|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Nollgradigt och lite snö i luften just nu.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ok Tack Major jag tar med den, lirar bara en v5a inte så stor hade inte tänkt på den hästen men den åker med nu. Jag får själv bjuda på ett skräll drag, staro fendi bland lärlingarna
cheers
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Staro Fendi är den enda som har en vettig kusk. Hästen är inget vidare men lär kompenseras av kuskinsats mot det här sopgänget. Håller med på den. Ville emot
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Guldloppet:
Det händer att debutanter från staterna går direkt in och vinner lopp i Sverige. Ett undantag var när Redéns Luckycharm Hanover gick in och vann direkt mod hyggligt motstånd häromsistens. Ett undantag. Redéns nyförvärv Little Brown Fox ska jag ärligt säga att jag har noll och ingen koll på, förutom det uppenbara. Att det är en häst som gått bra på andra sidan Atlanten och därför köpts av miljardär Ågerup för stall Zets räkning. Redan vid infon att han gör första starten i Sverige kan man sluta läsa egentligen. Luckycharms vinst var som sagt ett undantag. Det här är största överspelet i omgången. Däremot finns det anledning att fälla megalampan Nahar. Lite talar för att han ska kunna hålla spets, han har historiskt mycket galopper och har gjort flera plattmatcher mot mediokert motstånd i Berghs regi. Redéns andra hästar är de enda vettiga och spelvärdiga motbud. Jag har endast läst in mig ca 20 minuter till morgondagens omgång, men det känns tillräckligt då man har koll på de flesta ekipage redan. Min preliminärrad som kommer bantas med en eller annan utgång: 3,5 1,2,3,9,12,14,15 1,4,7 1,5,6,7,8 4,8 1,2,3,4,9 1,4,5,8 Möjligen att jag petar med Poker Kronos ändå trots att spår 9 är ett överskattat skitläge. Men den är ju faktiskt inte så överspelad som den brukar vara.
|
|
|
|
#95 |
|
japp draken bra kusk och hästen kan spurta
lycka till i morgon allamvh Aband |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Såg nyss Björnkollen. Intressant, men samtidigt var Björn väldigt snett ute i kallblodsloppet. Nordsjö Douglas gynnad av spets!. Icke sa nicke. Därifrån bjuder han ju inte alls till. Dessutom distansminus. Björns ranking 2-6-9-14-15. Missade 3 Närby kalabalik (om det blir barfota) 8 Feseth Nils samt 12 Myllarfaks.
Tror jag köper avd 6. Björn kommer att göra allt för att 1 Namale Kronos ska behålla ledningen mot Checco Boko och sedan köra där förhoppningsvis där ända in i mål. Enda gardering i detta lopp var tydligen 9 Poker Kronos om det blir körning där framme. Lås 1.2.9 med andra ord. I avd 7 låser han på 5 hästar och vurmade för 2 Adams Pace. 1-2-4-8-11. Låter vettigt. I avd 5 tyckte han att 8 Zalda Zonk var en SPIK. OK, men då får jag ju inte med mina fidusar 2 Tellmeabout Larry och 11 Navaronne. I avd 1 är Björns tanke att ta spets med 2 Velociraptor och köra där.... men sa samtidigt att 3 och 5 var dom bästa hästarna om jag fattade honom rätt. |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
*fel tråd
Chips To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av Rickart den 2014-12-05 klockan 20:02. |
|
|
|
|
|
|
#98 |
Myllarfaks
Skrev till Gunilla som tränar myllarfaks och frågade lite om helgen. Fick detta detta svar. "Tjena!
Han känns ok inte mer. Tror inte han är lika grym nu men vill helst inte avsluta året med en diskning så hoppas han travar hela vägen Kanske kanske att jag hä på han halvstängd norsk men ha knappt våga tänka det högt än "
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+1) |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
SS, TT, Ögat, Sydsvenskan, Travronden, Spelvärde, Snoken
2.3.5 3.9.12.15 1.6.7 1.5.7 2.4.8.15 1.2 4.8 Enkelrad= 3-15-1-5-8-2-8 Senast redigerad av spalato den 2014-12-05 klockan 23:57. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
det bliver sådan
1, 2, 3, 5, 11/2, 3, 4, 9, 13, 15/1/1, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10/8/1/2, 4, 6, 8, 9
ANTAL SPIL: 1200 TOTAL: 600,00 kr. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Det känns ju dumt att ändra sig bara för att spelvärde hittat samma spikförslag som jag:
5A-2,3 15 R9,2 1A-3,4,6,7 1,3,5,6,7,8 8A-2,4,6,13,15 1,2,9,10 8 R4,5 2 av 3 hästar så är jag nöjd.
|
|
|
|
#104 |
|
Hej! Kan någon förklara för mig varför så kallade experter och annat löst folk lyfter upp Eldfaksen så högt i ranken. Hästen har 1 (!!!) seger de senaste 33 starterna. Den har endast startat 4 gånger på aktuell distans och har som bäst kommit 4:a. I de övriga har den varit oplacerad 1 gång och galopperat i resten. Senast den startade över aktuell distans var för 3 år sedan! Den har 1 lopp i kroppen (oplacerad) efter att inte ha startat på över 8 månader. Var finns logiken liksom!? Så öppet är det väl ändå inte. Om tilläggshästarna rör sig i tid så ska det stå mellan 9,12,15 med 14 som outsider.
Nordsjö Douglas blir överstreckad. Tveksam form och fel distans och Bergh ligger lågt men spelarna verkar inte lyssna. |
|
|
|
|
|
|
|