|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#151 |
|
Dann schnappt die Mausefalle zu....
![]() ![]() Dags för lite tiroler för att fira DD https://www.youtube.com/watch?v=0jlQ3MbwMgk
|
|
|
|
#152 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Citat:
, rätt skönt att Flemming brände i första, annars hade det ju gett några kronor...dock många om o men där
|
||
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Citat:
Nästa onsdag har spelarna fått lönekontona påfyllda dessutom, och inte alla tänker på att dessa pengar ska räcka fram till jul så omsättningen kommer nog då att närma sig 30 mkr. Lite beroende på hur startlistorna ser ut och sen att hälften av loppen då körs i Norrland är i alla fall inte positivt omsättningsmässigt. Är väl ett antal hästar då på Bergsåker som ska ut och ha lopp i kroppen inför deras V75a 1,5 vecka senare. |
||
|
|
|
|
|
#155 |
|
Förstår någon vad jag menar???
Galet annars....
|
|
|
|
#156 |
|
Speltekniskt bästa spiken! Sista sämsta! Viker mig aldrig där! Annan åsikt varsågod! Vore intressant summera tankar och resultat om tio år! Kan lova jag är nettovinnaren....
Otroligt hur sprit bryter ner all vett och sans...
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2014-11-19 klockan 22:19. |
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
För att jag vill ha dubbla pengarna på 8 rätt om jag sätter den nästa vecka.
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
|
|
|
#161 |
|
Självklart. Däremot är du långt ute och cyklar när du utnämner Falsigs till bästa spiken så hårt spelad den var, inga motiveringar du kan uppfinna duger.
|
|
|
|
#162 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Du förstår nog inte ändå. Loppets utgång har inget med saken att göra.
|
|
|
|
|
#164 | |
|
Citat:
Värdet fanns där till skillnad från sista....
|
|
|
|
|