|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
Fan, rätt på det att dissa favoriten men skulle ha gjort det enklare för mig och kört på andrahandaren som utgång då såklart. V75 nästa!
|
|
|
|
#62 | |
|
Citat:
Labrusca är bra ja, tänkte nämna den innan också men synd den är så mycket spelad! Bergshults var härlig att få in, 27 ggr sjukt odds. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Voltstart (+5) |
||
|
|
|
|
|
#63 |
|
Gör det. Tycker V75 finalerna ser mycket öppna ut. Många av de bästa hästarna har bakspår. Borde kunna skrälla lite här och var. Men man vet ju aldrig. Lär iaf vara lätt efteråt med facit i handen.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Registrerat spel
Datum: Fredag 2014-11-14 Bana: Bergsåker Spelform: Dagens Dubbel, omg. 634 Avd Ordinarie hästar 1 5, 6 2 13 Fortuna Sund Vadet gäller startnummer 2 x 5,00 kr Totalt: 10,00 kr Kvittonummer: 8568 9148 5D2C 9505 Utbetalt: 69,00 kr Fick tipset här påshaps,men kan inte hitta var,därför inga sharps |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Lopp 9 bergsåker - där fick man till slut över 20 ggr på 3 bretagne hornline -
trots att hästen vann med 2 längder på tungt senast - och var tippad 2.a i programmet... En får tacke...
|
|
|
|
#66 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
Bretagne Granessa Chipstone ...diskas vinnaren i sista missar jag 900kr...nervös
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+5) |
||
|
|
|
|
|
#69 | ||
|
Citat:
Citat:
![]() Registrerat spel Datum: Fredag 2014-11-14 Bana: Bergsåker, omg. 46 Lopp: 9 Spelform: Tvilling Hästar: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 U-hästar: 2, 4, 5 Vadet gäller startnummer ___________________________________ Registrerat spel Datum: Fredag 2014-11-14 Bana: Bergsåker, omg. 46 Lopp: 10 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3, 6, 7, 10, 11, 13, 14 U-hästar: 1, 3 Vadet gäller startnummer ___________________________________ Registrerat spel Datum: Fredag 2014-11-14 Bana: Bergsåker, omg. 46 Lopp: 11 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 15 U-hästar:
|
|
|
|
|
#70 |
|
Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg Lopp 9 bergsåker - där fick man till slut över 20 ggr på 3 bretagne hornline - trots att hästen vann med 2 längder på tungt senast - och var tippad 2.a i programmet... En får tacke... "Kan man inte få en bompabompa för det?" Jovisst lite stillsamt gött så här på kvällningen - det vart ju några lax..Zwei Herzen ein Lachen - låter ju nästan som 20 i odds och med två goa brudarhttps://www.youtube.com/watch?v=30kbNMhXzkc
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Kyodai den 2014-11-14 klockan 22:14. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Citat:
Du lägger ju lätt mellan 1 och 3 lax på dina system. Då är det korkat att inte göra så. Du antecknar ju friskt, kollar lopp, samlar intryck och återkollar i arkivet. Nog f-n har du klart för dig. Jag lovar att de ggr du är rätt på det blir du helrätt på det helt enkelt. ![]() Själv spelar jag för smått, då jag väljer att vara nöjd med det än så länge. Jag funderar på att öka rejält för en period utan att komma upp i din nivå. Jag har utrymme för detsamma just nu. Får se hur det blir. I år har jag inte fått in ett skit av rejält värde på streckspel för att jag ibland spelar lite för smått. Ibland för att jag går på fel omgångar. Ibland för att jag blandar ihop hästar. Ibland för att ATG-filerna hakar upp sidan vid laddning. Helt otroligt missflyt i år. Tippat kanske bättre än nånsin, satt fler idéer. Det är bara att skaka av sig. Jag har varit med så länge att jag vet om att ifall jag håller samma nivå på mina drag så vänder det. Annars har jag ingenting på spelplan att göra. Då blir det till att bara njuta av hästsport! På Åby senast vid lunchen-V5, så valde jag mellan två olika upplägg med Johan som spik i andra till 7%. Två olika eller att köra ett med matta i 4:e. Omgången var ju skitenkel, mitt drag satt och det goda ögat till Dens Bea delar vi ju. Endast 4 hästar kunde vinna i sista och Flemmings i första såg ut som en straffspark. Jag valde två system där jag plocka bort 4st i 4:e. Det ger 20lax och efteråt undrar man hur det gick att missa. Ungefär så har året varit. Nu tre raka raketer på Bergsåker, men det bygger ju bara småpotatis. Det är streckspelen som måste gå in några ggr. I år når det endast upp till typ 2 lax när det händer, fast jag spelar för bra utdelning. Det har gått troll i det. Vad jag vill ha sagt är att med reducerat hade iallafall inte du missat V5 i torsdags med en idé som min... God tur imorrn och så håller vi tummarna för Örjan i lopp12!
Senast redigerad av Voltstart den 2014-11-14 klockan 22:30. |
||
|
|
|
|
|
#73 |
|
Bara en tanke Gidde,med dom insatser du gör kommer ditt kapital att försvinna like a switttttttttttttttttch.Du kommer aldrig att bli rik på trav,alla är förlorare (nja kanske inte alla 0,24579000 vinner säkert stora pengar.Sov Gott
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
|
||