|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Lysande system.
Egentligen väldigt enkelt; 5,6,7 kommer innifrån och voltar utåt och 1,2,3,4 kommer utifrån och voltar innåt. Förhindrar att man måste kast runt hästen i en tvär sväng.
|
|
|
|
#17 |
|
Hamnar Frida Montana också i utåt-volten som häst nr 8 utan tillägg?
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Nej, det är inga konstigheter gällande spåren.
8 hamnar bakom 1.
|
|
|
#19 |
|
Heartbreaker vs i lopp 2 känns väldigt intressant vid gardering. Visst lite småtråkigt spår. Men tycker hästen har gjort det bra i sina segrar över aktuell distans. Känns som att det finns lite mer att hämta där. Fynd till 4%!
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Mythical Fortune i tredje borde inte vara så lågt spelad på Lördag. Då spikar jag. Springspår och toppform. Kommer dundra på dem direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Jag spikar nog dubbelt Lars I Nilsson på lördag, han har två kanonhästar i Fascination och Mr Hot Shot. Runt 15 % på båda just nu. Fascination blev inlåst senast i andra loppet efter lång vila och såg mkt fin ut, glöm att Johnny släpper ledningen nu. Mr Hot Shot möter tuffare hästar än tidigare, men har bra kapacitet för klassen och ser riktigt intressant ut för Lars I Nilsson.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Rank Sydsvenskan
1-10-2-9-5-11-6-4-7-8-12-3 5-4-1-8-3-7-6-9-12-2-10-11 1-8-11-9-7-12-13-3-10-4-14-5-6-2 6-1-5-11-8-4-2-3-12-9-7-10 2-10-7-4-8-6-9-1-3-12-5-11 5-6-10-1-7-4-3-8-9 5-11-10-3-12-9-8-12-6-4 |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=t2NNPjWdB78
|
|
|
|
#24 |
|
En rolig omgång med extra miljoner i potten. Har kikat igenom arkiven och kommit fram till att vi kör samma recept som tidigare nämnt
avd1 Underpaid H står på tur, Björn har aldrig tryckt av honom men tycker det är dags nu! På Bjerke släpper bilen hästarna lite längre in på rakan, vilket gynnar innespåren och i detta fallet Underpaid H som björn själv spikar i guiden.. i avd2 Red Time Rex som Norrmännen signalerar klart på, hästen är kvick ut, trots sin orutin tror jag detta är bästa hästen i fältet. Blev hetsig senast men höll förvånansvärt bra. Gången före rundade man allt via 3e spår sista 1200 och vann säkert med sparat. Toppchans! i avd3 höjer sig tre hästar mer eller mindre men vi öppnar upp för harry boy. Draget/skrällen är : Mytical F (nr 14) i avd4 Diego m boko trodde jag en del på senast men han blev ömfotad och fick inte travet att stämma. Novel Brodde är kvick ut och jag tror han sitter i spets in i första sväng. Han är mycket fartfylld och trots uppehållet har jag tro på segerchans. Han var vass på Årjäng den 12/7. i avd5 är omgångens öppnaste lopp, här hoppas jag att vi får många streck! i avd6. Här tror jag att nr 6 är bästa hästen för dagen, mycket snabb ut och då jag tror nr 5 har formtapp efter senaste starten, (riktigt blek) satt fast gången före men säger inte så mycket. Nja.. Tror mer på Svantes... 44% vinns från spår 1 (värt att notera) i avd7. Är Brodway bästa hästen men formen? nr 11 gillas och den har form och kan spurta! Krossar?Kan bli bra pengar... |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Tycker det är tråkigt att V75 körs i Norge, bättre att ge omgången till en svensk bana. Dock får man la ändå göra ett försök att få sju rätt och nå dem eftertraktade miljonerna.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
System i nuläget
1.2.5.9.10.11(6.4) 1.4.5.8 (3.7) 1 Kicki the Dancer (8.11) 1.4.5.6.8.11 (2.3) 2.4.7.10 (8.6) 1.5.6.7.10 (4.3) 5 Going for Gold Zaz (11.10) 2880rader /bolagsspel |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Korta tankar på en omgång jag bara läser på sporadiskt för att göra ett vettigt system så man fortsatt kan hänga med i VM-matchen: Underpaid Hanover bör ju vara en fantastiskt bra spik i inledningen faktiskt! Innerspår är ganska överskattat annars men på 1609 är det lättare att hålla upp och konkurrensen är rätt ljummet. Ska man gardera och sitta säkert krävs det ett gäng streck. Sex raka starter för Goop i silverlopp. Fyra andraplatser varav två av dem i finaler. Hur ska man då kunna förlora ett lopp som det här om man inte blir fastlåst, underpresterar eller på annat sätt hamnar helt åt råttorna? Red Team Rex har jag dålig koll på men spontant är det inte lika fin chans där. Men med tanke på distans och låg klass ska det räcka med att strecka på några få för att vara säker på att få med vinnaren. Tilläggshästarna i tredje har sprungit in otroligt mycket mer pengar på lika många starter som starthästarna. Vore konstigt om inte någon av dem ska plocka ned täthästarna över medeldistans... Finns några bra hästar mot Teddybear Song, men minus på de flesta av de ekipagen. Hes A Diffacolt hade jag trott hårt på vid längre distans. Nu blir det nog svårt, han känns inte speciellt speedig och behöver nog helst pisk dessutom. Brunello känns nog som enda vettiga utmanaren att plocka med på ett VM-system iallafall... Halvjämnt lopp som det ser ut...har ingen jättefeeling någonstans. Möjligen att Goop ser ut att sitta på en vettig chansspik. Tumble Dust fram och baklänges! Ser inte att Fantast ska kunna ta en längd och Erik är inte dum nog att pressa på för länge. Sätter sig lugn i dödens större delen av loppet för att hämta andrapriset eller möjligen pressa sig till vinst till slut. De kommer nog lämna övriga med 20 över upploppet och Björn vinner med halv längd. Tror inte Fascination någonsin kommer vinna ett guldlopp, inte ens ett ihåligt sådant i guleböj-land! 5,10,11 räcker. Haraldinho ska också med om man jagar värde (ej på VM då kanske), men bara om barfota.
|
|
|
|
#28 |
|
Instämmer. Man borde helt klart köra V75 på den fina milebanan i Tingsryd en gång om året
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gidde_Palema (+5) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ska ni sitta och gissa om en häst går optimalt eller inte till Norge, på fötterna?
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||