har råd att ta om du går stadigt plus utan det men du får bättre resultat om du gör det, det kan jag garantera.

Citat:
Jag satte tre tvillingar i rad på slutet på Bergsåker med utgångshästar som imponerar:

Bretagne
Granessa
Chipstone

...diskas vinnaren i sista missar jag 900kr...nervös
Jag tog också 3 raka, men bombmattetaktiken var väl en gnutta mindre imponerande än dina utgångar

Registrerat spel

Bana: Bergsåker, omg. 46
Lopp: 9
Spelform: Tvilling

Hästar: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11
U-hästar: 2, 4, 5

Vadet gäller startnummer

Registrerat spel

Lopp: 10

Hästar: 1, 2, 3, 6, 7, 10, 11, 13, 14
U-hästar: 1, 3

Vadet gäller startnummer

Registrerat spel

Lopp: 11

Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 15
U-hästar:

Voltstart (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:13   #70

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Citat:

En får tacke...

"Kan man inte få en bompabompa för det?"

Jovisst lite stillsamt gött så här på kvällningen - det vart ju några lax..

Zwei Herzen ein Lachen - låter ju nästan som 20 i odds och med två goa brudar

https://www.youtube.com/watch?v=30kbNMhXzkc

Senast redigerad av Kyodai den 2014-11-14 klockan 22:14.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:19   #71

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det blir du bättre på om du jobbar med reducerat, för du blir tvingad att ranka. Att strunta i det är en genväg du har råd att ta om du går stadigt plus utan det men du får bättre resultat om du gör det, det kan jag garantera.

:
Trivs dock bra med matematiska system, fortsätter nog så ett tag till iaf
Gammal 2014-11-14, 22:28   #72

Voltstarts avatar

Reg.datum: jan 2013
Sharp$: 9633
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gidde_Palema Visa inlägg
Då är ingen annan det heller, typ. Jag menar bara att de ggr du sätter dina egna idéer har du härligt stor chans. Du får hästar gratis till just den hästen.

Du lägger ju lätt mellan 1 och 3 lax på dina system. Då är det korkat att inte göra så.

Du antecknar ju friskt, kollar lopp, samlar intryck och återkollar i arkivet. Nog f-n har du klart för dig.

Jag lovar att de ggr du är rätt på det blir du helrätt på det helt enkelt.

Själv spelar jag för smått, då jag väljer att vara nöjd med det än så länge. Jag funderar på att öka rejält för en period utan att komma upp i din nivå. Jag har utrymme för detsamma just nu. Får se hur det blir. I år har jag inte fått in ett skit av rejält värde på streckspel för att jag ibland spelar lite för smått. Ibland för att jag går på fel omgångar. Ibland för att jag blandar ihop hästar. Ibland för att ATG-filerna hakar upp sidan vid laddning. Helt otroligt missflyt i år. Tippat kanske bättre än nånsin, satt fler idéer. Det är bara att skaka av sig. Jag har varit med så länge att jag vet om att ifall jag håller samma nivå på mina drag så vänder det. Annars har jag ingenting på spelplan att göra. Då blir det till att bara njuta av hästsport!

På Åby senast vid lunchen-V5, så valde jag mellan två olika upplägg med Johan som spik i andra till 7%. Två olika eller att köra ett med matta i 4:e. Omgången var ju skitenkel, mitt drag satt och det goda ögat till Dens Bea delar vi ju. Endast 4 hästar kunde vinna i sista och Flemmings i första såg ut som en straffspark. Jag valde två system där jag plocka bort 4st i 4:e. Det ger 20lax och efteråt undrar man hur det gick att missa. Ungefär så har året varit. Nu tre raka raketer på Bergsåker, men det bygger ju bara småpotatis. Det är streckspelen som måste gå in några ggr. I år når det endast upp till typ 2 lax när det händer, fast jag spelar för bra utdelning. Det har gått troll i det. Vad jag vill ha sagt är att med reducerat hade iallafall inte du missat V5 i torsdags med en idé som min...

God tur imorrn och så håller vi tummarna för Örjan i lopp12!

Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-14 klockan 22:30.
Voltstart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 22:34   #73

Melanders avatar

Sharp$: 4786
Standard

Bara en tanke Gidde,med dom insatser du gör kommer ditt kapital att försvinna like a switttttttttttttttttch.Du kommer aldrig att bli rik på trav,alla är förlorare (nja kanske inte alla 0,24579000 vinner säkert stora pengar.Sov Gott
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 23:14   #74

Melanders avatar

Sharp$: 4786
Standard

Citat:
Citat:

En får tacke...

"Kan man inte få en bompabompa för det?"

Jovisst lite stillsamt gött så här på kvällningen - det vart ju några lax..

Zwei Herzen ein Lachen - låter ju nästan som 20 i odds och med två goa brudar

https://www.youtube.com/watch?v=30kbNMhXzkc
Men du verkar ju förlora mycket mer än du spelar in,varför alla dessa videos?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-14, 23:20   #75

Gidde_Palemas avatar

Standard

Citat:
Då är ingen annan det heller, typ. Jag menar bara att de ggr du sätter dina egna idéer har du härligt stor chans. Du får hästar gratis till just den hästen.

Du lägger ju lätt mellan 1 och 3 lax på dina system. Då är det korkat att inte göra så.

Du antecknar ju friskt, kollar lopp, samlar intryck och återkollar i arkivet. Nog f-n har du klart för dig.

Jag lovar att de ggr du är rätt på det blir du helrätt på det helt enkelt.

Själv spelar jag för smått, då jag väljer att vara nöjd med det än så länge. Jag funderar på att öka rejält för en period utan att komma upp i din nivå. Jag har utrymme för detsamma just nu. Får se hur det blir. I år har jag inte fått in ett skit av rejält värde på streckspel för att jag ibland spelar lite för smått. Ibland för att jag går på fel omgångar. Ibland för att jag blandar ihop hästar. Ibland för att ATG-filerna hakar upp sidan vid laddning. Helt otroligt missflyt i år. Tippat kanske bättre än nånsin, satt fler idéer. Det är bara att skaka av sig. Jag har varit med så länge att jag vet om att ifall jag håller samma nivå på mina drag så vänder det. Annars har jag ingenting på spelplan att göra. Då blir det till att bara njuta av hästsport!

På Åby senast vid lunchen-V5, så valde jag mellan två olika upplägg med Johan som spik i andra till 7%. Två olika eller att köra ett med matta i 4:e. Omgången var ju skitenkel, mitt drag satt och det goda ögat till Dens Bea delar vi ju. Endast 4 hästar kunde vinna i sista och Flemmings i första såg ut som en straffspark. Jag valde två system där jag plocka bort 4st i 4:e. Det ger 20lax och efteråt undrar man hur det gick att missa. Ungefär så har året varit. Nu tre raka raketer på Bergsåker, men det bygger ju bara småpotatis. Det är streckspelen som måste gå in några ggr. I år når det endast upp till typ 2 lax när det händer, fast jag spelar för bra utdelning. Det har gått troll i det. Vad jag vill ha sagt är att med reducerat hade iallafall inte du missat V5 i torsdags med en idé som min...

God tur imorrn och så håller vi tummarna för Örjan i lopp12!
Som jag ser det är det svårt nog att lista ut vilka hästar som kan vinna osv. Ska jag också ranka alla hästar i rätt ordning, reducera lagom mycket, välja rätt A-hästar osv, så känner jag att det blir för många fallgropar. Jag förstår att jokersystem är ett mycket bra sätt att spela, men matematiska system fungerar bra för mig, så pass bra att jag inte känner att jag måste göra det bättre. Så är det nu i alla fall, kan bli annat i framtiden. Jag spelar ofta med utgångar, men det är väl det närmaste jokersystem jag kommer för tillfället.
Svara

Ämnesverktyg

td